SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:41 schreef Coco het volgende:
Waarom dat gele ding bij @Scrummie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwaar de gele kaart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tong gaat winnen dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom dat gele ding bij @:scrummie?
En een bult stevige kerels die het duel niet schuwenquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:41 schreef GotenSSJ het volgende:
We hebben echt een stel goede spelers, nu nog een goede spits en vooral een goede coach.
Liever een goede coach.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:41 schreef GotenSSJ het volgende:
We hebben echt een stel goede spelers, nu nog een goede spits en vooral een goede coach.
Een pielerquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
En een bult stevige kerels die het duel niet schuwen
Laat Dombo met rustquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
Hier even de mensen die het al fout hebben doorgestreept, zodat het wat duidelijker is
[ afbeelding ]
Bedankt dat je mijn score even extra bedekt hebt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
Hier even de mensen die het al fout hebben doorgestreept, zodat het wat duidelijker is
[ afbeelding ]
Wat een haat bij het doorstrepen van Domboquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat deed ik in het verleden ook, maar werd lui.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Final fourquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:44 schreef Coco het volgende:
Het gaat tussen tong, bezsen, klaas en ggmm.
Waarom zo agressief dombo doorgestreept?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat je de kantjes eraf loopt tegenwoordigquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat deed ik in het verleden ook, maar werd lui.
Ik heb een uitdaging nodig.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je de kantjes eraf loopt tegenwoordig
Niet agressiefquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zo agressief dombo doorgestreept?
Het intellectuele rijtje zeg maarquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:44 schreef Coco het volgende:
Het gaat tussen tong, bezsen, klaas en ggmm.
Ik gun jou de overwinning makker.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:47 schreef GGMM het volgende:
Oei
Daar ging @:bezsen er bijna met de juiste uitslag vandoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |