Ik ben alweer klaar, maatquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:44 schreef fetX het volgende:
Het gemiddelde IQ stijgt ineens aanzienlijk in dit topic.
Geniet er even lekker van maat!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:43 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even aftrekken en weer aan het werk! @:chevycaprice
Met de nadruk op Rond-o, zeker. Hue hue huequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wesley Sneijder is de nieuwe rondoaanwinst, echt een typische rondoaanwinst.
Beter Simon Zijlemans.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben trouwens geen fan van analist Simon Cziommer, die elke zin uitspreekt alsof hij staatsgeheimen openbaart. En hij is zaakwaarnemer dus totaal niet objectief.
Ipswich speelde vorig seizoen echt leuk voetbal. Defensief wel kwetsbaar maar wat wil je met verdedigers van League One niveau.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie een volle haarbos, dat wordt niets.
Wie werkt er nou op zaterdag, je bent toch geen arbeiderquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik werk dus op zaterdag dus ik mis de helft van de tijd de derde helft.
Hebben ze zich wel aardig kunnen versterken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ipswich speelde vorig seizoen echt leuk voetbal. Defensief wel kwetsbaar maar wat wil je met verdedigers van League One niveau.
Die haartjes mogen er wel eens af ja.
Ben nog steeds aan de studie he dus dan moet je soms ook werken op dit soort dagen. Jij staat het hele seizoen buitenspel?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie werkt er nou op zaterdag, je bent toch geen arbeider
Real daughter gets a big facialquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Akkoordquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben nog steeds aan de studie he dus dan moet je soms ook werken op dit soort dagen. Jij staat het hele seizoen buitenspel?
Niet geweldig, twee spelers van Hull, keepertje Muric, een reserve van West Ham en Hutchinson blijft nog een seizoen. Zitten wel wat flinke investeringen tussen, dus ik heb het idee dat Ipswich vooral hoopt in het seizoen ‘te groeien’ en later in de transferwindow nog wat op te pikken. Maar degradatie zou natuurlijk geen ramp zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben ze zich wel aardig kunnen versterken?
Nu je het over Friesland hebt. Ik vind het altijd zo opvallend in talkshows als ze dan gasten hebben uit pakweg Leeuwarden dat die steevast worden geduid als wonend in Friesland.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet je wel woorden als 'remote' uit je vocabulaire halen, anders rijden ze met een trekker over je heen.
Hoog tijd om ons definitief af te scheiden met wat bomaanslagen. Stukje ETA in de provincie. Ze zijn al begonnen bij Buma.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nu je het over Friesland hebt. Ik vind het altijd zo opvallend in talkshows als ze dan gasten hebben uit pakweg Leeuwarden dat die steevast worden geduid als wonend in Friesland.
Terwijl een gast uit een godvergeten oord zoals Papendrecht altijd wel uit Papendrecht komt maar nooit uit Zuid Holland.
Alsof ze een inheems inboorlingen volkje duiden.
Daar trekt Zuid-Holland gewoon de portemonnee voor, om dat niet vermeld te krijgen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nu je het over Friesland hebt. Ik vind het altijd zo opvallend in talkshows als ze dan gasten hebben uit pakweg Leeuwarden dat die steevast worden geduid als wonend in Friesland.
Terwijl een gast uit een godvergeten oord zoals Papendrecht altijd wel uit Papendrecht komt maar nooit uit Zuid Holland.
Alsof ze een inheems inboorlingen volkje duiden.
De adder, de adder onder het gras.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
Peter houdt de kikkers niet in de kruiwagen. @:gurneyisbestoke
Je zou het haast denken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Daar trekt Zuid-Holland gewoon de portemonnee voor, om dat niet vermeld te krijgen.
Daar doe je zelf anders ook aan meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar doe je zelf anders ook aan meeBedankt maat. Ik moet natuurlijk wel, anders slaat mijn post hier nergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |