Tuurlijk heeft hij zijn bijdrage gehad. Wedstrijden tegen Fortuna, Zwolle, NAC etc etc zijn net zo goed 3 punten waard. Het gaat er alleen om dat hij in de topwedstrijden en buiten de landsgrenzen gewoon niet zo goed is.quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Oh leuk, de act waarin alles door het team komt en niet mede door Veerman. Stop maar.
Het zou inderdaad fijner zijn als alle downies gewoon in het PSV topic blijven.quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Kap eens man idiootIn plaats van standaard om je heen te slaan kun je ook een keer kritisch kijken naar de reactie van de andere kant. En vergelijk mij aub niet met die downie uit jullie topic, alvast bedankt.
Komt vanzelf wel. Had het ook niet erg gevonden als Zechiël niet was opgeroepen al is het meer dan terecht.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel Zechiël geen Valente
Raar
Xavi is ook al dol op bankzitters.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel. Had het ook niet erg gevonden als Zechiël niet was opgeroepen al is het meer dan terecht.
Ik vind het een tamelijk bizarre keuze in ieder geval, want Valente was echt heel goed afgelopen weken na een lastig halfjaar. Hij had het echt verdiend. Zechiël vind ik er toch nog niet klaar voor.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel. Had het ook niet erg gevonden als Zechiël niet was opgeroepen al is het meer dan terecht.
Van mij zou er niemand opgeroepen hoeven te worden. Speelkalender is al overvol. Weekje rust is prima.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel meer concurrentie op zijn positie, maar hij had het op zich wel verdiend inderdaad. Maar als hij zo door blijft gaan komt hij er vanzelf bij en gaat hij ‘gewoon’ mee naar het EK.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het een tamelijk bizarre keuze in ieder geval, want Valente was echt heel goed afgelopen weken na een lastig halfjaar. Hij had het echt verdiend. Zechiël vind ik er toch nog niet klaar voor.
Ik vind het ook wel jammer voor hem dat hij nu drie weken pauze moet houden terwijl hij in een lekkere ‘flow’ zit. Dat is toch ervaring met absolute topspelers die hij nu misloopt. Terwijl bij Zechiël juist nog enige voorzichtigheid geboden is lijkt mij.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel meer concurrentie op zijn positie, maar hij had het op zich wel verdiend inderdaad. Maar als hij zo door blijft gaan komt hij er vanzelf bij en gaat hij ‘gewoon’ mee naar het EK.
Henk > Joeyquote:Op vrijdag 18 september 2026 11:30 schreef Adames het volgende:
Wat een goede discussie weer.
Ik doe ook nog een duit in het zakje: Strootman > Veerman
quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:20 schreef Scrummie het volgende:
De Noorzijde komt niet meer naar het stadion jongens.
Hoe ervaren jullie dit nieuws?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 september 2026 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Als PSV de komende 10 jaar kampioen wordt kan je dat toch ook best stellen.
Vrijwillig of door stadionverboden?quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:20 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk zetten ze onze huisjurist hierop om deze belofte juridisch bindend te maken.quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:20 schreef Scrummie het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 18 september 2026 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrijwillig of door stadionverboden?
Wat Coco zegt.quote:Op vrijdag 18 september 2026 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrijwillig of door stadionverboden?
@klaasweetalles en @atypisch boycotten momenteel ook Fok!quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat Coco zegt.
https://1908.nl/artikelen(...)zijn-geen-criminelen
Tsjaabie wil graag Dani de Wit aan het werk zien. @Paulquote:Op vrijdag 18 september 2026 17:06 schreef Zipportal het volgende:
Tsjaabie zondag in De Kuip. @:de_kraam
Heb 5-1 ingevuld voor feyenoordquote:Op vrijdag 18 september 2026 14:54 schreef Zipportal het volgende:
Milkshake Nelson is fit. @:Paul KAPOET maken.
Je hebt zijn concurrenten ongetwijfeld elke week zien voetballen. Wat is dit toch een enorm vermoeiende rubriek.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het een tamelijk bizarre keuze in ieder geval, want Valente was echt heel goed afgelopen weken na een lastig halfjaar. Hij had het echt verdiend. Zechiël vind ik er toch nog niet klaar voor.
Ik denk dat ie Valente en Zechiël goed heeft kunnen beoordelen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt zijn concurrenten ongetwijfeld elke week zien voetballen. Wat is dit toch een enorm vermoeiende rubriek.
BIZAR Valente is er niet bij. Laten we Duitsland maar afbellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |