Och, die vervanger van Bassie in Jong deed het ook prima. Kan goed al beter zijn dan Sil.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sildilla gaat onder het mes. Toch een beetje vreemd dat je dan die 1.5 miljoen hebt gepakt voor Bassie (die uit zijn contract liep)
Nu moet je hopen en bidden dat Maurootje en Dest tot de winter fit blijven.
Bij Nederlandse clubs is het altijd een beetje gokken dat iedereen fit blijft en dat je een goed seizoen draait Europees.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sildilla gaat onder het mes. Toch een beetje vreemd dat je dan die 1.5 miljoen hebt gepakt voor Bassie (die uit zijn contract liep)
Nu moet je hopen en bidden dat Maurootje en Dest tot de winter fit blijven.
Iemand van de Dortmund supporters noemde hem al de Nederlandse Tony Kroos, hahaha. Ik moest meteen aan loser @CR7 denken.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:13 schreef Solispolar het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltf80a2591e218e4ff
Mooi om te zien dat Joey nu ook in Duitsland lekker draaitVond het al bijzonder dat ze met die 2 houthakkers bleven spelen.. gisteravond zie je dat de dynamiek tussen beide CM's wat beter is bij Veerman x Bellingham/Nmecha dan bij Bellingham x Nmecha.
Ik las dit in het ED:quote:Op woensdag 9 september 2026 13:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Iemand van de Dortmund supporters noemde hem al de Nederlandse Tony Kroos, hahaha. Ik moest meteen aan loser @:cr7 denken.
Maar goed, 1 zwaluw enzo.
Dat is ook weer wat overdreven. Ik zat 2 jaar geleden in het stadion toen Dortmund in de KO fase tegen PSV speelde en toen kon je al zien dat zo'n Emre Can (die er destijds nog CM speelde) eigenlijk niet meer kon. Zowel. Veerman als Schouten waren toen al goed genoeg om daar mee te doen. En met name Veerman is een profiel wat ze denk ik gewoon missen bij Dortmund.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik las dit in het ED:
Het Duitse Spox schreef nog dat Veerman precies de speler is die Dortmund miste om goed voetbal te kunnen spelen, ‘Na vanavond is het duidelijk waarom er 22 miljoen euro is overgemaakt naar PSV’. Daar bleef het niet bij. De website vergelijkt Veerman zelfs met Andrea Pirlo, Pedri en Toni Kroos en spreekt van zijn eerste ‘Meisterstück’.
@:CR7: kan er niets van.
Oh wow hij speelt een leuke wedstrijd tegen de nummer 59 van Europa. Een club die onder Rangers en FC Midjyland staat. Er wordt notabene gezegd dat die aanvallend niets liet zienquote:Op woensdag 9 september 2026 13:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat verwacht je toch ook niet, user CR7 die weer eens nat gaat.
Volhouden!quote:Op woensdag 9 september 2026 13:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Oh wow hij speelt een leuke wedstrijd tegen de nummer 59 van Europa. Een club die onder Rangers en FC Midjyland staat. Er wordt notabene gezegd dat die aanvallend niets liet zien
Jij bent een boefje CR7! Als Veerman gisteren een slechte wedstrijd zou hebben gespeel dan zou je hier nu hebben gestaan om hem belachelijk te makenquote:Op woensdag 9 september 2026 14:09 schreef CR7 het volgende:
Na jarenlang vernederd te zijn zoeken ze erkenning nadat die redelijk speelt tegen een club die afgelopen weken punten heeft verloren van Deportivo a Corūna, Alaves en Santander.
Kom op jongens jullie hebben toch wel meer trots dan dit?
Oke sorry man, zal nooit meer kritisch zijn op de users die Veerman vergelijken met Kroos @Solispolar @BehoorlijkDom @VEM2012quote:Op woensdag 9 september 2026 14:35 schreef Durmada het volgende:
Soms lees ik dit topic wel eens om een beetje lucht te krijgen van het wel en wee van PSV. Het enige wat ik zie is dat users zich op laten naaien door de overduidelijke trolls van CR7. Leren jullie het dan echt nooit?
Toon mij een bericht waar ik Veerman vergelijk met Kroos.quote:Op woensdag 9 september 2026 14:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Oke sorry man, zal nooit meer kritisch zijn op de users die Veerman vergelijken met Kroos @:Solispolar @:BehoorlijkDom @:VEM2012
Op speciale basisscholen geeft men geen begrijpend lezenquote:Op woensdag 9 september 2026 14:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toon mij een bericht waar ik Veerman vergelijk met Kroos.
Ik las van de week dat 40% van de tieners niet fatsoenlijk kan lezen. Logischerwijs kom je er dan ook een paar hier op Fok tegen.quote:Op woensdag 9 september 2026 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op speciale basisscholen geeft men geen begrijpend lezenStukje gedragsprobleem.
Hij is niet de enige die er een lange lat van krijgt hoor!!!!quote:Op woensdag 9 september 2026 16:17 schreef Makamba_ het volgende:
Jullie weten dat er nu al pagina's lang op CR7 wordt gereageerd over meerdere onderwerpen he?
Voel jij je geroepen als hij Behoorlijkdom typt ja?quote:Op woensdag 9 september 2026 14:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toon mij een bericht waar ik Veerman vergelijk met Kroos.
Beetje als Nelom en Tiendalli die eens mochten opdraven bij het Nederlands elftal toen niemand er zin in had.quote:
De enige in jouw familie die harder kan zuigen dan jij is je zus.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Beetje als Nelom en Tiendalli die eens mochten opdraven bij het Nederlands elftal toen niemand er zin in had.
Oranje vergelijken met 5-voudig wereldkampioen Braziliequote:Op woensdag 9 september 2026 22:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Beetje als Nelom en Tiendalli die eens mochten opdraven bij het Nederlands elftal toen niemand er zin in had.
Ja en Nottingham Forest staat op gelijke hoogte met PSG.quote:Op woensdag 9 september 2026 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Oranje vergelijken met 5-voudig wereldkampioen Brazilie
Denk dat je voornamelijk erg oud bent aangezien Marcelo al 8 jaar geen international meer is.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:55 schreef CR7 het volgende:
Van Roberto Carlos en Marcelo ga je naar Mauro Junior.
Gaat al 15+ jaar enorm kut daar. Laten we eens kijken of we het tij kunnen keren met Mauro Junior.
Koeman had z’n ego opzij moeten schuiven en dat elftal om Veerman heen moeten bouwen. Over ego gesproken, iets wat ik idd geopperd heb.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:37 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat Veerman zo'n slecht karakter heeft, anders had Koeman hem goed kunnen gebruiken op het WK.
quote:Op donderdag 10 september 2026 04:59 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Koeman had z’n ego opzij moeten schuiven en dat elftal om Veerman heen moeten bouwen.
Usual suspects. Verbaasd ook niemand denk ik dat het Feyenoorders zijnquote:Op donderdag 10 september 2026 07:28 schreef Zorro het volgende:
En dat allemaal door users die zich bij iedere Feyenoord wedstrijd uit angst nergens durven vertonen en zich hand in hand samen in het Feyenoord topic verschuilen.
Het is wat.
Vooral ook omdat ze zich helemaal niet druk maken over PSV. Zeggen ze.quote:Op donderdag 10 september 2026 07:48 schreef Lyrebird het volgende:
Het is raar om als niet PSV fan in een topic voor PSV fans te posten. Dat op zich geeft al aan wat voor een vlees we in de kuip hebben.
Pun intended..
Rent free!quote:Op donderdag 10 september 2026 07:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vooral ook omdat ze zich helemaal niet druk maken over PSV. Zeggen ze.
Wel weer gelachen hoor.quote:Op donderdag 10 september 2026 04:59 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Koeman had z’n ego opzij moeten schuiven en dat elftal om Veerman heen moeten bouwen. Over ego gesproken, iets wat ik idd geopperd heb.
@Lokale_Notabelequote:Op donderdag 10 september 2026 09:50 schreef William_Papadin het volgende:
Veerman is de Pirlo van de Lage Landen
Zin in. Wordt lastig zonder Paling Pirlo.quote:Op donderdag 10 september 2026 08:31 schreef VEM2012 het volgende:
Nog 10 uur en de CL gaat echt van start. De rest is ruis.
Geertruida liep moeilijk bij zijn wissel, bidden dat die gewoon fit is. Dan zal dit het wel worden.quote:Op donderdag 10 september 2026 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
Kostic - Geert - Obispo - Dest
Prima verdediging ineens zo! Of gaat Peter weer gekke dingen doen vandaag achterin.
Makkelijk op dit niveau is het zelden. Of je moet zoals Barca tegen een veredeld bierelftal loten.quote:Op donderdag 10 september 2026 09:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zin in. Wordt lastig zonder Paling Pirlo.
Geen enkele pot is gratis, misschien dat Sabah en Slovan thuis nog wel echt Conference League niveau is maar bij alle andere tegenstanders moet je scherp zijn.quote:Op donderdag 10 september 2026 10:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Makkelijk op dit niveau is het zelden. Of je moet zoals Barca tegen een veredeld bierelftal loten.
Ik heb er in ieder geval zin an.
Prima verdediging. Jammer dat 3 van de 4 niet kan verdedigen.quote:Op donderdag 10 september 2026 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
Kostic - Geert - Obispo - Dest
Prima verdediging ineens zo! Of gaat Peter weer gekke dingen doen vandaag achterin.
Nou nou nou. Arsenal 1-7 wil ik voor de Gunners ook nou weer niet bestempelen als moeilijk.quote:Op donderdag 10 september 2026 10:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Makkelijk op dit niveau is het zelden. Of je moet zoals Barca tegen een veredeld bierelftal loten.
Ik heb er in ieder geval zin an.
Die had al maanden niet met een intensiteit als deze gespeeld. Denk dat het wel meevalt. Potjes als deze is waar hij voor is gekomen. Eem doorbijten Geertje.quote:Op donderdag 10 september 2026 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geertruida liep moeilijk bij zijn wissel, bidden dat die gewoon fit is. Dan zal dit het wel worden.
En de roverheid doet niets!quote:Op donderdag 10 september 2026 08:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
HET LOOPT HIER WEER VRESELIJK UIT DE KLAUWEN!
Dit soort filmpjes zijn duidelijk gemaakt voor de wat zielige generaties die social media als belangrijke dagtaak zien. Ongeacht de club die het probeert, het is altijd cringe as fuck.quote:
Oké, Boomer.quote:Op donderdag 10 september 2026 13:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit soort filmpjes zijn duidelijk gemaakt voor de wat zielige generaties die social media als belangrijke dagtaak zien. Ongeacht de club die het probeert, het is altijd cringe as fuck.
Wel fijn dat we met Geert nu in ieder geval 1 speler hebben die aan jouw hoge verwachtingen kan voldoenquote:Op donderdag 10 september 2026 10:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Prima verdediging. Jammer dat 3 van de 4 niet kan verdedigen.
[..]
Nou nou nou. Arsenal 1-7 wil ik voor de Gunners ook nou weer niet bestempelen als moeilijk.
Jullie staan wel in hun recordboeken trouwens.@:PSVCL
Ik vond die vrije trap waar de hele muur opzij sprong om de bal door te laten ook prachtig.quote:Op donderdag 10 september 2026 13:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik denk dat user CR7 per ongeluk even de samenvatting van gisteravond erbij pakte.
Zouden die 2 verdedigers van Feyenoord bij de 1-0 nog steeds aan het glijden zijn of zijn ze inmiddels gestopt?
Dat was doorgestoken kaart toch? Nogmaals, je kan best verliezen van Barcelona op een slechte dag, maar dit was gewoon comedy capers.quote:Op donderdag 10 september 2026 13:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vond die vrije trap waar de hele muur opzij sprong om de bal door te laten ook prachtig.
Nu al indekken.quote:Op donderdag 10 september 2026 13:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
.
En begrijp me niet verkeerd; ook wij kunnen vanavond prima verliezen,
Die Steijn vierde de 4-1 alsof hij de teen van Casillas passeerde in zijn natte 2010 droom.quote:Op donderdag 10 september 2026 13:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat was doorgestoken kaart toch? Nogmaals, je kan best verliezen van Barcelona op een slechte dag, maar dit was gewoon comedy capers.
En begrijp me niet verkeerd; ook wij kunnen vanavond prima verliezen, maar ik mag hopen dat we dan wat kritischer zijn dan die Feyenoorders gisterenAls je de reacties las dan kreeg je bijna het gevoel dat ze een resultaat hebben behaald in plaats van een oorwassing hebben gekregen.
Daarom zullen ze nooit aanhaken bij PSV. Zijn al snel tevreden daar.quote:Op donderdag 10 september 2026 14:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die Steijn vierde de 4-1 alsof hij de teen van Casillas passeerde in zijn natte 2010 droom.
In het Feyenoordtopic zagen ze aanknopingspunten omdat Feyenoord ook even de bal kreeg van Barça.
Wordt weer veel rollen en zaniken dusquote:Op donderdag 10 september 2026 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Sjachtar heeft echt alleen maar Brazilianen johClassic wel.
Jammer dat van Boekel niet de VAR is, dan konden we ze gewoon stuk voor stuk de tribune in lanceren.quote:Op donderdag 10 september 2026 14:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wordt weer veel rollen en zaniken dus
quote:Op donderdag 10 september 2026 16:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sorry als ik je beledigd heb. Ik was niet op de hoogte van deze familieband.
Dat vind ik dan weer onzin, posten kan overal, daar hoef je geen fan voor te zijn, trollen is weer wat anders.quote:Op donderdag 10 september 2026 07:48 schreef Lyrebird het volgende:
Het is raar om als niet PSV fan in een topic voor PSV fans te posten. Dat op zich geeft al aan wat voor een vlees we in de kuip hebben.
Pun intended..
daarnaast zijn er genoeg psvers in andere topics te vinden.quote:Op donderdag 10 september 2026 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer onzin, posten kan overal, daar hoef je geen fan voor te zijn, trollen is weer wat anders.
@onlogisch is hiermee akkoordquote:Op donderdag 10 september 2026 17:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
daarnaast zijn er genoeg psvers in andere topics te vinden.
Verder eens mits gewoon inhoudelijk de discussie aangaan. Gebeurd alleen lang niet altijd
Laat ze inderdaad maar winnenquote:Op donderdag 10 september 2026 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wens mijn PSV vrienden veel succes vanavond. De 1e ronde VLOEK maar eens verbreken.
Polissya Zhytomyr valt niet te onderschattenquote:Op donderdag 10 september 2026 19:41 schreef GoldRushFrog het volgende:
Het zou echt een gemiste kans zijn als PSV thuis tegen deze ploeg punten laat liggen. Anderhalve week geleden heb ik nog naar Shakhtar tegen Polissya Zhytomyr zitten kijken in de competitie, en dat was echt verschrikkelijk. Shakhtar had weinig in te brengen tegen die ploeg.
Pepi is een momentenvoetballer zonder momenten.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:36 schreef PSVCL het volgende:
2e duel geen 1 keer gewonnen en pepi nooit aanspeelbaar. Dan kan je niet voetballen
Daar heb je een punt, maar ik had toch niet verwacht dat Shakhtar er zo kansloos af zou gaan.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Polissya Zhytomyr valt niet te onderschatten
Die Oekraïners willen niks en doen niks en vertrouwen op een momentje van één van hun individuele sterkere spelers. Gewoon de bus parkeren en hopen op een gelukje.quote:
Dat dachten velen ook afgelopen jaar tegen Union. PSV heeft te veel moeite met dit soort stugge ploegen.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:45 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar ik had toch niet verwacht dat Shakhtar er zo kansloos af zou gaan.
Ik denk dat PSV het nog wel goed maakt. Thuis punten verspelen tegen dit team kan ik me niet voorstellen.
Precies.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die Oekraïners willen niks en doen niks en vertrouwen op een momentje van één van hun individuele sterkere spelers. Gewoon de bus parkeren en hopen op een gelukje.
En dat werkt, kennelijk.
quote:Op donderdag 10 september 2026 19:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die Oekraïners willen niks en doen niks en vertrouwen op een momentje van één van hun individuele sterkere spelers. Gewoon de bus parkeren en hopen op een gelukje.
En dat werkt, kennelijk.
Komt hij weer. Dat zegt niemand. Wil je zeggen dat Shaktar niet de bus parkeert een een schot op doel en die zit. Verder heeft Shaktar niet een kans gehad dan dat schot en die zit.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:47 schreef CR7 het volgende:
[..]![]()
Want PSV speelt als prime Barça nou goed.
Laten invallen als.je een doelpunt nodig hebtquote:Op donderdag 10 september 2026 19:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Pepi is een momentenvoetballer zonder momenten.
Tikkie onderwegquote:Op donderdag 10 september 2026 19:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Flikker op, stuk stront.
quote:Op donderdag 10 september 2026 19:55 schreef ISVV het volgende:
De eerste de beste die in dit topic nog op CR7 en/of die andere joker reageert krijgt van mij een tikkie van 100 euro en dat ga je BETALEN
PSV, lachwekkende clubquote:Op donderdag 10 september 2026 19:37 schreef Caland het volgende:
Ach, PSV
Het thuis moeilijk hebben tegen een club die niet eens een stadion heeft om in te voetballen.
Hoe durven ze.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:51 schreef Cherni het volgende:
[..]
Komt hij weer. Dat zegt niemand. Wil je zeggen dat Shaktar niet de bus parkeert een een schot op doel en die zit. Verder heeft Shaktar niet een kans gehad dan dat schot en die zit.
xG 0,4 lolquote:Op donderdag 10 september 2026 20:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Alles minder dan n overwinning hier is eigenlijk een nederlaag
Dat denk ik niet, maar zeker niet beter dan Feyenoord dus dan is het matig jaquote:Op donderdag 10 september 2026 20:37 schreef Caland het volgende:
Thuis gelijkspelen tegen wellicht de slechtste ploeg in de CL
Dat kan niet jongens
Dit is niet de slechtste ploeg in de CL.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:37 schreef Caland het volgende:
Dat kan niet jongens
Toch geinig voor al die mensen die daar lacherig over aan het doen warenquote:Op donderdag 10 september 2026 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar zeker niet beter dan Feyenoord dus dan is het matig ja
Feyenoord had uit tegen Barça een hogere xG dan PSV thuis tegen Shakthar.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:37 schreef Caland het volgende:
Dat kan niet jongens
Dat.is feyenoord iddquote:Op donderdag 10 september 2026 20:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit is niet de slechtste ploeg in de CL.
Is dit echt waar? Pijnlijk.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Feyenoord had uit tegen Barça een hogere xG dan PSV thuis tegen Shakthar.
Oeiquote:Op donderdag 10 september 2026 20:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Bosz heeft net als slot zelden een plan bquote:Op donderdag 10 september 2026 20:37 schreef VEM2012 het volgende:
Terecht niet gewonnen. Weinig gecreëerd. Veel te laag tempo. Weer geen plan b van Bosz.
Is toch ook niets meer dan een leuke Eredivsie trainer. Thats it. Prima verder, kampioen worden en door.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bosz heeft net als slot zelden een plan b
Omdat Barca vol in de aanval was. Dat kon ook tegen een tandenloze tegenstander.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Sjaktar Donetsk is dan wel een different cookie inderdaadquote:Op donderdag 10 september 2026 20:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat Barca vol in de aanval was. Dat kon ook tegen een tandenloze tegenstander.
Had dat ook tegen Shakhtar gedaan. Die kunnen er echt niets van. Deze had je echt moeten pakken.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat Barca vol in de aanval was. Dat kon ook tegen een tandenloze tegenstander.
Omdat het verkeerd gebruikt wordt.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:42 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Als alle (top)trainers dat doen, wie zijn wij dan om dat niet te doen?
Ik weet het. Daar erger ik mij dan ook iedere keer weer aan. Pepi werd wederom niet in het spel betrokken. Dan moet je na een uur hem al eraf halen.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bosz heeft net als slot zelden een plan b
5-1quote:Op donderdag 10 september 2026 20:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ze waren wel goed in het spel doodleggen.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Had dat ook tegen Shakhtar gedaan. Die kunnen er echt niets van. Deze had je echt moeten pakken.
Dat was qua kansen beter.quote:
Ja, doel van Shakthar was een schiettent!quote:Op donderdag 10 september 2026 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was qua kansen beter.
Maar je geeft vandaag eigenlijk maar 2 momentjes weg.
Zo slecht zijn ze echt niet. En je kan er nog beter uit tegen spelen dan thuis.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Had dat ook tegen Shakhtar gedaan. Die kunnen er echt niets van. Deze had je echt moeten pakken.
Zelf veel te pover toch aanvallend?quote:Op donderdag 10 september 2026 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was qua kansen beter.
Maar je geeft vandaag eigenlijk maar 2 momentjes weg.
5-1quote:Op donderdag 10 september 2026 20:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Leuk.voor jequote:Op donderdag 10 september 2026 20:46 schreef CR7 het volgende:
Ik schaar dit in hetzelfde rijtje als Shelbourne - Ajax.
Paniek achterin. En stond weer een paar keer toe te kijkenquote:Op donderdag 10 september 2026 20:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Want? Het lag niet echt aan hem, of wel?
Die kunnen er echt geen reet van, daar gaan alleen de C-Brazilianen nog voetballen. Waarom zou je ookquote:Op donderdag 10 september 2026 20:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zo slecht zijn ze echt niet. En je kan er nog beter uit tegen spelen dan thuis.
Ze kwamen voor een punt en dat hebben ze goed gedaan.
Dat zeker.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zelf veel te pover toch aanvallend?
Jawel, zo slecht zijn ze wel.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, C Brazilianen gaan voor 20 mio naar ajax.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kunnen er echt geen reet van, daar gaan alleen de C-Brazilianen nog voetballen. Waarom zou je ook
Ook weer niet overdrijven. BIjna dezelfde selectie waarde als Feyenoord. Het is ook niet alsof het Zwolle is.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kunnen er echt geen reet van, daar gaan alleen de C-Brazilianen nog voetballen. Waarom zou je ook
Wat voor onzin is dat nou weer, PSV was vandaag gewoon slecht en PSV heeft ook weleens van Telstar verloren, dat maakt Telstar een goeie ploeg?quote:Op donderdag 10 september 2026 20:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want ze spelen gelijk tegen de veruit beste ploeg van Nederland.
Stukje drogreden.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want ze spelen gelijk tegen de veruit beste ploeg van Nederland.
Nee, laten we vooral net doen alsof in de CL ploegen meedoen die er niets van kunnen.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat voor onzin is dat nou weer, PSV was vandaag gewoon slecht en PSV heeft ook weleens van Telstar verloren, dat maakt Telstar een goeie ploeg?
Steeds tegen dat soort tegenstanders die het spel vertragen heeft PSV de grootste(zie ook tegen Union afgelopen jaar) moeite. Het aantal gele kaarten voor Shaktar zegt genoeg. En als je zelf ook geen tempo maakt en voorzetten van de flank en hoekschoppen alle in de handen van de doelman vallen dan houd het op en zit er niet meer in.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zeker.
Verdedigend was het wel prima. Wat dat betreft is PSV wel verder dan vorig jaar.
Maar het zal mij benieuwen hoe lang Pepi in de spits blijft. Want zoals hij nu speelt is hij eigenlijk waardeloos.
Was wederom de gevaarlijkste man van het veld.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:59 schreef CR7 het volgende:
Kan de Van Bommel hype na vanavond weer de koelkast in?
Dat zeg ik, Union thuis mist Saibari gewoon twee opgelegde kansen. Nu krijg je eigenlijk maar weinig voor wlkaarquote:Op donderdag 10 september 2026 20:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zelf veel te pover toch aanvallend?
Klopt. Dat is wat ik Bosz wel verwijt. Dat hij daar niets op kan vinden.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:00 schreef Cherni het volgende:
[..]
Steeds tegen dat soort tegenstanders die het spel vertragen heeft PSV de grootste(zie ook tegen Union afgelopen jaar) moeite. Het aantal gele kaarten voor Shaktar zegt genoeg. En als je zelf ook geen tempo maakt en voorzetten van de flank en hoekschoppen alle in de handen van de doelman vallen dan houd het op en zit er niet meer in.
Dat zegt allemaal niet zoveel, niemand met enig toekomstperspectief gaat in Oekraine voetballen.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:53 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ook weer niet overdrijven. BIjna dezelfde selectie waarde als Feyenoord. Het is ook niet alsof het Zwolle is.
1 gelukte dribbel en 1 nauwkeurige voorzet.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Was wederom de gevaarlijkste man van het veld.
CR7: kan er niks van.
Clown!
Ze hebben gewoon weer een blik Brazilianen gevonden hoor.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zegt allemaal niet zoveel, niemand met enig toekomstperspectief gaat in Oekraine voetballen.
As we speak zeggen Boudewijn en Ruud hetzelfde.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
1 gelukte dribbel en 1 nauwkeurige voorzet.
VEM2012: gevaarlijkste man op het veld!
Nog steeds Brazilianen maar wel een slagje minder, in Rio is het gevaarlijker dan in Oekraine dus daar zullen ze weinig moeite mee hebben.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon weer een blik Brazilianen gevonden hoor.
Dit is niet meer het team van afgelopen jaren.
Uit tegen spelen, uit in Londen.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ah ok, nu nemen we analisten opeens wel serieus.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
As we speak zeggen Boudewijn en Ruud hetzelfde.
Maarre, denk vooral dat jij verstand hebt van voetbal.
Heel gek om mensen die gevoetbald hebben serieus te nemen over voetbal.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ah ok, nu nemen we analisten opeens wel serieus.
Dat is door de geschiedenis heen mbt ook de aantal keren je deelneemt aan de CL. Dan zou Atletico Madrid nog slechter zijn dan PSV en dat klopt van geen kant volgens die lijst.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Wel triest dat het verreweg beste team van Nederland niet eens kan winnen van volgens de Opta het slechtste team in deze CL.
https://theanalyst.com/ar(...)7-opta-supercomputer
Geeft maar weer aan hoe ver het niveau van de Eredivisie is afgezakt de laatste jaren.
Goh wij van WC-Eend (Zenden) adviseren WC-Eend.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heel gek om mensen die gevoetbald hebben serieus te nemen over voetbal.
Probeer je nou serieus te beweren dat we beter naar een troll kunnen luisteren?quote:Op donderdag 10 september 2026 21:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Goh wij van WC-Eend (Zenden) adviseren WC-Eend.
Waar staat dat? Als dat zo was stond Shakthar niet zo laag en een debutant als Como zo hoog.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:15 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat is door de geschiedenis heen mbt ook de aantal keren je deelneemt aan de CL. Dan zou Atletico Madrid nog slechter zijn dan PSV en dat klopt van geen kant volgens die lijst.
Tsja zo'n lijst is een momentopname. Overigens Shakhtar daar 34e maar matig is dat wel natuurlijk, je had hier ook gewoon beter voor de dag moeten komen.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waar staat dat? Als dat zo was stond Shakthar niet zo laag en een debutant als Como zo hoog.
Die hele lijst is volstrekte kul natuurlijk.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja zo'n lijst is een momentopname. Overigens Shakhtar daar 34e maar matig is dat wel natuurlijk, je had hier ook gewoon beter voor de dag moeten komen.
Ik zou Feyenoord ook niet lager inschatten dan Slavia of Linz, maar blijkbaar denkt men er daar anders over.
Ja en wat voor Brazilianen. Das war einmalquote:Op donderdag 10 september 2026 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon weer een blik Brazilianen gevonden hoor.
Dit is niet meer het team van afgelopen jaren.
Niet zoals in 2009 nee, maar was gewoon een vervelende ploeg om tegen te voetballen.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en wat voor Brazilianen. Das war einmal
Deze gasten kunnen er gewoon geen reet van.
Op een echt goede dagquote:Op donderdag 10 september 2026 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zoals in 2009 nee, maar was gewoon een vervelende ploeg om tegen te voetballen.
Op een echt goede dag win je hier wel van, maar buiten de eerste 10 minuten en de eerste 20 minuten van de tweede helft was het toch niet goed genoeg.
Lijkt feyenoord welquote:Op donderdag 10 september 2026 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en wat voor Brazilianen. Das war einmal
Deze gasten kunnen er gewoon geen reet van.
Oke, op een goede dag. Maar je kunt hier geen wat mindere dag tegen veroorloven, blijkt maar weer.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Op een echt goede dag
Dan maak je jezelf wel extreem klein zeg
Iedereen liep hier de polonaise toen Shakthar (thuis) uit de koker kwam.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die hele lijst is volstrekte kul natuurlijk.
Die speelden dan in ieder geval nog tegen een acceptabele club, uitquote:
Versloegen vorig jaar ook over 2 potjes AZ en 2 jaar geleden kwam je ook goed weg. Het is zeker niet de zwaarste tegenstander die je uit pot 3 kon halen, maar het is ook geen tegenstander waar je een mindere dag tegen kan veroorloven.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Die speelden dan in ieder geval nog tegen een acceptabele club, uit
Niet tegen wat voetbalvluchtelingen die in geen enkele top 5 competitie aan de bak konden
Ja precies, conference league niveau. Dacht dat PSV inmiddels hoger miktequote:Op donderdag 10 september 2026 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Versloegen vorig jaar ook over 2 potjes AZ en 2 jaar geleden kwam je ook goed weg. Het is zeker niet de zwaarste tegenstander die je uit pot 3 kon halen, maar het is ook geen tegenstander waar je een mindere dag tegen kan veroorloven.
Ja, ik had ook graag een overwinning gezien. Het viel mij wat dat betreft ook iets tegen.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies, conference league niveau. Dacht dat PSV inmiddels hoger mikte
Jullie onderschatten Shaktar. Die zouden in de Eredivisie met PSV strijden om de landstitel.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet tegen wat voetbalvluchtelingen die in geen enkele top 5 competitie aan de bak konden
Men deed hier wat lacherig omdat Feyenoord uit verloor van Barcelonaquote:Op donderdag 10 september 2026 22:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jullie onderschatten Shaktar. Die zouden in de Eredivisie met PSV strijden om de landstitel.
quote:Op donderdag 10 september 2026 22:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die hele lijst is volstrekte kul natuurlijk.
Tja afgelopen seizoen dacht men ook niet dat PSV van Liverpool zou winnen en verliezen van Union. En je verliest dan wel van Bayern maar speelde de beste wedstrijd van het seizoen maar hebt wat pech. Zo gaat dat nu eenmaal.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was gewoon zoals verwacht. Het enige wat ik wel geestig vond was Steijn juichte alsof ie de CL had gewonnen toen ie scoorde.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Men deed hier wat lacherig omdat Feyenoord uit verloor van Barcelona
Dan had ik wel verwacht dat PSV thuis geen enkel probleem had met een Oekraïens clubje die ergens tussen plek 25 en 34 gaan eindigen. Appeltje eitje voor BOSZBALL (we are back), dunkte mij.
Ja geweldige pot. PSV xG 0,6 en Bayern xG 2. Maar was een geweldige pot ja tegen een club die allang en breed was geplaatst.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:31 schreef Cherni het volgende:
[..]
[..]
En je verliest dan wel van Bayern maar speelde de beste wedstrijd van het seizoen maar hebt wat pech. Zo gaat dat nu eenmaal.
Dit hadden gewoon 3 punten moeten zijn natuurlijk. Viel gewoon tegen, niks mis mee om dat toe te geven.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jullie onderschatten Shaktar. Die zouden in de Eredivisie met PSV strijden om de landstitel.
Daar is iedereen het dan ook wel mee eens al zit daar ook wel een persoonlijk dingetje aan vast.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was gewoon zoals verwacht. Het enige wat ik wel geestig vond was Steijn juichte alsof ie de CL had gewonnen toen ie scoorde.
Tja Dan hoef je alleen maar pak hem beet 6 clubs in de CL te laten meedoen. De rest stelt niet veel voor.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar is iedereen het dan ook wel mee eens al zit daar ook wel een persoonlijk dingetje aan vast.
Dat uitlachen blijft altijd een beetje zielig dus ik begrijp de reacties hier dan wel. En Shakhtar wordt hier echt groter gemaakt dan het is. Dat stelt niet veel voor.
We weten van PSV dat ze de CL niet altijd al te serieus nemen. Vorig seizoen kregen ze pak slaag van dat Belgische bierelftal terwijl PSV op letterlijke iedere positie een beter speler had.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Tja, Feyenoord wordt van de mat geveegd door een Barcelona op 60% en PSV weet niet te winnen van het 8e bierelftal van Brazilië.
Welkom in de Eredivisie.
En de volgende speelronde verrassen ze beide weer en zijn we weer razend enthousiast over onze kansen op de volgende ronde.
Het is allemaal wat.
Ik zou bijna zeggen terminaal.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit forum is echt doodziek.
Liverpool nam de CL dus ook niet serieus?quote:Op donderdag 10 september 2026 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We weten van PSV dat ze de CL niet altijd al te serieus nemen. Vorig seizoen kregen ze pak slaag van dat Belgische bierelftal terwijl PSV op letterlijke iedere positie een beter speler had.
Napoli ook niet. Eigenlijk interesseert het niemand iets, die CL.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liverpool nam de CL dus ook niet serieus?
Arsenal wel.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Napoli ook niet. Eigenlijk interesseert het niemand iets, die CL.
Hoho. Wereldploeg hoor, want er spelen Brazilianen in.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:37 schreef fetX het volgende:
Dat uitlachen blijft altijd een beetje zielig dus ik begrijp de reacties hier dan wel. En Shakhtar wordt hier echt groter gemaakt dan het is. Dat stelt niet veel voor.
Het is internationaal een absolute flutploeg. Maar ze hebben wel op 9 van de 11 posities een betere speler staan dan Feyenoord.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoho. Wereldploeg hoor, want er spelen Brazilianen in.
Die zouden in de eredivisie fluitend kampioen worden. En anders Polissja Zjytomyr wel, die boven ze staan.
Ja dat is absoluut niet zoquote:Op donderdag 10 september 2026 23:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is internationaal een absolute flutploeg. Maar ze hebben wel op 9 van de 11 posities een betere speler staan dan Feyenoord.
Dat is gewoon de realiteit van de Eredivisie op dit moment.
Ik vind het wel een compliment dat je zo teleurgesteld bent dat het grote PSV niet van Shaktar wist te winnen.quote:Op donderdag 10 september 2026 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is absoluut niet zo
Wel leuk verzonnen. Je moet toch iets na zo’n wanvertoning in eigen huis
Ja ik vind het vooral bijzonder dat Shaktar opeens weer 2007-gradaties heeft gekregen hierquote:Op donderdag 10 september 2026 23:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik vind het wel een compliment dat je zo teleurgesteld bent dat het grote PSV niet van Shaktar wist te winnen.
Je overschat Feyenoord nogal, vrees ik.quote:Op donderdag 10 september 2026 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is absoluut niet zo
Wel leuk verzonnen. Je moet toch iets na zo’n wanvertoning in eigen huis
Hehehehhequote:Op donderdag 10 september 2026 23:31 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Zoals altijd boven feyenoord![]()
Op naar Leipzig
Gefeliciteerd makker, ik snap dat dit een geluksmoment moet zijn voor de mensen die vanavond wél een stadion hebben bezocht en net thuiskomenquote:Op donderdag 10 september 2026 23:31 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Zoals altijd boven feyenoord![]()
Op naar Leipzig
Ja buiten de goal alleen rond de 80e minuut even een paar keer spannend. Al is dat de kant die ik het slechtste zien kanquote:Op vrijdag 11 september 2026 04:46 schreef Lyrebird het volgende:
Taaie fysieke ploeg, dat Shakhtar. Ze creëerden weinig, maar hadden het achterin goed dichtgemetseld. Ik had het idee dat wij zonder spits speelden. In zo’n sloopwedstrijd waarbij je niet constant voorzetten van de zijkant wil geven (waarom eigenlijk niet - het enige doelpunt van PSV laat zien dat daar de meeste ruimte lag), zou ik voortaan met Til in de spits gaan spelen, en met Mijnands op de plek van Til.
PSV had eigenlijk maar twee wapens: Dest en v Bommel. Te weinig. Voor PSV begrippen werd er geconcentreerd en gedisciplineerd verdedigd. Dat is een plus.
Dit is wel PSV in een notendop ja. Door grote onderschatting van de tegenstander kan je een keer punten pakken tegen Liverpool, PSG en Napoli. Maar als je het spel moet maken krijg je wedstrijden als tegen Shakthar, Brest, Lens, Union, Olympiakos, Rode Ster etcquote:Op vrijdag 11 september 2026 10:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb vooral het gevoel dat ik PSV dit type Europese wedstrijd al heel vaak heb zien spelen afgelopen 25 jaar.
Jammer.
quote:Op donderdag 10 september 2026 13:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat was doorgestoken kaart toch? Nogmaals, je kan best verliezen van Barcelona op een slechte dag, maar dit was gewoon comedy capers.
En begrijp me niet verkeerd; ook wij kunnen vanavond prima verliezen, maar ik mag hopen dat we dan wat kritischer zijn dan die Feyenoorders gisterenAls je de reacties las dan kreeg je bijna het gevoel dat ze een resultaat hebben behaald in plaats van een oorwassing hebben gekregen.
Een tweeluik. @Zipportalquote:Op vrijdag 11 september 2026 10:08 schreef Solispolar het volgende:
14 plaatsen onder PSV staan, werkelijk van het veld geveegd worden door Barcelona maar nee hoor, de dokwerkers komen hier wel even vertellen hoe voetbal precies gespeeld wordt. Alsof je van Gordon moet horen hoe je precies van de coke weg moet blijven.
Wow.
Sabah, Slovan Bratislava, AEK, Viking, LASK LINZ en dan ben ik nog mild maar die kunnen er geen ene reet van ouwe reus.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, laten we vooral net doen alsof in de CL ploegen meedoen die er niets van kunnen.
Over onzin gesproken…
Het gaat er nu even over omdat jij erop reageert.quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat het hier een dag later nou nog steeds over een OVERTREDING?????
Dat mocht toch niet.
Sabah en Slovan wel zwakker dan die andere 3. AEK, Lask en Viking blijkbaar goed genoeg om boven Olympiakos, Boede en RBS te eindigenquote:Op vrijdag 11 september 2026 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sabah, Slovan Bratislava, AEK, Viking, LASK LINZ en dan ben ik nog mild maar die kunnen er geen ene reet van ouwe reus.
Hij had kunnen fluiten. Hij had meer blessuretijd bij kunnen trekken. En de scheids heeft psv ook een paar keer flink gematst met rare momentjes waarop hij wel/niet floot.quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat het hier een dag later nou nog steeds over een OVERTREDING?????
Dat mocht toch niet.
Olympiakos verloor van NEC Nijmegen, echt een topploeg ja.quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sabah en Slovan wel zwakker dan die andere 3. AEK, Lask en Viking blijkbaar goed genoeg om boven Olympiakos, Boede en RBS te eindigen
Ja ik voelde dit argument wel aankomen. Misschien is Griekenland inderdaad wel een bagger competitie tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Olympiakos verloor van NEC Nijmegen, echt een topploeg ja.
Zeker al vind ik Shakhtar niet bij de zwakste broeders horen die vond ik vorig jaar tegen AZ ook heel behoorlijk. Die zijn niet meer zo slecht als een aantal jaren geleden.quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik voelde dit argument wel aankomen. Misschien is Griekenland inderdaad wel een bagger competitie tegenwoordig.
Feit is dat je dit soort ploegen moet verslaan als je de achtste finale wil halen
Volgens mij doet Griekenland het prima, Olympiakos is alleen niet meer met afstand het beste team.quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik voelde dit argument wel aankomen. Misschien is Griekenland inderdaad wel een bagger competitie tegenwoordig.
Feit is dat je dit soort ploegen moet verslaan als je de achtste finale wil halen
Ik heb een deja vuquote:
John Wickquote:
Dit soort ploegen heeft PSV gewoon niet echt een antwoord op met het huidige systeem. De komende twee uitwedstrijden zul je minimaal 3 punten moeten pakken, maar dan doe je gewoon volop mee.quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uit tegen Porto en Leipzig. Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De komende twee uitwedstrijden zul je minimaal 3 punten moeten pakken, maar dan doe je gewoon volop mee.
Ja.quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:27 schreef CR7 het volgende:
[..]
Uit tegen Porto en Leipzig. Geloof je het zelf?
quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Maar je kan thuis niet eens winnen van Shakthar?
Vond Sano ook prima hoor, misschien niet een ‘wapen’ als van Bommel en Dest gisteren, maar was bij veel dingen betrokken.quote:Op vrijdag 11 september 2026 04:46 schreef Lyrebird het volgende:
Taaie fysieke ploeg, dat Shakhtar. Ze creëerden weinig, maar hadden het achterin goed dichtgemetseld. Ik had het idee dat wij zonder spits speelden. In zo’n sloopwedstrijd waarbij je niet constant voorzetten van de zijkant wil geven (waarom eigenlijk niet - het enige doelpunt van PSV laat zien dat daar de meeste ruimte lag), zou ik voortaan met Til in de spits gaan spelen, en met Mijnands op de plek van Til.
PSV had eigenlijk maar twee wapens: Dest en v Bommel. Te weinig. Voor PSV begrippen werd er geconcentreerd en gedisciplineerd verdedigd. Dat is een plus.
Ik had bij Sano het idee dat hij wel even moest wennen. Veel balverlies voor zijn doen.quote:Op vrijdag 11 september 2026 13:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vond Sano ook prima hoor, misschien niet een ‘wapen’ als van Bommel en Dest gisteren, maar was bij veel dingen betrokken.
Edit: en Geertruida ook.
Tweede helft werd het wel beter.quote:Op vrijdag 11 september 2026 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Sano aan de bal matig, zonder bal goed.
Ja.quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Maar je kan thuis niet eens winnen van Shakthar?
Sjaktar is gewoon een goede ploeg, die zouden hier gewoon met PSV en Ajax in de top 3 staan.quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit soort ploegen heeft PSV gewoon niet echt een antwoord op met het huidige systeem. De komende twee uitwedstrijden zul je minimaal 3 punten moeten pakken, maar dan doe je gewoon volop mee.
Hoe dan ook: PSV stond niet meer wijd open, dat is winst. Maar ofwel Bosz gaat een oplossing vinden voor het eiland wat Pepi heeft, ofwel Pepi mag gewoon weer gaan banken. En dat is een dure grap...
Zit je nou de hele tijd in dat stadion dan te kijken wat Sano zonder bal uitspookt? Je kan goed patat eten daar hoorde ik.quote:Op vrijdag 11 september 2026 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Sano aan de bal matig, zonder bal goed.
Bij PSV hebben ze friet, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 11 september 2026 16:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zit je nou de hele tijd in dat stadion dan te kijken wat Sano zonder bal uitspookt? Je kan goed patat eten daar hoorde ik.
Ik volg wel eens wat een specifieke speler doetquote:Op vrijdag 11 september 2026 16:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zit je nou de hele tijd in dat stadion dan te kijken wat Sano zonder bal uitspookt? Je kan goed patat eten daar hoorde ik.
Toegeven, als ik 90 minuten Klaassen zou moeten volgen zou ik ook patat gaan halen.quote:Op vrijdag 11 september 2026 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik volg wel eens wat een specifieke speler doet
Dan zou ik een stuk touw en een wankel krukje gaan halen...quote:Op vrijdag 11 september 2026 17:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Toegeven, als ik 90 minuten Klaassen zou moeten volgen zou ik ook patat gaan halen.
Dit verklaart een boel.quote:Op vrijdag 11 september 2026 21:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet allang politiek actief ben?
Wat heb je liever;1-1 tegen Shaktar of 1-5 verliezen van Barcelona?quote:
Stop er gewoon eens mee, met ingaan op dat doorzichtige getrollquote:Op zaterdag 12 september 2026 08:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat heb je liever;1-1 tegen Shaktar of 1-5 verliezen van Barcelona?
Zoalsquote:Op zaterdag 12 september 2026 09:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heb je liever 5-1 uit verliezen van Barcelona of thuis 1-7 verliezen van Arsenal?
Je zou zeggen dat je na zo'n oorwassing je de komende 20 jaar wel eens even gedeisd zou houden.
Zo is het. We richten de blik op Sparta-thuis. Gas erop. En wie weet krijgen we al een cadeautje uit Sittard vanavond.quote:Op zaterdag 12 september 2026 12:12 schreef VEM2012 het volgende:
Morgen weer een wedstrijd. Koppositie pakken. About time.
Waardeloze keuze gemaakt voor z'n carriere in ieder geval. Nou geloof ik wel dat wij beter af zijn met Kostic eerlijk gezegd.quote:
Nou, Fortuna kunnen jullie denk ik wel doorstrepen als concurrent voor de titel.quote:Op zaterdag 12 september 2026 12:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zo is het. We richten de blik op Sparta-thuis. Gas erop. En wie weet krijgen we al een cadeautje uit Sittard vanavond.
Mis ook gewoon mentaliteit in deze ploeg van PSV het zijn ook wel wat teveel kutjes. Gaat je opbreken gok ik.quote:Op zondag 13 september 2026 10:42 schreef Solispolar het volgende:
Verwacht overigens Fernandez wel weer gewoon in de basis ten faveure van Wanner. Toch de zoveelste kans die die jongen krijgt en niet heeft aangegrepen he.. Wederom heel flegmatiek.
Jij bent een kutje.quote:Op zondag 13 september 2026 14:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mis ook gewoon mentaliteit in deze ploeg van PSV het zijn ook wel wat teveel kutjes. Gaat je opbreken gok ik.
Volgende week nog Twente-uit hè.quote:Op zondag 13 september 2026 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom als je hierna tig weken pauze hebt
Vind dat altijd een beetje zwak eerlijk gezegd. Ik bedoel het is niet zo dat users van 'hier' geen uitstapjes maken.quote:Op zondag 13 september 2026 18:47 schreef Richard_Batsbak het volgende:
Zomaar een idee hè, maar als hier figuren zitten die irritant zijn neger je ze toch helemaal de moeder?
Eens, je hebt gewoon volledig gelijk. Vinden ze hier alleen niet zo leuk om te lezen.quote:Op zondag 13 september 2026 19:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind dat altijd een beetje zwak eerlijk gezegd. Ik bedoel het is niet zo dat users van 'hier' geen uitstapjes maken.
Daarnaast heb je gewoon met Sano, Mijnans, Geertruida wat timide gasten gehaald. Je loopt nu met een combinatie van Til, Fernandez, Warner, Sano en Mijnans op het middenveld. Dat zijn nou niet perse spelers met veel persoonlijkheid op het veld. Kan je zeggen dat ik lul maar bij topclubs waar de druk er vol op staat is leuk kunnen voetballen niet genoeg.
Ach, van Bommel loopt overal op het veld de beuk erin te gooien.quote:Op zondag 13 september 2026 19:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind dat altijd een beetje zwak eerlijk gezegd. Ik bedoel het is niet zo dat users van 'hier' geen uitstapjes maken.
Daarnaast heb je gewoon met Sano, Mijnans, Geertruida wat timide gasten gehaald. Je loopt nu met een combinatie van Til, Fernandez, Warner, Sano en Mijnans op het middenveld. Dat zijn nou niet perse spelers met veel persoonlijkheid op het veld. Kan je zeggen dat ik lul maar bij topclubs waar de druk er vol op staat is leuk kunnen voetballen niet genoeg.
Geertruida timide? Daar zie ik op het veld weinig van terug. Net als bij Kostic, Perisic, Mauro en Van Bommel bijvoorbeeld.quote:Op zondag 13 september 2026 19:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als het geen schele bosmarmot was had die hem nu ook makkelijk gehad.quote:Op zondag 13 september 2026 20:17 schreef Zorro het volgende:
Als ie meteen aar de bal gaat en niet eerst drie stappen terug zet heeft ie hem makkelijk
Nou, de defensie was ook weer nergens te zien. Maar ja, hoe vaak komt PSV niet op achterstand binnen de 15 min. Bovendien alles weer veel te traag en alles breed.quote:Op zondag 13 september 2026 20:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Tering, wat een kansloze keeper is dit zeg.
Akkoordquote:Op zondag 13 september 2026 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als het geen schele bosmarmot was had die hem nu ook makkelijk gehad.
Ja, eens. Lekker hoog verdedigen he, heerlijk.quote:Op zondag 13 september 2026 20:18 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou, de defensie was ook weer nergens te zien. Maar ja, hoe vaak komt PSV niet op achterstand binnen de 15 min. Bovendien alles weer veel te traag en alles breed.
Geertruida is niet een speler die lijnen uitzet in mijn optiek.quote:Op zondag 13 september 2026 20:14 schreef ISVV het volgende:
[..]
Geertruida timide? Daar zie ik op het veld weinig van terug. Net als bij Kostic, Perisic, Mauro en Van Bommel bijvoorbeeld.
Neuh, denk dat het wel aardig in balans is zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |