abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:48:27 #201
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214729790
quote:
Thomas Verbogt zoekt niet de randjes op, dat is me inmiddels wel opgevallen. Wát een saaie lul.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:49:01 #202
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729793
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Amateurvoetballers die op zondag voetballen heb ik nooit serieus genomen

Er is echt helemaal niets beter dan de zaterdagmiddag
Zaterdag werken en zondag lekker ballen en de hele zondag in de kantine hangen, lekker man. Helaas stopt vrijwel elke club met zondagvoetbal hier.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:49:23 #203
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729796
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Jr. dit seizoen naar een heel veld. _O_

Heel veel zin in :7
Leuk man! _O_
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:49:42 #204
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214729798
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Morgen Slotball

Zin in.
Tegen McKennaBall, direct lastig.

In Ipswich noemen ze hem ook wel de Britse Arne.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:49:51 #205
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214729799
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Jr. dit seizoen naar een heel veld. _O_

Heel veel zin in :7
Prachtig zeg. Zie de verslagen wel voorbij komen :)
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:50:07 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214729801
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Zaterdag werken en zondag lekker ballen en de hele zondag in de kantine hangen, lekker man. Helaas stopt vrijwel elke club met zondagvoetbal hier.
Zaterdag voetballen, jezelf bezatten, de stad in en dan nog de hele zondag hebben om brak te zijn of jezelf weer te bezatten in het stadion

Je gaat hier zo hard op terugkomen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:51:02 #207
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729805
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Zaterdag voetballen, jezelf bezatten, de stad in en dan nog de hele zondag hebben om brak te zijn of jezelf weer te bezatten in het stadion

Je gaat hier zo hard op terugkomen
Nee ik werk dus op zaterdag dus ik mis de helft van de tijd de derde helft.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:51:28 #208
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214729809
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben trouwens geen fan van analist Simon Cziommer, die elke zin uitspreekt alsof hij staatsgeheimen openbaart. En hij is zaakwaarnemer dus totaal niet objectief.
Cziommer ook weer zo’n vent die als voetballer een geweldige vrije trap had maar als analist er vaak naast schiet
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:51:36 #209
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729811
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Tegen McKennaBall, direct lastig.

In Ipswich noemen ze hem ook wel de Britse Arne.
Ik zie een volle haarbos, dat wordt niets.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:52:05 #210
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729814
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:51 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Cziommer ook weer zo’n vent die als voetballer een geweldige vrije trap had maar als analist er vaak naast schiet
Wesley Sneijder is de nieuwe rondoaanwinst, echt een typische rondoaanwinst.
pi_214729819
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:44 schreef fetX het volgende:
Het gemiddelde IQ stijgt ineens aanzienlijk in dit topic.
Ik ben alweer klaar, maat
Groot fan van User Wotte
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:53:11 #212
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_214729820
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:43 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even aftrekken en weer aan het werk! @:chevycaprice
Geniet er even lekker van maat!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:53:40 #213
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214729823
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:52 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Wesley Sneijder is de nieuwe rondoaanwinst, echt een typische rondoaanwinst.
Met de nadruk op Rond-o, zeker. Hue hue hue
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:53:55 #214
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_214729824
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben trouwens geen fan van analist Simon Cziommer, die elke zin uitspreekt alsof hij staatsgeheimen openbaart. En hij is zaakwaarnemer dus totaal niet objectief.
Beter Simon Zijlemans.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:54:44 #215
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214729834
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik zie een volle haarbos, dat wordt niets.
Ipswich speelde vorig seizoen echt leuk voetbal. Defensief wel kwetsbaar maar wat wil je met verdedigers van League One niveau.

Die haartjes mogen er wel eens af ja.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:54:52 #216
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729835
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:53 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Beter Simon Zijlemans.
Dat is geen analist, makker.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:54:55 #217
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214729836
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee ik werk dus op zaterdag dus ik mis de helft van de tijd de derde helft.
Wie werkt er nou op zaterdag, je bent toch geen arbeider
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:55:19 #218
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729839
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ipswich speelde vorig seizoen echt leuk voetbal. Defensief wel kwetsbaar maar wat wil je met verdedigers van League One niveau.

Die haartjes mogen er wel eens af ja.
Hebben ze zich wel aardig kunnen versterken?
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:56:08 #219
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729847
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Wie werkt er nou op zaterdag, je bent toch geen arbeider
Ben nog steeds aan de studie he dus dan moet je soms ook werken op dit soort dagen. Jij staat het hele seizoen buitenspel?
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:57:09 #220
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214729853
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:52 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik ben alweer klaar, maat
Hopelijk heb je genoten!
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:00:18 #221
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214729867
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:52 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik ben alweer klaar, maat
Mia Khalifa?
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_214729869
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:57 schreef fetX het volgende:

[..]
Hopelijk heb je genoten!
Ja. Even de druk van de ketel!
Groot fan van User Wotte
pi_214729877
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 13:00 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Mia Khalifa?
Real daughter gets a big facial

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:02:05 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214729885
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ben nog steeds aan de studie he dus dan moet je soms ook werken op dit soort dagen. Jij staat het hele seizoen buitenspel?
Akkoord

Ik hoop dit seizoen in het nieuwe kalenderjaar wel weer op het veld te staan. Ik heb alleen nog geen idee hoe haalbaar dat is, moet het traject met mijn fysio nog in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:07:33 #225
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214729922
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:55 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Hebben ze zich wel aardig kunnen versterken?
Niet geweldig, twee spelers van Hull, keepertje Muric, een reserve van West Ham en Hutchinson blijft nog een seizoen. Zitten wel wat flinke investeringen tussen, dus ik heb het idee dat Ipswich vooral hoopt in het seizoen ‘te groeien’ en later in de transferwindow nog wat op te pikken. Maar degradatie zou natuurlijk geen ramp zijn.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')