SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Read, Moussa en Valente zijn eigenlijk onvervangbaar. En tegen ADO zag je dat we zelfs zonder Tjarls en StJuste al een pak minder waren.quote:Op maandag 14 september 2026 14:07 schreef fetX het volgende:
[..]
2-3 blessures en we worden wel een stukje minder. Mocht je tot de winterstop de belangrijkste spelers fit kunnen houden dan kan het weleens wat worden, ja.
Zo'n wedstrijd zie je inderdaad zelden vaker dan 1-3 keer per seizoen. Het is wel echt zonde dat je tegen ADO en GAE tal van kansen hebt laten liggen. Dat was echt heel onnodig puntverlies. Aan de andere kant ben je tegen Sparta best goed weggekomen natuurlijk.quote:Op maandag 14 september 2026 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Read, Moussa en Valente zijn eigenlijk onvervangbaar. En tegen ADO zag je dat we zelfs zonder Tjarls en StJuste al een pak minder waren.
Zo’n eerste helft als tegen PEC Zwolle waarin de tegenstander letterlijk 4 passes uitvoert op onze helft is natuurlijk ook uniek. We moeten ook makkelijk scoren én de poorten dicht houden op dagen dat we minder in vorm zijn, daarmee word je kampioen.
Tegen Eagles ook. Aan de andere kant had je beide potjes na 60 minuten met 4-0 voor moeten staan.quote:Op maandag 14 september 2026 14:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd zie je inderdaad zelden vaker dan 1-3 keer per seizoen. Het is wel echt zonde dat je tegen ADO en GAE tal van kansen hebt laten liggen. Dat was echt heel onnodig puntverlies. Aan de andere kant ben je tegen Sparta best goed weggekomen natuurlijk.
Wij danken @DombohetOlifantje1quote:Op maandag 14 september 2026 15:34 schreef Elan het volgende:
Prima OP
Bedankt voor wie hem gemaakt heeft![]()
Dan kijk je maar ff naar beneden en wikkel je er aluminiumfolie om.quote:
Als dat je stoort, kijk eens hoe de Kuip gegenereerd is (lol). Of de Johan Cruijff schaal die plots geen schaal is.quote:
quote:Op zondag 13 september 2026 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach het is nu weer wachten op het bericht van de KNVB die zegt dat ie wel telt.
Leuke soap.
Hoe zitten die gasten in hun contract eigenlijk?quote:Op maandag 14 september 2026 19:14 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Jivayno en Jerayno op de flanken
Dat is de droom
Bediend door Gjivai en Givairoquote:Op maandag 14 september 2026 19:14 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dat is de droom
Dat ventje (en pa) wilde minuten. Dus dat zal ook wel bepalend zijn in of hij wil blijven. Zou ook wel lekker zijn, als het spelbeeld het toelaat dat je hem er regelmatig in kan zetten om AHM verder fit te houden.quote:Op maandag 14 september 2026 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe zitten die gasten in hun contract eigenlijk?
Hopen dat die Schaken niet dusdanig door zijn pa is opgenaaid dat hij komende zomer al wil vertrekken.
Ze mogen wel gewoon spelen ipv AHM, die mag wel gewoon een verkoudheidje van een seizoen lang krijgen. En dan mooi optyfen.quote:Op maandag 14 september 2026 19:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat ventje (en pa) wilde minuten. Dus dat zal ook wel bepalend zijn in of hij wil blijven. Zou ook wel lekker zijn, als het spelbeeld het toelaat dat je hem er regelmatig in kan zetten om AHM verder fit te houden.
Kiryano er nog bij en in de jeugd gezellig Devayo opvissen.quote:Op maandag 14 september 2026 19:14 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dat is de droom
Hij fietste met het Scrabblebord onder de arm naar de burgerlijke stand en flikkerde dan elke keer een bult letters op de balie en zette daar een Y tussen op een willekeurige plek.quote:Op maandag 14 september 2026 20:40 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Kiryano er nog bij en in de jeugd gezellig Devayo opvissen.
Hij het gemeentehuis vroegen ze steeds een naam
Zijn antwoord was, "doe maar Y-ts"
Echte Hollandse namen @pietjeaidsquote:Op maandag 14 september 2026 19:27 schreef De_Pel het volgende:
Bediend door Gjivai en Givairo
quote:Op maandag 14 september 2026 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echte Hollandse namen @:pietjeaids
Ygenaardigquote:Op maandag 14 september 2026 20:55 schreef Haringkop2 het volgende:
Mijn dochter heeft ook een Y in haar naam
Zou er ook een vrouwennamen eindigend met een A theorie in zitten?quote:
uhhh...?quote:Op maandag 14 september 2026 20:35 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ze mogen wel gewoon spelen ipv AHM, die mag wel gewoon een verkoudheidje van een seizoen lang krijgen. En dan mooi optyfen.
quote:Op maandag 14 september 2026 20:35 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ze mogen wel gewoon spelen ipv AHM, die mag wel gewoon een verkoudheidje van een seizoen lang krijgen. En dan mooi optyfen.
quote:Op maandag 14 september 2026 20:35 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Sluit het niet uit maat. Bijvoorbeeld vor gasten met een Y erin dat ze allemaal een enorme lul (van een vader) hebben.quote:Op maandag 14 september 2026 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou er ook een vrouwennamen eindigend met een A theorie in zitten?
Wat is deze danquote:Carrillo werd na zijn terugkeer direct teruggeplaatst naar Feyenoord Onder 21, waar Adrie Poldervaart de trainer is. Sindsdien is er echter iets opvallends aan de hand: de Mexicaan zat nog geen enkele keer bij de wedstrijdselectie van de beloften. Zijn laatste officiële minuten dateren inmiddels alweer van 24 april. Destijds kwam Carrillo namens FC Dordrecht tegen Willem II in de laatste acht minuten binnen de lijnen. Sindsdien heeft de spits geen minuut meer gespeeld.
Ontvoerd?quote:
Dan wil ik ook Jizz Hornkamp in de spits.quote:Op maandag 14 september 2026 19:14 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dat is de droom
Wel graag één Sjon, Jan of Pieter voor de afwisseling.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:40 schreef bbuddybb het volgende:
Zou het niet prachtig zijn een elftal met Jivayno, Jerayno, Gjivai en Givairo te hebben?
Die jongen wil hier niet zijn, prima; rot je toch lekker op.quote:
Normaal zijn het toch meestal wel de 'usual suspects' die met de meest debiele takes komen, maar deze verdient ook wel een 'eervolle' vermelding.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:48 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Die jongen wil hier niet zijn, prima; rot je toch lekker op.
Stel lekker die jeugdspelers maar op, talent genoeg. Ze zullen, zoals iedere buitenspeler, wel grillig/wisselvallig zijn. Maar goed AHM is dat ook. Daarnaast als er een jonge buitenspeler staat die wel met zijn mannetje mee terug loopt, word de verdediging ook ontzien. Moor voorbeeld tegen NEC, waar de buitenspelers de gehele flanken bestrijken.
Meer teamplayer en minder egoïstisch spelen als AHM is eigenlijk wel een makkelijke opgave. AHM heeft 2 leuke acties per wedstrijd, en zoals iedere buitenspeler is de uitkomst daarvan wisselvallig.
Sorry, gewoon totaal geen fan van deze speler.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Normaal zijn het toch meestal wel de 'usual suspects' die met de meest debiele takes komen, maar deze verdient ook wel een 'eervolle' vermelding.
https://nos.nl/video/2563(...)eling-door-rotterdamquote:Op donderdag 17 september 2026 12:57 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Was @:tong80 er nog maar om dit te duiden
Ja, dan kijk je dus echt geen voetbal.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:20 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Sorry, gewoon totaal geen fan van deze speler.
Kan helemaal genieten van een Zechiël en Valente. Moussa is gewoon een egotripper met een keer een prima actie. Het is dat die arabieren zo raar deden, maar je had daar, voor dat geld, zeker een dikke upgrade kunnen kopen.
We hebben het wel met alle respect over de eredivisie waarin hij soms een leuke actie maakt maar ook regelmatig niet thuis geeft.
Dat hebben we uit tegen NEC gezien, denk echt als we met Moussa gespeeld hebben dat we het die pot veel lastiger zouden gehad hebben. Is NEC wel een specifiek geval omdat die backs er helemaal overheen klappen.quote:Op donderdag 17 september 2026 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, dan kijk je dus echt geen voetbal.
Moussa is de beste speler van de Eredivisie met een handleiding. Daarom moet iedere tegenstander twee man tegen hem opstellen. Met een rechtsback die er vrij eenvoudig overheen komt is dat heel effectief, het zorgt er voor dat we heel de tijd druk kunnen blijven zetten en er ook ruimtes voor andere spelers komen (zoals Zechiël)
Haal je Moussa eruit, dan leg je in feite ons hele aanvalsspel plat. Die specifieke kwaliteiten die hij heeft worden door de hele wereld gezocht en vervang je echt niet zomaar.
Hij heeft volgende zomer pas 1 jaar op top Eredivisie / CL niveau gepresteerd. Had echt wel geholpen als je in ieder geval nog de optie had gehad om tegen clubs te zeggen dat we hem nog 1 jaar willen houden. Nu ligt er wel enige druk op om hem te verkopen.quote:Op donderdag 17 september 2026 18:01 schreef H.FR het volgende:
Zechiël tot 2029. Ik had gehoopt 2030, maar zo kan je hem tenminste volgend jaar voor de hoofdprijs verkopen.
Die is dus wel weg aankomende zomer. Jammer, maar als hij zo blijft spelen ook wel echt onhoudbaar.quote:Op donderdag 17 september 2026 18:01 schreef H.FR het volgende:
Zechiël tot 2029. Ik had gehoopt 2030, maar zo kan je hem tenminste volgend jaar voor de hoofdprijs verkopen.
Hij wilde deze zomer het liefst al weg. Lijkt me geen verrassing dat ze het zo spelen.quote:Op donderdag 17 september 2026 18:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft volgende zomer pas 1 jaar op top Eredivisie / CL niveau gepresteerd. Had echt wel geholpen als je in ieder geval nog de optie had gehad om tegen clubs te zeggen dat we hem nog 1 jaar willen houden. Nu ligt er wel enige druk op om hem te verkopen.
De spelert hep wat te willen en Real Madrid.quote:Op donderdag 17 september 2026 18:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Die is dus wel weg aankomende zomer. Jammer, maar als hij zo blijft spelen ook wel echt onhoudbaar.
100 miljoen per stuk, komt wel goedquote:Op donderdag 17 september 2026 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel een risico als volgend seizoen je twee beste middenvelders wegvallen. Één van Zechiël of Valente moet je eigenlijk houden.
Valente mag wel onze Joey Veerman wordenquote:Op donderdag 17 september 2026 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel een risico als volgend seizoen je twee beste middenvelders wegvallen. Één van Zechiël of Valente moet je eigenlijk houden.
Precies.quote:Op donderdag 17 september 2026 18:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft volgende zomer pas 1 jaar op top Eredivisie / CL niveau gepresteerd. Had echt wel geholpen als je in ieder geval nog de optie had gehad om tegen clubs te zeggen dat we hem nog 1 jaar willen houden. Nu ligt er wel enige druk op om hem te verkopen.
Dit middenveld is tot nu toe genieten wat mij betreft.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:16 schreef bbuddybb het volgende:
We zouden deze twee toch wel voor minimaal twee jaar moeten kunnen behouden man. Zo'n mooi middenveld. Zou zonde zijn als het na een seizoen weer voorbij is.
Gezien de afgelopen moeizame onderhandelingen zie ik dit helaas wel als een realistisch scenario.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:16 schreef bbuddybb het volgende:
Ach ja, zolang het maar geen Timber-achtige situatie wordt dadelijk.
De centjes zijn toch al binnen dus prima.quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:20 schreef Scrummie het volgende:
De Noorzijde komt niet meer naar het stadion jongens.
Hoe ervaren jullie dit nieuws?
Erg mooiquote:Op vrijdag 18 september 2026 09:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik lees het net in jouw postquote:Op vrijdag 18 september 2026 09:20 schreef Scrummie het volgende:
@CR7quote:Op donderdag 17 september 2026 18:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Valente mag wel onze Joey Veerman worden
Ach die zure act van je. Als zelfs je Feyenoordvrienden aangeven dat ze hopen dat Valente ooit de speler gaat worden die Veerman nu is dan moet je zelf toch ook een keer tot bezinning komenquote:Op vrijdag 18 september 2026 09:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hmm uitgelachen worden door heel Nederland. Lijkt mij nou niet een heel mooi vooruitzicht.
Dat is niet wat er gezegd wordt hè knuppel. Er wordt gesteld dat het wenselijk is dat Valente nog jaren blijft, net als Veerkutje die geen club kon vinden.quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach die zure act van je. Als zelfs je Feyenoordvrienden aangeven dat ze hopen dat Valente ooit de speler gaat worden die Veerman nu is dan moet je zelf toch ook een keer tot bezinning komen
quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
hopen dat Valente ooit de speler gaat worden die Veerman nu is
3 prijzen om 0, dubbel zoveel assists en dubbel zoveel doelpunten.quote:Op vrijdag 18 september 2026 10:19 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die is nu al op een niveau die Veerman nooit heeft kunnen bereiken. Laten we eerlijk zijn.
Ik krijg steeds meer het idee dat ze zichzelf heel belangrijk vinden. En wat heb ik een schijthekel aan supporters die zichzelf belangrijker vinden dan de club.quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk uiteindelijk wel dat Valente wat hoger terecht gaat komen dan de subtop in Duitsland in de nadagen van zijn carrièrequote:Op vrijdag 18 september 2026 10:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
3 prijzen om 0, dubbel zoveel assists en dubbel zoveel doelpunten.
Laten we inderdaad maar eerlijk zijn
We gaan het meemaken inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2026 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk uiteindelijk wel dat Valente wat hoger terecht gaat komen dan de subtop in Duitsland in de nadagen van zijn carrière
We gaan het meemaken
Als PSV de komende 10 jaar kampioen wordt kan je dat toch ook best stellen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 10:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
We gaan het meemaken inderdaadErvaring leert alleen dat user CR7 alleen zijn gram komt halen in de gevallen dat hij gelijk heeft.
En beetje raar om Dortmund niet gewoon de top van Duitsland te noemen toch? Alsof PSV hier de top is en Ajax en Feyenoord subtop.
Wat knap. Die heeft Veerman helemaal in zijn eentje gewonnen!quote:Op vrijdag 18 september 2026 10:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
3 prijzen om 0, dubbel zoveel assists en dubbel zoveel doelpunten.
Laten we inderdaad maar eerlijk zijn
Oh leuk, de act waarin alles door het team komt en niet mede door Veerman. Stop maar.quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat knap. Die heeft Veerman helemaal in zijn eentje gewonnen!
Kap eens man idiootquote:Op vrijdag 18 september 2026 11:31 schreef Slobeend het volgende:
Alle discussies met Solispolar of CR7 zijn doodvermoeiend. Leer daar eens van.
Ja maar hij danquote:Op vrijdag 18 september 2026 11:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Kap eens man idiootIn plaats van standaard om je heen te slaan kun je ook een keer kritisch kijken naar de reactie van de andere kant. En vergelijk mij aub niet met die downie uit jullie topic, alvast bedankt.
Anita > Strootmanquote:Op vrijdag 18 september 2026 11:30 schreef Adames het volgende:
Wat een goede discussie weer.
Ik doe ook nog een duit in het zakje: Strootman > Veerman
Dit is zo ironisch hypocriet dat ik hier keihard om moest lachenquote:Op vrijdag 18 september 2026 11:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Kap eens man idiootIn plaats van standaard om je heen te slaan kun je ook een keer kritisch kijken naar de reactie van de andere kant. En vergelijk mij aub niet met die downie uit jullie topic, alvast bedankt.
Maar een gepaste reactie:quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:48 schreef Solispolar het volgende:
Het hele kliekje heeft zich weer verzameld hoor. Tip voor alle keyboardwarriors hier: kijk eens voorbij je eigen clubliefdeDaar laat ik het bij voor vandaag (in dit topic).
quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:34 schreef Solispolar het volgende:
In plaats van standaard om je heen te slaan kun je ook een keer kritisch kijken naar de reactie van de andere kant.
Tuurlijk heeft hij zijn bijdrage gehad. Wedstrijden tegen Fortuna, Zwolle, NAC etc etc zijn net zo goed 3 punten waard. Het gaat er alleen om dat hij in de topwedstrijden en buiten de landsgrenzen gewoon niet zo goed is.quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Oh leuk, de act waarin alles door het team komt en niet mede door Veerman. Stop maar.
Het zou inderdaad fijner zijn als alle downies gewoon in het PSV topic blijven.quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel. Had het ook niet erg gevonden als Zechiël niet was opgeroepen al is het meer dan terecht.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel Zechiël geen Valente
Raar
Xavi is ook al dol op bankzitters.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel. Had het ook niet erg gevonden als Zechiël niet was opgeroepen al is het meer dan terecht.
Ik vind het een tamelijk bizarre keuze in ieder geval, want Valente was echt heel goed afgelopen weken na een lastig halfjaar. Hij had het echt verdiend. Zechiël vind ik er toch nog niet klaar voor.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel. Had het ook niet erg gevonden als Zechiël niet was opgeroepen al is het meer dan terecht.
Van mij zou er niemand opgeroepen hoeven te worden. Speelkalender is al overvol. Weekje rust is prima.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel meer concurrentie op zijn positie, maar hij had het op zich wel verdiend inderdaad. Maar als hij zo door blijft gaan komt hij er vanzelf bij en gaat hij ‘gewoon’ mee naar het EK.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het een tamelijk bizarre keuze in ieder geval, want Valente was echt heel goed afgelopen weken na een lastig halfjaar. Hij had het echt verdiend. Zechiël vind ik er toch nog niet klaar voor.
Ik vind het ook wel jammer voor hem dat hij nu drie weken pauze moet houden terwijl hij in een lekkere ‘flow’ zit. Dat is toch ervaring met absolute topspelers die hij nu misloopt. Terwijl bij Zechiël juist nog enige voorzichtigheid geboden is lijkt mij.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel meer concurrentie op zijn positie, maar hij had het op zich wel verdiend inderdaad. Maar als hij zo door blijft gaan komt hij er vanzelf bij en gaat hij ‘gewoon’ mee naar het EK.
Henk > Joeyquote:Op vrijdag 18 september 2026 11:30 schreef Adames het volgende:
Wat een goede discussie weer.
Ik doe ook nog een duit in het zakje: Strootman > Veerman
quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:20 schreef Scrummie het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 september 2026 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Als PSV de komende 10 jaar kampioen wordt kan je dat toch ook best stellen.
Vrijwillig of door stadionverboden?quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:20 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk zetten ze onze huisjurist hierop om deze belofte juridisch bindend te maken.quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:20 schreef Scrummie het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 18 september 2026 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrijwillig of door stadionverboden?
Wat Coco zegt.quote:Op vrijdag 18 september 2026 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrijwillig of door stadionverboden?
@klaasweetalles en @atypisch boycotten momenteel ook Fok!quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat Coco zegt.
https://1908.nl/artikelen(...)zijn-geen-criminelen
Tsjaabie wil graag Dani de Wit aan het werk zien. @Paulquote:Op vrijdag 18 september 2026 17:06 schreef Zipportal het volgende:
Tsjaabie zondag in De Kuip. @:de_kraam
Heb 5-1 ingevuld voor feyenoordquote:Op vrijdag 18 september 2026 14:54 schreef Zipportal het volgende:
Milkshake Nelson is fit. @:Paul KAPOET maken.
Je hebt zijn concurrenten ongetwijfeld elke week zien voetballen. Wat is dit toch een enorm vermoeiende rubriek.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het een tamelijk bizarre keuze in ieder geval, want Valente was echt heel goed afgelopen weken na een lastig halfjaar. Hij had het echt verdiend. Zechiël vind ik er toch nog niet klaar voor.
Ik denk dat ie Valente en Zechiël goed heeft kunnen beoordelen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt zijn concurrenten ongetwijfeld elke week zien voetballen. Wat is dit toch een enorm vermoeiende rubriek.
BIZAR Valente is er niet bij. Laten we Duitsland maar afbellen.
Edgar?quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Valente en Zechiël goed heeft kunnen beoordelen.
Ik beredeneer hier vanuit het belang van Feyenoord, niet vanuit het Nederlands elftal. Ik vind Valente vooralsnog een stuk hoger op de hiërarchie staan eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt zijn concurrenten ongetwijfeld elke week zien voetballen. Wat is dit toch een enorm vermoeiende rubriek.
Ik eis kamervragen. WAAR IS VALENTE?quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het belang van Feyenoord, buiten het financiële plaatje, hoeven ze van mij beiden niet mee met het NL-elftal. Lang seizoen, toch onze "motoren" op het veld. Wil ze niet geblesseerd/overbelast hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2026 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik beredeneer hier vanuit het belang van Feyenoord, niet vanuit het Nederlands elftal. Ik vind Valente vooralsnog een stuk hoger op de hiërarchie staan eigenlijk.
Uitslagen in jeugdwedstrijden, totaal niet interessant.quote:Op zaterdag 19 september 2026 16:36 schreef Elan het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)-feyenoord-heen.html
Een van deze twee is een zeer gemiste user.quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:klaasweetalles en @:atypisch boycotten momenteel ook Fok!
Dat doen ze ‘vrijwillig’
Lichte klachten.quote:Op zondag 20 september 2026 11:49 schreef bbuddybb het volgende:
Shaq is er niet bij. Als dat maar geen blessure is.
We tikken het af op 3-0.quote:Op zondag 20 september 2026 11:47 schreef Paul het volgende:
Ben bang voor een 5-1
Maar hoop op dat wondertje van 1 procent dat we gelijk spelen tegen Feyenoord 🙏
Doet het echt prima bij Excelsior. Volgend seizoen maar terughalen @Devyquote:
3 kools en 1 assist in 7 wedstrijden. Cijfermatig zeker prima. Hoe speelt ie verder?quote:Op zondag 20 september 2026 12:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Doet het echt prima bij Excelsior. Volgend seizoen maar terughalen @:devy
Nee hoor. Prima actie dit maal. Wel bijzonder slecht verdedigd.quote:Op zondag 20 september 2026 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User @:...TomTom vreet zichzelf op.
MoussaGod.
Deze moet ik helaas doorzetten naar een Excelsior watcher. @Piebequote:Op zondag 20 september 2026 12:11 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
3 kools en 1 assist in 7 wedstrijden. Cijfermatig zeker prima. Hoe speelt ie verder?
De data van Devy heeft altijd gelijkquote:Op zondag 20 september 2026 12:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als iemand zich verveelt moet ie de users eens gaan opzoeken die Ferri al totaal afschreven na die twee walgelijke invalbeurten.
Leuk leedvermaak.
Als bij Ajax grote kansen worden gemist door de spits leggen ze de nadruk voornamelijk op de geweldige loopacties.quote:Op zondag 20 september 2026 12:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als iemand zich verveelt moet ie de users eens gaan opzoeken die Ferri al totaal afschreven na die twee walgelijke invalbeurten.
Leuk leedvermaak.
Eerste paar potjes was het wel een beetje dit hoor.quote:Op zondag 20 september 2026 12:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuk leedvermaak.
Maar deze had hij dus "gewoon" weer meer uit moeten halen.quote:Op zondag 20 september 2026 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User @:...TomTom vreet zichzelf op.
MoussaGod.
en waar lag het dan toch aan in de 2e seizoenshelft afgelopen jaarquote:Op zondag 20 september 2026 12:32 schreef fetX het volgende:
We zijn toch wel een heel stuk beter dit seizoen dan ik van tevoren had verwacht.
Utrecht is mega slecht dit seizoenquote:Op zondag 20 september 2026 12:32 schreef fetX het volgende:
We zijn toch wel een heel stuk beter dit seizoen dan ik van tevoren had verwacht.
tja uiteindelijk zijn de speler geen topniveau, maar door zo te spelen als ze nu spelen kan je wel elke ploeg in NL pakken. Natuurlijk heb je ploegen waarbij het verschil dan minder groot is, maar met een tactisch plan en veel snelheid gaat het wel een stuk beter dan eerder.quote:Op zondag 20 september 2026 12:35 schreef bbuddybb het volgende:
Prima tussenstand, maar toch is het voetballend vandaag wel duidelijk minder. Slordig vooral.
Elke week spelen zoals tegen PEC is ook wel een utopie natuurlijk. Ben allang blij dat het niet een eenmalige opleving was maar het algehele idee van die pot nog steeds te zien is. En de goals waren allebei ook heel fraai.quote:Op zondag 20 september 2026 12:35 schreef bbuddybb het volgende:
Prima tussenstand, maar toch is het voetballend vandaag wel duidelijk minder. Slordig vooral.
die eerste was wel een stuk mooier/moeilijker. Daar moest ie vanaf de middenlijn nog een eigen actie maken en zorgen dat ie de rest voor bleef. De aanloop was hier wel een cadeautje dat de bal zo viel. Prima afgemaakt welquote:Op zondag 20 september 2026 12:49 schreef hhh38 het volgende:
Ik dacht dat ik naar een herhaling keek
Ja, die pakt het echt uitstekend op. In Barcelona al. Had ik niet per se verwacht.quote:Op zondag 20 september 2026 12:50 schreef fetX het volgende:
Die 30+ ga je nog wel krijgen voor Moussa. Keurig.
Goed gemanaged door de sympathieke Gioquote:Op zondag 20 september 2026 12:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, die pakt het echt uitstekend op. In Barcelona al. Had ik niet per se verwacht.
Ik denk dat Ueda die 2 balletjes die Ferri miste wel had gemaakt, maar buiten dat helemaal eens inderdaad.quote:Op zondag 20 september 2026 12:53 schreef snabbi het volgende:
ferri is ten opzichte van ueda ook wel een verademing hoor
niet alleen proberen te koppen op zo'n bal naar voren, maar ook beter de bal in de ploeg te houden
In de afmaking is het inderdaad niet altijd top, ik bedoelde nu vooral als aanspeelpunt in de opbouw.quote:Op zondag 20 september 2026 12:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ueda die 2 balletjes die Ferri miste wel had gemaakt, maar buiten dat helemaal eens inderdaad.
Ja, nu Diarra er uitgegooid is spelen we nu wel met 11 man.quote:Op zondag 20 september 2026 13:10 schreef alopio het volgende:
Utrecht kan er echt geen klote van, maar Feyenoord zelf speelt ook weer prima zeg. Zo zonde van die wedstrijden tegen ADO en Go Ahead thuis.
Wat ook erg opvallend is dit jaar is dat wij tot nu toe maar 3 gele kaarten hebben gepakt dit seizoen. , en van alle spelers in de defensie is er zelfs nog niemand die een kaart heeft dit seizoen. Vaak wel een teken dat het voetballend goed zit.
12e man met pensioen. @onlogischquote:Op zondag 20 september 2026 13:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, nu Diarra er uitgegooid is spelen we nu wel met 11 man.
Ja, redelijk onbegrijpelijk.quote:
Spitsvondige oplossing van Gio ditquote:Op zondag 20 september 2026 13:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik dacht dat we zonder spits gingen spelen?
We zitten in zo'n fase dat de voetbalwetten niet meer gelden blijkbaar.quote:Op zondag 20 september 2026 13:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik dacht dat we zonder spits gingen spelen?
Oke als Steijn en Van den Elshout komen misschien nietquote:Op zondag 20 september 2026 13:40 schreef hhh38 het volgende:
Nelson komt zo nog wel als 1 van de middenvelders eruit gaat
Zal sowieso wel max een kwartier kunnen spelen.quote:Op zondag 20 september 2026 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oke als Steijn en Van den Elshout komen misschien niet
We hebben een Zquote:
Ik deed Willem na.quote:Op zondag 20 september 2026 13:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
We hebben een Z
We hebben een E
We hebben een C
We hebben een H
We hebben een I
We hebben een E met van die puntjes erop
We hebben een L
Wel beter dan andersom denk ik.quote:Op zondag 20 september 2026 13:49 schreef Qarrad het volgende:
Ik moet altijd wat grinniken van hoe Van den Elshout er op zijn 19e al uitziet als 35.
Nigeriaanse roots.quote:Op zondag 20 september 2026 13:49 schreef Qarrad het volgende:
Ik moet altijd wat grinniken van hoe Van den Elshout er op zijn 19e al uitziet als 35.
zn enkel ligt dus ook gewoon open, dus waarom zou je dan de rand opzoekenquote:Op zondag 20 september 2026 14:15 schreef bbuddybb het volgende:
Wel opmerkelijk hoe voorzichtig Sipke is met Nacho. Wordt er elke keer na max een uur uit gehaald. Snap ik ook wel hoor.
Maar hij is los. Leuke speler. De data van Devy laat vast zien dat hij in de kaats ook alleen maar beter wordt.
Beer van een gast die ook nog agressief speelt. Dat miste ik wel bij Ueda.
Oh, jij hebt de blessurecrisis afgelopen seizoenen kennelijk gemist.quote:Op zondag 20 september 2026 14:15 schreef bbuddybb het volgende:
Wel opmerkelijk hoe voorzichtig Sipke is met Nacho. Wordt er elke keer na max een uur uit gehaald. Snap ik ook wel hoor.
Maar hij is los. Leuke speler. De data van Devy laat vast zien dat hij in de kaats ook alleen maar beter wordt.
De wedstrijd was wel officieel dood toen spelvertrager Steijn erin kwamquote:Op zondag 20 september 2026 14:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, jij hebt de blessurecrisis afgelopen seizoenen kennelijk gemist.
Hoezo Sipke eigenlijk?quote:Op zondag 20 september 2026 14:15 schreef bbuddybb het volgende:
Onze bank is nog wel een PROBLEEM.quote:Op zondag 20 september 2026 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
De wedstrijd was wel officieel dood toen spelvertrager Steijn erin kwam
Oh het Alfred Schreuder effect. Ja zo.quote:Op zondag 20 september 2026 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Sipke is de trainer, Gio de manager
Die viel toch alleraardigst in. Hij creëerde wel degelijk veel doelpogingen, eigenlijk kwam al het gevaar na minuut 67 van Steijn.quote:Op zondag 20 september 2026 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
De wedstrijd was wel officieel dood toen spelvertrager Steijn erin kwam
Op zich is een wedstrijd waarin PSV achter komt en dan alsnog 1-5 ofzo wint niet héél verrassend.quote:
Hij kon wel hoog springen.quote:Op zondag 20 september 2026 15:52 schreef Caland het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen die vinden dat je met Ueda een garantie op goals verkoopt?
Ja.quote:Op zondag 20 september 2026 15:52 schreef Caland het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen die vinden dat je met Ueda een garantie op goals verkoopt?
Dat klopt inderdaad.quote:Op zondag 20 september 2026 15:52 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |