abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:33:29 #151
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214729651
Een maandabo van 50 euro per maand voor onbeperkt bus, tram, metro en regionale treinen door heel het land (alleen de Intercities en HSL zijn uitgezonderd) zou in Nederland een geweldige zet zijn.

Dan zou ik de overheid ook iets meer geloven dat ze oprecht de files willen terugdringen en dat de auto laten staan zou lonen.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_214729652
@maxi-mus zou ook wel in Friesland willen wonen als ik remote ergens kan werken. (Geen grap)
Groot fan van User Wotte
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:34:12 #153
35723 crew  GGMM
pi_214729658
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
@:maxi-mus zou ook wel in Friesland willen wonen
Daar woont hij al
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_214729662
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:33 schreef Flitsbezorger het volgende:
Een maandabo van 50 euro per maand voor onbeperkt bus, tram, metro en regionale treinen door heel het land (alleen de Intercities en HSL zijn uitgezonderd) zou in Nederland een geweldige zet zijn.

Dan zou ik de overheid ook iets meer geloven dat ze oprecht de files willen terugdringen en dat de auto laten staan zou lonen.
Moest gisteren 14 euro!!!!!!! betalen voor een enkeltje in de spits. 14 euro!!??
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:34:36 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214729664
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:33 schreef Flitsbezorger het volgende:
Een maandabo van 50 euro per maand voor onbeperkt bus, tram, metro en regionale treinen door heel het land (alleen de Intercities en HSL zijn uitgezonderd) zou in Nederland een geweldige zet zijn.

Dan zou ik de overheid ook iets meer geloven dat ze oprecht de files willen terugdringen en dat de auto laten staan zou lonen.
Ze moeten ook weer niet teveel mensen het OV in krijgen, het is nu al overbelast.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:34:40 #156
35723 crew  GGMM
pi_214729665
Waar je voor 50.000 euro nog een kasteel kan kopen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:35:16 #157
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214729672
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
@:maxi-mus zou ook wel in Friesland willen wonen als ik remote ergens kan werken. (Geen grap)
Als je er niet vandaan komt zou ik echt niet weten wat je daar moet.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:35:18 #158
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729673
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
@:maxi-mus zou ook wel in Friesland willen wonen als ik remote ergens kan werken. (Geen grap)
Dan moet je wel woorden als 'remote' uit je vocabulaire halen, anders rijden ze met een trekker over je heen.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:35:33 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214729675
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:34 schreef GGMM het volgende:
Waar je voor 50.000 euro nog een kasteel kan kopen
Daar bellen ze nog gewoon ouderwets de politie als ze zo’n zwarte over de straat zien lopen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:35:51 #160
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214729677
Ik ben tegen racisme.
pi_214729679
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Daar woont hij al
Grappig hoor! Ga de problemen van het forum echt eens aanpakken ipv mij continue in de zeik te nemen. Ik heb ook gevoelens. :'(
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:36:03 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214729681
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef fetX het volgende:

[..]
Als je er niet vandaan komt zou ik echt niet weten wat je daar moet.
Ik vind Leeuwarden best leuk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:36:09 #163
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729683
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:34 schreef GGMM het volgende:
Waar je voor 50.000 euro nog een kasteel kan kopen
Een matig rijtjeshuis bij mijn moeder in de buurt stond ook al voor 230k te koop. En de overheid doet NIETS.
pi_214729687
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dan moet je wel woorden als 'remote' uit je vocabulaire halen, anders rijden ze met een trekker over je heen.
Jij woont daar toch ook als allochtoon. Het zou dus wel meevallen
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:37:43 #165
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729695
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:36 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Jij woont daar toch ook als allochtoon. Het zou dus wel meevallen
Ik ben er geboren en getogen. Jij komt van buut'n.
pi_214729697
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef fetX het volgende:

[..]
Als je er niet vandaan komt zou ik echt niet weten wat je daar moet.
Ik vroeg jou niks
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:37:54 #167
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214729701
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Een matig rijtjeshuis bij mijn moeder in de buurt stond ook al voor 230k te koop. En de overheid doet NIETS.
Dat vind ik nog weinig. Maar goed, ik snap je punt wel gezien de prijzen daar afgelopen jaren :+
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:38:18 #168
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214729704
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Een matig rijtjeshuis bij mijn moeder in de buurt stond ook al voor 230k te koop. En de overheid doet NIETS.
Doe er 20k bovenop en je hebt hier een 2 kamer appartement van 60m2
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_214729705
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:37 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik ben er geboren en getogen. Jij komt van buut'n.
West-Friesland is toch ook friesland
Groot fan van User Wotte
pi_214729709
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:37 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik ben er geboren en getogen. Jij komt van buut'n.
NAC Breda wil poldermarokkaan Mexx Meerdink.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:39:10 #171
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214729715
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:37 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik vroeg jou niks
Boeiend.
pi_214729717
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Doe er 20k bovenop en je hebt hier een 2 kamer appartement van 60m2
Ik zou niet eens voor 250k te goed in Rotterdam willen wonen
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:39:23 #173
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729718
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Doe er 20k bovenop en je hebt hier een 2 kamer appartement van 60m2
Dan woon je wel in Papendrecht. _O_
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:39:29 #174
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214729719
Morgen Slotball

Zin in.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:39:32 #175
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214729720
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Ze moeten ook weer niet teveel mensen het OV in krijgen, het is nu al overbelast.
Toen ze dat abonnement hier in D voor het eerst gingen invoeren was dat echt wel een probleem, maar dat is inmiddels opgelost door het aanbieden van meer treinen/hogere frequenties.

Er staat mij nog bij dat de NS een tekort aan treinen zou hebben dus de kans bestaat dat de NS dat niet zo rap zou kunnen oplossen. Maar bij hoge nood zou ik dan wel betalen voor de IC als de Sprinters hierdoor overvol zouden raken (lol)
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:39:43 #176
35723 crew  GGMM
pi_214729721
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik zou niet eens voor 250k te goed in Rotterdam willen wonen
"Rotterdam"
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:39:45 #177
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214729722
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dan woon je wel in Papendrecht. _O_
of all places.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:39:50 #178
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729723
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
NAC Breda wil poldermarokkaan Mexx Meerdink.
Dat lijkt mij niet verstandig. Ze willen erin blijven met jeugd als Sauer en Meerdink?
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:39:54 #179
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214729725
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Gebruik het hooguit twee keer per week en soms in de zomer met uitstapjes en vind het dan best oké eigenlijk

Maar dat zou ook wel anders zijn als ik ervoor zou moeten betalen. Met name op die HSL lijn inderdaad _O-
Ja het betalen is een beetje waanzin. Stukje 40/45 euro voor een retourtje Rotterdam-Amsterdam om met zijn allen gepropt te staan in een overvolle IC Direct die nog vertraagt ook. Sinds die nieuwe kapotte treinen met minder zitplekken is het helemaal lachwekkend.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:40:00 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214729728
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Toen ze dat abonnement hier in D voor het eerst gingen invoeren was dat echt wel een probleem, maar dat is inmiddels opgelost door het aanbieden van meer treinen/hogere frequenties.

Er staat mij nog bij dat de NS een tekort aan treinen zou hebben dus de kans bestaat dat de NS dat niet zo rap zou kunnen oplossen. Maar bij hoge nood zou ik dan wel betalen voor de IC als de Sprinters hierdoor overvol zouden zitten (lol)
Het sporennetwerk in Duitsland is mensonterend slecht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')