@onlogisch is hiermee akkoordquote:Op donderdag 10 september 2026 17:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
daarnaast zijn er genoeg psvers in andere topics te vinden.
Verder eens mits gewoon inhoudelijk de discussie aangaan. Gebeurd alleen lang niet altijd
Laat ze inderdaad maar winnenquote:Op donderdag 10 september 2026 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wens mijn PSV vrienden veel succes vanavond. De 1e ronde VLOEK maar eens verbreken.
Polissya Zhytomyr valt niet te onderschattenquote:Op donderdag 10 september 2026 19:41 schreef GoldRushFrog het volgende:
Het zou echt een gemiste kans zijn als PSV thuis tegen deze ploeg punten laat liggen. Anderhalve week geleden heb ik nog naar Shakhtar tegen Polissya Zhytomyr zitten kijken in de competitie, en dat was echt verschrikkelijk. Shakhtar had weinig in te brengen tegen die ploeg.
Pepi is een momentenvoetballer zonder momenten.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:36 schreef PSVCL het volgende:
2e duel geen 1 keer gewonnen en pepi nooit aanspeelbaar. Dan kan je niet voetballen
Daar heb je een punt, maar ik had toch niet verwacht dat Shakhtar er zo kansloos af zou gaan.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Polissya Zhytomyr valt niet te onderschatten
Die Oekraïners willen niks en doen niks en vertrouwen op een momentje van één van hun individuele sterkere spelers. Gewoon de bus parkeren en hopen op een gelukje.quote:
Dat dachten velen ook afgelopen jaar tegen Union. PSV heeft te veel moeite met dit soort stugge ploegen.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:45 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar ik had toch niet verwacht dat Shakhtar er zo kansloos af zou gaan.
Ik denk dat PSV het nog wel goed maakt. Thuis punten verspelen tegen dit team kan ik me niet voorstellen.
Precies.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die Oekraïners willen niks en doen niks en vertrouwen op een momentje van één van hun individuele sterkere spelers. Gewoon de bus parkeren en hopen op een gelukje.
En dat werkt, kennelijk.
quote:Op donderdag 10 september 2026 19:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die Oekraïners willen niks en doen niks en vertrouwen op een momentje van één van hun individuele sterkere spelers. Gewoon de bus parkeren en hopen op een gelukje.
En dat werkt, kennelijk.
Komt hij weer. Dat zegt niemand. Wil je zeggen dat Shaktar niet de bus parkeert een een schot op doel en die zit. Verder heeft Shaktar niet een kans gehad dan dat schot en die zit.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:47 schreef CR7 het volgende:
[..]![]()
Want PSV speelt als prime Barça nou goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |