quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:06 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Mijn post historie uit < 2023 is denk ik totaal niet meer relevant voor nu, of wel soms?![]()
Laten we Fok! een stukje leuker maken en mensen niet uit maken voor geestelijk incompetent.
Terecht dat je een ban hebt gehad, ik hoop dat je er wat van geleerd hebt!
@yvonnequote:Op dinsdag 16 september 2025 17:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Geowned wel brrraaa brrraaa powpowpow
Ik neem aan dat deze gebruiker ook even aangesproken wordt. Ik richt mij specifiek op moderator @Coco want die had vorige keer ook heel makkelijk mij te pakkenquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:40 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon weer opflikkeren naar de steen waar je onderuit gekropen bent? Ik begrijp dat je treurige leven wat afhangt van een endorfine fix in het Ajax topic, maar weet ik veel, scoor wat heroïne ofzo?
quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze gebruiker ook even aangesproken wordt. Ik richt mij specifiek op moderator @:Coco want die had vorige keer ook heel makkelijk mij te pakken
Stop maar met zuigen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze gebruiker ook even aangesproken wordt. Ik richt mij specifiek op moderator @:Coco want die had vorige keer ook heel makkelijk mij te pakken
Maar damesvoetbal is meer dan die tijgers tochquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Paul in VBL / [centraal] Oranje Leeuwinnen
Er werd gemodereerd.quote:
Zo oud ben ik nog niet maar de rest klopt welquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
503¤ blijven doneren @:zipportal
[ afbeelding ]
Je kan ook feedback geven zonder een crewbash. Ik heb betreffende post ( jouw quote) niet weggehaald dus heb geen idee waar dat over gaat.quote:Op zondag 21 december 2025 22:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
@:yvonne
ik stel hier wederom heel netjes de vraag waarom mijn post weggehaald is. Mijn vraag was:
Waarom wordt mijn post "![]()
Shreyas
![]()
wederom met een achterlijke take" weggehaald?
En er is weer sprake van compleet onnodige censuur. Een feedbacktopic is toch bedoeld om feedback te geven? Dat is niet posts wegrammen en doen alsof de vraag niet gesteld is, @:coco en @:GGMM
Walgelijk gedrag weer.
Ah, als Yvonne getagd wordt is er blijkbaar ineens wel communicatie en worden posts hier niet gewoon lukraak verwijderd. Opvallend dat dit nu al de derde keer gebeurt.quote:Op zondag 21 december 2025 22:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Je kan ook feedback geven zonder een crewbash. Ik heb betreffende post niet weggehaald dus heb geen idee waar dit over gaat.
Hallo poepedosie, ben je er nog steeds, da's knap.quote:Op zondag 21 december 2025 22:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
@:yvonne
ik stel hier wederom heel netjes de vraag waarom mijn post weggehaald is. Mijn vraag was:
Waarom wordt mijn post "![]()
Shreyas
![]()
wederom met een achterlijke take" weggehaald?
En er is weer sprake van compleet onnodige censuur. Een feedbacktopic is toch bedoeld om feedback te geven? Dat is niet posts wegrammen en doen alsof de vraag niet gesteld is, @:coco en @:GGGM
Walgelijk gedrag weer.
Jouw post hier werd verwijderd vanwege de crewbash.quote:Op maandag 22 december 2025 08:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ah, als Yvonne getagd wordt is er blijkbaar ineens wel communicatie en worden posts hier niet gewoon lukraak verwijderd. Opvallend dat dit nu al de derde keer gebeurt.
En dat terwijl het zo'n lieverd is.
Een antwoord blijft zoals geheel verwacht natuurlijk wel gewoon weer uit.
quote:Op maandag 22 december 2025 12:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo poepedosie, ben je er nog steeds, da's knap.
Nu denk ik zomaar dat die post weggehaald is omdat je er meteen je gedachten de vrije loop gaf over de @:coco en @:GGMM.
Nu mag je je muil best een slinger geven, om even op het rrrrrrrrotterdams te zeggen. Maar in deze was het onnodig.
Vind ik dan.
* yvonne strooit met sterretjes en vredespijpen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |