abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:18:45 #241
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214730849
@Caland die Brighton voor Wieffer een PERFECTE STAP vindt maar bij Boscagli weer het tegenovergestelde.

Toch bijzonder dat sommige verder niet onintelligente mensen bij voetbal een complete waas voor de ogen krijgen.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:19:16 #242
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214730851
Overigens is het vanavond weer tijd voor het schakelkanaaltje. We verwelkomen graag @yats in het KKD topic! :)
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:19:38 #243
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214730855
Kreupele @Caland krijgt de wind van voren.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:19:55 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214730859
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die Brighton voor Wieffer een PERFECTE STAP vindt maar bij Boscagli weer het tegenovergestelde.

Toch bijzonder dat sommige verder niet onintelligente mensen bij voetbal een complete waas voor de ogen krijgen.
Het was gewoon een beetje een hengeltje makker

Al betwijfel ik wel sterk of Boscagli die stap aan kan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:20:06 #245
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214730863
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef Coco het volgende:
Kreupele @:Caland krijgt de wind van voren.
Er zit ook een verkapt compliment in!
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:20:29 #246
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214730867
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Het was gewoon een beetje een hengeltje makker

Dan zal er wel een TR staan dat ik moet ingrijpen :{
What can change the nature of a man?
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:20:59 #247
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214730870
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:20 schreef Coco het volgende:

[..]
Dan zal er wel een TR staan dat ik moet ingrijpen :{
Dat hoeft niet hoor, ik ga over het algemeen wel goed met het gros van de PSV users.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:21:01 #248
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214730874
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die Brighton voor Wieffer een PERFECTE STAP vindt maar bij Boscagli weer het tegenovergestelde.

Toch bijzonder dat sommige verder niet onintelligente mensen bij voetbal een complete waas voor de ogen krijgen.
Ik vind Boscagli een prima speler maar niet meer dan dat. Maar dat hij naar Brighton wil is volledig logisch. Die club is de top in Nederland voorbij OP (vrijwel) ALLE FRONTEN.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:21:03 #249
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214730876
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Het was gewoon een beetje een hengeltje makker

Al betwijfel ik wel sterk of Boscagli die stap aan kan.
Daar heb ik ook wel mijn twijfels bij maar voor een miljoentje of 10 had ik hem er altijd bijgehaald. Maar volgens Marcel mag hij niet weg, dat wordt weer een leuke soap.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:22:10 #250
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214730881
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens is het vanavond weer tijd voor het schakelkanaaltje. We verwelkomen graag @:yats in het KKD topic! :)
Ik zag laatst voorbijkomen dat @yats op een ander forum zijn hersenscheten tentoon spreidt.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:22:40 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214730883
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:22 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik zag laatst voorbijkomen dat @:yats op een ander forum zijn hersenscheten tentoon spreidt.
Volgens mij een van die paupersites als voetbalprimeur ofzo
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:22:58 #252
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214730889
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:21 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik vind Boscagli een prima speler maar niet meer dan dat. Maar dat hij naar Brighton wil is volledig logisch. Die club is de top in Nederland voorbij OP (vrijwel) ALLE FRONTEN.
In het AD podcastje had geloof ik Sjoerd (tja ook die schiet wel eens raak) wel een mooi verhaal over hoe die de markt verzieken voor ONS, beetje vergelijkbaar met het verhaal wat @Caland ook had in het Feyenoord topic.

Dat maakt me heel droevig, dat huren van dit soort clubs de toekomst is. Een in de CL spelend Feyenoord zou natuurlijk altijd boven dit soort clubs moeten staan maar de praktijk is inmiddels helaas anders.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:24:25 #253
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214730898
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
In het AD podcastje had geloof ik Sjoerd (tja ook die schiet wel eens raak) wel een mooi verhaal over hoe die de markt verzieken voor ONS, beetje vergelijkbaar met het verhaal wat @:caland ook had in het Feyenoord topic.

Dat maakt me heel droevig, dat huren van dit soort clubs de toekomst is. Een in de CL spelend Feyenoord zou natuurlijk altijd boven dit soort clubs moeten staan maar de praktijk is inmiddels helaas anders.
Bedankt voor de tip. Die ga ik dit weekend even luisteren :)
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:25:30 #254
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214730905
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
In het AD podcastje had geloof ik Sjoerd (tja ook die schiet wel eens raak) wel een mooi verhaal over hoe die de markt verzieken voor ONS, beetje vergelijkbaar met het verhaal wat @:caland ook had in het Feyenoord topic.

Dat maakt me heel droevig, dat huren van dit soort clubs de toekomst is. Een in de CL spelend Feyenoord zou natuurlijk altijd boven dit soort clubs moeten staan maar de praktijk is inmiddels helaas anders.
Gaat toch helemaal nergens meer over, bij een aantal van dat soort clubjes wel eens geweest op dat eiland 10-15 jaar geleden en dat stelde echt heel weinig voor allemaal. Een paar pubs, een smerige fish en chipszaak en verder een oneindige troosteloze grijze massa.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:25:32 #255
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214730906
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:24 schreef fetX het volgende:

[..]
Bedankt voor de tip. Die ga ik dit weekend even luisteren :)
Was die van woensdag.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:25:37 #256
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214730908
De nieuwe klaas is uit
What can change the nature of a man?
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:27:18 #257
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_214730921
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die Brighton voor Wieffer een PERFECTE STAP vindt maar bij Boscagli weer het tegenovergestelde.

Toch bijzonder dat sommige verder niet onintelligente mensen bij voetbal een complete waas voor de ogen krijgen.
Die mening zal wel omslaan als Brighton hem daarna verhuurt aan Feyenoord.

Neuspleister op z'n gok en dan zit zelfs Atlético erin.
Yea, she's on crack.
pi_214730980
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die Brighton voor Wieffer een PERFECTE STAP vindt maar bij Boscagli weer het tegenovergestelde.

Toch bijzonder dat sommige verder niet onintelligente mensen bij voetbal een complete waas voor de ogen krijgen.
alle feyenoorders zijn verstandelijk beperkt (sommige wel aardig)
Groot fan van User Wotte
pi_214731004
ik denk dat ik meer bevriend ben met feyenoorders dan met ajacieden op dit forumpje

@Bofjijff en @maxi-mus zijn de uitzonderingen die regel bevestigen
Groot fan van User Wotte
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:39:22 #260
35723 crew  GGMM
pi_214731013
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:37 schreef Tjacka het volgende:
ik denk dat ik meer bevriend ben met feyenoorders dan met ajacieden op dit forumpje

@:bofjijff en @:maxi-mus zijn de uitzonderingen die regel bevestigen
Dit vergeet ik niet snel
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_214731016
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Het was gewoon een beetje een hengeltje makker

Al betwijfel ik wel sterk of Boscagli die stap aan kan.
Beetje type Hancko die Boscagli kunnen ook niet verdedigen. Wel uitstekende verticale versnelling van het spel denk dat dit statistieken elkaar niet zoveel ontlopen.
pi_214731028
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:39 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dit vergeet ik niet snel
ik zie jou als meer dan een vriend
Groot fan van User Wotte
  Trouwste user 2022 vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:44:22 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_214731037
Hans Kraaij jr. werd gekozen in het Brighton van de eeuw. Dan weet je het wel.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:46:18 #264
35723 crew  GGMM
pi_214731046
Als er weer een VBL-mod vertrekt maak ik Stijn blauw, kan mij het schelen of hij het zelf wil
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:47:40 #265
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214731058
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
Als er weer een VBL-mod vertrekt maak ik Stijn blauw, kan mij het schelen of hij het zelf wil
Mag hij je dan ook weer een pedofiel noemen?
pi_214731072
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:44 schreef tong80 het volgende:
Hans Kraaij jr. werd gekozen in het Brighton van de eeuw. Dan weet je het wel.

:T
brighton is echt een rare stad heel veel homos daar

wel een leuke stad voor @Caland dus
Groot fan van User Wotte
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:51:10 #267
35723 crew  GGMM
pi_214731077
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:47 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Mag hij je dan ook weer een pedofiel noemen?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_214731082
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:47 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Mag hij je dan ook weer een pedofiel noemen?
wow
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:51:51 #269
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_214731088
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:50 schreef Tjacka het volgende:

[..]
brighton is echt een rare stad heel veel homos daar

wel een leuke stad voor @:caland dus
Je bent in verwarring met Bristol.
Yea, she's on crack.
pi_214731090
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
Als er weer een VBL-mod vertrekt maak ik Stijn blauw, kan mij het schelen of hij het zelf wil
Lijkt me ook lastig. Kan me voorstellen dat je al snel te diep in het clubje zit om nog echt objectief te zijn.

Dan kan je het ook nooit goed doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')