Een pielerquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
En een bult stevige kerels die het duel niet schuwen
Laat Dombo met rustquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
Hier even de mensen die het al fout hebben doorgestreept, zodat het wat duidelijker is
[ afbeelding ]
Bedankt dat je mijn score even extra bedekt hebt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
Hier even de mensen die het al fout hebben doorgestreept, zodat het wat duidelijker is
[ afbeelding ]
Wat een haat bij het doorstrepen van Domboquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat deed ik in het verleden ook, maar werd lui.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Final fourquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:44 schreef Coco het volgende:
Het gaat tussen tong, bezsen, klaas en ggmm.
Waarom zo agressief dombo doorgestreept?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat je de kantjes eraf loopt tegenwoordigquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat deed ik in het verleden ook, maar werd lui.
Ik heb een uitdaging nodig.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je de kantjes eraf loopt tegenwoordig
Niet agressiefquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zo agressief dombo doorgestreept?
Het intellectuele rijtje zeg maarquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:44 schreef Coco het volgende:
Het gaat tussen tong, bezsen, klaas en ggmm.
Ik gun jou de overwinning makker.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:47 schreef GGMM het volgende:
Oei
Daar ging @:bezsen er bijna met de juiste uitslag vandoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |