Graag gedaan.quote:Op woensdag 20 december 2023 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wens het modteam alvast fijne feestdagen en een voorspoedig 2024. Dank voor de inzet het afgelopen jaar.
Dank je wel! Ik wens jou ook fijne feestdagen toe makkerquote:Op woensdag 20 december 2023 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wens het modteam alvast fijne feestdagen en een voorspoedig 2024. Dank voor de inzet het afgelopen jaar.
Voor jou geldt; blijven doneren.quote:
Beste wensen vriend maat.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank je wel! Ik wens jou ook fijne feestdagen toe makker
[..]
Voor jou geldt; blijven doneren.
Het zal nog lang onrustig blijven.quote:
Herculesquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het zal nog lang onrustig blijven.
Die heb ik verwijderd, zal hem morgen even bannenquote:Op woensdag 27 december 2023 18:55 schreef tong80 het volgende:
Waarom werd net de doodsverwensing door Dombo verwijderd
DombohetOlifantje1 in VBL / [VBL SC #8333] Op zoek naar een warm bad
Op mijn post hoopte-ie letterlijk dat ik de pijp uit zou gaan.
Hoeft niet. Geen ban graag. Gewoon post terug zetten. Kun je lezen wat ie niet zei maar wel bedoelde.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik verwijderd, zal hem morgen even bannen(zit mobiel)
Dat was me wel duidelijkquote:Op woensdag 27 december 2023 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Geen ban graag. Gewoon post terug zetten. Kun je lezen wat ie niet zei maar wel bedoelde.
Herhaal het even voor degenen die de kans niet kregen het te lezen.quote:
Even normaal doenquote:Op woensdag 27 december 2023 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat heb ik helemaal nooit gezegd.
nou nouquote:Op donderdag 28 december 2023 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
Dombo kijk eens dom. Oh wacht.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:03 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar het slotje op een briljant topic
VBL / Dat Ajax shirt staat hem goed.......
Staat het andere topics in de weg ?
quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:47 schreef tong80 het volgende:
Verzoekje. Kan een mod al m'n topics sluiten ?
Voetbal
Alvast bedankt.
En jouw staat van dienst isquote:
De gemiddelde VBL'er kan de briljantheid van jouw topics simpelweg niet handelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:03 schreef tong80 het volgende:
Sluit dan gelijk de hele klere zooiquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De gemiddelde VBL'er kan de briljantheid van jouw topics simpelweg niet handelen.
Vandaar dat hij op slot ging.
Deliriumquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom blijft dit zich altijd herhalen?
Dit is zó slecht geschreven.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:03 schreef tong80 het volgende:
Dan zou je opeens een boel vrije tijd hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:12 schreef Caland het volgende:
Jammer dat @:tong80 het Ajaxtopic niet geopend heeft
FOK! is doodquote:Op maandag 22 januari 2024 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit topic voelt aan als een tijdslus.
Daar is tegenwoordig een omgedraaide IA voor.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FOK! is dood
ff pissen
Niemand begrijpt mijn genialiteit
Ben geen ezel want ik stoot miljoen keer aan dezelfde steen
Ik ben een slachtoffer van de wereld en het ligt aan iedereen en alles behalve aan mijzelfquote:Op maandag 22 januari 2024 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FOK! is dood
ff pissen
Niemand begrijpt mijn genialiteit
Ben geen ezel want ik stoot miljoen keer aan dezelfde steen
Je zal je maar druk maken over een FOK!er die z'n best doet om er nog iets van te maken.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben een slachtoffer van de wereld en het ligt aan iedereen en alles behalve aan mijzelf
Omdat het complete bagger is Tong.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:14 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje
VBL / De meest overgewaardeerde voetballer ooit, blijft maar janken.......
quote:Op maandag 22 januari 2024 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat het complete bagger is Tong.
quote:Op maandag 22 januari 2024 10:14 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje
VBL / De meest overgewaardeerde voetballer ooit, blijft maar janken.......
quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:47 schreef tong80 het volgende:
Verzoekje. Kan een mod al m'n topics sluiten ?
Voetbal
Alvast bedankt.
Wat doe je stoer. Sluit ze dan. Geintje.quote:
Ik schaterquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:42 schreef tong80 het volgende:
Het mag niet te leuk worden. Stel je voor. En dan in de sektarische VBL-SC stoer doen tegen z'n vriendjes dat-ie een topic van me heeft gesloten.
VBL / Tom Hanks gaat de rol van Dennis Bergkamp spelen in 'The Iceman.'
Is goedquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik schater
Maar serieus, lazer op met je bagger.
Topicreeks: Rondo #1: Met Jack, Jan, Wim en twee gasten op kanaal 14quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:55 schreef Elan het volgende:
Is er een Rondo-topic of is daar überhaupt geen behoefte aan?
Hier hetzelfde. Had @Danny wel een DM hierover gestuurd. Geen antwoord.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Topicreeks: Rondo #1: Met Jack, Jan, Wim en twee gasten op kanaal 14
Het kan aan mij liggen maar topics van FOK! zijn via google tegenwoordig veel lastiger te vinden, heb deze via mycroft gevonden. (had het laatst o.a. bij het Heerenveen topic geloof ik)
Thanks.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar topics van FOK! zijn via google tegenwoordig veel lastiger te vinden, heb deze via mycroft gevonden. (had het laatst o.a. bij het Heerenveen topic geloof ik)
Ja ik tik dan in het vakje 'zoeken in velden' titel aan, dan heb je meestal wel beetquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Thanks.
Via Google gezocht en inderdaad kun je daar amper topics vinden. Is al een poos aan de gang.
Verder niet zo'n levendig topic kennelijk, dus via Mycroft komt hij pas ergens halverwege pagina 2 te voorschijn bij de zoekresultaten.
Vond ik altijd wel fijn ja om oude topics terug te vinden, gewoon googlen met fok erachter en altijd beet. Nu neem ik de moeite meestal niet eens meerquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aan de andere kant werkt die zoekfunctie nu wel prima deluxe (als je hem tenminste goed gebruikt (lol) )quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ik altijd wel fijn ja om oude topics terug te vinden, gewoon googlen met fok erachter en altijd beet. Nu neem ik de moeite meestal niet eens meer
Heb werkelijk geen idee waar dat aan ligtquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Had @:danny wel een DM hierover gestuurd. Geen antwoord.
Gewoon.
Ligt aan mij Danny. Sorry.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Heb werkelijk geen idee waar dat aan ligt
Oh die wil ik best geven.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:59 schreef vrijgevochten het volgende:
Graag alleen voor echte feedback graag
Sow koekoek.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh die wil ik best geven.
Log maar uit en kom nooit meer terug
Je hebt het weer eens niet begrepenquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh die wil ik best geven.
Log maar uit en kom nooit meer terug
Let niet op die stakker.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:04 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je hebt het weer eens niet begrepen
quote:Op zondag 11 februari 2024 17:13 schreef KomVissen het volgende:
GGMM in VBL / [Live Eredivisie #1626] Chinees nieuwjaar
@:GGMM
WAAROM HEB JE DEZE GESLOTEN?!
Omdat die de 300e reactie had. Dan gaat een topic automatisch op slot.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:13 schreef KomVissen het volgende:
Ik heb ook al vaker geopperd dat men, zeker als je niet eens meepost (om welke reden dan ook) eens moet kappen met sneren. Maar ik ben geen mod dus dat zal weinig uithalen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:47 schreef tong80 het volgende:
Serieuze vraag. Waarom mag ik continue door de stront worden gehaald in VBL? Zelfs mods en een FA doen er aan mee in de VBL-SC. Ik had laatst een onterechte ban van 2 weken. Toch bleef dat doorgaan. Nu ik weer kan posten gaat het gewoon verder en moet ik tot tien tellen. Als ik wel reageer, zoals net, heb ik spijt, omdat ik ze weer munitie geef.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb ook al vaker geopperd dat men, zeker als je niet eens meepost (om welke reden dan ook) eens moet kappen met sneren. Maar ik ben geen mod dus dat zal weinig uithalen.
Dan moet je gewoon wegblijven uit de SC.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb ook al vaker geopperd dat men, zeker als je niet eens meepost (om welke reden dan ook) eens moet kappen met sneren. Maar ik ben geen mod dus dat zal weinig uithalen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon wegblijven uit de SC.
Alsof VBL mods reageren in deze FB.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:38 schreef golfer het volgende:
Ik zie dat tong80 al zijn laatste posts in VBL aan het leeghalen is. Misschien is het een idee om deze posts dan gewoon helemaal weg te halen i.p.v. ze leeg te laten?
Zakt vanzelf wel weg.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:38 schreef golfer het volgende:
Ik zie dat tong80 al zijn laatste posts in VBL aan het leeghalen is. Misschien is het een idee om deze posts dan gewoon helemaal weg te halen i.p.v. ze leeg te laten?
Precies. Laat heel die Tong het uitzoeken. Nog posts gewist in VI ?quote:
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Laat heel die Tong het uitzoeken. Nog posts gewist in VI ?
Zoek het uit man.quote:
Maak ik zelf wel uit.quote:
Dat is ook een manier van modereren. Gewoon niks doen.quote:
Dat zeg ik Golfer. Het gaat nergens meer over. Ik heb post verwijderd uit frustratie. Vanochtend dacht ik waar maak ik me druk over. Het zal ze aan de reet roesten. lekker posten in de SC wat je hebt gegeten en tong80 belachelijk maken. Schijt aan de mooie topics die hij opent. Als hij zegt open te staan voor moderatie in een eventueel EK-forum hem neerzetten als kansloze kandidaat. Als ik vraag waarom er geen antwoord komt. Als ik reageer op sneren de kwade hont ben. Nu maak ik me weer te druk. Ik was uit gewoonte op zoek naar leuke berichten, die op het FOK!-voetbal-forum zouden passen. Ik ga nu lekker pitten. Zie morgen wel wat Verstappen heeft gedaan.net zoals ik te moe was om Ajax donderdag te zien. In afwachting van het afzeiken. Ga vooral zo door.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is ook een manier van modereren. Gewoon niks doen.
Fijne feestdagen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil mijn complimenten geven dus bij dezen
Die kans lijkt mij klein. 1 topic is al erg veel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik voel me vrij blind,
Maar is er een apart vrouwenvoetbal topic, naast het leeuwinnen topic?
Om even te schrijven over gisteren?
Je bent een goed mens.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil mijn complimenten geven dus bij dezen
Zou dan het ora je leeuwinnen topic aangepast kunnen worden naar het vrouwenvoetbal topic?quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kans lijkt mij klein. 1 topic is al erg veel.
Iets meer respect graag voor onze moderators.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zou dan het ora je leeuwinnen topic aangepast kunnen worden naar het vrouwenvoetbal topic?
Want ik ben het volledig met je eens he.
Maar is het een idee voor onze modjes en admins om dit te doen???
@GGMM ik word gepestquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iets meer respect graag voor onze moderators.
Lijkt mij een prima plan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zou dan het ora je leeuwinnen topic aangepast kunnen worden naar het vrouwenvoetbal topic?
Afgevinkt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hier zit een Koos-grap in.quote:
Zoals je in de sluitpost al kon lezen loopt er al een zelfde topic over. Voel je vrij om daar uitgebreid te discussiëren over dat onderwerpquote:Op woensdag 17 april 2024 14:46 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf genieten van de slotjes in VBL. Nu deze weer. Is het een record ? Is het tevens een record dat een VBL user een VBL-mod attendeert op het feit dat tong80 een topic opent ? Hij attendeert de mod niet om te laten zien dat Tong goed bezig is. Nee, het feit dat er al een topic is op een ander forum over dit onderwerp schiet alle doelen en knikkers voorbij. Hoe durft tong80 een topic te openen met een uitgebreide OP en tevens en ook informatie met een knipoog. Laten we de ironie wel varen, de topics ongepost, het gepostte ongezien bedaren, opdat Tong nooit meer durft te posten. Trusten. Maak er wat van. Ik heb er een houten en hard hoofd in.
VBL / Zaterdag Jeroen Stekelenburg en Milan van Dongen op TV.
Ik heb gekeken. Daar loopt het storm inderdaad. Daar zijn de twee posts die zijn geplaatst in een topic van een paar jaar geleden inderdaad gezet door twee VBL-users. De één infantiel de ander negatief. Daar hoef je in VBL geen nieuw topic voor te openen.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals je in de sluitpost al kon lezen loopt er al een zelfde topic over. Voel je vrij om daar uitgebreid te discussiëren over dat onderwerp
Ik geniet al van het EK-forum.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fantastisch makker. Heel veel plezier daar
Ik zal stoppen. Wees niet bang. Waarom is hetgeen ik als lunch heb vandaag wel belangrijkquote:
Ik ben de laatste die iets niet relativerend of luchtig opvat. Als geniale, desalnietemin briljante VBL user zal ik jouw ironie koesteren. Je kunt me niet van schijnheiligheid beschuldigen. M'n PM's en DM's waren oprecht. Ook de veren en diversen in je reet. Je hebt wel gelijk dat ik af en toe ff moet dimmen. Ik maak me te druk. Er zijn belangrijker dingen. Van horen zeggen.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:50 schreef GGMM het volgende:
Dat is een post van maart die je nu quote
Misschien wordt het tijd voor wat rust, je zit weer heel dicht tegen een meltdown aan. (Oprecht advies, al ga je dat ongetwijfeld als belediging opvatten)
Dat van die lunch was even wat luchtigsSoms is dat even nodig
Ik heb er vorig jaar twee gekregen. Voor de prijs van één. Als bonus openhartoperatie. Mij wordt verweten te vertellen dat ik achter het doel stond in Hamburg. Ik heb net een hele tekst verwijderd. Er kwam ook kanker in voor. Voordat ik beschuldigd word voor het op mezelf betrekken ben ik de negatievelingen voor.3 mei krijg ik de uitslag van 35 bestralingen. Ik hoop op een positief resultaat. Ik ga het dan vieren met een hamburger. En het posten in de SC-VBL. Dat ik in Hamburg was en een Hamburger at.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bacon en ik had een hamburger
Ik ga vol voor de hartaanval vandaag
Gevoel voor humor heb je wel makkerquote:Op donderdag 18 april 2024 23:41 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het gifje van Rommel gewoon gezien. En gelachen uiteraard.
Alstublieft. 71 topics:quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:52 schreef Paul het volgende:
Hallo, ik zoek het topic over voetbalshirts/tenues, zoiets, kunnen jullie het vinden?
Laatste weken niet lekker, zal proberen de draad weer op te pakken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zeg vriendelijke vrienden jullie zien nu in het Ajax topic dat een groot aantal users het er mee eens is dat er wel wat actie in de tent mag. Dus wat is jullie plan en wat gaan jullie doen
Krekels klinken harder dan de megafoon van de capo.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zeg vriendelijke vrienden jullie zien nu in het Ajax topic dat een groot aantal users het er mee eens is dat er wel wat actie in de tent mag. Dus wat is jullie plan en wat gaan jullie doen
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is verdacht stil inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Krekels klinken harder dan de megafoon van de capo.
Ik zet geen TR's. Het "stoort" me wel dat de Feijenoorders/PSVers zo aanwezig zijn in het Ajax topic. Heeft niks meer met plaagstootjes te maken. De insteek is meestal negatief of trollend. Uitzonderingen natuurlijk daargelaten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:33 schreef onlogisch het volgende:
Ach ja. De huilende Ajacieden. Wat een leuke rubriek kan dat toch zijn. We zitten hier op een openbaar forum waar iedereen zijn of haar zegje kan doen binnen de kaders die gesteld zijn. Dat het jullie jaren voor de wind is gegaan en jullie weinig last hadden van plaagstootjes of venijnige opmerkingen omtrent je cluppie heeft van jullie wel een soort woke-community gemaakt hoor. Bij iedere zucht of scheet wordt er een TR geplaatst en is men tot op het bot beledigd. Dat mag ook wel eens ophouden. Je moest eens weten hoe het was om Feyenoorder te zijn hier van 2005 tot 2017.
Betekent het dan dat een topic volledig ondergescheten mag worden? Nee, natuurlijk niet. Maar bedenk ook even als je voor ieder wissewasje een TR plaatst mods, waaronder ik zelf, sneller geneigd bent hem af te vinken.
Bottomline; stop being a bitch en weet een beetje te incasseren. Als het écht te ver gaat worden daar echt wel maatregelen getroffen.
Aan alle PSV'ers en Feyenoorders; Gooi geen olie op het vuur. Big brother is watching you en zo.
echt je kan nog beter aan een dood paard trekkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Een ja maar jullie reactie, je verwacht het niet. Omdat het Feyenoord-topic van 2005-2017 niet zo leuk was moet het Ajax-topic dat nu ook maar niet zijn. Wat een niveau.
Geen zorgen sneeuwvlokje. Als het uit de klauwen loopt wordt daar echt wel op geacteerd. Alleen met TR's 'boehoeh hij lacht Ajax uit omdat we ons op het veld zo voor schut zetten' kunnen we niet zoveelquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Een ja maar jullie reactie, je verwacht het niet. Omdat het Feyenoord-topic van 2005-2017 niet zo leuk was moet het Ajax-topic dat nu ook maar niet zijn. Wat een niveau.
Misschien eens luisteren naar wat de kritiek nou daadwerkelijk is in plaats van je te verschuilen achter domme termen als 'woke' en 'sneeuwvlokje' en zo'n achterlijk TR voorbeeld geven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen zorgen sneeuwvlokje. Als het uit de klauwen loopt wordt daar echt wel op geacteerd. Alleen met TR's 'boehoeh hij lacht Ajax uit omdat we ons op het veld zo voor schut zetten' kunnen we niet zoveel
Misschien moet jij eens lezen wat ik schrijf. Dat soort TR's worden er geplaatst.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien eens luisteren naar wat de kritiek nou daadwerkelijk is in plaats van je te verschuilen achter domme termen als 'woke' en 'sneeuwvlokje' en zo'n achterlijk TR voorbeeld geven.
Wellicht is het probleem dat je zelf te vuistdiep in hetzelfde clubje zit? Lastig corrigeren dan, ik begrijp het.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen zorgen sneeuwvlokje. Als het uit de klauwen loopt wordt daar echt wel op geacteerd. Alleen met TR's 'boehoeh hij lacht Ajax uit omdat we ons op het veld zo voor schut zetten' kunnen we niet zoveel
je ziet zelf toch ook wel wie er in het topic aanwezig zijn voor een discussie en wie de intentie daarvoor niet hebben en er wel dagelijks te vinden zijn?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens lezen wat ik schrijf. Dat soort TR's worden er geplaatst.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je ziet zelf toch ook wel wie er in het topic aanwezig zijn voor een discussie en wie de intentie daarvoor niet hebben en er wel dagelijks te vinden zijn?
*havenclubquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:40 schreef TornadoDK het volgende:
Een beetje dollen moet kunnen natuurlijk maar het Ajax topic wordt echt continu alleen maar getrolled daar bepaalde users van een bepaalde haven club daar mag je best een keer iets aan doen.
Zeker nu @onlogisch een ferm beroep doet op incasseringsvermogen is dit verwijt relevant en bovenal onbeantwoord gebleven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:29 schreef Wotte het volgende:
Wel persoonlijke aanvallen uitdelen maar verwijderen als je de bal terugkrijgt.
Weinig ruggengraat.
Luister eens ipv zo ontzettend eigenwijs te zijn of kap er lekker mee ook prima.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel een leuke rubriek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik reageer één keer normaal inhoudelijk en ik word direct afgezeken en beledigd door Ajax-users die het allemaal niet kunnen hebben. Dan lees je shit als ‘die wordt vast als kind geslagen’. En tegelijkertijd in FB zeiken dat het allemaal veel te ver gaat
Ja, de verziekte sfeer ligt allemaal aan de Feyenoorders die durven af en toe kritiek te hebben op dit elftal (lol).
Wat doe je anders dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik reageer één keer normaal inhoudelijk
Dat er sinds een aantal jaar wat meer steken worden uitgedeeld is uiteraard terecht maar 9/10 keer klik ik dat topic al niet aan omdat het altijd dezelfde usual suspects zijn met hun 'grappen'. En dat is zeker niet van het niveau een sneer na een penalty het stadion uitschieten maar het heeft geen geen enkel niveau, alles wordt negatief belicht. Vorig jaar niet onterecht natuurlijk maar er is geen enkele ruimte meer voor een normale discussie en dat vind ik soms best jammer. Meestal denk ik bij een nieuwtje dan 'ik post het wel niet' want dan krijg je weer Klaas met zijn domme opmerkingen, Caland met een gevat grapje en andere types zonder inhoud. Niet dat je verder bang moet zijn voor een negatieve opmerking maar constant hetzelfde voorspelbare gezeur is nogal vermoeiond. Al licht het niet enkel aan 'de feyenoorders' natuurlijk. En nee dat wil niet zeggen dat je helemaal geen kritiek mag hebben en het hier een soort Ajax Netwerk moet worden, dat is ook niets.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik reageer één keer normaal inhoudelijk en ik word direct afgezeken en beledigd door Ajax-users die het allemaal niet kunnen hebben. Dan lees je shit als ‘die wordt vast als kind geslagen’. En tegelijkertijd in FB zeiken dat het allemaal veel te ver gaat
Ja, de verziekte sfeer ligt allemaal aan de Feyenoorders die durven af en toe kritiek te hebben op dit elftal (lol).
Als jij je laatste zin weg had gelaten was je reactie gewoon blijven staan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:47 schreef Wotte het volgende:
Ik word er wel een beetje simpel van dat mijn reacties worden verwijderd en de aanleiding blijft staan.
En vervolgens de mond vol hebben over kunnen incasseren.
Ik kom er ook nauwelijks nog hoor, maar het heeft er meer mee te maken dat ik -ongeacht mijn opmerking- direct een paar kutreacties krijg omdat ik een Feyenoorder ben, en dan voortdurend Feyenoord erbij betrekken om je argument als ongeldig te beschouwen zoals @Slobeend ook zegt. Ik zie ook wel dat enkele (Feyenoord)users voortdurend aan het zuigen zijn, maar tegelijkertijd is er gewoon een ontzettend vervelend groepje Ajax-users die enkel uitdelen en totaal niet kunnen incasseren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
Niet dat je verder bang moet zijn voor een negatieve opmerking maar constant hetzelfde voorspelbare gezeur is nogal vermoeiond. Al licht het niet enkel aan 'de feyenoorders' natuurlijk.
Ik ben het hier helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kom er ook nauwelijks nog hoor, maar het heeft er meer mee te maken dat ik -ongeacht mijn opmerking- direct een paar kutreacties krijg omdat ik een Feyenoorder ben, en dan voortdurend Feyenoord erbij betrekken om je argument als ongeldig te beschouwen zoals @:slobeend ook zegt. Ik zie ook wel dat enkele (Feyenoord)users voortdurend aan het zuigen zijn, maar tegelijkertijd is er gewoon een ontzettend vervelend groepje Ajax-users die enkel uitdelen en totaal niet kunnen incasseren.
Gevolg is dat de users die komen om te zuigen beloond worden en lekker doorgaan met vervelend doen (ieder trolletje wordt rijkelijk beloond), en de users die af en toe wel hun best doen iets inhoudelijks toe te voegen weggejaagd worden. Dat de users die zelf de sfeer verzieken hier nu gaan zeiken is ook een beetje omgedraaide wereld imo.
Dat ziet iedereen behalve de blauwen. Haal die weg en je hebt een doodnormaal topic waar jij als Feyenoorder ook gewoon kunt posten, zelfs als je een schot richting de kruising een stift noemt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie ook wel dat enkele (Feyenoord)users voortdurend aan het zuigen zijn,
doe er dan wat aan in ALLE topics zou ik zeggen (moderators in dit geval). Alleen is die wil er niet kennelijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:00 schreef fetX het volgende:
Het is wel echt een aidstopic (geworden) hoor. Maar daar dragen users van alle clubs aan bij. En de prestaties helpen ook niet mee natuurlijk.
Vond het zelf ook altijd strontvervelend dat gezuig zonder inhoud in het Feyenoordtopic dus ik snap de irritatie best. Leukste is toch een normale discussie. Dat daar af en toe wat emotie of een plaagstootje / slecht grapje bij komt kijken hoort er imo bij.
Vind het dan wel weer grappig dat nota bene @:litmanenafca die eigenlijk vooral kutposts plaatst (ga bijvoorbeeld even naar het PSV topic) daar over klaagt. Leuke rubriek.
Het zou ook wel helpen als sommige types, jijzelf incluis, niet op elke hersenscheet reageren. Maar dat is ook al 40-45x gezegd en zal ook nooit veranderen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat ziet iedereen behalve de blauwen. Haal die weg en je hebt een doodnormaal topic waar jij als Feyenoorder ook gewoon kunt posten, zelfs als je een schot richting de kruising een stift noemt.
En dan reageer ik bij lange na niet op elke hersenscheet, kun je nagaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zou ook wel helpen als sommige types, jijzelf incluis, niet op elke hersenscheet reageren. Maar dat is ook al 40-45x gezegd en zal ook nooit veranderen.
Ik zou gewoon nooit op types als klaas reageren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan reageer ik bij lange na niet op elke hersenscheet, kun je nagaan.
je kan klaas ook gewoon een gebiedsverbod opleggen. Is maar een idee he. Die laatste reactie in het Ajax topic hoort daar ook niet thuis om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nooit op types als klaas reageren.
Die lijn tussen een onschuldig grapje en zuigen kan je nooit precies plaatsen en de blauwen hier zijn ook maar een soort dagbesteding he.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat ziet iedereen behalve de blauwen. Haal die weg en je hebt een doodnormaal topic waar jij als Feyenoorder ook gewoon kunt posten, zelfs als je een schot richting de kruising een stift noemt.
De verafgoding van die kutuser heb ik nooit zo begrepen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nooit op types als klaas reageren.
Dat gaat toch niet gebeuren. Dus dan is er niet op reageren het beste.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:17 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je kan klaas ook gewoon een gebiedsverbod opleggen. Is maar een idee he. Die laatste reactie in het Ajax topic hoort daar ook niet thuis om maar een voorbeeld te noemen.
het is nooit te laatquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet gebeuren. Dus dan is er niet op reageren het beste.
Die 3 posts ja? Nu doe je alsof ik constant in andere topics te vinden ben om te zuigenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:00 schreef fetX het volgende:
Het is wel echt een aidstopic (geworden) hoor. Maar daar dragen users van alle clubs aan bij. En de prestaties helpen ook niet mee natuurlijk.
Vond het zelf ook altijd strontvervelend dat gezuig zonder inhoud in het Feyenoordtopic dus ik snap de irritatie best. Leukste is toch een normale discussie. Dat daar af en toe wat emotie of een plaagstootje / slecht grapje bij komt kijken hoort er imo bij.
Vind het dan wel weer grappig dat nota bene @:litmanenafca die eigenlijk vooral kutposts plaatst (ga bijvoorbeeld even naar het PSV topic) daar over klaagt. Leuke rubriek.
Dit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kom er ook nauwelijks nog hoor, maar het heeft er meer mee te maken dat ik -ongeacht mijn opmerking- direct een paar kutreacties krijg omdat ik een Feyenoorder ben, en dan voortdurend Feyenoord erbij betrekken om je argument als ongeldig te beschouwen zoals @:slobeend ook zegt. Ik zie ook wel dat enkele (Feyenoord)users voortdurend aan het zuigen zijn, maar tegelijkertijd is er gewoon een ontzettend vervelend groepje Ajax-users die enkel uitdelen en totaal niet kunnen incasseren.
Gevolg is dat de users die komen om te zuigen beloond worden en lekker doorgaan met vervelend doen (ieder trolletje wordt rijkelijk beloond), en de users die af en toe wel hun best doen iets inhoudelijks toe te voegen weggejaagd worden. Dat de users die zelf de sfeer verzieken hier nu gaan zeiken is ook een beetje omgedraaide wereld imo.
En dit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die lijn tussen een onschuldig grapje en zuigen kan je nooit precies plaatsen en de blauwen hier zijn ook maar een soort dagbesteding he.
Op een gegeven moment moet je weten op welke users je wel (inhoudelijk) moet reageren en wie niet.
Gaat niet gebeuren en is al besproken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:17 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je kan klaas ook gewoon een gebiedsverbod opleggen.
Maar prima toch dan post er straks niemand meer. Heb je het goed voor elkaar met je blauwe naam.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit.
[..]
En dit.
[..]
Gaat niet gebeuren en is al besproken.
Wel vrij hypocriet dit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kom er ook nauwelijks nog hoor, maar het heeft er meer mee te maken dat ik -ongeacht mijn opmerking- direct een paar kutreacties krijg omdat ik een Feyenoorder ben, en dan voortdurend Feyenoord erbij betrekken om je argument als ongeldig te beschouwen zoals @:slobeend ook zegt.
Ik reageer in het Feyenoord-topic inhoudelijk op je als ik je posts het reageren waard vind, en meestal reageer ik niet op je omdat je vaak erg rare dingen post met het doel om (negatieve) aandacht te krijgen wat ik niet zo waardeer. Dat heeft er niks mee te maken dat je een Ajacied bent; je gedraagt je gewoon vreemd.quote:
Je hebt boter op je hoofd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik reageer in het Feyenoord-topic inhoudelijk op je als ik je posts het reageren waard vind, en meestal reageer ik niet op je omdat je vaak erg rare dingen post met het doel om (negatieve) aandacht te krijgen wat ik niet zo waardeer. Dat heeft er niks mee te maken dat je een Ajacied bent; je gedraagt je gewoon vreemd.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die 3 posts ja? Nu doe je alsof ik constant in andere topics te vinden ben om te zuigen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar prima toch dan post er straks niemand meer. Heb je het goed voor elkaar met je blauwe naam.
Een greep uit het PSV topic vanaf mei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is dus die arrogantie.
Het was wel heel simpel deze keer.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vies boos wel.
Maar maak jij je nu echt druk om wat er onder een tweetje staat?quote:Op maandag 22 juli 2024 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste selectie aller tijden met de beste coach sinds de eeuwwisseling.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met de beste cdm in de wereld en de opvolger van Kroos bij Real Madrid gaat het wel makkelijker uiteraard.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Real Madrid gaat eraan dat hoor ik al. CL is binnen.quote:quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach ach een grapje moet kunnen. Ik post hier zelden doe niet zo treurigquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schijnbaar zat deze verliespartij hem echt ontzettend dwars.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet Feyenoord wel top top level zijn.quote:quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan jullie het Teze nou kwalijk nemen dat die een stap wil maken naar een club waar top level spelers spelen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afgunst op psv? Dat is wel een heel schattige hersenkronkel van je. Nee maatje het is puur vermaak om die zelfoverschatting te lezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb hier toch al regelmatig gelezen dat het kampioenschap zo goed als binnen is etc.
Maar goed zal je uit de illusie helpen buiten Brabant geeft bijna niemand iets om psv.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:52 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]En dit is dan alleen nog maar het PSV topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een greep uit het PSV topic vanaf mei.
En als een ander het in 'zijn' topic doet is de wereld te kleinquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:03 schreef fetX het volgende:
‘ Ach ach een grapje moet kunnen. Ik post hier zelden doe niet zo treurig’
![]()
Ik wil mycroften op Litmanen die herhaalt dat de moderators hun werk moeten doen maar geen zin om iemand die op de grond ligt te kopschoppen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als een ander het in 'zijn' topic doet is de wereld te klein
Je zou mij en @Buitendam er anders een enorm plezier mee doenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil mycroften op Litmanen die herhaalt dat de moderators hun werk moeten doen maar geen zin om iemand die op de grond ligt te kopschoppen.
Hoe kan er sprake zijn van karaktermoord als dit perfect zijn postgedrag verwoordt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:34 schreef Wotte het volgende:
Diep triest dat je in de user zijn post historie gaat lopen graven om, verder niet op de inhoud, alleen voor de karaktermoord.
Goed gewerkt jongens. Niks meer aan doen.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En @:Wotte , je bent zelf ook geen haar beter. Je post veel, probeert leuk de advocaat van de duivel te spelen maar je voert het ook in obsessieve mate door. Altijd een sneertje, takje of subtiel irriterende mention erbij voegen. Dat kan echt minder. Je bent geen kutuser, maar bent wel veel irritatie aan het uitlokken.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:52 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]User @LitmanenAFCA wordt hier gigantisch met de feiten om de oren geslagen, goeiedagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een greep uit het PSV topic vanaf mei.![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:00 schreef CR7 het volgende:
[..]
Echt aandoenlijk hoe jij denkt dat deze gast met zijn 5 miljoen per jaar wel even Ajax gaat redden.
Breek me de bek er niet over. Ik heb ooit eens gezegd dat ik het loopje van Forbs me aan Robben deed denken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Laten we dan ook goed zitten op dit soort verzinsels, trouwens. Om op basis daarvan te kunnen zieken.
[..]
Dan rest de vraag nog of hij God nodig heeftquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is wel duidelijk dat @:CR7 er een Sunri5e-achtig destructieve manier van discussiëren erop nahoudt.
Iedereen heeft een beetje God nodig, maatquote:Op woensdag 4 september 2024 15:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan rest de vraag nog of hij God nodig heeft
Dat het niet zo druk is is geen excuus dat soort troep te openenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:31 schreef tong80 het volgende:
Terecht slotje. Het is al druk genoeg met al die topics die vandaag zijn geopend.
VBL / Altijd al een sympathiek clubje gevonden dat FC Groningen.
Gewoon een geintje man. Verder niet belangrijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het niet zo druk is is geen excuus dat soort troep te openen
Oh oke sorryquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon een geintje man. Verder niet belangrijk.
Maar jij valt in dit geval zelf aloa uit het niets aan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:44 schreef tong80 het volgende:
Er gaan drie posts off topic, en het gaat op slot. Meneer heeft er zelf een handje van om in topics off topic te gaan. Meestal wat-ie gaat eten. Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil. Opent iemand nog topics sluit-ie ze.Zoek het maar uit. Succes met je VBL.
aloa in VBL / Mannen beklimmen Arena en bekijken Nederland - Duitsland vanaf het dak
Nou wat een aanval.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar jij valt in dit geval zelf aloa uit het niets aan.
En onlogisch een beetje.
Heeft niks met offtopic te maken.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:37 schreef aloa het volgende:
[..]
'Je bent geweldigde meest fantastische user ooit.
@onlogisch wat is jouw mening hierover?quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:58 schreef GGMM het volgende:
Ja, na jouw aanval ja.
Maar zoals gewoonlijk licht het weer aan een ander.
De hele reactie die jij geeft op deze postquote:Op dinsdag 17 september 2024 09:44 schreef tong80 het volgende:
Er gaan drie posts off topic, en het gaat op slot. Meneer heeft er zelf een handje van om in topics off topic te gaan. Meestal wat-ie gaat eten. Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil. Opent iemand nog topics sluit-ie ze.Zoek het maar uit. Succes met je VBL.
aloa in VBL / Mannen beklimmen Arena en bekijken Nederland - Duitsland vanaf het dak
Slaat nergens op.quote:Wat een domme actie.
Echt totaal zinloos. Spelen met de dood.
VBL / Het gezellige TOTO KNVB Bekertopic 2024/25 #1: Warme ballenquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Is er al een centraal KNVB beker topic? Kan alleen die van een ouder seizoen vinden.
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / Het gezellige TOTO KNVB Bekertopic 2024/25 #1: Warme ballen
Done deal.
Goeie TT.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / Het gezellige TOTO KNVB Bekertopic 2024/25 #1: Warme ballen
Done deal.
Ze beginnen weer. Tot ooit.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:54 schreef KingRoland het volgende:
De vrede is wedergekeerd. Ik heb mijn taak volbracht.
Je kunt me niet raken gozer. Zoek hulp.quote:
Niet alleen in het PSV topic maar daar mag inmiddels wel eens ingegrepen worden ja.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Kan er wat aan die stront van CR7 worden gedaan in het PSV topic? One man show inmiddels.
Dat kun je gewoon zelf doen, lutser.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:31 schreef Paul het volgende:
kan een mod deze topic weer wakker schoppen VBL / Jeroen Grueter
oh sorry, dank fanquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon zelf doen, lutser.
Graag. Maar waarschijnlijk nietquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kan er iets worden gedaan aan de KlapMongeaul-bagger in het Ajax-topic?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Graag. Maar waarschijnlijk niet
Ja heb hier 2x eerder een poging gedaan. Daar werd (bijna) helemaal niks mee gedaan. Dus sorry dat ik niet erg veel vertrouwen meer hadquote:
Akkoordquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja heb hier 2x eerder een poging gedaan. Daar werd (bijna) helemaal niks mee gedaan. Dus sorry dat ik niet erg veel vertrouwen meer hadMaar dankjewel
Reactie op een verwijderde reactie, vandaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom wordt mijn post dan verwijderd. Gewoon een normale reactie die schijnbaaf weg moet, terwijl al dat simpele volk er al jaren loopt te zuigen.
Je bent er anders wel eentje vergeten voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Reactie op een verwijderde reactie, vandaar.
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Reactie op een verwijderde reactie, vandaar.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom wordt mijn post dan verwijderd. Gewoon een normale reactie die schijnbaaf weg moet, terwijl al dat simpele volk er al jaren loopt te zuigen.
Ronald zegt politiek correct eigenlijk jullie allemaal de moeder.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:40 schreef KingRoland het volgende:
Als de vredestichter van FOK! waarschuw ik beide partijen om dit niet langer te laten escaleren anders grijp ik in.
Van KingRoland kunnen we het hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ronald zegt politiek correct eigenlijk jullie allemaal de moeder.
Ik weet niet of ik dit had gepikt hoor.
Ik tel een paar mods en een FA in het betreffende topic dus 'zet maar een TR want we lezen niet alles' gaat niet op, dit vinden jullie dus gewoon normaal?quote:
Ik heb het niet gezien dus ik weet niet of hij wel of niet sloegquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik tel een paar mods en een FA in het betreffende topic dus 'zet maar een TR want we lezen niet alles' gaat niet op, dit vinden jullie dus gewoon normaal?
Verrassend, een semi lollig antwoord.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien dus ik weet niet of hij wel of niet sloeg
Toch geen griep, he?quote:Op zondag 17 november 2024 01:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil graag mijn complimenten geven aan alle mods en fa’s die tijdens de nations league wedstrijd aanwezig waren, de mods die niet aanwezig waren die gun ik wat anders.
Ja, daar heb ik overheen gelezen, excuses. Alsnog weggehaald.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik tel een paar mods en een FA in het betreffende topic dus 'zet maar een TR want we lezen niet alles' gaat niet op, dit vinden jullie dus gewoon normaal?
Aangepastquote:Op zondag 24 november 2024 20:48 schreef tong80 het volgende:
Moet Bokila zijn. Alvast bedankt en truste............
VBL / Willem 2 spits Bokila woedend na racisme tijdens derby tegen NAC
Kloptquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:15 schreef Wotte het volgende:
Loopt er nou iemand te vegen in het Feyenoord topic of ben ik nou gek.
God kijkt mee en doet niks.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:10 schreef KingRoland het volgende:
Voordat het hier escaleert
God kijkt mee
Dat lijkt mij sowieso erg verstandig.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:06 schreef Origami94 het volgende:
Als ik niet meer posts kan maken omdat een paar de boel verstieren kan ik beter mijn account op FOK! gaan verwijderen.
Het topic gaat niet over Gaza en er werd heen en weer de 'boel verstierd'. Daarom alles weg.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:06 schreef Origami94 het volgende:
Mag ik vragen waarom mijn posts ook zijn verwijderd na mijn meldingen?
Dat sommige users persoonlijk worden na een discussie oke. Maar om mijn valide onderbouwde punten te verwijderen...
Het topic gaat over mensenrechten. Israel is daar een goed voorbeeld van. Als ik niet meer posts kan maken omdat een paar de boel verstieren kan ik beter mijn account op FOK! gaan verwijderen.
Ik zie dat er niets mee is gedaan, mag ik vragen aan de moderatie, waarom?quote:Op woensdag 18 december 2024 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben zeker weer een pandemie veroorzaakt, ranzig volk
Het staat zelfs aangemerkt als voorbeeld door Danny zelf (Ranzig en smerig betekenen veelal hetzelfde). Ik vind het wel frappant, dat het hier blijkbaar dan toegestaan is een bevolkingsgroep als dusdanig weg te zetten, is er een andere policy geldig binnen VBL?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:14 schreef Danny het volgende:
Vanaf 27-02-2019 geldt onderstaande userpolicy. Een uitbreiding van en aanvulling op het positiviteitsbeleid van 2015.
------------------------------------
Racisme / discriminatie
[info]Racistische of discriminerende termen als het daadwerkelijk gaat om verwijzingen naar ras, afkomst, geloof of seksualiteit of vanwege de context dat beeld schetst zijn niet toegestaan
voorbeelden:
• 'smerig volk'
• 'het zijn gewoon kakkerlakken'
• 'Sylvana moet gewoon katoen gaan plukken'
• 'wat een gorillamuil heeft Sylvana'
• 'op de trein naar het oosten zetten'
• 'dat losten ze in 40-45 anders op'
• 'zal wel een smerige flikker zijn geweest'
• 'kutmoslims'
Ook bepaalde overduidelijke scheldwoorden voor mensen van een bepaalde afkomst zijn niet toegestaan als ze als zodanig bedoeld zijn
Bijvoorbeeld woorden als 'makaak', 'aap', 'chimpansee', 'nikker', 'roetmop', 'zwartjoekel', 'zwarte (behalve als er man of vrouw achter staat en er geen scheldwoord direct voor staat)'
Wel oke zijn dus:
neger, zwarte, gekleurde, donkere, getinte
ook land van herkomst is ok:
turk, belg, marokkaan, afrikaan, amerikaan
Het belangrijkste blijft, zoals altijd; Doe normaal...
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:38 schreef Zipportal het volgende:
Sukkeltje hierboven is op anoniem gegaan. Fijne feestdagen. @:KingRoland
Abid-Meherquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben diens username al vergeten
daarvoor wel?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tjacka in VBL / AFC AJAX #3855 Interlandbreak
Sinds deze uitlokkende post gaat het Ajax-topic helemaal nergens meer over.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tjacka in VBL / AFC AJAX #3855 Interlandbreak
Sinds deze uitlokkende post gaat het Ajax-topic helemaal nergens meer over.
Kijk eens helemaal bovenaan bij de sticky topics in VBLquote:Op zondag 4 mei 2025 19:12 schreef mitt het volgende:
Is er ergens een overzicht van topics van Ere- en Eerste Divisie clubs?
ik vind de zoekfunctie zo ruk
Daar had ik kunnen beginnen ja!quote:Op zondag 4 mei 2025 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk eens helemaal bovenaan bij de sticky topics in VBL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |