100 miljoen per stuk, komt wel goedquote:Op donderdag 17 september 2026 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel een risico als volgend seizoen je twee beste middenvelders wegvallen. Één van Zechiël of Valente moet je eigenlijk houden.
Valente mag wel onze Joey Veerman wordenquote:Op donderdag 17 september 2026 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel een risico als volgend seizoen je twee beste middenvelders wegvallen. Één van Zechiël of Valente moet je eigenlijk houden.
Precies.quote:Op donderdag 17 september 2026 18:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft volgende zomer pas 1 jaar op top Eredivisie / CL niveau gepresteerd. Had echt wel geholpen als je in ieder geval nog de optie had gehad om tegen clubs te zeggen dat we hem nog 1 jaar willen houden. Nu ligt er wel enige druk op om hem te verkopen.
Dit middenveld is tot nu toe genieten wat mij betreft.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:16 schreef bbuddybb het volgende:
We zouden deze twee toch wel voor minimaal twee jaar moeten kunnen behouden man. Zo'n mooi middenveld. Zou zonde zijn als het na een seizoen weer voorbij is.
Gezien de afgelopen moeizame onderhandelingen zie ik dit helaas wel als een realistisch scenario.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:16 schreef bbuddybb het volgende:
Ach ja, zolang het maar geen Timber-achtige situatie wordt dadelijk.
De centjes zijn toch al binnen dus prima.quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:20 schreef Scrummie het volgende:
De Noorzijde komt niet meer naar het stadion jongens.
Hoe ervaren jullie dit nieuws?
Erg mooiquote:Op vrijdag 18 september 2026 09:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik lees het net in jouw postquote:Op vrijdag 18 september 2026 09:20 schreef Scrummie het volgende:
@CR7quote:Op donderdag 17 september 2026 18:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Valente mag wel onze Joey Veerman worden
Ach die zure act van je. Als zelfs je Feyenoordvrienden aangeven dat ze hopen dat Valente ooit de speler gaat worden die Veerman nu is dan moet je zelf toch ook een keer tot bezinning komenquote:Op vrijdag 18 september 2026 09:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hmm uitgelachen worden door heel Nederland. Lijkt mij nou niet een heel mooi vooruitzicht.
Dat is niet wat er gezegd wordt hè knuppel. Er wordt gesteld dat het wenselijk is dat Valente nog jaren blijft, net als Veerkutje die geen club kon vinden.quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach die zure act van je. Als zelfs je Feyenoordvrienden aangeven dat ze hopen dat Valente ooit de speler gaat worden die Veerman nu is dan moet je zelf toch ook een keer tot bezinning komen
quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
hopen dat Valente ooit de speler gaat worden die Veerman nu is
3 prijzen om 0, dubbel zoveel assists en dubbel zoveel doelpunten.quote:Op vrijdag 18 september 2026 10:19 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die is nu al op een niveau die Veerman nooit heeft kunnen bereiken. Laten we eerlijk zijn.
Ik krijg steeds meer het idee dat ze zichzelf heel belangrijk vinden. En wat heb ik een schijthekel aan supporters die zichzelf belangrijker vinden dan de club.quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk uiteindelijk wel dat Valente wat hoger terecht gaat komen dan de subtop in Duitsland in de nadagen van zijn carrièrequote:Op vrijdag 18 september 2026 10:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
3 prijzen om 0, dubbel zoveel assists en dubbel zoveel doelpunten.
Laten we inderdaad maar eerlijk zijn
We gaan het meemaken inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2026 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk uiteindelijk wel dat Valente wat hoger terecht gaat komen dan de subtop in Duitsland in de nadagen van zijn carrière
We gaan het meemaken
Als PSV de komende 10 jaar kampioen wordt kan je dat toch ook best stellen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 10:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
We gaan het meemaken inderdaadErvaring leert alleen dat user CR7 alleen zijn gram komt halen in de gevallen dat hij gelijk heeft.
En beetje raar om Dortmund niet gewoon de top van Duitsland te noemen toch? Alsof PSV hier de top is en Ajax en Feyenoord subtop.
Wat knap. Die heeft Veerman helemaal in zijn eentje gewonnen!quote:Op vrijdag 18 september 2026 10:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
3 prijzen om 0, dubbel zoveel assists en dubbel zoveel doelpunten.
Laten we inderdaad maar eerlijk zijn
Oh leuk, de act waarin alles door het team komt en niet mede door Veerman. Stop maar.quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat knap. Die heeft Veerman helemaal in zijn eentje gewonnen!
Kap eens man idiootquote:Op vrijdag 18 september 2026 11:31 schreef Slobeend het volgende:
Alle discussies met Solispolar of CR7 zijn doodvermoeiend. Leer daar eens van.
Ja maar hij danquote:Op vrijdag 18 september 2026 11:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Kap eens man idiootIn plaats van standaard om je heen te slaan kun je ook een keer kritisch kijken naar de reactie van de andere kant. En vergelijk mij aub niet met die downie uit jullie topic, alvast bedankt.
Anita > Strootmanquote:Op vrijdag 18 september 2026 11:30 schreef Adames het volgende:
Wat een goede discussie weer.
Ik doe ook nog een duit in het zakje: Strootman > Veerman
Dit is zo ironisch hypocriet dat ik hier keihard om moest lachenquote:Op vrijdag 18 september 2026 11:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Kap eens man idiootIn plaats van standaard om je heen te slaan kun je ook een keer kritisch kijken naar de reactie van de andere kant. En vergelijk mij aub niet met die downie uit jullie topic, alvast bedankt.
Maar een gepaste reactie:quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:48 schreef Solispolar het volgende:
Het hele kliekje heeft zich weer verzameld hoor. Tip voor alle keyboardwarriors hier: kijk eens voorbij je eigen clubliefdeDaar laat ik het bij voor vandaag (in dit topic).
quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:34 schreef Solispolar het volgende:
In plaats van standaard om je heen te slaan kun je ook een keer kritisch kijken naar de reactie van de andere kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |