quote:
Nee dat doe ik nooit inderdaadquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik kon niet weten dat jij om stipt 12:00:00 klaar zat
Ik had het overigens over een post van zojuist in het Ajax topic.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ging niet eens over jou
Maak jezelf niet zo ontzettend belangrijk, dat ben je namelijk helemaal niet. Je bent gewoon malle Harry die verder door niemand serieus genomen wordt.
Ja voor mij is dit ook m'n ontbijt eigenlijkquote:
Ik vind jou een leuke user, maar ik snap echt niet wat je in KLB doet. Wat een ongekend kutsubforum is dat zeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:10 schreef Flitsbezorger het volgende:
Net twee kutlemmings geopend in KLB
Tijd om te gaan brunchen, hard gewerkt
Mijn eerste subforum waar ik ooit postte/modde enzo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind jou een leuke user, maar ik snap echt niet wat je in KLB doet. Wat een ongekend kutsubforum is dat zeg.
Als je maar gelukkig bent maat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:16 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Mijn eerste subforum waar ik ooit postte/modde enzo.
Het is een beetje net als Rotterdam-Zuid. Ja, het is daar een shithole. Maar het is wel mijn shithole. Dus op een of andere manier blijf ik maatschappelijk betrokken!
Dank je wel grote vriend, zo zie ik dat ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je maar gelukkig bent maat.
Ik heb wel gelachen eigenlijk om die reactiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onlogisch kan nog wel een training crisismanagement gebruiken.
Moderators Coco en R-woud93 hadden dit op zeker beter aangepakt.
Dat zeer zeker.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel gelachen eigenlijk om die reactie
Je bent dus zelf weer degene die de sfeer verziekt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:12 schreef fetX het volgende:
Sorry, al die emoties op dit forum werden me even teveel.
Ja maar anderen doen dat ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent dus zelf weer degene die de sfeer verziekt.
Waar heb je last van? Bij mij draait het als een zonnetje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus er is gewoon een spotify-storing volgens mij
Wat luister je nu?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar heb je last van? Bij mij draait het als een zonnetje.
Dat er niet geüpload kan worden denk ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Even opletten, maat. Gaat over het uploaden van podcasts op Spotify.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zijn ook best prima filmsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:19 schreef Caland het volgende:
Ik heb deze week alle vier de delen van planet of the apes gezien (op disney + @:ggmm ) en moet zeggen dat ik het eigenlijk best oké vond
Weinig gele apen
Niemand heeft trek in content van user @maxi-musquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat er niet geüpload kan worden denk ik.
Ah oke, niet meegekregenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Even opletten, maat. Gaat over het uploaden van podcasts op Spotify.
Het ging over uploadenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 'content' gemaakt. Sterker nog, ik krijg vlekken van het woord 'content'.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niemand heeft trek in content van user @:maxi-mus
Wat vind je van het woord ‘influencer’?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 'content' gemaakt. Sterker nog, ik krijg vlekken van het woord 'content'.
Technisch gezien kan je je OP's 'content' noemen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 'content' gemaakt. Sterker nog, ik krijg vlekken van het woord 'content'.
Ik ben het de afgelopen twee jaar steeds meer gaan haten, vooral omdat ik in die vervloekte IC Directs moest. Altijd ellendig veel vertraging, dat ik er op een gegeven moment achter kwam dat de sprinter eigenlijk sneller was.quote:
Oei. Heb je last van apenpokken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar moet ik ook een beetje van kotsen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat vind je van het woord ‘influencer’?
Verschilt heel erg per stad en land.quote:
Ik ben tegen racismequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is hier in Friesland gelukkig vrij blank allemaal.
Gebruik het hooguit twee keer per week en soms in de zomer met uitstapjes en vind het dan best oké eigenlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben het de afgelopen twee jaar steeds meer gaan haten, vooral omdat ik in die vervloekte IC Directs moest. Altijd ellendig veel vertraging, dat ik er op een gegeven moment achter kwam dat de sprinter eigenlijk sneller was.
Van influencers of van het woord ‘influencer’?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar moet ik ook een beetje van kotsen.
Jeetje, dit wordt een lastige dag.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Burgerrups maat. @:JanCees en ik kunnen jou niet langer serieus nemen.
Haha, precies ja!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van influencers of van het woord ‘influencer’?
Daar woont hij alquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
@:maxi-mus zou ook wel in Friesland willen wonen
Moest gisteren 14 euro!!!!!!! betalen voor een enkeltje in de spits. 14 euro!!??quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:33 schreef Flitsbezorger het volgende:
Een maandabo van 50 euro per maand voor onbeperkt bus, tram, metro en regionale treinen door heel het land (alleen de Intercities en HSL zijn uitgezonderd) zou in Nederland een geweldige zet zijn.
Dan zou ik de overheid ook iets meer geloven dat ze oprecht de files willen terugdringen en dat de auto laten staan zou lonen.
Ze moeten ook weer niet teveel mensen het OV in krijgen, het is nu al overbelast.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:33 schreef Flitsbezorger het volgende:
Een maandabo van 50 euro per maand voor onbeperkt bus, tram, metro en regionale treinen door heel het land (alleen de Intercities en HSL zijn uitgezonderd) zou in Nederland een geweldige zet zijn.
Dan zou ik de overheid ook iets meer geloven dat ze oprecht de files willen terugdringen en dat de auto laten staan zou lonen.
Als je er niet vandaan komt zou ik echt niet weten wat je daar moet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
@:maxi-mus zou ook wel in Friesland willen wonen als ik remote ergens kan werken. (Geen grap)
Dan moet je wel woorden als 'remote' uit je vocabulaire halen, anders rijden ze met een trekker over je heen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
@:maxi-mus zou ook wel in Friesland willen wonen als ik remote ergens kan werken. (Geen grap)
Daar bellen ze nog gewoon ouderwets de politie als ze zo’n zwarte over de straat zien lopenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:34 schreef GGMM het volgende:
Waar je voor 50.000 euro nog een kasteel kan kopen
Grappig hoor! Ga de problemen van het forum echt eens aanpakken ipv mij continue in de zeik te nemen. Ik heb ook gevoelens.quote:
Ik vind Leeuwarden best leuk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je er niet vandaan komt zou ik echt niet weten wat je daar moet.
Een matig rijtjeshuis bij mijn moeder in de buurt stond ook al voor 230k te koop. En de overheid doet NIETS.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:34 schreef GGMM het volgende:
Waar je voor 50.000 euro nog een kasteel kan kopen
Jij woont daar toch ook als allochtoon. Het zou dus wel meevallenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet je wel woorden als 'remote' uit je vocabulaire halen, anders rijden ze met een trekker over je heen.
Ik ben er geboren en getogen. Jij komt van buut'n.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij woont daar toch ook als allochtoon. Het zou dus wel meevallen
Ik vroeg jou niksquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je er niet vandaan komt zou ik echt niet weten wat je daar moet.
Dat vind ik nog weinig. Maar goed, ik snap je punt wel gezien de prijzen daar afgelopen jarenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een matig rijtjeshuis bij mijn moeder in de buurt stond ook al voor 230k te koop. En de overheid doet NIETS.
Doe er 20k bovenop en je hebt hier een 2 kamer appartement van 60m2quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een matig rijtjeshuis bij mijn moeder in de buurt stond ook al voor 230k te koop. En de overheid doet NIETS.
West-Friesland is toch ook frieslandquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben er geboren en getogen. Jij komt van buut'n.
NAC Breda wil poldermarokkaan Mexx Meerdink.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben er geboren en getogen. Jij komt van buut'n.
Ik zou niet eens voor 250k te goed in Rotterdam willen wonenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe er 20k bovenop en je hebt hier een 2 kamer appartement van 60m2
Dan woon je wel in Papendrecht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe er 20k bovenop en je hebt hier een 2 kamer appartement van 60m2
Toen ze dat abonnement hier in D voor het eerst gingen invoeren was dat echt wel een probleem, maar dat is inmiddels opgelost door het aanbieden van meer treinen/hogere frequenties.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze moeten ook weer niet teveel mensen het OV in krijgen, het is nu al overbelast.
"Rotterdam"quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou niet eens voor 250k te goed in Rotterdam willen wonen
Dat lijkt mij niet verstandig. Ze willen erin blijven met jeugd als Sauer en Meerdink?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
NAC Breda wil poldermarokkaan Mexx Meerdink.
Ja het betalen is een beetje waanzin. Stukje 40/45 euro voor een retourtje Rotterdam-Amsterdam om met zijn allen gepropt te staan in een overvolle IC Direct die nog vertraagt ook. Sinds die nieuwe kapotte treinen met minder zitplekken is het helemaal lachwekkend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebruik het hooguit twee keer per week en soms in de zomer met uitstapjes en vind het dan best oké eigenlijk
Maar dat zou ook wel anders zijn als ik ervoor zou moeten betalen. Met name op die HSL lijn inderdaad
Het sporennetwerk in Duitsland is mensonterend slecht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Toen ze dat abonnement hier in D voor het eerst gingen invoeren was dat echt wel een probleem, maar dat is inmiddels opgelost door het aanbieden van meer treinen/hogere frequenties.
Er staat mij nog bij dat de NS een tekort aan treinen zou hebben dus de kans bestaat dat de NS dat niet zo rap zou kunnen oplossen. Maar bij hoge nood zou ik dan wel betalen voor de IC als de Sprinters hierdoor overvol zouden zitten (lol)
https://defector.com/russ(...)pponent-with-mercuryquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet je wel woorden als 'remote' uit je vocabulaire halen, anders rijden ze met een trekker over je heen.
Maar ik zou echt niet willen ruilen, net weer op vakantie geweest en dan besef je pas hoe aids dat is allemaal mensen om je heen. Hier woon je lekker op de ruimte, is er geen overlast en in Leeuwarden ben je in 10 minuten en heb je vrijwel alles wat je wil. Ons kent ons.quote:
Dat heeft wel betere tijden gekend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het sporennetwerk in Duitsland is mensonterend slecht.
Ja eens, bij mij zit het vooral in het gratis gedeelte wat wel als een stukje extra vrijheid aanvoeltquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja het betalen is een beetje waanzin. Stukje 40/45 euro voor een retourtje Rotterdam-Amsterdam om met zijn allen gepropt te staan in een overvolle IC Direct die nog vertraagt ook. Sinds die nieuwe kapotte treinen met minder zitplekken is het helemaal lachwekkend.
Dat was vroeger wel prima richting het Oostenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou ook wel weg willen uit de randstad en de ruimte opzoeken. Maar dan kijk ik liever over de grens (lees; waar de zon altijd schijnt)quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ik zou echt niet willen ruilen, net weer op vakantie geweest en dan besef je pas hoe aids dat is allemaal mensen om je heen. Hier woon je lekker op de ruimte, is er geen overlast en in Leeuwarden ben je in 10 minuten en heb je vrijwel alles wat je wil. Ons kent ons.
Tell me about itquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Jouw probleemquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:42 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Tell me about it
Ik ben zelfs met de Flixbus vaker op tijd bij mijn bestemming aangekomen dan metDB
Ja de ontspanning heb je wel nodig hoor vriendquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:43 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even aftrekken en weer aan het werk! @:chevycaprice
https://x.com/viaplaysportnl/status/1824355415414779949quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet verstandig. Ze willen erin blijven met jeugd als Sauer en Meerdink?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://x.com/viaplaysportnl/status/1824355415414779949
Ken jij een Anne-Greet in je kringen?
Half 2 is echt een mokergeil tijdstip voor een voetbalpot. Nu al zin in.Zou mooi zijn als ze in de buurt van City blijven.quote:
Voor mij ook (ik heb een business card) maar het is van kwaad tot erger gegaan de afgelopen twee jaar. Ik neem al een trein twintig minuten eerder (of de sprinter) om nog op tijd te komen en zelfs dan gaat het vaak nog mis. En als ik nog eerder ga ben ik er soms plots zo’n drie kwartier te vroegquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eens, bij mij zit het vooral in het gratis gedeelte wat wel als een stukje extra vrijheid aanvoelt
Als ze dat als secundaire arbeidsvoorwaarde laten vallen ga ik direct bij de buren kijken
Jr. dit seizoen naar een heel veld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wij zijn dit jaar van de zondag naar de zaterdag gegaan met voetbal, daar moet ik wel even aan wennen. Al zijn we twee niveaus omlaag gezet dus wellicht winnen we weer eens wat.
Amateurvoetballers die op zondag voetballen heb ik nooit serieus genomenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wij zijn dit jaar van de zondag naar de zaterdag gegaan met voetbal, daar moet ik wel even aan wennen. Al zijn we twee niveaus omlaag gezet dus wellicht winnen we weer eens wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |