Gewoon een geintje man. Verder niet belangrijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het niet zo druk is is geen excuus dat soort troep te openen
Oh oke sorryquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon een geintje man. Verder niet belangrijk.
Maar jij valt in dit geval zelf aloa uit het niets aan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:44 schreef tong80 het volgende:
Er gaan drie posts off topic, en het gaat op slot. Meneer heeft er zelf een handje van om in topics off topic te gaan. Meestal wat-ie gaat eten. Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil. Opent iemand nog topics sluit-ie ze.Zoek het maar uit. Succes met je VBL.
aloa in VBL / Mannen beklimmen Arena en bekijken Nederland - Duitsland vanaf het dak
Nou wat een aanval.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar jij valt in dit geval zelf aloa uit het niets aan.
En onlogisch een beetje.
Heeft niks met offtopic te maken.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:37 schreef aloa het volgende:
[..]
'Je bent geweldigde meest fantastische user ooit.
@onlogisch wat is jouw mening hierover?quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:58 schreef GGMM het volgende:
Ja, na jouw aanval ja.
Maar zoals gewoonlijk licht het weer aan een ander.
De hele reactie die jij geeft op deze postquote:Op dinsdag 17 september 2024 09:44 schreef tong80 het volgende:
Er gaan drie posts off topic, en het gaat op slot. Meneer heeft er zelf een handje van om in topics off topic te gaan. Meestal wat-ie gaat eten. Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil. Opent iemand nog topics sluit-ie ze.Zoek het maar uit. Succes met je VBL.
aloa in VBL / Mannen beklimmen Arena en bekijken Nederland - Duitsland vanaf het dak
Slaat nergens op.quote:Wat een domme actie.
Echt totaal zinloos. Spelen met de dood.
VBL / Het gezellige TOTO KNVB Bekertopic 2024/25 #1: Warme ballenquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Is er al een centraal KNVB beker topic? Kan alleen die van een ouder seizoen vinden.
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / Het gezellige TOTO KNVB Bekertopic 2024/25 #1: Warme ballen
Done deal.
Goeie TT.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / Het gezellige TOTO KNVB Bekertopic 2024/25 #1: Warme ballen
Done deal.
Ze beginnen weer. Tot ooit.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:54 schreef KingRoland het volgende:
De vrede is wedergekeerd. Ik heb mijn taak volbracht.
Je kunt me niet raken gozer. Zoek hulp.quote:
Niet alleen in het PSV topic maar daar mag inmiddels wel eens ingegrepen worden ja.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Kan er wat aan die stront van CR7 worden gedaan in het PSV topic? One man show inmiddels.
Dat kun je gewoon zelf doen, lutser.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:31 schreef Paul het volgende:
kan een mod deze topic weer wakker schoppen VBL / Jeroen Grueter
oh sorry, dank fanquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon zelf doen, lutser.
Graag. Maar waarschijnlijk nietquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kan er iets worden gedaan aan de KlapMongeaul-bagger in het Ajax-topic?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Graag. Maar waarschijnlijk niet
Ja heb hier 2x eerder een poging gedaan. Daar werd (bijna) helemaal niks mee gedaan. Dus sorry dat ik niet erg veel vertrouwen meer hadquote:
Akkoordquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja heb hier 2x eerder een poging gedaan. Daar werd (bijna) helemaal niks mee gedaan. Dus sorry dat ik niet erg veel vertrouwen meer hadMaar dankjewel
Reactie op een verwijderde reactie, vandaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom wordt mijn post dan verwijderd. Gewoon een normale reactie die schijnbaaf weg moet, terwijl al dat simpele volk er al jaren loopt te zuigen.
Je bent er anders wel eentje vergeten voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Reactie op een verwijderde reactie, vandaar.
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Reactie op een verwijderde reactie, vandaar.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom wordt mijn post dan verwijderd. Gewoon een normale reactie die schijnbaaf weg moet, terwijl al dat simpele volk er al jaren loopt te zuigen.
Ronald zegt politiek correct eigenlijk jullie allemaal de moeder.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:40 schreef KingRoland het volgende:
Als de vredestichter van FOK! waarschuw ik beide partijen om dit niet langer te laten escaleren anders grijp ik in.
Van KingRoland kunnen we het hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ronald zegt politiek correct eigenlijk jullie allemaal de moeder.
Ik weet niet of ik dit had gepikt hoor.
Ik tel een paar mods en een FA in het betreffende topic dus 'zet maar een TR want we lezen niet alles' gaat niet op, dit vinden jullie dus gewoon normaal?quote:
Ik heb het niet gezien dus ik weet niet of hij wel of niet sloegquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik tel een paar mods en een FA in het betreffende topic dus 'zet maar een TR want we lezen niet alles' gaat niet op, dit vinden jullie dus gewoon normaal?
Verrassend, een semi lollig antwoord.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien dus ik weet niet of hij wel of niet sloeg
Toch geen griep, he?quote:Op zondag 17 november 2024 01:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil graag mijn complimenten geven aan alle mods en fa’s die tijdens de nations league wedstrijd aanwezig waren, de mods die niet aanwezig waren die gun ik wat anders.
Ja, daar heb ik overheen gelezen, excuses. Alsnog weggehaald.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik tel een paar mods en een FA in het betreffende topic dus 'zet maar een TR want we lezen niet alles' gaat niet op, dit vinden jullie dus gewoon normaal?
Aangepastquote:Op zondag 24 november 2024 20:48 schreef tong80 het volgende:
Moet Bokila zijn. Alvast bedankt en truste............
VBL / Willem 2 spits Bokila woedend na racisme tijdens derby tegen NAC
Kloptquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:15 schreef Wotte het volgende:
Loopt er nou iemand te vegen in het Feyenoord topic of ben ik nou gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |