Tot de volgende keerquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:49 schreef -river- het volgende:
Leuke wedstrijd, dames en heren dank voor de aandacht.
Beetje tokkie ditquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:49 schreef Caland het volgende:
Mooi. Oranje (en dat staflid van Hongarije) naar de knock out fase.
Een succesje mag gevierd wordenquote:
leuk dat je nog op het einde aanschuift vriendquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een succesje mag gevierd worden
Uniek rijtje welquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:44 schreef Coco het volgende:
Het gaat tussen tong, bezsen, klaas en ggmm.
Ik vind dit juichen uiterst ongepast. Bij hoge uitzondering heb ik het een keer fout. Hoewel het niet veel scheelde. Maar goed, jij je zin en met grote tegenzin feliciteer ik je. Je weet niet beter en dat moet ik maar accepteren. Feli en geniet er van. Truste en tot merrege.quote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind dit juichen uiterst ongepast. Bij hoge uitzondering heb ik het een keer fout. Hoewel het niet veel scheelde. Maar goed, jij je zin en met grote tegenzin feliciteer ik je. Je weet niet beter en dat moet ik maar accepteren. Feli en geniet er van. Truste en tot merrege.
Ja, echt een compleet andere kant die hij opeens laat zien ook.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:39 schreef Parafernalia het volgende:
Oei oei Weghorst. Wat ben je dan een onsympathieke lul..
Wout Waphorst.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:39 schreef Parafernalia het volgende:
Stukje winnaarsmentaliteit tussen al die ideale schoonzonenquote:Op zaterdag 16 november 2024 23:39 schreef Parafernalia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |