User Litmanen die zelf altijd zit te trollen en op iedere idioot ingaat zit te je janken, leuke rubriek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Werk verricht in FB. Ik neem vanmiddag vrij maat.
Jammer maat, louter goede bedoelingenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
User Litmanen die zelf altijd zit te trollen en op iedere idioot ingaat zit te je janken, leuke rubriek.
Paar mentions van Caland weg geklikt trouwens.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:41 schreef Wotte het volgende:
User @:Alaphilippe_ stak een lont in het kruidvat.
Op een of andere manier ben ik schijnbaar weer de boeman.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer maat, louter goede bedoelingen
Zowel de uitdelers als de ontvangers zijn zwakzinnig, nooit grappig en doodvermoeiend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Ik benoem slechts het onvermogen van het Ajax-topic. Kunnen niet omgaan met een knipoogje, vervallen in passief-agressieve posts en schwalbes. Ik vind dat heel irritant om te lezen.
Dit ging niet eens over jouquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Op een of andere manier ben ik schijnbaar weer de boeman.
Dan benne ze een klant kwijt!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Niet eens meer op spotify of joeptoep. Ik ben woedend.
@:caland
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kom er ook nauwelijks nog hoor, maar het heeft er meer mee te maken dat ik -ongeacht mijn opmerking- direct een paar kutreacties krijg omdat ik een Feyenoorder ben, en dan voortdurend Feyenoord erbij betrekken om je argument als ongeldig te beschouwen zoals @:slobeend ook zegt. Ik zie ook wel dat enkele (Feyenoord)users voortdurend aan het zuigen zijn, maar tegelijkertijd is er gewoon een ontzettend vervelend groepje Ajax-users die enkel uitdelen en totaal niet kunnen incasseren.
Gevolg is dat de users die komen om te zuigen beloond worden en lekker doorgaan met vervelend doen (ieder trolletje wordt rijkelijk beloond), en de users die af en toe wel hun best doen iets inhoudelijks toe te voegen weggejaagd worden. Dat de users die zelf de sfeer verzieken hier nu gaan zeiken is ook een beetje omgedraaide wereld imo.
quote:
Nee dat doe ik nooit inderdaadquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik kon niet weten dat jij om stipt 12:00:00 klaar zat
Ik had het overigens over een post van zojuist in het Ajax topic.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ging niet eens over jou
Maak jezelf niet zo ontzettend belangrijk, dat ben je namelijk helemaal niet. Je bent gewoon malle Harry die verder door niemand serieus genomen wordt.
Ja voor mij is dit ook m'n ontbijt eigenlijkquote:
Ik vind jou een leuke user, maar ik snap echt niet wat je in KLB doet. Wat een ongekend kutsubforum is dat zeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:10 schreef Flitsbezorger het volgende:
Net twee kutlemmings geopend in KLB
Tijd om te gaan brunchen, hard gewerkt
Mijn eerste subforum waar ik ooit postte/modde enzo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind jou een leuke user, maar ik snap echt niet wat je in KLB doet. Wat een ongekend kutsubforum is dat zeg.
Als je maar gelukkig bent maat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:16 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Mijn eerste subforum waar ik ooit postte/modde enzo.
Het is een beetje net als Rotterdam-Zuid. Ja, het is daar een shithole. Maar het is wel mijn shithole. Dus op een of andere manier blijf ik maatschappelijk betrokken!
Dank je wel grote vriend, zo zie ik dat ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je maar gelukkig bent maat.
Ik heb wel gelachen eigenlijk om die reactiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onlogisch kan nog wel een training crisismanagement gebruiken.
Moderators Coco en R-woud93 hadden dit op zeker beter aangepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |