Plaat van de dag:quote:Op maandag 22 juli 2024 19:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Open alsjeblieft gewoon even Uefa.com in plaats van jezelf hier voordoen als hersenloze, imbeciel of toeschouwer van een Hans Klok-goochelshow.
Hij houdt een adviserende rol.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:13 schreef onlogisch het volgende:
Oei. Zwolle en Bram van Polen direct uit elkaar.
Pak de popcorn er maar bij
Staan daar ook palen waar je dan heel hard tegenaan mag schoppen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:18 schreef Caland het volgende:
Sinds ze in Zwolle een tribune hebben vernoemd naar Henk Timmer kan ik ze met geen mogelijkheid serieus nemen.
Nee, maar wel een muur waar je heel hard tegen kan schelden.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staan daar ook palen waar je dan heel hard tegenaan mag schoppen?
Ik wil soms niet geloven dat sommige mensen echt zo vervelend dom zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben geen @:gurneyisbestoke die alles een act noemt. De term 'act' is aan devaluatie onderweg tegenwoordig.
Nee, deze man is daadwerkelijk zwakzinnig.Die is helaas uiterst serieus.
Bed geplast?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:58 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1153 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 949 5/6
🟨🟨⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨🟨🟩⬛
⬛🟨🟨⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko
Goedemorgen
Je hebt daar een aantal users die 24/7 bezig lijken te zijn met moslims, Israel en dat soort zaken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In NWS hebben ze soms god nodig.
Ik vind die topics met een licht getinte dader ook altijd erg leuk. Al zijn mijn favoriete topics de vermissingen die FOK! dan even op gaat lossen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt daar een aantal users die 24/7 bezig lijken te zijn met moslims, Israel en dat soort zaken.
Nu doe ik dat ook wel in VBL maar dat lijkt me allemaal een stuk minder vermoeiond.
Het grappigste is altijd dat die topics meteen doodbloeden als het dan geen lichtgetinte dader blijkt te zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die topics met een licht getinte dader ook altijd erg leuk. Al zijn mijn favoriete topics de vermissingen die FOK! dan even op gaat lossen.
Volgens het cbs komt dit uberhaupt nauwelijks voor.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het grappigste is altijd dat die topics meteen doodbloeden als het dan geen lichtgetinte dader blijkt te zijn.
Ik heb een retweet te pakken van Tante Sas!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:01 schreef GGMM het volgende:
Tijd om te lunchen nu hoor
Eet smakelijk
Drinker Joan Laporta blijft de mens verbazen. Barça heeft best een uitdagend startschema en die 0-3 nederlaag tegen Monaco is ook vrij zeldzaam voor de Joan Gamper Trofee. Kan weer heerlijk vroeg ruzie in de keet worden, zeker als Olmo nog niet vanaf dag 1 kan spelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
@:Alaphilippe_
Op de één of andere manier heb ik helemaal gemist dat Hansi Flick nu de trainer van Barcelona is. Dit moet ik even laten bezinken.
Lekker maatquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een retweet te pakken van Tante Sas!
Link?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een retweet te pakken van Tante Sas!
USA/Trump/Oekquote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt daar een aantal users die 24/7 bezig lijken te zijn met moslims, Israel en dat soort zaken.
Nu doe ik dat ook wel in VBL maar dat lijkt me allemaal een stuk minder vermoeiond.
Ik ben tegen Hamas.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Altijd vervelend die lui van de ChristenUnie met een bomgordel.
Ik weet het nog niet. Ben onderweg naar de aRENaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Poké Bowlquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gerookte Psyduck.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete pokebowl
Veel plezier pikkie.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Ben onderweg naar de aRENa
Pasta carbonara.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe gewoon niet zo modern en haal een kapsalon. Zelfde principequote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel weer eens zin in
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel weer eens zin in
Nee dat zijn 2.000 calorieën meer debielquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe gewoon niet zo modern en haal een kapsalon. Zelfde principe
Bedankt uh ja kennis.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:23 schreef Coco het volgende:
Veel plezier met de wedstrijd @:tjacka
Oh oke dan hoop ik dat de wedstrijd voortijdig gestaakt wordt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vrienden doen een stuk aardiger. Van jou komt altijd pure haat.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh oke dan hoop ik dat de wedstrijd voortijdig gestaakt wordt.
Bedankt vriendquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel plezier met de wedstrijd @:Tjacka
Altijd zo laf, een gehandicapte slaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:39 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Dombohetolifantje1 deelt een oplawaai van jewelste uit aan forumgebruiker @:Gurneyisbestoke in het Feyenoordtopic
Wat gemeen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Altijd zo laf, een gehandicapte slaan.
