Oh, daarom zien we Dombo dus niet postenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hunebed uit Drenthe spelen ze tegen
Puskas ja. Die was in de finale geblesseerd, scoorde nog wel. Hongarije met 2-0 voor en de Duiters wonnen met 3-2. Dass wunder von Bern. Nog groter trauma dan wij in 74. Zoals gezegd. 5 jaar ongeslagen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een goed elftal van horen zeggen
Zat puskas in dat team??? volgens mij wel he
maar dat is nu al 70 jaar geleden
Ik heb gravenberch een paar jaar geleden een supertalent genoemdquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kon er volgens @:caland geen kut van
Onder Arend Martijn uit Bergentheim kan allesquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, de vlag ook uitgegrijsd want dat boeit toch nietquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:30 schreef Coco het volgende:
Waarom staat er NED - HUN? Hun die gaan sterven groeten u?
Die is al naar hunebedquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, daarom zien we Dombo dus niet posten
Echt genieten. Nu al geweldig en wordt wereldtopper. Jammer dat we geen aanvallers hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:30 schreef Luckyseven het volgende:
Gravenberch is inmiddels echt onze beste speler geworden.
Dit seizoen snoert hij veel monden iig.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wowquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb gravenberch een paar jaar geleden een supertalent genoemd
Is toch niet vreemd. Siert hem.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:33 schreef R-woud93 het volgende:
Grueter kan het moment met die Hongaar maar moeilijk loslaten zo te horen.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die is al naar hunebed
@:Zipportal heeft daar een situatieschets bij
ik was de enige in het 020 topic die dat zei ja...quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wowdat deed echt helemaal niemand in die tijd. je moet idd wel een visionair zijn
Ik ontdekte Messi.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik was de enige in het 020 topic die dat zei ja...
Ja, bijzonder dat je 10 jaar terug een Huntelaar op de bank moest zetten, en we nu aan het klooien zijn met Weghorst.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echt genieten. Nu al geweldig en wordt wereldtopper. Jammer dat we geen aanvallers hebben.
Feyenoorders zekerquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:34 schreef -XOR- het volgende:
Het blijft lollig dat er ook mensjes waren die dachten dat het Nederlands Elftal beter zou functioneren zonder De Jong.
We willen een fanatiek Oranje sfeervak creëren waarin verschillende supportersgroepen door elkaar kunnen staan. We hebben het dan over fanatieke (oudere) oranje supporters, maar ook over verschillende ‘lokale’ supportersgroepen. Wel zijn we ervan doordrongen dat sommige supportersgroepen niet zullen afreizen naar elkaars steden. We zullen niemand verbieden om bepaalde oranje attributen aan te trekken. Clubspecifieke attributen zijn niet gewenst.quote:
We hebben met F. de Jong nog nooit de halve finale van een EK gehaaldquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:34 schreef -XOR- het volgende:
Het blijft lollig dat er ook mensjes waren die dachten dat het Nederlands Elftal beter zou functioneren zonder De Jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |