Nu je het over Friesland hebt. Ik vind het altijd zo opvallend in talkshows als ze dan gasten hebben uit pakweg Leeuwarden dat die steevast worden geduid als wonend in Friesland.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet je wel woorden als 'remote' uit je vocabulaire halen, anders rijden ze met een trekker over je heen.
Hoog tijd om ons definitief af te scheiden met wat bomaanslagen. Stukje ETA in de provincie. Ze zijn al begonnen bij Buma.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nu je het over Friesland hebt. Ik vind het altijd zo opvallend in talkshows als ze dan gasten hebben uit pakweg Leeuwarden dat die steevast worden geduid als wonend in Friesland.
Terwijl een gast uit een godvergeten oord zoals Papendrecht altijd wel uit Papendrecht komt maar nooit uit Zuid Holland.
Alsof ze een inheems inboorlingen volkje duiden.
Daar trekt Zuid-Holland gewoon de portemonnee voor, om dat niet vermeld te krijgen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nu je het over Friesland hebt. Ik vind het altijd zo opvallend in talkshows als ze dan gasten hebben uit pakweg Leeuwarden dat die steevast worden geduid als wonend in Friesland.
Terwijl een gast uit een godvergeten oord zoals Papendrecht altijd wel uit Papendrecht komt maar nooit uit Zuid Holland.
Alsof ze een inheems inboorlingen volkje duiden.
De adder, de adder onder het gras.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
Peter houdt de kikkers niet in de kruiwagen. @:gurneyisbestoke
Je zou het haast denken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Daar trekt Zuid-Holland gewoon de portemonnee voor, om dat niet vermeld te krijgen.
Daar doe je zelf anders ook aan meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar doe je zelf anders ook aan meeBedankt maat. Ik moet natuurlijk wel, anders slaat mijn post hier nergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was gewoon een beetje een hengeltje makkerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die Brighton voor Wieffer een PERFECTE STAP vindt maar bij Boscagli weer het tegenovergestelde.
Toch bijzonder dat sommige verder niet onintelligente mensen bij voetbal een complete waas voor de ogen krijgen.
Er zit ook een verkapt compliment in!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef Coco het volgende:
Kreupele @:Caland krijgt de wind van voren.
Dan zal er wel een TR staan dat ik moet ingrijpenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was gewoon een beetje een hengeltje makker
Dat hoeft niet hoor, ik ga over het algemeen wel goed met het gros van de PSV users.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan zal er wel een TR staan dat ik moet ingrijpen
Ik vind Boscagli een prima speler maar niet meer dan dat. Maar dat hij naar Brighton wil is volledig logisch. Die club is de top in Nederland voorbij OP (vrijwel) ALLE FRONTEN.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die Brighton voor Wieffer een PERFECTE STAP vindt maar bij Boscagli weer het tegenovergestelde.
Toch bijzonder dat sommige verder niet onintelligente mensen bij voetbal een complete waas voor de ogen krijgen.
Daar heb ik ook wel mijn twijfels bij maar voor een miljoentje of 10 had ik hem er altijd bijgehaald. Maar volgens Marcel mag hij niet weg, dat wordt weer een leuke soap.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was gewoon een beetje een hengeltje makker
Al betwijfel ik wel sterk of Boscagli die stap aan kan.
Ik zag laatst voorbijkomen dat @yats op een ander forum zijn hersenscheten tentoon spreidt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens is het vanavond weer tijd voor het schakelkanaaltje. We verwelkomen graag @:yats in het KKD topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |