quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:52 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]En dit is dan alleen nog maar het PSV topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een greep uit het PSV topic vanaf mei.
En als een ander het in 'zijn' topic doet is de wereld te kleinquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:03 schreef fetX het volgende:
‘ Ach ach een grapje moet kunnen. Ik post hier zelden doe niet zo treurig’
![]()
Ik wil mycroften op Litmanen die herhaalt dat de moderators hun werk moeten doen maar geen zin om iemand die op de grond ligt te kopschoppen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als een ander het in 'zijn' topic doet is de wereld te klein
Je zou mij en @Buitendam er anders een enorm plezier mee doenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil mycroften op Litmanen die herhaalt dat de moderators hun werk moeten doen maar geen zin om iemand die op de grond ligt te kopschoppen.
Hoe kan er sprake zijn van karaktermoord als dit perfect zijn postgedrag verwoordt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:34 schreef Wotte het volgende:
Diep triest dat je in de user zijn post historie gaat lopen graven om, verder niet op de inhoud, alleen voor de karaktermoord.
Goed gewerkt jongens. Niks meer aan doen.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En @:Wotte , je bent zelf ook geen haar beter. Je post veel, probeert leuk de advocaat van de duivel te spelen maar je voert het ook in obsessieve mate door. Altijd een sneertje, takje of subtiel irriterende mention erbij voegen. Dat kan echt minder. Je bent geen kutuser, maar bent wel veel irritatie aan het uitlokken.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:52 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]User @LitmanenAFCA wordt hier gigantisch met de feiten om de oren geslagen, goeiedagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een greep uit het PSV topic vanaf mei.![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:00 schreef CR7 het volgende:
[..]
Echt aandoenlijk hoe jij denkt dat deze gast met zijn 5 miljoen per jaar wel even Ajax gaat redden.
Breek me de bek er niet over. Ik heb ooit eens gezegd dat ik het loopje van Forbs me aan Robben deed denken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Laten we dan ook goed zitten op dit soort verzinsels, trouwens. Om op basis daarvan te kunnen zieken.
[..]
Dan rest de vraag nog of hij God nodig heeftquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is wel duidelijk dat @:CR7 er een Sunri5e-achtig destructieve manier van discussiėren erop nahoudt.
Iedereen heeft een beetje God nodig, maatquote:Op woensdag 4 september 2024 15:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan rest de vraag nog of hij God nodig heeft
Dat het niet zo druk is is geen excuus dat soort troep te openenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:31 schreef tong80 het volgende:
Terecht slotje. Het is al druk genoeg met al die topics die vandaag zijn geopend.
VBL / Altijd al een sympathiek clubje gevonden dat FC Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |