ik zie grotere tietenquote:
Hier blijft het niet bij.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:19 schreef GGMM het volgende:
Nog één goal en ik heb de juiste uitslag te pakken
Gaat niet gebeuren, de buit is binnenquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:19 schreef GGMM het volgende:
Nog één goal en ik heb de juiste uitslag te pakken
Ik wilde net gaan posten dat Dumfries altijd levert.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:18 schreef Coco het volgende:
Dumbfries snoert weer de mond van @:caland
2 als het kan. Dan heb ik weer goed gepould.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nog 30 min te spelen, geheid nog eentje erin
Graag een illustratie.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo lig ik er ook bij, tv aan en op de bank onder een dekentje met mijn mobiel natuurlijk.
Ga maar weer onder je hunebed liggenquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als jij stopt met jouw woord'grapjes'.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wout Weghorst is een echte winnaar
Dit.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:25 schreef GGMM het volgende:
Ja wat errug dat Wout Weghorst 100% met zijn sport bezig is en zich niet laat afleiden door een incident op de tribune
Laat die vent met rust zeg
Geen Stoovquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Fluffie deken, Samsung tv en mobiel.
Zijn sport is overdreven juichen na een penaltyquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:25 schreef GGMM het volgende:
Ja wat errug dat Wout Weghorst 100% met zijn sport bezig is en zich niet laat afleiden door een incident op de tribune
Er was geen incident op de tribune?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:25 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig vond ik Wout al voor de wedstrijd een lul, deze wedstrijd heeft daar verder geen invloed op.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:25 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |