https://defector.com/russ(...)pponent-with-mercuryquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet je wel woorden als 'remote' uit je vocabulaire halen, anders rijden ze met een trekker over je heen.
Maar ik zou echt niet willen ruilen, net weer op vakantie geweest en dan besef je pas hoe aids dat is allemaal mensen om je heen. Hier woon je lekker op de ruimte, is er geen overlast en in Leeuwarden ben je in 10 minuten en heb je vrijwel alles wat je wil. Ons kent ons.quote:
Dat heeft wel betere tijden gekend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het sporennetwerk in Duitsland is mensonterend slecht.
Ja eens, bij mij zit het vooral in het gratis gedeelte wat wel als een stukje extra vrijheid aanvoeltquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja het betalen is een beetje waanzin. Stukje 40/45 euro voor een retourtje Rotterdam-Amsterdam om met zijn allen gepropt te staan in een overvolle IC Direct die nog vertraagt ook. Sinds die nieuwe kapotte treinen met minder zitplekken is het helemaal lachwekkend.
Dat was vroeger wel prima richting het Oostenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou ook wel weg willen uit de randstad en de ruimte opzoeken. Maar dan kijk ik liever over de grens (lees; waar de zon altijd schijnt)quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ik zou echt niet willen ruilen, net weer op vakantie geweest en dan besef je pas hoe aids dat is allemaal mensen om je heen. Hier woon je lekker op de ruimte, is er geen overlast en in Leeuwarden ben je in 10 minuten en heb je vrijwel alles wat je wil. Ons kent ons.
Tell me about itquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Jouw probleemquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:42 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Tell me about it
Ik ben zelfs met de Flixbus vaker op tijd bij mijn bestemming aangekomen dan metDB
Ja de ontspanning heb je wel nodig hoor vriendquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:43 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even aftrekken en weer aan het werk! @:chevycaprice
https://x.com/viaplaysportnl/status/1824355415414779949quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet verstandig. Ze willen erin blijven met jeugd als Sauer en Meerdink?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://x.com/viaplaysportnl/status/1824355415414779949
Ken jij een Anne-Greet in je kringen?
Half 2 is echt een mokergeil tijdstip voor een voetbalpot. Nu al zin in.Zou mooi zijn als ze in de buurt van City blijven.quote:
Voor mij ook (ik heb een business card) maar het is van kwaad tot erger gegaan de afgelopen twee jaar. Ik neem al een trein twintig minuten eerder (of de sprinter) om nog op tijd te komen en zelfs dan gaat het vaak nog mis. En als ik nog eerder ga ben ik er soms plots zo’n drie kwartier te vroegquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eens, bij mij zit het vooral in het gratis gedeelte wat wel als een stukje extra vrijheid aanvoelt
Als ze dat als secundaire arbeidsvoorwaarde laten vallen ga ik direct bij de buren kijken
Jr. dit seizoen naar een heel veld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wij zijn dit jaar van de zondag naar de zaterdag gegaan met voetbal, daar moet ik wel even aan wennen. Al zijn we twee niveaus omlaag gezet dus wellicht winnen we weer eens wat.
Amateurvoetballers die op zondag voetballen heb ik nooit serieus genomenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wij zijn dit jaar van de zondag naar de zaterdag gegaan met voetbal, daar moet ik wel even aan wennen. Al zijn we twee niveaus omlaag gezet dus wellicht winnen we weer eens wat.
Thomas Verbogt zoekt niet de randjes op, dat is me inmiddels wel opgevallen. Wát een saaie lul.quote:
Zaterdag werken en zondag lekker ballen en de hele zondag in de kantine hangen, lekker man. Helaas stopt vrijwel elke club met zondagvoetbal hier.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Amateurvoetballers die op zondag voetballen heb ik nooit serieus genomen
Er is echt helemaal niets beter dan de zaterdagmiddag
Leuk man!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jr. dit seizoen naar een heel veld.
Heel veel zin in
Tegen McKennaBall, direct lastig.quote:
Prachtig zeg. Zie de verslagen wel voorbij komenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jr. dit seizoen naar een heel veld.
Heel veel zin in
Zaterdag voetballen, jezelf bezatten, de stad in en dan nog de hele zondag hebben om brak te zijn of jezelf weer te bezatten in het stadionquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zaterdag werken en zondag lekker ballen en de hele zondag in de kantine hangen, lekker man. Helaas stopt vrijwel elke club met zondagvoetbal hier.
Nee ik werk dus op zaterdag dus ik mis de helft van de tijd de derde helft.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Zaterdag voetballen, jezelf bezatten, de stad in en dan nog de hele zondag hebben om brak te zijn of jezelf weer te bezatten in het stadion
Je gaat hier zo hard op terugkomen
Cziommer ook weer zo’n vent die als voetballer een geweldige vrije trap had maar als analist er vaak naast schietquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben trouwens geen fan van analist Simon Cziommer, die elke zin uitspreekt alsof hij staatsgeheimen openbaart. En hij is zaakwaarnemer dus totaal niet objectief.
Ik zie een volle haarbos, dat wordt niets.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen McKennaBall, direct lastig.
In Ipswich noemen ze hem ook wel de Britse Arne.
Wesley Sneijder is de nieuwe rondoaanwinst, echt een typische rondoaanwinst.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:51 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Cziommer ook weer zo’n vent die als voetballer een geweldige vrije trap had maar als analist er vaak naast schiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |