Tja Dan hoef je alleen maar pak hem beet 6 clubs in de CL te laten meedoen. De rest stelt niet veel voor.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar is iedereen het dan ook wel mee eens al zit daar ook wel een persoonlijk dingetje aan vast.
Dat uitlachen blijft altijd een beetje zielig dus ik begrijp de reacties hier dan wel. En Shakhtar wordt hier echt groter gemaakt dan het is. Dat stelt niet veel voor.
We weten van PSV dat ze de CL niet altijd al te serieus nemen. Vorig seizoen kregen ze pak slaag van dat Belgische bierelftal terwijl PSV op letterlijke iedere positie een beter speler had.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Tja, Feyenoord wordt van de mat geveegd door een Barcelona op 60% en PSV weet niet te winnen van het 8e bierelftal van Brazilië.
Welkom in de Eredivisie.
En de volgende speelronde verrassen ze beide weer en zijn we weer razend enthousiast over onze kansen op de volgende ronde.
Het is allemaal wat.
Ik zou bijna zeggen terminaal.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit forum is echt doodziek.
Liverpool nam de CL dus ook niet serieus?quote:Op donderdag 10 september 2026 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We weten van PSV dat ze de CL niet altijd al te serieus nemen. Vorig seizoen kregen ze pak slaag van dat Belgische bierelftal terwijl PSV op letterlijke iedere positie een beter speler had.
Napoli ook niet. Eigenlijk interesseert het niemand iets, die CL.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liverpool nam de CL dus ook niet serieus?
Arsenal wel.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Napoli ook niet. Eigenlijk interesseert het niemand iets, die CL.
Hoho. Wereldploeg hoor, want er spelen Brazilianen in.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:37 schreef fetX het volgende:
Dat uitlachen blijft altijd een beetje zielig dus ik begrijp de reacties hier dan wel. En Shakhtar wordt hier echt groter gemaakt dan het is. Dat stelt niet veel voor.
Het is internationaal een absolute flutploeg. Maar ze hebben wel op 9 van de 11 posities een betere speler staan dan Feyenoord.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoho. Wereldploeg hoor, want er spelen Brazilianen in.
Die zouden in de eredivisie fluitend kampioen worden. En anders Polissja Zjytomyr wel, die boven ze staan.
Ja dat is absoluut niet zoquote:Op donderdag 10 september 2026 23:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is internationaal een absolute flutploeg. Maar ze hebben wel op 9 van de 11 posities een betere speler staan dan Feyenoord.
Dat is gewoon de realiteit van de Eredivisie op dit moment.
Ik vind het wel een compliment dat je zo teleurgesteld bent dat het grote PSV niet van Shaktar wist te winnen.quote:Op donderdag 10 september 2026 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is absoluut niet zo
Wel leuk verzonnen. Je moet toch iets na zo’n wanvertoning in eigen huis
Ja ik vind het vooral bijzonder dat Shaktar opeens weer 2007-gradaties heeft gekregen hierquote:Op donderdag 10 september 2026 23:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik vind het wel een compliment dat je zo teleurgesteld bent dat het grote PSV niet van Shaktar wist te winnen.
Je overschat Feyenoord nogal, vrees ik.quote:Op donderdag 10 september 2026 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is absoluut niet zo
Wel leuk verzonnen. Je moet toch iets na zo’n wanvertoning in eigen huis
Hehehehhequote:Op donderdag 10 september 2026 23:31 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Zoals altijd boven feyenoord![]()
Op naar Leipzig
Gefeliciteerd makker, ik snap dat dit een geluksmoment moet zijn voor de mensen die vanavond wél een stadion hebben bezocht en net thuiskomenquote:Op donderdag 10 september 2026 23:31 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Zoals altijd boven feyenoord![]()
Op naar Leipzig
Ja buiten de goal alleen rond de 80e minuut even een paar keer spannend. Al is dat de kant die ik het slechtste zien kanquote:Op vrijdag 11 september 2026 04:46 schreef Lyrebird het volgende:
Taaie fysieke ploeg, dat Shakhtar. Ze creëerden weinig, maar hadden het achterin goed dichtgemetseld. Ik had het idee dat wij zonder spits speelden. In zo’n sloopwedstrijd waarbij je niet constant voorzetten van de zijkant wil geven (waarom eigenlijk niet - het enige doelpunt van PSV laat zien dat daar de meeste ruimte lag), zou ik voortaan met Til in de spits gaan spelen, en met Mijnands op de plek van Til.
PSV had eigenlijk maar twee wapens: Dest en v Bommel. Te weinig. Voor PSV begrippen werd er geconcentreerd en gedisciplineerd verdedigd. Dat is een plus.
Dit is wel PSV in een notendop ja. Door grote onderschatting van de tegenstander kan je een keer punten pakken tegen Liverpool, PSG en Napoli. Maar als je het spel moet maken krijg je wedstrijden als tegen Shakthar, Brest, Lens, Union, Olympiakos, Rode Ster etcquote:Op vrijdag 11 september 2026 10:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb vooral het gevoel dat ik PSV dit type Europese wedstrijd al heel vaak heb zien spelen afgelopen 25 jaar.
Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |