De R waarvan je een pootje heb opgevreten, dus nu een P.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:45 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu een chocoladeletter jullie mogen raden welke letter
Een dikke L?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:45 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu een chocoladeletter jullie mogen raden welke letter
En dan draai je hem om en dan heb je een b.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
De R waarvan je een pootje heb opgevreten, dus nu een P.
Holland? Uit een ouwe doos?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Het antwoord was de letter K van Kim
gefeliciteerd @:coco @:ggmm
@Sabata #dtvquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
Zou je in Duitsland ook chocoladeletters hebben van de ß?
Uiteraard, hoe kan Uli Hoeneß anders zijn naam spellen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
Arbiter slaapt in een wortelpak.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
2x een penalty?
We lijken wel PSV joh met al die hulp van de scheids.
We moeten nog een helft.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:fetx @:r-woud93 en @:frozen-assassin op koers.
SS.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard, hoe kan Uli Hoeneß anders zijn naam spellen.
Anders gewoon 88 of SS, EIN REICH.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
Mag in Duitsland niet zo verkocht worden.quote:
Als die kerel nou gewoon een Nouri had gedaan dan had ik gelijk gekregenquote:
Bosnie kan er geen klote van.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Dat Duitsland is ook echt niet te stoppen
Alleen Spanje met Yamine Yamal, Carvajal en Rodri is nog een beter team ( cc: @:mexicanobakker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |