Daar woont hij alquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
@:maxi-mus zou ook wel in Friesland willen wonen
Moest gisteren 14 euro!!!!!!! betalen voor een enkeltje in de spits. 14 euro!!??quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:33 schreef Flitsbezorger het volgende:
Een maandabo van 50 euro per maand voor onbeperkt bus, tram, metro en regionale treinen door heel het land (alleen de Intercities en HSL zijn uitgezonderd) zou in Nederland een geweldige zet zijn.
Dan zou ik de overheid ook iets meer geloven dat ze oprecht de files willen terugdringen en dat de auto laten staan zou lonen.
Ze moeten ook weer niet teveel mensen het OV in krijgen, het is nu al overbelast.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:33 schreef Flitsbezorger het volgende:
Een maandabo van 50 euro per maand voor onbeperkt bus, tram, metro en regionale treinen door heel het land (alleen de Intercities en HSL zijn uitgezonderd) zou in Nederland een geweldige zet zijn.
Dan zou ik de overheid ook iets meer geloven dat ze oprecht de files willen terugdringen en dat de auto laten staan zou lonen.
Als je er niet vandaan komt zou ik echt niet weten wat je daar moet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
@:maxi-mus zou ook wel in Friesland willen wonen als ik remote ergens kan werken. (Geen grap)
Dan moet je wel woorden als 'remote' uit je vocabulaire halen, anders rijden ze met een trekker over je heen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
@:maxi-mus zou ook wel in Friesland willen wonen als ik remote ergens kan werken. (Geen grap)
Daar bellen ze nog gewoon ouderwets de politie als ze zo’n zwarte over de straat zien lopenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:34 schreef GGMM het volgende:
Waar je voor 50.000 euro nog een kasteel kan kopen
Grappig hoor! Ga de problemen van het forum echt eens aanpakken ipv mij continue in de zeik te nemen. Ik heb ook gevoelens.quote:
Ik vind Leeuwarden best leuk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je er niet vandaan komt zou ik echt niet weten wat je daar moet.
Een matig rijtjeshuis bij mijn moeder in de buurt stond ook al voor 230k te koop. En de overheid doet NIETS.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:34 schreef GGMM het volgende:
Waar je voor 50.000 euro nog een kasteel kan kopen
Jij woont daar toch ook als allochtoon. Het zou dus wel meevallenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet je wel woorden als 'remote' uit je vocabulaire halen, anders rijden ze met een trekker over je heen.
Ik ben er geboren en getogen. Jij komt van buut'n.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij woont daar toch ook als allochtoon. Het zou dus wel meevallen
Ik vroeg jou niksquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je er niet vandaan komt zou ik echt niet weten wat je daar moet.
Dat vind ik nog weinig. Maar goed, ik snap je punt wel gezien de prijzen daar afgelopen jarenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een matig rijtjeshuis bij mijn moeder in de buurt stond ook al voor 230k te koop. En de overheid doet NIETS.
Doe er 20k bovenop en je hebt hier een 2 kamer appartement van 60m2quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een matig rijtjeshuis bij mijn moeder in de buurt stond ook al voor 230k te koop. En de overheid doet NIETS.
West-Friesland is toch ook frieslandquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben er geboren en getogen. Jij komt van buut'n.
NAC Breda wil poldermarokkaan Mexx Meerdink.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben er geboren en getogen. Jij komt van buut'n.
Ik zou niet eens voor 250k te goed in Rotterdam willen wonenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe er 20k bovenop en je hebt hier een 2 kamer appartement van 60m2
Dan woon je wel in Papendrecht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe er 20k bovenop en je hebt hier een 2 kamer appartement van 60m2
Toen ze dat abonnement hier in D voor het eerst gingen invoeren was dat echt wel een probleem, maar dat is inmiddels opgelost door het aanbieden van meer treinen/hogere frequenties.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze moeten ook weer niet teveel mensen het OV in krijgen, het is nu al overbelast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |