Daar is hij al bijna een uur over aan het malen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:06 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer gaat koeman malen uit zijn lijden verlossen?
Bijzonder hier, dat FA's en moderators gewoon van het strijdtoneel verdwijnen zonder wat te zeggen.quote:
Stop hier mee!quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is hij al bijna een uur over aan het malen.
Virgil mag je ook wel doorselecteren.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:07 schreef -XOR- het volgende:
JP van Hecke ipv De Ligt is ook wel wat optimistisch.
Liever niet, dat is de enige wereldtopper die we hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Virgil mag je ook wel doorselecteren.
In mijn contract staat dat ik daar niets over mag zeggen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bijzonder hier, dat FA's en moderators gewoon van het strijdtoneel verdwijnen zonder wat te zeggen.
Benieuwd naar de kleine lettertjes in jullie contract.
Meerdere Malen al.quote:
Is Ziggo tegenwoordig al pauperquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee ik kijk niet via een pauper stream.
Ik had nergens last van via GOquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Is Ziggo tegenwoordig al pauper
Dat was een nieuw sociaal contract.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bijzonder hier, dat FA's en moderators gewoon van het strijdtoneel verdwijnen zonder wat te zeggen.
Het verleden van De Ligt in Oranje wekt helaas ook weinig reden tot optimisme.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:07 schreef -XOR- het volgende:
Tegenwoordig?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Is Ziggo tegenwoordig al pauper
Oh, @onlogisch is dus overspannen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was een nieuw sociaal contract.
Ik ben in de periferie van het land, dat zal het zijnquote:
Oh daarom dat onlogisch er niet meer is.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was een nieuw sociaal contract.
pak ze aanquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ipv De Vrij, die twee uitstekende interlands speelde in oktober.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:07 schreef -XOR- het volgende:
zit die op de tribune????hoe dan???quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:11 schreef Netsplitter het volgende:
Nou koeman, goede zet om Zirkzee naar de tribune te sturen.
Gewoon op een stoeltjequote:Op zaterdag 16 november 2024 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zit die op de tribune????hoe dan???
Hij liep naar boven en ging zitten daarquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zit die op de tribune????hoe dan???
Die is ook een stuk beter dan Van Hecke.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ipv De Vrij, die twee uitstekende interlands speelde in oktober.
Ik maak mij best wel wat zorgen om die jongen.quote:
Wil je nog een Amstel?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik maak mij best wel wat zorgen om die jongen.
Tijd voor een interventie.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik maak mij best wel wat zorgen om die jongen.
Cyberpunk: Edgerunnersquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:13 schreef KingRoland het volgende:
ik ga na deze wedstrijd een nieuwe serie de kans geven, suggesties?
Daar is hij weer, die beste man,quote:
De Penguin graag die kijk ik nu ookquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:13 schreef KingRoland het volgende:
Clarkson's farm.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:13 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |