Gewoon een geintje man. Verder niet belangrijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het niet zo druk is is geen excuus dat soort troep te openen
Oh oke sorryquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon een geintje man. Verder niet belangrijk.
Maar jij valt in dit geval zelf aloa uit het niets aan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:44 schreef tong80 het volgende:
Er gaan drie posts off topic, en het gaat op slot. Meneer heeft er zelf een handje van om in topics off topic te gaan. Meestal wat-ie gaat eten. Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil. Opent iemand nog topics sluit-ie ze.Zoek het maar uit. Succes met je VBL.
aloa in VBL / Mannen beklimmen Arena en bekijken Nederland - Duitsland vanaf het dak
Nou wat een aanval.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar jij valt in dit geval zelf aloa uit het niets aan.
En onlogisch een beetje.
Heeft niks met offtopic te maken.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:37 schreef aloa het volgende:
[..]
'Je bent geweldigde meest fantastische user ooit.
@onlogisch wat is jouw mening hierover?quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:58 schreef GGMM het volgende:
Ja, na jouw aanval ja.
Maar zoals gewoonlijk licht het weer aan een ander.
De hele reactie die jij geeft op deze postquote:Op dinsdag 17 september 2024 09:44 schreef tong80 het volgende:
Er gaan drie posts off topic, en het gaat op slot. Meneer heeft er zelf een handje van om in topics off topic te gaan. Meestal wat-ie gaat eten. Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil. Opent iemand nog topics sluit-ie ze.Zoek het maar uit. Succes met je VBL.
aloa in VBL / Mannen beklimmen Arena en bekijken Nederland - Duitsland vanaf het dak
Slaat nergens op.quote:Wat een domme actie.
Echt totaal zinloos. Spelen met de dood.
VBL / Het gezellige TOTO KNVB Bekertopic 2024/25 #1: Warme ballenquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Is er al een centraal KNVB beker topic? Kan alleen die van een ouder seizoen vinden.
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / Het gezellige TOTO KNVB Bekertopic 2024/25 #1: Warme ballen
Done deal.
Goeie TT.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / Het gezellige TOTO KNVB Bekertopic 2024/25 #1: Warme ballen
Done deal.
Ze beginnen weer. Tot ooit.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:54 schreef KingRoland het volgende:
De vrede is wedergekeerd. Ik heb mijn taak volbracht.
Je kunt me niet raken gozer. Zoek hulp.quote:
Niet alleen in het PSV topic maar daar mag inmiddels wel eens ingegrepen worden ja.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Kan er wat aan die stront van CR7 worden gedaan in het PSV topic? One man show inmiddels.
Dat kun je gewoon zelf doen, lutser.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:31 schreef Paul het volgende:
kan een mod deze topic weer wakker schoppen VBL / Jeroen Grueter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |