Bert Maalderink.quote:Op zondag 17 november 2024 10:02 schreef SonicVolcano het volgende:
PascalZijn er überhaupt nog normale interviewers?
Geen totaalmens.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
''Iemand brak zijn been bij Burnley , dat is toch wel erger dan die assistent van Hongarije''
Dit is gewoon een schoft als persoon , meer niet.
Wie zei dit?quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
''Iemand brak zijn been bij Burnley , dat is toch wel erger dan die assistent van Hongarije''
Ik heb persoonlijk ook liever een epileptische aanval dan een gebroken been eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik niet een gebroken been is tijdelijkquote:Op zondag 17 november 2024 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk ook liever een epileptische aanval dan een gebroken been eigenlijk.
Een kennis van me brak zijn been. Infectie. Tot aan z'n vroege dood gehandicapt.quote:Op zondag 17 november 2024 15:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik niet een gebroken been is tijdelijk
Vreselijk natuurlijk maar dit is een uitzondering, ik heb een gebroken pols, vinger en rug gehad en dat is allemaal gelukkig genezenquote:Op zondag 17 november 2024 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een kennis van me brak zijn been. Infectie. Tot aan z'n vroege dood gehandicapt.
En ditquote:Op zondag 17 november 2024 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk ook liever een epileptische aanval dan een gebroken been eigenlijk.
Ik een arm en neus. Beiden met voetbal. Daarna heb ik gewoon nog bij Ajax gespeeld.quote:Op zondag 17 november 2024 15:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vreselijk natuurlijk maar dit is een uitzondering, ik heb een gebroken pols, vinger en rug gehad en dat is allemaal gelukkig genezen
Waar zei hij dat precies? Lees enkel dat hij de kritiek wel snapt en dat het misschien wat te uitbundig wasquote:
Interview bij de schoolkrantjournalist na de wedstrijd.quote:Op zondag 17 november 2024 20:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waar zei hij dat precies? Lees enkel dat hij de kritiek wel snapt en dat het misschien wat te uitbundig was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |