abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214729730
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dan moet je wel woorden als 'remote' uit je vocabulaire halen, anders rijden ze met een trekker over je heen.
https://defector.com/russ(...)pponent-with-mercury

De nieuwe Russische schaak-juice is uit *O*
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:40:44 #182
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729731
quote:
80s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]
of all places.
Maar ik zou echt niet willen ruilen, net weer op vakantie geweest en dan besef je pas hoe aids dat is allemaal mensen om je heen. Hier woon je lekker op de ruimte, is er geen overlast en in Leeuwarden ben je in 10 minuten en heb je vrijwel alles wat je wil. Ons kent ons. _O_
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:41:00 #183
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729737
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Het sporennetwerk in Duitsland is mensonterend slecht.
Dat heeft wel betere tijden gekend.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:41:18 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214729738
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja het betalen is een beetje waanzin. Stukje 40/45 euro voor een retourtje Rotterdam-Amsterdam om met zijn allen gepropt te staan in een overvolle IC Direct die nog vertraagt ook. Sinds die nieuwe kapotte treinen met minder zitplekken is het helemaal lachwekkend.
Ja eens, bij mij zit het vooral in het gratis gedeelte wat wel als een stukje extra vrijheid aanvoelt

Als ze dat als secundaire arbeidsvoorwaarde laten vallen ga ik direct bij de buren kijken
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214729739
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Het sporennetwerk in Duitsland is mensonterend slecht.
Dat was vroeger wel prima richting het Oosten
Groot fan van User Wotte
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:41:46 #186
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214729743
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Maar ik zou echt niet willen ruilen, net weer op vakantie geweest en dan besef je pas hoe aids dat is allemaal mensen om je heen. Hier woon je lekker op de ruimte, is er geen overlast en in Leeuwarden ben je in 10 minuten en heb je vrijwel alles wat je wil. Ons kent ons. _O_
Ik zou ook wel weg willen uit de randstad en de ruimte opzoeken. Maar dan kijk ik liever over de grens (lees; waar de zon altijd schijnt)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:42:00 #187
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214729744
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Het sporennetwerk in Duitsland is mensonterend slecht.
Tell me about it

Ik ben zelfs met de Flixbus vaker op tijd bij mijn bestemming aangekomen dan met :r DB :r
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_214729750
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:42 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Tell me about it

Ik ben zelfs met de Flixbus vaker op tijd bij mijn bestemming aangekomen dan met :r DB :r
Jouw probleem
Groot fan van User Wotte
pi_214729754
Ik ga even aftrekken en weer aan het werk! @ChevyCaprice
Groot fan van User Wotte
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:44:04 #190
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214729762
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:43 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even aftrekken en weer aan het werk! @:chevycaprice
Ja de ontspanning heb je wel nodig hoor vriend

Zeker na de spanning van gisteren!
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:44:32 #191
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214729763
Het gemiddelde IQ stijgt ineens aanzienlijk in dit topic.
pi_214729764
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat lijkt mij niet verstandig. Ze willen erin blijven met jeugd als Sauer en Meerdink?
https://x.com/viaplaysportnl/status/1824355415414779949

Ken jij een Anne-Greet in je kringen?
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:45:33 #193
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729767
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
https://x.com/viaplaysportnl/status/1824355415414779949

Ken jij een Anne-Greet in je kringen?
:D
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:46:12 #194
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729774
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Morgen Slotball

Zin in.
Half 2 is echt een mokergeil tijdstip voor een voetbalpot. Nu al zin in.Zou mooi zijn als ze in de buurt van City blijven.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:46:24 #195
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214729775
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja eens, bij mij zit het vooral in het gratis gedeelte wat wel als een stukje extra vrijheid aanvoelt

Als ze dat als secundaire arbeidsvoorwaarde laten vallen ga ik direct bij de buren kijken
Voor mij ook (ik heb een business card) maar het is van kwaad tot erger gegaan de afgelopen twee jaar. Ik neem al een trein twintig minuten eerder (of de sprinter) om nog op tijd te komen en zelfs dan gaat het vaak nog mis. En als ik nog eerder ga ben ik er soms plots zo’n drie kwartier te vroeg _O-

Gelukkig zit mijn werk er helemaal niet streng op maar het is verre van ideaal, na zo’n vertraagde reis waar je in een stampvolle trein staat ben je soms al bekaf en moet de dag nog beginnen. Ben blij dat ik nu dichtbij huis ga werken.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:47:05 #196
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729779
Wij zijn dit jaar van de zondag naar de zaterdag gegaan met voetbal, daar moet ik wel even aan wennen. Al zijn we twee niveaus omlaag gezet dus wellicht winnen we weer eens wat.
pi_214729781
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:47:56 #198
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214729785
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wij zijn dit jaar van de zondag naar de zaterdag gegaan met voetbal, daar moet ik wel even aan wennen. Al zijn we twee niveaus omlaag gezet dus wellicht winnen we weer eens wat.
Jr. dit seizoen naar een heel veld. _O_

Heel veel zin in :7
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:47:56 #199
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214729786
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wij zijn dit jaar van de zondag naar de zaterdag gegaan met voetbal, daar moet ik wel even aan wennen. Al zijn we twee niveaus omlaag gezet dus wellicht winnen we weer eens wat.
Amateurvoetballers die op zondag voetballen heb ik nooit serieus genomen

Er is echt helemaal niets beter dan de zaterdagmiddag
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:48:18 #200
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729788
Ik ben trouwens geen fan van analist Simon Cziommer, die elke zin uitspreekt alsof hij staatsgeheimen openbaart. En hij is zaakwaarnemer dus totaal niet objectief.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:48:27 #201
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214729790
quote:
Thomas Verbogt zoekt niet de randjes op, dat is me inmiddels wel opgevallen. Wát een saaie lul.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:49:01 #202
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729793
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Amateurvoetballers die op zondag voetballen heb ik nooit serieus genomen

Er is echt helemaal niets beter dan de zaterdagmiddag
Zaterdag werken en zondag lekker ballen en de hele zondag in de kantine hangen, lekker man. Helaas stopt vrijwel elke club met zondagvoetbal hier.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:49:23 #203
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729796
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Jr. dit seizoen naar een heel veld. _O_

Heel veel zin in :7
Leuk man! _O_
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:49:42 #204
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214729798
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Morgen Slotball

Zin in.
Tegen McKennaBall, direct lastig.

In Ipswich noemen ze hem ook wel de Britse Arne.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:49:51 #205
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214729799
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Jr. dit seizoen naar een heel veld. _O_

Heel veel zin in :7
Prachtig zeg. Zie de verslagen wel voorbij komen :)
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:50:07 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214729801
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Zaterdag werken en zondag lekker ballen en de hele zondag in de kantine hangen, lekker man. Helaas stopt vrijwel elke club met zondagvoetbal hier.
Zaterdag voetballen, jezelf bezatten, de stad in en dan nog de hele zondag hebben om brak te zijn of jezelf weer te bezatten in het stadion

Je gaat hier zo hard op terugkomen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:51:02 #207
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729805
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Zaterdag voetballen, jezelf bezatten, de stad in en dan nog de hele zondag hebben om brak te zijn of jezelf weer te bezatten in het stadion

Je gaat hier zo hard op terugkomen
Nee ik werk dus op zaterdag dus ik mis de helft van de tijd de derde helft.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:51:28 #208
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214729809
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben trouwens geen fan van analist Simon Cziommer, die elke zin uitspreekt alsof hij staatsgeheimen openbaart. En hij is zaakwaarnemer dus totaal niet objectief.
Cziommer ook weer zo’n vent die als voetballer een geweldige vrije trap had maar als analist er vaak naast schiet
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:51:36 #209
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729811
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Tegen McKennaBall, direct lastig.

In Ipswich noemen ze hem ook wel de Britse Arne.
Ik zie een volle haarbos, dat wordt niets.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:52:05 #210
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729814
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:51 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Cziommer ook weer zo’n vent die als voetballer een geweldige vrije trap had maar als analist er vaak naast schiet
Wesley Sneijder is de nieuwe rondoaanwinst, echt een typische rondoaanwinst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')