KOZPquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Weer een hoop gedoe in de organisatie van Sinterklaas dit jaar. Ging weer een hoop fout. Hoe komt dat toch?
Dit boeit niemand iets.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Weer een hoop gedoe in de organisatie van Sinterklaas dit jaar. Ging weer een hoop fout. Hoe komt dat toch?
De stoomboot maakte opeens een ruk naar rechts omdat ze een landkaart op hoofdlijnen haddenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
sinterklaas bestaat nietquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
FEE is elders.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het ziet er beter uit dan afgelopen wedstrijden (maar kon ook bijna niet anders)quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Hongaren worden helemaal weggespeeld inderdaad!
is nu in staat een wissel door te voeren omdat hij het niet eens is met de beslissingscapaciteiten van zijn spelersquote:
Dat mag.quote:
Deze nam Gakpo, dat vond Koeman maar zo zo.quote:
stukje coffeeshopquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:44 schreef spapaars het volgende:
Opluchting in Amsterdam: onwel geworden Hongaarse assistent Szalai “stabiel en bij bewustzijn”
Erg mooiquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:44 schreef spapaars het volgende:
Opluchting in Amsterdam: onwel geworden Hongaarse assistent Szalai “stabiel en bij bewustzijn”
De K?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:45 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu een chocoladeletter jullie mogen raden welke letter
Augurkedquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:45 schreef KingRoland het volgende:
De K van Korea.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:45 schreef KingRoland het volgende:
De N van negerquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Met augurksmaak?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |