Zin in. Wordt lastig zonder Paling Pirlo.quote:Op donderdag 10 september 2026 08:31 schreef VEM2012 het volgende:
Nog 10 uur en de CL gaat echt van start. De rest is ruis.
Geertruida liep moeilijk bij zijn wissel, bidden dat die gewoon fit is. Dan zal dit het wel worden.quote:Op donderdag 10 september 2026 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
Kostic - Geert - Obispo - Dest
Prima verdediging ineens zo! Of gaat Peter weer gekke dingen doen vandaag achterin.
Makkelijk op dit niveau is het zelden. Of je moet zoals Barca tegen een veredeld bierelftal loten.quote:Op donderdag 10 september 2026 09:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zin in. Wordt lastig zonder Paling Pirlo.
Geen enkele pot is gratis, misschien dat Sabah en Slovan thuis nog wel echt Conference League niveau is maar bij alle andere tegenstanders moet je scherp zijn.quote:Op donderdag 10 september 2026 10:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Makkelijk op dit niveau is het zelden. Of je moet zoals Barca tegen een veredeld bierelftal loten.
Ik heb er in ieder geval zin an.
Prima verdediging. Jammer dat 3 van de 4 niet kan verdedigen.quote:Op donderdag 10 september 2026 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
Kostic - Geert - Obispo - Dest
Prima verdediging ineens zo! Of gaat Peter weer gekke dingen doen vandaag achterin.
Nou nou nou. Arsenal 1-7 wil ik voor de Gunners ook nou weer niet bestempelen als moeilijk.quote:Op donderdag 10 september 2026 10:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Makkelijk op dit niveau is het zelden. Of je moet zoals Barca tegen een veredeld bierelftal loten.
Ik heb er in ieder geval zin an.
Die had al maanden niet met een intensiteit als deze gespeeld. Denk dat het wel meevalt. Potjes als deze is waar hij voor is gekomen. Eem doorbijten Geertje.quote:Op donderdag 10 september 2026 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geertruida liep moeilijk bij zijn wissel, bidden dat die gewoon fit is. Dan zal dit het wel worden.
En de roverheid doet niets!quote:Op donderdag 10 september 2026 08:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
HET LOOPT HIER WEER VRESELIJK UIT DE KLAUWEN!
Dit soort filmpjes zijn duidelijk gemaakt voor de wat zielige generaties die social media als belangrijke dagtaak zien. Ongeacht de club die het probeert, het is altijd cringe as fuck.quote:
Oké, Boomer.quote:Op donderdag 10 september 2026 13:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit soort filmpjes zijn duidelijk gemaakt voor de wat zielige generaties die social media als belangrijke dagtaak zien. Ongeacht de club die het probeert, het is altijd cringe as fuck.
Wel fijn dat we met Geert nu in ieder geval 1 speler hebben die aan jouw hoge verwachtingen kan voldoenquote:Op donderdag 10 september 2026 10:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Prima verdediging. Jammer dat 3 van de 4 niet kan verdedigen.
[..]
Nou nou nou. Arsenal 1-7 wil ik voor de Gunners ook nou weer niet bestempelen als moeilijk.
Jullie staan wel in hun recordboeken trouwens.@:PSVCL
Ik vond die vrije trap waar de hele muur opzij sprong om de bal door te laten ook prachtig.quote:Op donderdag 10 september 2026 13:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik denk dat user CR7 per ongeluk even de samenvatting van gisteravond erbij pakte.
Zouden die 2 verdedigers van Feyenoord bij de 1-0 nog steeds aan het glijden zijn of zijn ze inmiddels gestopt?
Dat was doorgestoken kaart toch? Nogmaals, je kan best verliezen van Barcelona op een slechte dag, maar dit was gewoon comedy capers.quote:Op donderdag 10 september 2026 13:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vond die vrije trap waar de hele muur opzij sprong om de bal door te laten ook prachtig.
Nu al indekken.quote:Op donderdag 10 september 2026 13:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
.
En begrijp me niet verkeerd; ook wij kunnen vanavond prima verliezen,
Die Steijn vierde de 4-1 alsof hij de teen van Casillas passeerde in zijn natte 2010 droom.quote:Op donderdag 10 september 2026 13:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat was doorgestoken kaart toch? Nogmaals, je kan best verliezen van Barcelona op een slechte dag, maar dit was gewoon comedy capers.
En begrijp me niet verkeerd; ook wij kunnen vanavond prima verliezen, maar ik mag hopen dat we dan wat kritischer zijn dan die Feyenoorders gisterenAls je de reacties las dan kreeg je bijna het gevoel dat ze een resultaat hebben behaald in plaats van een oorwassing hebben gekregen.
Daarom zullen ze nooit aanhaken bij PSV. Zijn al snel tevreden daar.quote:Op donderdag 10 september 2026 14:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die Steijn vierde de 4-1 alsof hij de teen van Casillas passeerde in zijn natte 2010 droom.
In het Feyenoordtopic zagen ze aanknopingspunten omdat Feyenoord ook even de bal kreeg van Barça.
Wordt weer veel rollen en zaniken dusquote:Op donderdag 10 september 2026 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Sjachtar heeft echt alleen maar Brazilianen johClassic wel.
Jammer dat van Boekel niet de VAR is, dan konden we ze gewoon stuk voor stuk de tribune in lanceren.quote:Op donderdag 10 september 2026 14:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wordt weer veel rollen en zaniken dus
quote:Op donderdag 10 september 2026 16:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sorry als ik je beledigd heb. Ik was niet op de hoogte van deze familieband.
Dat vind ik dan weer onzin, posten kan overal, daar hoef je geen fan voor te zijn, trollen is weer wat anders.quote:Op donderdag 10 september 2026 07:48 schreef Lyrebird het volgende:
Het is raar om als niet PSV fan in een topic voor PSV fans te posten. Dat op zich geeft al aan wat voor een vlees we in de kuip hebben.
Pun intended..
daarnaast zijn er genoeg psvers in andere topics te vinden.quote:Op donderdag 10 september 2026 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer onzin, posten kan overal, daar hoef je geen fan voor te zijn, trollen is weer wat anders.
@onlogisch is hiermee akkoordquote:Op donderdag 10 september 2026 17:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
daarnaast zijn er genoeg psvers in andere topics te vinden.
Verder eens mits gewoon inhoudelijk de discussie aangaan. Gebeurd alleen lang niet altijd
Laat ze inderdaad maar winnenquote:Op donderdag 10 september 2026 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wens mijn PSV vrienden veel succes vanavond. De 1e ronde VLOEK maar eens verbreken.
Polissya Zhytomyr valt niet te onderschattenquote:Op donderdag 10 september 2026 19:41 schreef GoldRushFrog het volgende:
Het zou echt een gemiste kans zijn als PSV thuis tegen deze ploeg punten laat liggen. Anderhalve week geleden heb ik nog naar Shakhtar tegen Polissya Zhytomyr zitten kijken in de competitie, en dat was echt verschrikkelijk. Shakhtar had weinig in te brengen tegen die ploeg.
Pepi is een momentenvoetballer zonder momenten.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:36 schreef PSVCL het volgende:
2e duel geen 1 keer gewonnen en pepi nooit aanspeelbaar. Dan kan je niet voetballen
Daar heb je een punt, maar ik had toch niet verwacht dat Shakhtar er zo kansloos af zou gaan.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Polissya Zhytomyr valt niet te onderschatten
Die Oekraïners willen niks en doen niks en vertrouwen op een momentje van één van hun individuele sterkere spelers. Gewoon de bus parkeren en hopen op een gelukje.quote:
Dat dachten velen ook afgelopen jaar tegen Union. PSV heeft te veel moeite met dit soort stugge ploegen.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:45 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar ik had toch niet verwacht dat Shakhtar er zo kansloos af zou gaan.
Ik denk dat PSV het nog wel goed maakt. Thuis punten verspelen tegen dit team kan ik me niet voorstellen.
Precies.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die Oekraïners willen niks en doen niks en vertrouwen op een momentje van één van hun individuele sterkere spelers. Gewoon de bus parkeren en hopen op een gelukje.
En dat werkt, kennelijk.
quote:Op donderdag 10 september 2026 19:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die Oekraïners willen niks en doen niks en vertrouwen op een momentje van één van hun individuele sterkere spelers. Gewoon de bus parkeren en hopen op een gelukje.
En dat werkt, kennelijk.
Komt hij weer. Dat zegt niemand. Wil je zeggen dat Shaktar niet de bus parkeert een een schot op doel en die zit. Verder heeft Shaktar niet een kans gehad dan dat schot en die zit.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:47 schreef CR7 het volgende:
[..]![]()
Want PSV speelt als prime Barça nou goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |