gelovige hangjeugd op illegale fietsen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:06 schreef Zipportal het volgende: [..] Die moeten weer een fatebiker van de weg schrapen.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:08 schreef tong80 het volgende:
Iemand vaan de dood gered en Weghorst gaat op z'n knieën om de goede lieve heer te danken. Wat een mooi mens is het toch.
Ze willen zelf verder spelenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Beetje ongepast om nu te gaan juichen WoutMan man man
Die mogen ze ook wel eens reanimeren!quote:
Ja, en? Je hoeft niet daardoor niet als een mongool zonder enig inlevingsvermogen te gedragen oid.quote:
Nee, dit is niet leukquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die mogen ze ook wel eens reanimeren!
Laten we het respectvol houdenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijken kan je niet reanimeren...quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Koeman is een drinker.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:10 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom staat gebroeder van de Kameleon Van Hecke in het Nederlands Elftal?
Ga naar KLB joh.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet mogelijk nee.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lijken kan je niet reanimeren...
Dat is letterlijk wat er gebeurtquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:08 schreef Adames het volgende:
Wat een onzinpenalty
En hebben ze geen betere penaltynemer. Dit gaat nog vaak mis
Had misschien de situatie niet helemaal in de gaten omdat hij in zijn hoofd met zijn werk bezig was.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:11 schreef spapaars het volgende:
De man lag schuddend op de grond, maar de Hongaarse trainer was gewoon bezig met aanwijzingen geven aan zijn elftal, ook best raar.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:11 schreef Coco het volgende:
User @:pisces29 zegt DIG moderator @:chevycaprice waar het op staat.
Die dacht waarschijnlijk dat die kerel een vaccin had genomen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:10 schreef superniger het volgende:
Wappie Wout geeft terecht geen neuk.
We noemen dat een Platinietje. Remember EK1 finale in 1985. De Heizel.quote:
Denk het niet, iedereen ging eromheen staan, maar hij liep naar de zijlijn.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Had misschien de situatie niet helemaal in de gaten omdat hij in zijn hoofd met zijn werk bezig was.
Amstel?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ik pak er een lekker koud pilsje bij.
Met worst?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
Alkoholiker.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind dat je de Mongolen, en dan nog het meest die met het Syndroom van Down, tekort doet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
walgelijk om zo te gaan juichen
wat een mongool die weghorst
Geniet er maar even lekker van.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
De meeste hebben inderdaad meer verstand dan weghorstquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind dat je de Mongolen, en dan nog het meest die met het Syndroom van Down, tekort doet.
Kijk eens naar de eerste post na jouw post.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welke?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
Laat de gulp dicht vanavond.quote:
Affligemquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb hier Hertog Jan pils of Affligem Blond, welke zal ik nemen?
Affligem Blondquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
Lijkt mij een eenvoudige keuzequote:Op zaterdag 16 november 2024 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
Hij vreet het etiket op.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niks erbij? Ben je op dieet? Amstel Light?
Soms neem ik er wel een worstje of kaasje bij maar niet altijd.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niks erbij? Ben je op dieet? Amstel Light?
Gewoon allebei. Je hebt toch geen homoquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
Vandaag was het Wout Wegworstquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Soms neem ik er wel een worstje of kaasje bij maar niet altijd.
Hertog Jan Pils. Affligem is erg matig.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
Altijdquote:
Ed de Goeij?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd
Nu die ene gast wiens naam ik zelfs alweer vergeten ben weg is bij Feyenoord zullen er ook weinig mensen zijn die hem weg willen hebben
terechtquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
commentator komt weer klaar op frenkie
Ze laten alleen Russen binnenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Hongaarse verdediging sluit de boel hermetisch af.
Frenkie is ook wel lekker bezigquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
commentator komt weer klaar op frenkie
De Hongaren zullen daar wel niet om…quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:23 schreef Netsplitter het volgende:
Malen zit totaal niet in de wedstrijd
Daar moet je niet om malenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:23 schreef Netsplitter het volgende:
Malen zit totaal niet in de wedstrijd
tegen fukking hongarijequote:
Hij kan wel afronden, in tegenstelling tot Brobbey.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
Weghorst kan weer eens niet met een bal omgaan, goh
Ik zeg het niet vaak maar jij hebt er echt kijk op.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
tegen fukking hongarije
nog nooit gezien tegen de grote landen
In het land der blinden is eenoog koning.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:25 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Hij kan wel afronden, in tegenstelling tot Brobbey.
Ja, dat kloptquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:25 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Hij kan wel afronden, in tegenstelling tot Brobbey.
Mokergoede post, je pakt terecht likes!quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een eenogige slang.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:25 schreef Bezsen het volgende:
[..]
In het land der blinden is eenoog koning.
Precies. Elke bal die niet stil lig of die hij niet met z'n hoofd kan bewerken is falen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
Weghorst kan weer eens niet met een bal omgaan, goh
Pepernoten?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:26 schreef skysherrif het volgende:
Ons middenveld is wel aan het strooien.
5 jaar ongeslagen van 1950 tot 1954.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
tegen fukking hongarije
Net als Duitsland 5 jaar eerder.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
5 jaar ongeslagen van 1950 tot 1954.
Daar kun je over discussiëren maar we spelen nu tegen Hongarije. Of moet de commentator dat telkens erbij vermelden?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
tegen fukking hongarije
Hij is waarschijnlijk helemaal niet arm, hoef je geen medelijden mee te hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:27 schreef -river- het volgende:
Wat een kut wedstrijd, na die shake benen kan ik er niet meer inkomen. Ik blijf aan die arme man denken.
Mijn DM staat open voor een luisterend oor.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:27 schreef -river- het volgende:
Wat een kut wedstrijd, na die shake benen kan ik er niet meer inkomen. Ik blijf aan die arme man denken.
Ja leuk, ik was hem net vergeten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:27 schreef -river- het volgende:
quote:
Dat was inderdaad een goed elftal van horen zeggenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
5 jaar ongeslagen van 1950 tot 1954.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:27 schreef -river- het volgende:
Chris zal vast heel gezellig zijn op verjaardagen.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:30 schreef Coco het volgende:
Waarom staat er NED - HUN? Hun die gaan sterven groeten u?
Internationale Nations League template makker.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:30 schreef Coco het volgende:
Kon er volgens @Caland geen kut vanquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:30 schreef Luckyseven het volgende:
Gravenberch is inmiddels echt onze beste speler geworden.
Hunebed uit Drenthe spelen ze tegenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:30 schreef Coco het volgende:
Oh, daarom zien we Dombo dus niet postenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hunebed uit Drenthe spelen ze tegen
Puskas ja. Die was in de finale geblesseerd, scoorde nog wel. Hongarije met 2-0 voor en de Duiters wonnen met 3-2. Dass wunder von Bern. Nog groter trauma dan wij in 74. Zoals gezegd. 5 jaar ongeslagen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een goed elftal van horen zeggen
Zat puskas in dat team??? volgens mij wel he
maar dat is nu al 70 jaar geleden
Ik heb gravenberch een paar jaar geleden een supertalent genoemdquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kon er volgens @:caland geen kut van
Onder Arend Martijn uit Bergentheim kan allesquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, de vlag ook uitgegrijsd want dat boeit toch nietquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:30 schreef Coco het volgende:
Die is al naar hunebedquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, daarom zien we Dombo dus niet posten
Echt genieten. Nu al geweldig en wordt wereldtopper. Jammer dat we geen aanvallers hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:30 schreef Luckyseven het volgende:
Gravenberch is inmiddels echt onze beste speler geworden.
Dit seizoen snoert hij veel monden iig.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wowquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb gravenberch een paar jaar geleden een supertalent genoemd
Is toch niet vreemd. Siert hem.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:33 schreef R-woud93 het volgende:
Grueter kan het moment met die Hongaar maar moeilijk loslaten zo te horen.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die is al naar hunebed
@:Zipportal heeft daar een situatieschets bij
ik was de enige in het 020 topic die dat zei ja...quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wowdat deed echt helemaal niemand in die tijd. je moet idd wel een visionair zijn
Ik ontdekte Messi.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik was de enige in het 020 topic die dat zei ja...
Ja, bijzonder dat je 10 jaar terug een Huntelaar op de bank moest zetten, en we nu aan het klooien zijn met Weghorst.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echt genieten. Nu al geweldig en wordt wereldtopper. Jammer dat we geen aanvallers hebben.
Feyenoorders zekerquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:34 schreef -XOR- het volgende:
Het blijft lollig dat er ook mensjes waren die dachten dat het Nederlands Elftal beter zou functioneren zonder De Jong.
We willen een fanatiek Oranje sfeervak creëren waarin verschillende supportersgroepen door elkaar kunnen staan. We hebben het dan over fanatieke (oudere) oranje supporters, maar ook over verschillende ‘lokale’ supportersgroepen. Wel zijn we ervan doordrongen dat sommige supportersgroepen niet zullen afreizen naar elkaars steden. We zullen niemand verbieden om bepaalde oranje attributen aan te trekken. Clubspecifieke attributen zijn niet gewenst.quote:
We hebben met F. de Jong nog nooit de halve finale van een EK gehaaldquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:34 schreef -XOR- het volgende:
Het blijft lollig dat er ook mensjes waren die dachten dat het Nederlands Elftal beter zou functioneren zonder De Jong.
Terecht.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wij gaan uit van jouw expertise.
Jij vindt het prima lopen nu?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:34 schreef -XOR- het volgende:
ja dat was heel moeilijk.....quote:
De Hongaren worden helemaal weggespeeld inderdaad!quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:34 schreef -XOR- het volgende:
Akkoord.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sorry chef, kwam ook door Sinterklaas.
Weer een hoop gedoe in de organisatie van Sinterklaas dit jaar. Ging weer een hoop fout. Hoe komt dat toch?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sorry chef, kwam ook door Sinterklaas.
KOZPquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Weer een hoop gedoe in de organisatie van Sinterklaas dit jaar. Ging weer een hoop fout. Hoe komt dat toch?
Dit boeit niemand iets.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Weer een hoop gedoe in de organisatie van Sinterklaas dit jaar. Ging weer een hoop fout. Hoe komt dat toch?
De stoomboot maakte opeens een ruk naar rechts omdat ze een landkaart op hoofdlijnen haddenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
sinterklaas bestaat nietquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
FEE is elders.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het ziet er beter uit dan afgelopen wedstrijden (maar kon ook bijna niet anders)quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Hongaren worden helemaal weggespeeld inderdaad!
is nu in staat een wissel door te voeren omdat hij het niet eens is met de beslissingscapaciteiten van zijn spelersquote:
Dat mag.quote:
Deze nam Gakpo, dat vond Koeman maar zo zo.quote:
stukje coffeeshopquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:44 schreef spapaars het volgende:
Opluchting in Amsterdam: onwel geworden Hongaarse assistent Szalai “stabiel en bij bewustzijn”
Erg mooiquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:44 schreef spapaars het volgende:
Opluchting in Amsterdam: onwel geworden Hongaarse assistent Szalai “stabiel en bij bewustzijn”
De K?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:45 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu een chocoladeletter jullie mogen raden welke letter
Augurkedquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:45 schreef KingRoland het volgende:
De K van Korea.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:45 schreef KingRoland het volgende:
De N van negerquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Met augurksmaak?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:45 schreef KingRoland het volgende:
De A van Aziaatquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |