Het doet me een goed dat matige moderator aan het inburgeren is.quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:49 schreef HMFuckyouall het volgende:
Waarom verdwijnt tot twee keer toe mijn:
Post inzake mensen die zeggen dat ajax bij de top 24 in de CL gaan eindigen
Maar mag de Gigantisch Gestoorde Matige Moderator GGMM wel zuigen in het Feyenoordtopic?
Link?quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:49 schreef HMFuckyouall het volgende:
Maar mag de Gigantisch Gestoorde Matige Moderator GGMM wel zuigen in het Feyenoordtopic?
quote:Op maandag 8 september 2025 21:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij bent echt ronduit achterlijk of niet? Hopelijk zijn er genoeg vrijwilligers rondom je om het speeksel uit je mondhoeken weg te vegen.
Volgens mij staan wij met zijn allen voor een vrolijk en inclusief FOK!, waarbij verschillende perspectieven bij elkaar gebracht mogen worden zonder scheldkanonnades en ernstige beledigingen.quote:Op maandag 8 september 2025 18:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gaat het verder goed met je? Rico = Memphis of zo met berichten die 8 jaar oud zijn
Had ik maar een geestelijke beperking, moet het leven dan fijn en rustig zijn.
Tot ziens dan denk ik. Niemand zit te wachten op users die stoken en willekeurige posts erbij halen uit 2017.quote:Op maandag 8 september 2025 22:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe de moderators hier tegenaan kijken. Ik weet wel hoe hiermee omgegaan werd in mijn ondeugende tijd.
Langzaamaan? Het gaat met gierende banden de afgrond in, al vele jaren. Geen zorgen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:05 schreef HMFuckyouall het volgende:
En natuurlijk wordt er niet ingegrepen door de voetbalmoderators @:Drizzt_DoUrden, @:onlogisch, @:Coco, @:R-woud93
Of onze vriend @:GGMM
En het maar vreemd vinden dat dit Forum langzaamaan de afgrond in glijdt
Waarom ben jij terug?quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:49 schreef HMFuckyouall het volgende:
Iemand zij dat een account 'ik' was die niet 'ik' was en dat triggerde me om hier mijn tijd even te gaan verspillenquote:
iemand zijquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Iemand zij dat een account 'ik' was die niet 'ik' was en dat triggerde me om hier mijn tijd even te gaan verspillen
Gaat niet lang meer duren is de ambitie
Wat leuk dat jij er nog steeds bent Yvonne <3 Topwijf.
zijquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Iemand zij dat een account 'ik' was die niet 'ik' was en dat triggerde me om hier mijn tijd even te gaan verspillen
Zijquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het 'zij' je vergeven. Maarre alles goed? Vrouw, hond, kids?quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
In jouw ondeugende tijd plaatste jij zelf dit soort posts, óf je incasseerde ze zonder te piepen.quote:Op maandag 8 september 2025 22:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij staan wij met zijn allen voor een vrolijk en inclusief FOK!, waarbij verschillende perspectieven bij elkaar gebracht mogen worden zonder scheldkanonnades en ernstige beledigingen.
Helaas zijn er wat mensen uit een bepaalde hoek gepikeerd over een zeer scherpe en heldere uiteenzetting van hypocriet gedrag
HMFuckyouall in VBL / Memphis Depay #15 Met vertrouwen van Koeman.........
Als hier zelfs niet tegen opgetreden wordt, waar zijn we dan eigenlijk mee bezig?
Ik ben heel benieuwd hoe de moderators hier tegenaan kijken. Ik weet wel hoe hiermee omgegaan werd in mijn ondeugende tijd.
Hoe gaat het met jou?quote:Op woensdag 10 september 2025 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
In jouw ondeugende tijd plaatste jij zelf dit soort posts, óf je incasseerde ze zonder te piepen.
Komop FOK! is al een inclusieve breiclub geworden. Waarbij de pennen zich ook mogen identificeren als haaknaald, maak het ajb niet erger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |