Volgens mij een van die paupersites als voetbalprimeur ofzoquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zag laatst voorbijkomen dat @:yats op een ander forum zijn hersenscheten tentoon spreidt.
In het AD podcastje had geloof ik Sjoerd (tja ook die schiet wel eens raak) wel een mooi verhaal over hoe die de markt verzieken voor ONS, beetje vergelijkbaar met het verhaal wat @Caland ook had in het Feyenoord topic.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Boscagli een prima speler maar niet meer dan dat. Maar dat hij naar Brighton wil is volledig logisch. Die club is de top in Nederland voorbij OP (vrijwel) ALLE FRONTEN.
Bedankt voor de tip. Die ga ik dit weekend even luisterenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het AD podcastje had geloof ik Sjoerd (tja ook die schiet wel eens raak) wel een mooi verhaal over hoe die de markt verzieken voor ONS, beetje vergelijkbaar met het verhaal wat @:caland ook had in het Feyenoord topic.
Dat maakt me heel droevig, dat huren van dit soort clubs de toekomst is. Een in de CL spelend Feyenoord zou natuurlijk altijd boven dit soort clubs moeten staan maar de praktijk is inmiddels helaas anders.
Gaat toch helemaal nergens meer over, bij een aantal van dat soort clubjes wel eens geweest op dat eiland 10-15 jaar geleden en dat stelde echt heel weinig voor allemaal. Een paar pubs, een smerige fish en chipszaak en verder een oneindige troosteloze grijze massa.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het AD podcastje had geloof ik Sjoerd (tja ook die schiet wel eens raak) wel een mooi verhaal over hoe die de markt verzieken voor ONS, beetje vergelijkbaar met het verhaal wat @:caland ook had in het Feyenoord topic.
Dat maakt me heel droevig, dat huren van dit soort clubs de toekomst is. Een in de CL spelend Feyenoord zou natuurlijk altijd boven dit soort clubs moeten staan maar de praktijk is inmiddels helaas anders.
Was die van woensdag.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Die ga ik dit weekend even luisteren
Die mening zal wel omslaan als Brighton hem daarna verhuurt aan Feyenoord.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die Brighton voor Wieffer een PERFECTE STAP vindt maar bij Boscagli weer het tegenovergestelde.
Toch bijzonder dat sommige verder niet onintelligente mensen bij voetbal een complete waas voor de ogen krijgen.
alle feyenoorders zijn verstandelijk beperkt (sommige wel aardig)quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die Brighton voor Wieffer een PERFECTE STAP vindt maar bij Boscagli weer het tegenovergestelde.
Toch bijzonder dat sommige verder niet onintelligente mensen bij voetbal een complete waas voor de ogen krijgen.
Dit vergeet ik niet snelquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:37 schreef Tjacka het volgende:
ik denk dat ik meer bevriend ben met feyenoorders dan met ajacieden op dit forumpje
@:bofjijff en @:maxi-mus zijn de uitzonderingen die regel bevestigen
Beetje type Hancko die Boscagli kunnen ook niet verdedigen. Wel uitstekende verticale versnelling van het spel denk dat dit statistieken elkaar niet zoveel ontlopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was gewoon een beetje een hengeltje makker
Al betwijfel ik wel sterk of Boscagli die stap aan kan.
Mag hij je dan ook weer een pedofiel noemen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
Als er weer een VBL-mod vertrekt maak ik Stijn blauw, kan mij het schelen of hij het zelf wil
brighton is echt een rare stad heel veel homos daarquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:44 schreef tong80 het volgende:
Hans Kraaij jr. werd gekozen in het Brighton van de eeuw. Dan weet je het wel.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag hij je dan ook weer een pedofiel noemen?
wowquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag hij je dan ook weer een pedofiel noemen?
Je bent in verwarring met Bristol.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
brighton is echt een rare stad heel veel homos daar
wel een leuke stad voor @:caland dus
Lijkt me ook lastig. Kan me voorstellen dat je al snel te diep in het clubje zit om nog echt objectief te zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
Als er weer een VBL-mod vertrekt maak ik Stijn blauw, kan mij het schelen of hij het zelf wil
Gohquote:
Brighton is de meest LHBT-vriendelijke stad van het Verenigd Koninkrijk. Talrijke pubs, clubs, bars, restaurants, cafés en winkels die de gemeenschap steunen zijn gevestigd rond Brighton, vooral rond St James's Street in Kemptown. Brighton Pride wordt meestal in het begin van augustus gevierd. Elk jaar vindt er ook een pride-evenement voor transgenders plaats, het eerste in het Verenigd Koninkrijk. Studies wezen uit dat een aanzienlijk deel van de bevolking in Brighton zich identificeert als LHBT. De stad kent het hoogste aantal homohuwelijken in het Verenigd Koninkrijk en het grootste aantal geregistreerde partnerschappen buiten Londen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je bent in verwarring met Bristol.
Eigenlijk heb ik zeven jaar geleden best veel gezeik gehad als moderator omdat ik er een fijn discussieforum van wilde maken. Met @GGMM als een van de vermoeiende recalcitrante figuren. Gelukkig wel een schijtirritante troll weg kunnen krijgen uit VBL destijds.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig. Kan me voorstellen dat je al snel te diep in het clubje zit om nog echt objectief te zijn.
Dan kan je het ook nooit goed doen.
Gossiemikkie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Brighton is de meest LHBT-vriendelijke stad van het Verenigd Koninkrijk. Talrijke pubs, clubs, bars, restaurants, cafés en winkels die de gemeenschap steunen zijn gevestigd rond Brighton, vooral rond St James's Street in Kemptown. Brighton Pride wordt meestal in het begin van augustus gevierd. Elk jaar vindt er ook een pride-evenement voor transgenders plaats, het eerste in het Verenigd Koninkrijk. Studies wezen uit dat een aanzienlijk deel van de bevolking in Brighton zich identificeert als LHBT. De stad kent het hoogste aantal homohuwelijken in het Verenigd Koninkrijk en het grootste aantal geregistreerde partnerschappen buiten Londen.
wat ben jij een oen
Niet leuk, ja. Voor nu kan ik ook wel genieten van de Premier League en gelukkig overheersen ze Europees nog niet maar daar gaat binnenkort verandering in komen vrees ik. Alhoewel dat ook weer kan zorgen dat de afstand tussen de Eredivisie en de rest van de grote competities verkleint, en dat is iets positiefs.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het AD podcastje had geloof ik Sjoerd (tja ook die schiet wel eens raak) wel een mooi verhaal over hoe die de markt verzieken voor ONS, beetje vergelijkbaar met het verhaal wat @:caland ook had in het Feyenoord topic.
Dat maakt me heel droevig, dat huren van dit soort clubs de toekomst is. Een in de CL spelend Feyenoord zou natuurlijk altijd boven dit soort clubs moeten staan maar de praktijk is inmiddels helaas anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |