Het was gewoon een beetje een hengeltje makkerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die Brighton voor Wieffer een PERFECTE STAP vindt maar bij Boscagli weer het tegenovergestelde.
Toch bijzonder dat sommige verder niet onintelligente mensen bij voetbal een complete waas voor de ogen krijgen.
Er zit ook een verkapt compliment in!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef Coco het volgende:
Kreupele @:Caland krijgt de wind van voren.
Dan zal er wel een TR staan dat ik moet ingrijpenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was gewoon een beetje een hengeltje makker
Dat hoeft niet hoor, ik ga over het algemeen wel goed met het gros van de PSV users.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan zal er wel een TR staan dat ik moet ingrijpen
Ik vind Boscagli een prima speler maar niet meer dan dat. Maar dat hij naar Brighton wil is volledig logisch. Die club is de top in Nederland voorbij OP (vrijwel) ALLE FRONTEN.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die Brighton voor Wieffer een PERFECTE STAP vindt maar bij Boscagli weer het tegenovergestelde.
Toch bijzonder dat sommige verder niet onintelligente mensen bij voetbal een complete waas voor de ogen krijgen.
Daar heb ik ook wel mijn twijfels bij maar voor een miljoentje of 10 had ik hem er altijd bijgehaald. Maar volgens Marcel mag hij niet weg, dat wordt weer een leuke soap.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was gewoon een beetje een hengeltje makker
Al betwijfel ik wel sterk of Boscagli die stap aan kan.
Ik zag laatst voorbijkomen dat @yats op een ander forum zijn hersenscheten tentoon spreidt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens is het vanavond weer tijd voor het schakelkanaaltje. We verwelkomen graag @:yats in het KKD topic!
Volgens mij een van die paupersites als voetbalprimeur ofzoquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zag laatst voorbijkomen dat @:yats op een ander forum zijn hersenscheten tentoon spreidt.
In het AD podcastje had geloof ik Sjoerd (tja ook die schiet wel eens raak) wel een mooi verhaal over hoe die de markt verzieken voor ONS, beetje vergelijkbaar met het verhaal wat @Caland ook had in het Feyenoord topic.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Boscagli een prima speler maar niet meer dan dat. Maar dat hij naar Brighton wil is volledig logisch. Die club is de top in Nederland voorbij OP (vrijwel) ALLE FRONTEN.
Bedankt voor de tip. Die ga ik dit weekend even luisterenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het AD podcastje had geloof ik Sjoerd (tja ook die schiet wel eens raak) wel een mooi verhaal over hoe die de markt verzieken voor ONS, beetje vergelijkbaar met het verhaal wat @:caland ook had in het Feyenoord topic.
Dat maakt me heel droevig, dat huren van dit soort clubs de toekomst is. Een in de CL spelend Feyenoord zou natuurlijk altijd boven dit soort clubs moeten staan maar de praktijk is inmiddels helaas anders.
Gaat toch helemaal nergens meer over, bij een aantal van dat soort clubjes wel eens geweest op dat eiland 10-15 jaar geleden en dat stelde echt heel weinig voor allemaal. Een paar pubs, een smerige fish en chipszaak en verder een oneindige troosteloze grijze massa.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het AD podcastje had geloof ik Sjoerd (tja ook die schiet wel eens raak) wel een mooi verhaal over hoe die de markt verzieken voor ONS, beetje vergelijkbaar met het verhaal wat @:caland ook had in het Feyenoord topic.
Dat maakt me heel droevig, dat huren van dit soort clubs de toekomst is. Een in de CL spelend Feyenoord zou natuurlijk altijd boven dit soort clubs moeten staan maar de praktijk is inmiddels helaas anders.
Was die van woensdag.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Die ga ik dit weekend even luisteren
Die mening zal wel omslaan als Brighton hem daarna verhuurt aan Feyenoord.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die Brighton voor Wieffer een PERFECTE STAP vindt maar bij Boscagli weer het tegenovergestelde.
Toch bijzonder dat sommige verder niet onintelligente mensen bij voetbal een complete waas voor de ogen krijgen.
alle feyenoorders zijn verstandelijk beperkt (sommige wel aardig)quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die Brighton voor Wieffer een PERFECTE STAP vindt maar bij Boscagli weer het tegenovergestelde.
Toch bijzonder dat sommige verder niet onintelligente mensen bij voetbal een complete waas voor de ogen krijgen.
Dit vergeet ik niet snelquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:37 schreef Tjacka het volgende:
ik denk dat ik meer bevriend ben met feyenoorders dan met ajacieden op dit forumpje
@:bofjijff en @:maxi-mus zijn de uitzonderingen die regel bevestigen
Beetje type Hancko die Boscagli kunnen ook niet verdedigen. Wel uitstekende verticale versnelling van het spel denk dat dit statistieken elkaar niet zoveel ontlopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was gewoon een beetje een hengeltje makker
Al betwijfel ik wel sterk of Boscagli die stap aan kan.
Mag hij je dan ook weer een pedofiel noemen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
Als er weer een VBL-mod vertrekt maak ik Stijn blauw, kan mij het schelen of hij het zelf wil
brighton is echt een rare stad heel veel homos daarquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:44 schreef tong80 het volgende:
Hans Kraaij jr. werd gekozen in het Brighton van de eeuw. Dan weet je het wel.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag hij je dan ook weer een pedofiel noemen?
wowquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag hij je dan ook weer een pedofiel noemen?
Je bent in verwarring met Bristol.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
brighton is echt een rare stad heel veel homos daar
wel een leuke stad voor @:caland dus
Lijkt me ook lastig. Kan me voorstellen dat je al snel te diep in het clubje zit om nog echt objectief te zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
Als er weer een VBL-mod vertrekt maak ik Stijn blauw, kan mij het schelen of hij het zelf wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |