Tweede helft werd het wel beter.quote:Op vrijdag 11 september 2026 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Sano aan de bal matig, zonder bal goed.
Ja.quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Maar je kan thuis niet eens winnen van Shakthar?
Sjaktar is gewoon een goede ploeg, die zouden hier gewoon met PSV en Ajax in de top 3 staan.quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit soort ploegen heeft PSV gewoon niet echt een antwoord op met het huidige systeem. De komende twee uitwedstrijden zul je minimaal 3 punten moeten pakken, maar dan doe je gewoon volop mee.
Hoe dan ook: PSV stond niet meer wijd open, dat is winst. Maar ofwel Bosz gaat een oplossing vinden voor het eiland wat Pepi heeft, ofwel Pepi mag gewoon weer gaan banken. En dat is een dure grap...
Zit je nou de hele tijd in dat stadion dan te kijken wat Sano zonder bal uitspookt? Je kan goed patat eten daar hoorde ik.quote:Op vrijdag 11 september 2026 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Sano aan de bal matig, zonder bal goed.
Bij PSV hebben ze friet, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 11 september 2026 16:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zit je nou de hele tijd in dat stadion dan te kijken wat Sano zonder bal uitspookt? Je kan goed patat eten daar hoorde ik.
Ik volg wel eens wat een specifieke speler doetquote:Op vrijdag 11 september 2026 16:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zit je nou de hele tijd in dat stadion dan te kijken wat Sano zonder bal uitspookt? Je kan goed patat eten daar hoorde ik.
Toegeven, als ik 90 minuten Klaassen zou moeten volgen zou ik ook patat gaan halen.quote:Op vrijdag 11 september 2026 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik volg wel eens wat een specifieke speler doet
Dan zou ik een stuk touw en een wankel krukje gaan halen...quote:Op vrijdag 11 september 2026 17:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Toegeven, als ik 90 minuten Klaassen zou moeten volgen zou ik ook patat gaan halen.
Dit verklaart een boel.quote:Op vrijdag 11 september 2026 21:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet allang politiek actief ben?
Wat heb je liever;1-1 tegen Shaktar of 1-5 verliezen van Barcelona?quote:
Stop er gewoon eens mee, met ingaan op dat doorzichtige getrollquote:Op zaterdag 12 september 2026 08:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat heb je liever;1-1 tegen Shaktar of 1-5 verliezen van Barcelona?
Zoalsquote:Op zaterdag 12 september 2026 09:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heb je liever 5-1 uit verliezen van Barcelona of thuis 1-7 verliezen van Arsenal?
Je zou zeggen dat je na zo'n oorwassing je de komende 20 jaar wel eens even gedeisd zou houden.
Zo is het. We richten de blik op Sparta-thuis. Gas erop. En wie weet krijgen we al een cadeautje uit Sittard vanavond.quote:Op zaterdag 12 september 2026 12:12 schreef VEM2012 het volgende:
Morgen weer een wedstrijd. Koppositie pakken. About time.
Waardeloze keuze gemaakt voor z'n carriere in ieder geval. Nou geloof ik wel dat wij beter af zijn met Kostic eerlijk gezegd.quote:
Nou, Fortuna kunnen jullie denk ik wel doorstrepen als concurrent voor de titel.quote:Op zaterdag 12 september 2026 12:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zo is het. We richten de blik op Sparta-thuis. Gas erop. En wie weet krijgen we al een cadeautje uit Sittard vanavond.
Mis ook gewoon mentaliteit in deze ploeg van PSV het zijn ook wel wat teveel kutjes. Gaat je opbreken gok ik.quote:Op zondag 13 september 2026 10:42 schreef Solispolar het volgende:
Verwacht overigens Fernandez wel weer gewoon in de basis ten faveure van Wanner. Toch de zoveelste kans die die jongen krijgt en niet heeft aangegrepen he.. Wederom heel flegmatiek.
Jij bent een kutje.quote:Op zondag 13 september 2026 14:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mis ook gewoon mentaliteit in deze ploeg van PSV het zijn ook wel wat teveel kutjes. Gaat je opbreken gok ik.
Volgende week nog Twente-uit hè.quote:Op zondag 13 september 2026 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom als je hierna tig weken pauze hebt
Vind dat altijd een beetje zwak eerlijk gezegd. Ik bedoel het is niet zo dat users van 'hier' geen uitstapjes maken.quote:Op zondag 13 september 2026 18:47 schreef Richard_Batsbak het volgende:
Zomaar een idee hè, maar als hier figuren zitten die irritant zijn neger je ze toch helemaal de moeder?
Eens, je hebt gewoon volledig gelijk. Vinden ze hier alleen niet zo leuk om te lezen.quote:Op zondag 13 september 2026 19:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind dat altijd een beetje zwak eerlijk gezegd. Ik bedoel het is niet zo dat users van 'hier' geen uitstapjes maken.
Daarnaast heb je gewoon met Sano, Mijnans, Geertruida wat timide gasten gehaald. Je loopt nu met een combinatie van Til, Fernandez, Warner, Sano en Mijnans op het middenveld. Dat zijn nou niet perse spelers met veel persoonlijkheid op het veld. Kan je zeggen dat ik lul maar bij topclubs waar de druk er vol op staat is leuk kunnen voetballen niet genoeg.
Ach, van Bommel loopt overal op het veld de beuk erin te gooien.quote:Op zondag 13 september 2026 19:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind dat altijd een beetje zwak eerlijk gezegd. Ik bedoel het is niet zo dat users van 'hier' geen uitstapjes maken.
Daarnaast heb je gewoon met Sano, Mijnans, Geertruida wat timide gasten gehaald. Je loopt nu met een combinatie van Til, Fernandez, Warner, Sano en Mijnans op het middenveld. Dat zijn nou niet perse spelers met veel persoonlijkheid op het veld. Kan je zeggen dat ik lul maar bij topclubs waar de druk er vol op staat is leuk kunnen voetballen niet genoeg.
Geertruida timide? Daar zie ik op het veld weinig van terug. Net als bij Kostic, Perisic, Mauro en Van Bommel bijvoorbeeld.quote:Op zondag 13 september 2026 19:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als het geen schele bosmarmot was had die hem nu ook makkelijk gehad.quote:Op zondag 13 september 2026 20:17 schreef Zorro het volgende:
Als ie meteen aar de bal gaat en niet eerst drie stappen terug zet heeft ie hem makkelijk
Nou, de defensie was ook weer nergens te zien. Maar ja, hoe vaak komt PSV niet op achterstand binnen de 15 min. Bovendien alles weer veel te traag en alles breed.quote:Op zondag 13 september 2026 20:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Tering, wat een kansloze keeper is dit zeg.
Akkoordquote:Op zondag 13 september 2026 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als het geen schele bosmarmot was had die hem nu ook makkelijk gehad.
Ja, eens. Lekker hoog verdedigen he, heerlijk.quote:Op zondag 13 september 2026 20:18 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou, de defensie was ook weer nergens te zien. Maar ja, hoe vaak komt PSV niet op achterstand binnen de 15 min. Bovendien alles weer veel te traag en alles breed.
Geertruida is niet een speler die lijnen uitzet in mijn optiek.quote:Op zondag 13 september 2026 20:14 schreef ISVV het volgende:
[..]
Geertruida timide? Daar zie ik op het veld weinig van terug. Net als bij Kostic, Perisic, Mauro en Van Bommel bijvoorbeeld.
Neuh, denk dat het wel aardig in balans is zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |