abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:39:43 #176
35723 crew  GGMM
pi_214729721
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik zou niet eens voor 250k te goed in Rotterdam willen wonen
"Rotterdam"
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:39:45 #177
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214729722
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dan woon je wel in Papendrecht. _O_
of all places.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:39:50 #178
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729723
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
NAC Breda wil poldermarokkaan Mexx Meerdink.
Dat lijkt mij niet verstandig. Ze willen erin blijven met jeugd als Sauer en Meerdink?
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:39:54 #179
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214729725
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Gebruik het hooguit twee keer per week en soms in de zomer met uitstapjes en vind het dan best oké eigenlijk

Maar dat zou ook wel anders zijn als ik ervoor zou moeten betalen. Met name op die HSL lijn inderdaad _O-
Ja het betalen is een beetje waanzin. Stukje 40/45 euro voor een retourtje Rotterdam-Amsterdam om met zijn allen gepropt te staan in een overvolle IC Direct die nog vertraagt ook. Sinds die nieuwe kapotte treinen met minder zitplekken is het helemaal lachwekkend.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:40:00 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214729728
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Toen ze dat abonnement hier in D voor het eerst gingen invoeren was dat echt wel een probleem, maar dat is inmiddels opgelost door het aanbieden van meer treinen/hogere frequenties.

Er staat mij nog bij dat de NS een tekort aan treinen zou hebben dus de kans bestaat dat de NS dat niet zo rap zou kunnen oplossen. Maar bij hoge nood zou ik dan wel betalen voor de IC als de Sprinters hierdoor overvol zouden zitten (lol)
Het sporennetwerk in Duitsland is mensonterend slecht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214729730
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dan moet je wel woorden als 'remote' uit je vocabulaire halen, anders rijden ze met een trekker over je heen.
https://defector.com/russ(...)pponent-with-mercury

De nieuwe Russische schaak-juice is uit *O*
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:40:44 #182
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729731
quote:
80s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]
of all places.
Maar ik zou echt niet willen ruilen, net weer op vakantie geweest en dan besef je pas hoe aids dat is allemaal mensen om je heen. Hier woon je lekker op de ruimte, is er geen overlast en in Leeuwarden ben je in 10 minuten en heb je vrijwel alles wat je wil. Ons kent ons. _O_
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:41:00 #183
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729737
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Het sporennetwerk in Duitsland is mensonterend slecht.
Dat heeft wel betere tijden gekend.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:41:18 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214729738
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja het betalen is een beetje waanzin. Stukje 40/45 euro voor een retourtje Rotterdam-Amsterdam om met zijn allen gepropt te staan in een overvolle IC Direct die nog vertraagt ook. Sinds die nieuwe kapotte treinen met minder zitplekken is het helemaal lachwekkend.
Ja eens, bij mij zit het vooral in het gratis gedeelte wat wel als een stukje extra vrijheid aanvoelt

Als ze dat als secundaire arbeidsvoorwaarde laten vallen ga ik direct bij de buren kijken
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214729739
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Het sporennetwerk in Duitsland is mensonterend slecht.
Dat was vroeger wel prima richting het Oosten
Groot fan van User Wotte
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:41:46 #186
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214729743
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Maar ik zou echt niet willen ruilen, net weer op vakantie geweest en dan besef je pas hoe aids dat is allemaal mensen om je heen. Hier woon je lekker op de ruimte, is er geen overlast en in Leeuwarden ben je in 10 minuten en heb je vrijwel alles wat je wil. Ons kent ons. _O_
Ik zou ook wel weg willen uit de randstad en de ruimte opzoeken. Maar dan kijk ik liever over de grens (lees; waar de zon altijd schijnt)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:42:00 #187
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214729744
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Het sporennetwerk in Duitsland is mensonterend slecht.
Tell me about it

Ik ben zelfs met de Flixbus vaker op tijd bij mijn bestemming aangekomen dan met :r DB :r
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_214729750
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:42 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Tell me about it

Ik ben zelfs met de Flixbus vaker op tijd bij mijn bestemming aangekomen dan met :r DB :r
Jouw probleem
Groot fan van User Wotte
pi_214729754
Ik ga even aftrekken en weer aan het werk! @ChevyCaprice
Groot fan van User Wotte
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:44:04 #190
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214729762
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:43 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even aftrekken en weer aan het werk! @:chevycaprice
Ja de ontspanning heb je wel nodig hoor vriend

Zeker na de spanning van gisteren!
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:44:32 #191
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214729763
Het gemiddelde IQ stijgt ineens aanzienlijk in dit topic.
pi_214729764
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat lijkt mij niet verstandig. Ze willen erin blijven met jeugd als Sauer en Meerdink?
https://x.com/viaplaysportnl/status/1824355415414779949

Ken jij een Anne-Greet in je kringen?
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:45:33 #193
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729767
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
https://x.com/viaplaysportnl/status/1824355415414779949

Ken jij een Anne-Greet in je kringen?
:D
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:46:12 #194
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729774
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Morgen Slotball

Zin in.
Half 2 is echt een mokergeil tijdstip voor een voetbalpot. Nu al zin in.Zou mooi zijn als ze in de buurt van City blijven.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:46:24 #195
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214729775
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja eens, bij mij zit het vooral in het gratis gedeelte wat wel als een stukje extra vrijheid aanvoelt

Als ze dat als secundaire arbeidsvoorwaarde laten vallen ga ik direct bij de buren kijken
Voor mij ook (ik heb een business card) maar het is van kwaad tot erger gegaan de afgelopen twee jaar. Ik neem al een trein twintig minuten eerder (of de sprinter) om nog op tijd te komen en zelfs dan gaat het vaak nog mis. En als ik nog eerder ga ben ik er soms plots zo’n drie kwartier te vroeg _O-

Gelukkig zit mijn werk er helemaal niet streng op maar het is verre van ideaal, na zo’n vertraagde reis waar je in een stampvolle trein staat ben je soms al bekaf en moet de dag nog beginnen. Ben blij dat ik nu dichtbij huis ga werken.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:47:05 #196
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729779
Wij zijn dit jaar van de zondag naar de zaterdag gegaan met voetbal, daar moet ik wel even aan wennen. Al zijn we twee niveaus omlaag gezet dus wellicht winnen we weer eens wat.
pi_214729781
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:47:56 #198
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214729785
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wij zijn dit jaar van de zondag naar de zaterdag gegaan met voetbal, daar moet ik wel even aan wennen. Al zijn we twee niveaus omlaag gezet dus wellicht winnen we weer eens wat.
Jr. dit seizoen naar een heel veld. _O_

Heel veel zin in :7
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:47:56 #199
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214729786
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wij zijn dit jaar van de zondag naar de zaterdag gegaan met voetbal, daar moet ik wel even aan wennen. Al zijn we twee niveaus omlaag gezet dus wellicht winnen we weer eens wat.
Amateurvoetballers die op zondag voetballen heb ik nooit serieus genomen

Er is echt helemaal niets beter dan de zaterdagmiddag
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:48:18 #200
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729788
Ik ben trouwens geen fan van analist Simon Cziommer, die elke zin uitspreekt alsof hij staatsgeheimen openbaart. En hij is zaakwaarnemer dus totaal niet objectief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')