Dat viel reuze mee, dit soort plaagstootjes moeten kunnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:39 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Dombohetolifantje1 deelt een oplawaai van jewelste uit aan forumgebruiker @:Gurneyisbestoke in het Feyenoordtopic
Dit vind ik wel een beetje gemeen, gelukkig neem ik je toch niet serieus.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Altijd zo laf, een gehandicapte slaan.
Ok try hard.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een beetje gemeen, gelukkig neem ik je toch niet serieus.
KBR maatquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
mamaligaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Werk verricht in FB. Ik neem vanmiddag vrij maat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:16 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1154 4/6
⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 950 4/6
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
🟩⬛⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko
Goedemorgen
Dat ga ik echt niet allemaal lezen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Werk verricht in FB. Ik neem vanmiddag vrij maat.
Let je wel een beetje op? Ik vind het het heel goed dat je je zo inzet maar niemand heeft er iets aan als je straks overspannen thuis zitquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:43 schreef Caland het volgende:
Moderators moeten gewoon hun werk doen is mijn favoriete rubruik
Je moeten leren incasseren hoorde ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:09 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Wotte eist mijn kop jongens
Vergeet 'de middag' @:GGMM ik neem de rest van de dag vrij.
Ik heb maar even een TR geplaatstquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moeten leren incasseren hoorde ik.
En dat zo vlak voor het weekend.quote:
User Litmanen die zelf altijd zit te trollen en op iedere idioot ingaat zit te je janken, leuke rubriek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer maat, louter goede bedoelingenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
User Litmanen die zelf altijd zit te trollen en op iedere idioot ingaat zit te je janken, leuke rubriek.
Paar mentions van Caland weg geklikt trouwens.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:41 schreef Wotte het volgende:
User @:Alaphilippe_ stak een lont in het kruidvat.
Op een of andere manier ben ik schijnbaar weer de boeman.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer maat, louter goede bedoelingen
Zowel de uitdelers als de ontvangers zijn zwakzinnig, nooit grappig en doodvermoeiend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Ik benoem slechts het onvermogen van het Ajax-topic. Kunnen niet omgaan met een knipoogje, vervallen in passief-agressieve posts en schwalbes. Ik vind dat heel irritant om te lezen.
Dit ging niet eens over jouquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Op een of andere manier ben ik schijnbaar weer de boeman.
Dan benne ze een klant kwijt!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Niet eens meer op spotify of joeptoep. Ik ben woedend.
@:caland
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kom er ook nauwelijks nog hoor, maar het heeft er meer mee te maken dat ik -ongeacht mijn opmerking- direct een paar kutreacties krijg omdat ik een Feyenoorder ben, en dan voortdurend Feyenoord erbij betrekken om je argument als ongeldig te beschouwen zoals @:slobeend ook zegt. Ik zie ook wel dat enkele (Feyenoord)users voortdurend aan het zuigen zijn, maar tegelijkertijd is er gewoon een ontzettend vervelend groepje Ajax-users die enkel uitdelen en totaal niet kunnen incasseren.
Gevolg is dat de users die komen om te zuigen beloond worden en lekker doorgaan met vervelend doen (ieder trolletje wordt rijkelijk beloond), en de users die af en toe wel hun best doen iets inhoudelijks toe te voegen weggejaagd worden. Dat de users die zelf de sfeer verzieken hier nu gaan zeiken is ook een beetje omgedraaide wereld imo.
Nee dat doe ik nooit inderdaadquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik kon niet weten dat jij om stipt 12:00:00 klaar zat
Ik had het overigens over een post van zojuist in het Ajax topic.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ging niet eens over jou
Maak jezelf niet zo ontzettend belangrijk, dat ben je namelijk helemaal niet. Je bent gewoon malle Harry die verder door niemand serieus genomen wordt.
Ik vind jou een leuke user, maar ik snap echt niet wat je in KLB doet. Wat een ongekend kutsubforum is dat zeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:10 schreef Flitsbezorger het volgende:
Net twee kutlemmings geopend in KLB
Tijd om te gaan brunchen, hard gewerkt
Mijn eerste subforum waar ik ooit postte/modde enzo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind jou een leuke user, maar ik snap echt niet wat je in KLB doet. Wat een ongekend kutsubforum is dat zeg.
Als je maar gelukkig bent maat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:16 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Mijn eerste subforum waar ik ooit postte/modde enzo.
Het is een beetje net als Rotterdam-Zuid. Ja, het is daar een shithole. Maar het is wel mijn shithole. Dus op een of andere manier blijf ik maatschappelijk betrokken!
Dank je wel grote vriend, zo zie ik dat ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je maar gelukkig bent maat.
Ik heb wel gelachen eigenlijk om die reactiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onlogisch kan nog wel een training crisismanagement gebruiken.
Moderators Coco en R-woud93 hadden dit op zeker beter aangepakt.
Dat zeer zeker.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel gelachen eigenlijk om die reactie
Je bent dus zelf weer degene die de sfeer verziekt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:12 schreef fetX het volgende:
Sorry, al die emoties op dit forum werden me even teveel.
Ja maar anderen doen dat ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent dus zelf weer degene die de sfeer verziekt.
Waar heb je last van? Bij mij draait het als een zonnetje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus er is gewoon een spotify-storing volgens mij
Wat luister je nu?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar heb je last van? Bij mij draait het als een zonnetje.
Dat er niet geüpload kan worden denk ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Even opletten, maat. Gaat over het uploaden van podcasts op Spotify.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zijn ook best prima filmsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:19 schreef Caland het volgende:
Ik heb deze week alle vier de delen van planet of the apes gezien (op disney + @:ggmm ) en moet zeggen dat ik het eigenlijk best oké vond
Weinig gele apen
Niemand heeft trek in content van user @maxi-musquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat er niet geüpload kan worden denk ik.
Ah oke, niet meegekregenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Even opletten, maat. Gaat over het uploaden van podcasts op Spotify.
Het ging over uploadenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 'content' gemaakt. Sterker nog, ik krijg vlekken van het woord 'content'.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niemand heeft trek in content van user @:maxi-mus
Wat vind je van het woord ‘influencer’?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 'content' gemaakt. Sterker nog, ik krijg vlekken van het woord 'content'.
Technisch gezien kan je je OP's 'content' noemen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 'content' gemaakt. Sterker nog, ik krijg vlekken van het woord 'content'.
Ik ben het de afgelopen twee jaar steeds meer gaan haten, vooral omdat ik in die vervloekte IC Directs moest. Altijd ellendig veel vertraging, dat ik er op een gegeven moment achter kwam dat de sprinter eigenlijk sneller was.quote:
Oei. Heb je last van apenpokken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar moet ik ook een beetje van kotsen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat vind je van het woord ‘influencer’?
Verschilt heel erg per stad en land.quote:
Ik ben tegen racismequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is hier in Friesland gelukkig vrij blank allemaal.
Gebruik het hooguit twee keer per week en soms in de zomer met uitstapjes en vind het dan best oké eigenlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben het de afgelopen twee jaar steeds meer gaan haten, vooral omdat ik in die vervloekte IC Directs moest. Altijd ellendig veel vertraging, dat ik er op een gegeven moment achter kwam dat de sprinter eigenlijk sneller was.
Van influencers of van het woord ‘influencer’?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar moet ik ook een beetje van kotsen.
Jeetje, dit wordt een lastige dag.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Burgerrups maat. @:JanCees en ik kunnen jou niet langer serieus nemen.
Haha, precies ja!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van influencers of van het woord ‘influencer’?
Daar woont hij alquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
@:maxi-mus zou ook wel in Friesland willen wonen
Moest gisteren 14 euro!!!!!!! betalen voor een enkeltje in de spits. 14 euro!!??quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:33 schreef Flitsbezorger het volgende:
Een maandabo van 50 euro per maand voor onbeperkt bus, tram, metro en regionale treinen door heel het land (alleen de Intercities en HSL zijn uitgezonderd) zou in Nederland een geweldige zet zijn.
Dan zou ik de overheid ook iets meer geloven dat ze oprecht de files willen terugdringen en dat de auto laten staan zou lonen.
Ze moeten ook weer niet teveel mensen het OV in krijgen, het is nu al overbelast.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:33 schreef Flitsbezorger het volgende:
Een maandabo van 50 euro per maand voor onbeperkt bus, tram, metro en regionale treinen door heel het land (alleen de Intercities en HSL zijn uitgezonderd) zou in Nederland een geweldige zet zijn.
Dan zou ik de overheid ook iets meer geloven dat ze oprecht de files willen terugdringen en dat de auto laten staan zou lonen.
Als je er niet vandaan komt zou ik echt niet weten wat je daar moet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
@:maxi-mus zou ook wel in Friesland willen wonen als ik remote ergens kan werken. (Geen grap)
Dan moet je wel woorden als 'remote' uit je vocabulaire halen, anders rijden ze met een trekker over je heen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
@:maxi-mus zou ook wel in Friesland willen wonen als ik remote ergens kan werken. (Geen grap)
Daar bellen ze nog gewoon ouderwets de politie als ze zo’n zwarte over de straat zien lopenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:34 schreef GGMM het volgende:
Waar je voor 50.000 euro nog een kasteel kan kopen
Grappig hoor! Ga de problemen van het forum echt eens aanpakken ipv mij continue in de zeik te nemen. Ik heb ook gevoelens.quote:
Ik vind Leeuwarden best leuk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je er niet vandaan komt zou ik echt niet weten wat je daar moet.
Een matig rijtjeshuis bij mijn moeder in de buurt stond ook al voor 230k te koop. En de overheid doet NIETS.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:34 schreef GGMM het volgende:
Waar je voor 50.000 euro nog een kasteel kan kopen
Jij woont daar toch ook als allochtoon. Het zou dus wel meevallenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet je wel woorden als 'remote' uit je vocabulaire halen, anders rijden ze met een trekker over je heen.
Ik ben er geboren en getogen. Jij komt van buut'n.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij woont daar toch ook als allochtoon. Het zou dus wel meevallen
Ik vroeg jou niksquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je er niet vandaan komt zou ik echt niet weten wat je daar moet.
Dat vind ik nog weinig. Maar goed, ik snap je punt wel gezien de prijzen daar afgelopen jarenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een matig rijtjeshuis bij mijn moeder in de buurt stond ook al voor 230k te koop. En de overheid doet NIETS.
Doe er 20k bovenop en je hebt hier een 2 kamer appartement van 60m2quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een matig rijtjeshuis bij mijn moeder in de buurt stond ook al voor 230k te koop. En de overheid doet NIETS.
West-Friesland is toch ook frieslandquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben er geboren en getogen. Jij komt van buut'n.
NAC Breda wil poldermarokkaan Mexx Meerdink.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben er geboren en getogen. Jij komt van buut'n.
Ik zou niet eens voor 250k te goed in Rotterdam willen wonenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe er 20k bovenop en je hebt hier een 2 kamer appartement van 60m2
Dan woon je wel in Papendrecht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe er 20k bovenop en je hebt hier een 2 kamer appartement van 60m2
Toen ze dat abonnement hier in D voor het eerst gingen invoeren was dat echt wel een probleem, maar dat is inmiddels opgelost door het aanbieden van meer treinen/hogere frequenties.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze moeten ook weer niet teveel mensen het OV in krijgen, het is nu al overbelast.
"Rotterdam"quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou niet eens voor 250k te goed in Rotterdam willen wonen
Dat lijkt mij niet verstandig. Ze willen erin blijven met jeugd als Sauer en Meerdink?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
NAC Breda wil poldermarokkaan Mexx Meerdink.
Ja het betalen is een beetje waanzin. Stukje 40/45 euro voor een retourtje Rotterdam-Amsterdam om met zijn allen gepropt te staan in een overvolle IC Direct die nog vertraagt ook. Sinds die nieuwe kapotte treinen met minder zitplekken is het helemaal lachwekkend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebruik het hooguit twee keer per week en soms in de zomer met uitstapjes en vind het dan best oké eigenlijk
Maar dat zou ook wel anders zijn als ik ervoor zou moeten betalen. Met name op die HSL lijn inderdaad
Het sporennetwerk in Duitsland is mensonterend slecht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Toen ze dat abonnement hier in D voor het eerst gingen invoeren was dat echt wel een probleem, maar dat is inmiddels opgelost door het aanbieden van meer treinen/hogere frequenties.
Er staat mij nog bij dat de NS een tekort aan treinen zou hebben dus de kans bestaat dat de NS dat niet zo rap zou kunnen oplossen. Maar bij hoge nood zou ik dan wel betalen voor de IC als de Sprinters hierdoor overvol zouden zitten (lol)
https://defector.com/russ(...)pponent-with-mercuryquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet je wel woorden als 'remote' uit je vocabulaire halen, anders rijden ze met een trekker over je heen.
Maar ik zou echt niet willen ruilen, net weer op vakantie geweest en dan besef je pas hoe aids dat is allemaal mensen om je heen. Hier woon je lekker op de ruimte, is er geen overlast en in Leeuwarden ben je in 10 minuten en heb je vrijwel alles wat je wil. Ons kent ons.quote:
Dat heeft wel betere tijden gekend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het sporennetwerk in Duitsland is mensonterend slecht.
Ja eens, bij mij zit het vooral in het gratis gedeelte wat wel als een stukje extra vrijheid aanvoeltquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja het betalen is een beetje waanzin. Stukje 40/45 euro voor een retourtje Rotterdam-Amsterdam om met zijn allen gepropt te staan in een overvolle IC Direct die nog vertraagt ook. Sinds die nieuwe kapotte treinen met minder zitplekken is het helemaal lachwekkend.
Dat was vroeger wel prima richting het Oostenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou ook wel weg willen uit de randstad en de ruimte opzoeken. Maar dan kijk ik liever over de grens (lees; waar de zon altijd schijnt)quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ik zou echt niet willen ruilen, net weer op vakantie geweest en dan besef je pas hoe aids dat is allemaal mensen om je heen. Hier woon je lekker op de ruimte, is er geen overlast en in Leeuwarden ben je in 10 minuten en heb je vrijwel alles wat je wil. Ons kent ons.
Tell me about itquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Jouw probleemquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:42 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Tell me about it
Ik ben zelfs met de Flixbus vaker op tijd bij mijn bestemming aangekomen dan metDB
Ja de ontspanning heb je wel nodig hoor vriendquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:43 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even aftrekken en weer aan het werk! @:chevycaprice
https://x.com/viaplaysportnl/status/1824355415414779949quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet verstandig. Ze willen erin blijven met jeugd als Sauer en Meerdink?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://x.com/viaplaysportnl/status/1824355415414779949
Ken jij een Anne-Greet in je kringen?
Half 2 is echt een mokergeil tijdstip voor een voetbalpot. Nu al zin in.Zou mooi zijn als ze in de buurt van City blijven.quote:
Voor mij ook (ik heb een business card) maar het is van kwaad tot erger gegaan de afgelopen twee jaar. Ik neem al een trein twintig minuten eerder (of de sprinter) om nog op tijd te komen en zelfs dan gaat het vaak nog mis. En als ik nog eerder ga ben ik er soms plots zo’n drie kwartier te vroegquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eens, bij mij zit het vooral in het gratis gedeelte wat wel als een stukje extra vrijheid aanvoelt
Als ze dat als secundaire arbeidsvoorwaarde laten vallen ga ik direct bij de buren kijken
Jr. dit seizoen naar een heel veld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wij zijn dit jaar van de zondag naar de zaterdag gegaan met voetbal, daar moet ik wel even aan wennen. Al zijn we twee niveaus omlaag gezet dus wellicht winnen we weer eens wat.
Amateurvoetballers die op zondag voetballen heb ik nooit serieus genomenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wij zijn dit jaar van de zondag naar de zaterdag gegaan met voetbal, daar moet ik wel even aan wennen. Al zijn we twee niveaus omlaag gezet dus wellicht winnen we weer eens wat.
Thomas Verbogt zoekt niet de randjes op, dat is me inmiddels wel opgevallen. Wát een saaie lul.quote:
Zaterdag werken en zondag lekker ballen en de hele zondag in de kantine hangen, lekker man. Helaas stopt vrijwel elke club met zondagvoetbal hier.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Amateurvoetballers die op zondag voetballen heb ik nooit serieus genomen
Er is echt helemaal niets beter dan de zaterdagmiddag
Leuk man!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jr. dit seizoen naar een heel veld.
Heel veel zin in
Tegen McKennaBall, direct lastig.quote:
Prachtig zeg. Zie de verslagen wel voorbij komenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jr. dit seizoen naar een heel veld.
Heel veel zin in
Zaterdag voetballen, jezelf bezatten, de stad in en dan nog de hele zondag hebben om brak te zijn of jezelf weer te bezatten in het stadionquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zaterdag werken en zondag lekker ballen en de hele zondag in de kantine hangen, lekker man. Helaas stopt vrijwel elke club met zondagvoetbal hier.
Nee ik werk dus op zaterdag dus ik mis de helft van de tijd de derde helft.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Zaterdag voetballen, jezelf bezatten, de stad in en dan nog de hele zondag hebben om brak te zijn of jezelf weer te bezatten in het stadion
Je gaat hier zo hard op terugkomen
Cziommer ook weer zo’n vent die als voetballer een geweldige vrije trap had maar als analist er vaak naast schietquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben trouwens geen fan van analist Simon Cziommer, die elke zin uitspreekt alsof hij staatsgeheimen openbaart. En hij is zaakwaarnemer dus totaal niet objectief.
Ik zie een volle haarbos, dat wordt niets.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen McKennaBall, direct lastig.
In Ipswich noemen ze hem ook wel de Britse Arne.
Wesley Sneijder is de nieuwe rondoaanwinst, echt een typische rondoaanwinst.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:51 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Cziommer ook weer zo’n vent die als voetballer een geweldige vrije trap had maar als analist er vaak naast schiet
Ik ben alweer klaar, maatquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:44 schreef fetX het volgende:
Het gemiddelde IQ stijgt ineens aanzienlijk in dit topic.
Geniet er even lekker van maat!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:43 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even aftrekken en weer aan het werk! @:chevycaprice
Met de nadruk op Rond-o, zeker. Hue hue huequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wesley Sneijder is de nieuwe rondoaanwinst, echt een typische rondoaanwinst.
Beter Simon Zijlemans.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben trouwens geen fan van analist Simon Cziommer, die elke zin uitspreekt alsof hij staatsgeheimen openbaart. En hij is zaakwaarnemer dus totaal niet objectief.
Ipswich speelde vorig seizoen echt leuk voetbal. Defensief wel kwetsbaar maar wat wil je met verdedigers van League One niveau.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie een volle haarbos, dat wordt niets.
Wie werkt er nou op zaterdag, je bent toch geen arbeiderquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik werk dus op zaterdag dus ik mis de helft van de tijd de derde helft.
Hebben ze zich wel aardig kunnen versterken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ipswich speelde vorig seizoen echt leuk voetbal. Defensief wel kwetsbaar maar wat wil je met verdedigers van League One niveau.
Die haartjes mogen er wel eens af ja.
Ben nog steeds aan de studie he dus dan moet je soms ook werken op dit soort dagen. Jij staat het hele seizoen buitenspel?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie werkt er nou op zaterdag, je bent toch geen arbeider
Real daughter gets a big facialquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Akkoordquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben nog steeds aan de studie he dus dan moet je soms ook werken op dit soort dagen. Jij staat het hele seizoen buitenspel?
Niet geweldig, twee spelers van Hull, keepertje Muric, een reserve van West Ham en Hutchinson blijft nog een seizoen. Zitten wel wat flinke investeringen tussen, dus ik heb het idee dat Ipswich vooral hoopt in het seizoen ‘te groeien’ en later in de transferwindow nog wat op te pikken. Maar degradatie zou natuurlijk geen ramp zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben ze zich wel aardig kunnen versterken?
Nu je het over Friesland hebt. Ik vind het altijd zo opvallend in talkshows als ze dan gasten hebben uit pakweg Leeuwarden dat die steevast worden geduid als wonend in Friesland.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoog tijd om ons definitief af te scheiden met wat bomaanslagen. Stukje ETA in de provincie. Ze zijn al begonnen bij Buma.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nu je het over Friesland hebt. Ik vind het altijd zo opvallend in talkshows als ze dan gasten hebben uit pakweg Leeuwarden dat die steevast worden geduid als wonend in Friesland.
Terwijl een gast uit een godvergeten oord zoals Papendrecht altijd wel uit Papendrecht komt maar nooit uit Zuid Holland.
Alsof ze een inheems inboorlingen volkje duiden.
Daar trekt Zuid-Holland gewoon de portemonnee voor, om dat niet vermeld te krijgen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nu je het over Friesland hebt. Ik vind het altijd zo opvallend in talkshows als ze dan gasten hebben uit pakweg Leeuwarden dat die steevast worden geduid als wonend in Friesland.
Terwijl een gast uit een godvergeten oord zoals Papendrecht altijd wel uit Papendrecht komt maar nooit uit Zuid Holland.
Alsof ze een inheems inboorlingen volkje duiden.
De adder, de adder onder het gras.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
Peter houdt de kikkers niet in de kruiwagen. @:gurneyisbestoke
Je zou het haast denken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Daar trekt Zuid-Holland gewoon de portemonnee voor, om dat niet vermeld te krijgen.
Daar doe je zelf anders ook aan meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar doe je zelf anders ook aan meeBedankt maat. Ik moet natuurlijk wel, anders slaat mijn post hier nergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was gewoon een beetje een hengeltje makkerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die Brighton voor Wieffer een PERFECTE STAP vindt maar bij Boscagli weer het tegenovergestelde.
Toch bijzonder dat sommige verder niet onintelligente mensen bij voetbal een complete waas voor de ogen krijgen.
Er zit ook een verkapt compliment in!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef Coco het volgende:
Kreupele @:Caland krijgt de wind van voren.
Dan zal er wel een TR staan dat ik moet ingrijpenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was gewoon een beetje een hengeltje makker
Dat hoeft niet hoor, ik ga over het algemeen wel goed met het gros van de PSV users.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan zal er wel een TR staan dat ik moet ingrijpen
Ik vind Boscagli een prima speler maar niet meer dan dat. Maar dat hij naar Brighton wil is volledig logisch. Die club is de top in Nederland voorbij OP (vrijwel) ALLE FRONTEN.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die Brighton voor Wieffer een PERFECTE STAP vindt maar bij Boscagli weer het tegenovergestelde.
Toch bijzonder dat sommige verder niet onintelligente mensen bij voetbal een complete waas voor de ogen krijgen.
Daar heb ik ook wel mijn twijfels bij maar voor een miljoentje of 10 had ik hem er altijd bijgehaald. Maar volgens Marcel mag hij niet weg, dat wordt weer een leuke soap.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Al betwijfel ik wel sterk of Boscagli die stap aan kan.
Ik zag laatst voorbijkomen dat @yats op een ander forum zijn hersenscheten tentoon spreidt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens is het vanavond weer tijd voor het schakelkanaaltje. We verwelkomen graag @:yats in het KKD topic!
Volgens mij een van die paupersites als voetbalprimeur ofzoquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zag laatst voorbijkomen dat @:yats op een ander forum zijn hersenscheten tentoon spreidt.
In het AD podcastje had geloof ik Sjoerd (tja ook die schiet wel eens raak) wel een mooi verhaal over hoe die de markt verzieken voor ONS, beetje vergelijkbaar met het verhaal wat @Caland ook had in het Feyenoord topic.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Boscagli een prima speler maar niet meer dan dat. Maar dat hij naar Brighton wil is volledig logisch. Die club is de top in Nederland voorbij OP (vrijwel) ALLE FRONTEN.
Bedankt voor de tip. Die ga ik dit weekend even luisterenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het AD podcastje had geloof ik Sjoerd (tja ook die schiet wel eens raak) wel een mooi verhaal over hoe die de markt verzieken voor ONS, beetje vergelijkbaar met het verhaal wat @:caland ook had in het Feyenoord topic.
Dat maakt me heel droevig, dat huren van dit soort clubs de toekomst is. Een in de CL spelend Feyenoord zou natuurlijk altijd boven dit soort clubs moeten staan maar de praktijk is inmiddels helaas anders.
Gaat toch helemaal nergens meer over, bij een aantal van dat soort clubjes wel eens geweest op dat eiland 10-15 jaar geleden en dat stelde echt heel weinig voor allemaal. Een paar pubs, een smerige fish en chipszaak en verder een oneindige troosteloze grijze massa.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het AD podcastje had geloof ik Sjoerd (tja ook die schiet wel eens raak) wel een mooi verhaal over hoe die de markt verzieken voor ONS, beetje vergelijkbaar met het verhaal wat @:caland ook had in het Feyenoord topic.
Dat maakt me heel droevig, dat huren van dit soort clubs de toekomst is. Een in de CL spelend Feyenoord zou natuurlijk altijd boven dit soort clubs moeten staan maar de praktijk is inmiddels helaas anders.
Was die van woensdag.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Die ga ik dit weekend even luisteren
Die mening zal wel omslaan als Brighton hem daarna verhuurt aan Feyenoord.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
alle feyenoorders zijn verstandelijk beperkt (sommige wel aardig)quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
Dit vergeet ik niet snelquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:37 schreef Tjacka het volgende:
ik denk dat ik meer bevriend ben met feyenoorders dan met ajacieden op dit forumpje
@:bofjijff en @:maxi-mus zijn de uitzonderingen die regel bevestigen
Beetje type Hancko die Boscagli kunnen ook niet verdedigen. Wel uitstekende verticale versnelling van het spel denk dat dit statistieken elkaar niet zoveel ontlopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Al betwijfel ik wel sterk of Boscagli die stap aan kan.
Mag hij je dan ook weer een pedofiel noemen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
Als er weer een VBL-mod vertrekt maak ik Stijn blauw, kan mij het schelen of hij het zelf wil
brighton is echt een rare stad heel veel homos daarquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:44 schreef tong80 het volgende:
Hans Kraaij jr. werd gekozen in het Brighton van de eeuw. Dan weet je het wel.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag hij je dan ook weer een pedofiel noemen?
wowquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag hij je dan ook weer een pedofiel noemen?
Je bent in verwarring met Bristol.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
brighton is echt een rare stad heel veel homos daar
wel een leuke stad voor @:caland dus
Lijkt me ook lastig. Kan me voorstellen dat je al snel te diep in het clubje zit om nog echt objectief te zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
Als er weer een VBL-mod vertrekt maak ik Stijn blauw, kan mij het schelen of hij het zelf wil
Brighton is de meest LHBT-vriendelijke stad van het Verenigd Koninkrijk. Talrijke pubs, clubs, bars, restaurants, cafés en winkels die de gemeenschap steunen zijn gevestigd rond Brighton, vooral rond St James's Street in Kemptown. Brighton Pride wordt meestal in het begin van augustus gevierd. Elk jaar vindt er ook een pride-evenement voor transgenders plaats, het eerste in het Verenigd Koninkrijk. Studies wezen uit dat een aanzienlijk deel van de bevolking in Brighton zich identificeert als LHBT. De stad kent het hoogste aantal homohuwelijken in het Verenigd Koninkrijk en het grootste aantal geregistreerde partnerschappen buiten Londen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je bent in verwarring met Bristol.
Eigenlijk heb ik zeven jaar geleden best veel gezeik gehad als moderator omdat ik er een fijn discussieforum van wilde maken. Met @GGMM als een van de vermoeiende recalcitrante figuren. Gelukkig wel een schijtirritante troll weg kunnen krijgen uit VBL destijds.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig. Kan me voorstellen dat je al snel te diep in het clubje zit om nog echt objectief te zijn.
Dan kan je het ook nooit goed doen.
Gossiemikkie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Brighton is de meest LHBT-vriendelijke stad van het Verenigd Koninkrijk. Talrijke pubs, clubs, bars, restaurants, cafés en winkels die de gemeenschap steunen zijn gevestigd rond Brighton, vooral rond St James's Street in Kemptown. Brighton Pride wordt meestal in het begin van augustus gevierd. Elk jaar vindt er ook een pride-evenement voor transgenders plaats, het eerste in het Verenigd Koninkrijk. Studies wezen uit dat een aanzienlijk deel van de bevolking in Brighton zich identificeert als LHBT. De stad kent het hoogste aantal homohuwelijken in het Verenigd Koninkrijk en het grootste aantal geregistreerde partnerschappen buiten Londen.
wat ben jij een oen
Niet leuk, ja. Voor nu kan ik ook wel genieten van de Premier League en gelukkig overheersen ze Europees nog niet maar daar gaat binnenkort verandering in komen vrees ik. Alhoewel dat ook weer kan zorgen dat de afstand tussen de Eredivisie en de rest van de grote competities verkleint, en dat is iets positiefs.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
lekker maatquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:37 schreef Tjacka het volgende:
ik denk dat ik meer bevriend ben met feyenoorders dan met ajacieden op dit forumpje
@:bofjijff en @:maxi-mus zijn de uitzonderingen die regel bevestigen
Komt echt snel terug!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:37 schreef Wotte het volgende:
Door de dorpsgek een dorpsgek genoemd worden. Mijn waarde vrienden ik neem een tijdje pauze. Adios.
Yaprak dönerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik heb zo een BBQ op de voetbal maat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Pizza.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe je maandag mee met Woordle?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:37 schreef Wotte het volgende:
Door de dorpsgek een dorpsgek genoemd worden. Mijn waarde vrienden ik neem een tijdje pauze. Adios.
Als je er maar om kan lachen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:37 schreef Wotte het volgende:
Ik ben wel meer de Mike Tyson eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:30 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:LitmanenAFCA moderator @:Coco in de FB gevangen in een gifje:
[ afbeelding ]
Woordle 1155 4/6quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 07:41 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 951 4/6
⬜🟨⬜⬜🟩🟨
🟨🟩⬜🟨🟩⬜
🟩🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1155 5/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜🟨
🟨🟩🟨⬜⬜
⬜🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Kan gebeuren maatjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 1155 4/6
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 951 X/6
🟨⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟩⬛🟨🟩⬛
🟨🟩🟨⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩![]()
Ik schaam me kapot
@:scrummie @:alpeko
(Dit hoeft Rambodirk niet te zien)
Dan ga je maar zelf zuigen bitchquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn robotstofzuiger is gestorven.
Ik heb biefstukquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Pizza besteldquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Patat met een frikandelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wil je deze TR zelf even afhandelen door middel van een note?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ben je zo blij dat er iets kapot is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |