De R waarvan je een pootje heb opgevreten, dus nu een P.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:45 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu een chocoladeletter jullie mogen raden welke letter
Een dikke L?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:45 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu een chocoladeletter jullie mogen raden welke letter
En dan draai je hem om en dan heb je een b.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
De R waarvan je een pootje heb opgevreten, dus nu een P.
Holland? Uit een ouwe doos?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Het antwoord was de letter K van Kim
gefeliciteerd @:coco @:ggmm
@Sabata #dtvquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
Zou je in Duitsland ook chocoladeletters hebben van de ß?
Uiteraard, hoe kan Uli Hoeneß anders zijn naam spellen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
Arbiter slaapt in een wortelpak.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
2x een penalty?
We lijken wel PSV joh met al die hulp van de scheids.
We moeten nog een helft.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:fetx @:r-woud93 en @:frozen-assassin op koers.
SS.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard, hoe kan Uli Hoeneß anders zijn naam spellen.
Anders gewoon 88 of SS, EIN REICH.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
Mag in Duitsland niet zo verkocht worden.quote:
Als die kerel nou gewoon een Nouri had gedaan dan had ik gelijk gekregenquote:
Bosnie kan er geen klote van.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Dat Duitsland is ook echt niet te stoppen
Alleen Spanje met Yamine Yamal, Carvajal en Rodri is nog een beter team ( cc: @:mexicanobakker)
Onjuiste stelling.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:52 schreef KingRoland het volgende:
Duitsland en Spanje zijn de 2 beste ploegen ter wereld als ze allemaal fit zijn. Verschil met nummer 3 en de rest is best groot.
Om een geval Nouri te voorkomenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:52 schreef over_hedge het volgende:
Wat is dat voor vreemde regel. Dat je sowieso gaat reanimeren
Ik noem het eerder een advies.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:52 schreef over_hedge het volgende:
Wat is dat voor vreemde regel. Dat je sowieso gaat reanimeren
lijkt me toch een stug defensieve ploegje die de volle 90 min een muur bouwen en dan eindigt zo een wedstrijd in 1-0 of 2-0. Duitsland maakt er gelijk 3 in de 1e helft. Is toch een verschilquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bosnie kan er geen klote van.
Mooi. Pierre ook.quote:
Ja of je hebt gewoon mensen die weten wat ze doen. En weten wanneer het wel of niet handig is om te doen. Ipv maar altijd te doenquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die kerel nou gewoon een Nouri had gedaan dan had ik gelijk gekregen
De EK halve finale trauma komt weer op. Morgen even naar de GGZ. Bedankt he.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
2x een penalty?
We lijken wel PSV joh met al die hulp van de scheids.
Nou volgende keer als die doorgaat leren ze je te checken of er ademhaling en hartslag is. Zo ja dan is op zij leggen genoeg.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik noem het eerder een advies.
Jammer genoeg ging mijn BHV-cursus niet door deze week dus ik kan je helaas niet alle ins en outs vertellen.
nee, Schokolade Buchstaben kennen ze natuurlijk wel, maar voor een ß zal iemand creatief met een B moeten wordenquote:
Is blijkbaar niet altijd goed in te schatten dus zekere voor onzekere.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja of je hebt gewoon mensen die weten wat ze doen. En weten wanneer het wel of niet handig is om te doen. Ipv maar altijd te doen
@Saekerhettquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
nee, Schokolade Buchstaben kennen ze natuurlijk wel, maar voor een ß zal iemand creatief met een B moeten worden
Nu heb ik hier ook zin in, maar heb niets in huis.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:50 schreef KingRoland het volgende:
Thee met chocola is een geweldige combinatie
Komt dat vaak voor een naam die begint met ß ?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
nee, Schokolade Buchstaben kennen ze natuurlijk wel, maar voor een ß zal iemand creatief met een B moeten worden
Ik hoop dat ik morgen een chocoladeletter in de schoen hebquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
Omdat @:kingroland een chocoladeletter heeft heb ik inmiddels een paar kikkers en muizen op.
Was vergeten dat die bestondenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
Omdat @:kingroland een chocoladeletter heeft heb ik inmiddels een paar kikkers en muizen op.
Daarom was het ook een advies.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou volgende keer als die doorgaat leren ze je te checken of er ademhaling en hartslag is. Zo ja dan is op zij leggen genoeg.
Kijk maar in de wc.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik morgen een chocoladeletter in de schoen heb
Daar twijfel ik eigenlijk niet aan!quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Feijenoord zijn ze nog op zoek naar de letter Q, voor Q en Q Timber.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:57 schreef KingRoland het volgende:
als je chocoladeletters maakt dan maak je toch heel het alfabet
Sinterklaas hoort ook wat je allemaal zingt bij Feyenoordquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook, tot mijn vriendin ze meenam voor mijn nichtje waar we wel op passen.quote:
Nee is allemaal evenveel.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:58 schreef KingRoland het volgende:
Als je een I als chocoladeletter hebt, dan heb je toch weinig chocolade?
Wie?quote:
Zo lijkt het gedrag wel sprekend op een aantal VBL users.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh ik lees net dat Weghorst zijn act belangrijker vond dan een beetje respect tonen.
Rare knuppel is het ook.
Namen en rugnummers.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo lijkt het gedrag wel sprekend op een aantal VBL users.
Ik doe mijn boodschappen in Smilde ouwe reus.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In Friesland misschien, in Drenthe niet.
Chocoladeletter in je broek.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar dat ligtquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik doe mijn boodschappen in Smilde ouwe reus.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel een Jade Anna update
Niet gelezenquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:01 schreef tong80 het volgende:
Een fraai gebaar van meerdere spelers van het Nederlands elftal, tijdens het medische noodgeval op de bank van Hongarije. Denzel Dumfries meldde zich bij de cirkel die door de Hongaren werd gemaakt, waarna onder meer wisselspelers Nick Olij en Mark Flekken zich erbij voegden.
Een persoon op de bank bij Hongarije ging in de openingsfase van de wedstrijd naar de grond. Op televisiebeelden was te zien dat hij trilde met zijn benen. Om wie het gaat, is nog niet bekend. Spelers en stafleden van Hongarije maakten een cirkel om de persoon, die op dat moment werd behandeld door medisch personeel.
Terwijl de wedstrijd stillag, voegden de Nederlandse spelers zich bij de menselijke cirkel. Commentator Jeroen Grueter van de NOS reageerde: "Een mooie symbolische daad."
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh ik lees net dat Weghorst zijn act belangrijker vond dan een beetje respect tonen.
Rare knuppel is het ook.
Gohquote:
Klopt, ze hebben alles op de rails.quote:
quote:
Swift?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft Taylor dat betaald?
Denzel is de echte aanvoerder.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:01 schreef tong80 het volgende:
Een fraai gebaar van meerdere spelers van het Nederlands elftal, tijdens het medische noodgeval op de bank van Hongarije. Denzel Dumfries meldde zich bij de cirkel die door de Hongaren werd gemaakt, waarna onder meer wisselspelers Nick Olij en Mark Flekken zich erbij voegden.
Een persoon op de bank bij Hongarije ging in de openingsfase van de wedstrijd naar de grond. Op televisiebeelden was te zien dat hij trilde met zijn benen. Om wie het gaat, is nog niet bekend. Spelers en stafleden van Hongarije maakten een cirkel om de persoon, die op dat moment werd behandeld door medisch personeel.
Terwijl de wedstrijd stillag, voegden de Nederlandse spelers zich bij de menselijke cirkel. Commentator Jeroen Grueter van de NOS reageerde: "Een mooie symbolische daad."
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Dat Duitsland is ook echt niet te stoppen
Alleen Spanje met YLamine Yamal, Carvajal en Rodri is nog een beter team ( cc: @:mexicanobakker)
Ahhhhquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Na de 60ste minuut pas wisselen. Staat in het handboek.
@GGMM en ik moesten hierom erg lachenquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja de tegenstander ziet door de bomen het Bosnie meer.
Ik vond deze best leukquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja de tegenstander ziet door de bomen het Bosnie meer.
Ik weet van niksquote:
Zijn even zwaar als de letter I en O.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Vandaag bij de appie waren er alleen maar S chocoladeletter hazelnoten wtfen ik keek bij 2 albert heijns
dit is niet het goede deuntjequote:
Meen je nietquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is niet het goede deuntje
dit wel
oeh ah oeh ah ed de goey
Die Malen is het net-niet inderdaadquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:06 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer gaat koeman malen uit zijn lijden verlossen?
Wat de Hecke?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:07 schreef -XOR- het volgende:
JP van Hecke ipv De Ligt is ook wel wat optimistisch.
Fout. Hondelul.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is niet het goede deuntje
dit wel
oeh ah oeh ah ed de goey
Daar is hij al bijna een uur over aan het malen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:06 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer gaat koeman malen uit zijn lijden verlossen?
Bijzonder hier, dat FA's en moderators gewoon van het strijdtoneel verdwijnen zonder wat te zeggen.quote:
Stop hier mee!quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is hij al bijna een uur over aan het malen.
Virgil mag je ook wel doorselecteren.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:07 schreef -XOR- het volgende:
Liever niet, dat is de enige wereldtopper die we hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Virgil mag je ook wel doorselecteren.
In mijn contract staat dat ik daar niets over mag zeggen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bijzonder hier, dat FA's en moderators gewoon van het strijdtoneel verdwijnen zonder wat te zeggen.
Benieuwd naar de kleine lettertjes in jullie contract.
Meerdere Malen al.quote:
Is Ziggo tegenwoordig al pauperquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee ik kijk niet via een pauper stream.
Ik had nergens last van via GOquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Is Ziggo tegenwoordig al pauper
Dat was een nieuw sociaal contract.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bijzonder hier, dat FA's en moderators gewoon van het strijdtoneel verdwijnen zonder wat te zeggen.
Het verleden van De Ligt in Oranje wekt helaas ook weinig reden tot optimisme.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:07 schreef -XOR- het volgende:
Tegenwoordig?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Is Ziggo tegenwoordig al pauper
Oh, @onlogisch is dus overspannen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was een nieuw sociaal contract.
Ik ben in de periferie van het land, dat zal het zijnquote:
Oh daarom dat onlogisch er niet meer is.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was een nieuw sociaal contract.
pak ze aanquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ipv De Vrij, die twee uitstekende interlands speelde in oktober.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:07 schreef -XOR- het volgende:
zit die op de tribune????hoe dan???quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:11 schreef Netsplitter het volgende:
Nou koeman, goede zet om Zirkzee naar de tribune te sturen.
Gewoon op een stoeltjequote:Op zaterdag 16 november 2024 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zit die op de tribune????hoe dan???
Hij liep naar boven en ging zitten daarquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zit die op de tribune????hoe dan???
Die is ook een stuk beter dan Van Hecke.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ipv De Vrij, die twee uitstekende interlands speelde in oktober.
Ik maak mij best wel wat zorgen om die jongen.quote:
Wil je nog een Amstel?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik maak mij best wel wat zorgen om die jongen.
Tijd voor een interventie.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik maak mij best wel wat zorgen om die jongen.
Cyberpunk: Edgerunnersquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:13 schreef KingRoland het volgende:
ik ga na deze wedstrijd een nieuwe serie de kans geven, suggesties?
Daar is hij weer, die beste man,quote:
De Penguin graag die kijk ik nu ookquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:13 schreef KingRoland het volgende:
Clarkson's farm.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:13 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Traantje gelaten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is hij weer, die beste man,
die graag moderaten kan.
Op het forum is hij altijd paraat,
met zijn wijze woorden staat hij paraat.
Voor R-woud93, deze beste kerel,
een flesje Amstel, dat staat hem wel.
Om te proosten op zijn online leven,
waar hij zoveel tijd aan heeft gegeven.
Dus pak dat flesje, hef het glas,
op R-woud93, die er altijd was.
Een ode aan zijn moderatiekunst,
die in het forum altijd gunst.
Groet,
PietGPT
"Spannend" morgen. 14:00 uur.quote:
Rij je nou groot met groot?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:15 schreef Coco het volgende:
Lieve @DombohetOlifantje1, olifant zo groot,
Met oren die wapperen in de lucht, heel groot!
Wat een leuk gedicht.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:15 schreef Coco het volgende:
Lieve @:Dombohetolifantje1, olifant zo groot,
Sinterklaas heeft voor jou iets bijzonders bedacht,
Want jij bent altijd zo lief en zacht.
De pepernoten zijn klein, maar oh zo fijn,
Ze passen perfect bij jou, groot en klein.
Elke noot die je proeft, is vol van smaak,
Net zoals jij, een olifant met een grote haak.
Met je oren die flapperen in de wind,
Breng jij vrolijkheid, iedereen die je vindt.
Je speelt en danst, zo blij als een kind,
Met pepernoten die jij snel in je mond vindt!
Dus @:Dombohetolifantje1, eet ze op en wees blij,
Want Sinterklaas denkt altijd aan jou, zij aan zij.
Een dikke knuffel van de goedheiligman,
En nog veel lekkers voor jou, want je verdient het, ja!
Dit is walgelijk slecht. Zelf gemaakt zeker?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:15 schreef Coco het volgende:
Lieve @:Dombohetolifantje1, olifant zo groot,
Sinterklaas heeft voor jou iets bijzonders bedacht,
Want jij bent altijd zo lief en zacht.
De pepernoten zijn klein, maar oh zo fijn,
Ze passen perfect bij jou, groot en klein.
Elke noot die je proeft, is vol van smaak,
Net zoals jij, een olifant met een grote haak.
Met je oren die flapperen in de wind,
Breng jij vrolijkheid, iedereen die je vindt.
Je speelt en danst, zo blij als een kind,
Met pepernoten die jij snel in je mond vindt!
Dus @:Dombohetolifantje1, eet ze op en wees blij,
Want Sinterklaas denkt altijd aan jou, zij aan zij.
Een dikke knuffel van de goedheiligman,
En nog veel lekkers voor jou, want je verdient het, ja!
Hij rijmt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rij je nou groot met groot?
Stop voortaan wat moeite in je gedicht
Rijquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rij je nou groot met groot?
Stop voortaan wat moeite in je gedicht
Hier blijft het bij.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
Nog 1 goal Oranje dan is mijn voorspelling waarheid geworden
Ik hou niet van mensen die liegen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
Nog 1 goal Oranje dan is mijn voorspelling waarheid geworden
ik zie grotere tietenquote:
Hier blijft het niet bij.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:19 schreef GGMM het volgende:
Nog één goal en ik heb de juiste uitslag te pakken
Gaat niet gebeuren, de buit is binnenquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:19 schreef GGMM het volgende:
Nog één goal en ik heb de juiste uitslag te pakken
Ik wilde net gaan posten dat Dumfries altijd levert.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:18 schreef Coco het volgende:
Dumbfries snoert weer de mond van @:caland
2 als het kan. Dan heb ik weer goed gepould.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nog 30 min te spelen, geheid nog eentje erin
Graag een illustratie.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo lig ik er ook bij, tv aan en op de bank onder een dekentje met mijn mobiel natuurlijk.
Ga maar weer onder je hunebed liggenquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als jij stopt met jouw woord'grapjes'.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wout Weghorst is een echte winnaar
Dit.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:25 schreef GGMM het volgende:
Ja wat errug dat Wout Weghorst 100% met zijn sport bezig is en zich niet laat afleiden door een incident op de tribune
Laat die vent met rust zeg
Geen Stoovquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Fluffie deken, Samsung tv en mobiel.
Zijn sport is overdreven juichen na een penaltyquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:25 schreef GGMM het volgende:
Ja wat errug dat Wout Weghorst 100% met zijn sport bezig is en zich niet laat afleiden door een incident op de tribune
Er was geen incident op de tribune?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:25 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig vond ik Wout al voor de wedstrijd een lul, deze wedstrijd heeft daar verder geen invloed op.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:25 schreef GGMM het volgende:
Doping is geen sport.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met groeihormoon, anders was hij 1.40m geweest
Helaas werd dat geluid een week lang gesmoord vanwege een banquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:27 schreef KingRoland het volgende:
Bezsen/Inso is gearriveerd en daarmee ook het christelijk geluid wat luider is gaan klinken in dit topic.
Prima ontwikkeling
Nou ja wel een beetje maar het is superleuk om weer eens uitgedaagd te worden in je werkquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg de indruk dat GGMM het wel heel erg zwaar heeft met zijn nieuwe functie.
Ik wacht wel even tot de vacature voor de functie van onlogisch vrij komt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja wel een beetje maar het is superleuk om weer eens uitgedaagd te worden in je werk
Je zou het eens moeten proberen. Ambitie is best leuk
Dit zijn teksten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:28 schreef -river- het volgende:
Verschrikkelijk voor die schuddebeen maar zodra de scheidsrechter beslist dat het voetbal doorgaat moet je voor de winst gaan.
God luistert altijd.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Helaas werd dat geluid een week lang gesmoord vanwege een ban
God straft meteenquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oei, hopelijk heb je gebiecht.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |