Dat is geen transfer.quote:
Heel mooi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Omdat ik mij maar 1 goede wedstrijd van hem kan herinneren tegen zn broertjequote:Op maandag 3 februari 2025 16:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom bankt ie bij FCU @:paul ?
Die was het eerste jaar bij Utrecht toch wel vaker goed..quote:Op maandag 3 februari 2025 16:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Omdat ik mij maar 1 goede wedstrijd van hem kan herinneren tegen zn broertje
De rest matig of onopvallend, denk dat hij daarom ook geen voorkeur kreeg van Jans. Speelde alleen nog soms als invaller
Bekijk deze YouTube-video
dan ben ik dat alweer vergeten, las idd dat hij doodschop van een Twentenaar kreeg en sindsdien niet meer kan voetballenquote:Op maandag 3 februari 2025 16:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die was het eerste jaar bij Utrecht toch wel vaker goed..
Kijk je überhaupt wel wedstrijden?quote:Op maandag 3 februari 2025 16:53 schreef Paul het volgende:
[..]
dan ben ik dat alweer vergeten, las idd dat hij doodschop van een Twentenaar kreeg en sindsdien niet meer kan voetballen
Ja jongennnnn bijna alle van UUUUquote:Op maandag 3 februari 2025 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijk je überhaupt wel wedstrijden?
Marco Asensio Willemsenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |