quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:06 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Mijn post historie uit < 2023 is denk ik totaal niet meer relevant voor nu, of wel soms?![]()
Laten we Fok! een stukje leuker maken en mensen niet uit maken voor geestelijk incompetent.
Terecht dat je een ban hebt gehad, ik hoop dat je er wat van geleerd hebt!
@yvonnequote:Op dinsdag 16 september 2025 17:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Geowned wel brrraaa brrraaa powpowpow
Ik neem aan dat deze gebruiker ook even aangesproken wordt. Ik richt mij specifiek op moderator @Coco want die had vorige keer ook heel makkelijk mij te pakkenquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:40 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon weer opflikkeren naar de steen waar je onderuit gekropen bent? Ik begrijp dat je treurige leven wat afhangt van een endorfine fix in het Ajax topic, maar weet ik veel, scoor wat heroïne ofzo?
quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze gebruiker ook even aangesproken wordt. Ik richt mij specifiek op moderator @:Coco want die had vorige keer ook heel makkelijk mij te pakken
Stop maar met zuigen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze gebruiker ook even aangesproken wordt. Ik richt mij specifiek op moderator @:Coco want die had vorige keer ook heel makkelijk mij te pakken
Maar damesvoetbal is meer dan die tijgers tochquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Paul in VBL / [centraal] Oranje Leeuwinnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |