Nou en of we die hebben!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er ergens een Heerenveen topic? Club Brugge speelt daar nu een oefenwedstrijd tegen
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou en of we die hebben!
Topicreeks: SC Heerenveen #49: Gert en Jan maken er wat van
Niet dat mag ook niet blijven staan, derhalve verwijderd/aangepastquote:Op vrijdag 24 juli 2026 06:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
En wederom verwijdert mongooltje Coco de inhoudelijke posts van @:CR7 en mij in het PSV topic, maar mogen @:CR7 en ik natuurlijk wel voor debiel uitgemaakt worden en blijft dat wel staan
Laat je persoonlijke voorkeur anders nog meer blijken
Gewoon de feiten. Een andere post waarin ik voor rotte vis uitgemaakt werd, heeft Coco natuurlijk ook niet verwijderd.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:24 schreef Makamba_ het volgende:
Om in dezelfde post iemand een "mongooltje" te noemen. Het blijft een interessante rubriek.
Nou, op zich is het niet raar dat jij en @CR7 voor debiel uitgemaakt worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 06:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
En wederom verwijdert mongooltje Coco de inhoudelijke posts van @:CR7 en mij in het PSV topic, maar mogen @:CR7 en ik natuurlijk wel voor debiel uitgemaakt worden en blijft dat wel staan
Laat je persoonlijke voorkeur anders nog meer blijken
quote:Op maandag 27 juli 2026 21:01 schreef GGMM het volgende:
Ja, leuk. Zullen we weer over naar feedback? Thanks.
Boardwalk Empirequote:
En nog steeds de post niet weggehaald waarin ik een gezwel word genoemd.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:01 schreef GGMM het volgende:
Ja, leuk. Zullen we weer over naar feedback? Thanks.
En als je voor debiel wordt uitgemaakt zet een TR, mods zien niet alles direct. Dat heeft niks met jou persoonlijk te maken.
Dat iemand je een debiel noemt geeft jou vervolgens geen groen licht om je dan ook maar te gaan misdragen of moderators voor mongool uit te maken, overigens.
Als we allemaal iets vriendelijker tegen elkaar doen kunnen we zo'n gezellig forum van maken met z'n allenIk zie deze post als een frisse start voor VBL.
Maar wordt wel een post weggehaald waarin ik iemand die direct piep piep Calimero PSV stijl reageert op mijn Clasie post uitlach.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, op zich is het niet raar dat jij en @:CR7 voor debiel uitgemaakt worden.
If it walks like a duck and talks like a duck....
Makker, het spijt me. Maar dit is de prijs die je betaalt voor discussiëren met randdebielen. Brand je handen er gewoon niet aan. Dat scheelt je zeeën van tijd.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Maar wordt wel een post weggehaald waarin ik iemand die direct piep piep Calimero PSV stijl reageert op mijn Clasie post uitlach.
Dat heet selectief modereren. En daar zijn ze hier HEEL, HEEEEEL goed in.
Na de uitschakeling van PSV in de CL werd ook al steeds dezelfde post verwijderd waarin ik supporters die in euforie riepen dat PSV bij de eerste acht ging eindigen na de winst op Liverpool uitlachte.
Ik zeg hier steeds, omdat er geen enkele noodzaak was om die post te verwijderen.
Vervolgens kreeg ik ook nog eens een ban voor het herhaaldelijk posten. Terwijl er niets verkeerds in stond.
Blijkbaar hebben ze in het PSV topic speciale Calimerobeschermrechten ofzo. Soort cordon sanitaire rondom toeterjantypes.
En let maar eens op hoe ook dit weer verwijderd gaat worden of er gewoon nog op gereageerd gaat worden.![]()
Ik zal het verwijderen.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:57 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
En nog steeds de post niet weggehaald waarin ik een gezwel word genoemd.
Dan neem ik aan dat ik Coco en jou vanaf nu ook de grootste gezwellen van moderators die ik ooit op een publiek forum heb meegemaakt kan noemen.
Hierboven is trouwens feedback, maar dat zou je nog niet herkennen al word je morgen aangereden door een vrachtwagen waar het woord op staat.
Elk jaar nieuwe reeks, toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:02 schreef RamboDirk het volgende:
VBL / [2025/26] UEFA Champions League #49 Finale
Kan dit cl topic omgebouwd worden naar de 2026/2027 versie. Waarvoor dank.
Je bent een goed mensquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
VBL / [2026/27] Champions League #1: Hattrick voor PSG?
Zo moeilijk was dat niet. Als ik op mijn laptop zit, voeg ik nog wat plaatjes toe.
We beginnen morgen alquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
De spelletjes ergens via een header ofzo onder de aandacht brengen nog een idee?
VBL / [Voorspellen] Voorspel de eindstand van de Eredivisie 2026/2027
VBL / [2026/2027] Eredivisietoto #1
VBL / [FOK!Voetbalmanager 2026/2027] #1 We zijn er weer
De meeste users komen in de SC en de clubtopics van Feyenoord, Ajax en PSV toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
De spelletjes ergens via een header ofzo onder de aandacht brengen nog een idee?
VBL / [Voorspellen] Voorspel de eindstand van de Eredivisie 2026/2027
VBL / [2026/2027] Eredivisietoto #1
VBL / [FOK!Voetbalmanager 2026/2027] #1 We zijn er weer
Dat zijn wel de actiefste topics ja. Ik pleur het er wel even in.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De meeste users komen in de SC en de clubtopics van Feyenoord, Ajax en PSV toch?
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het toch nog even aangekondigd. Zonde als iemand het mist
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |