Mag in Duitsland niet zo verkocht worden.quote:
Als die kerel nou gewoon een Nouri had gedaan dan had ik gelijk gekregenquote:
Bosnie kan er geen klote van.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Dat Duitsland is ook echt niet te stoppen
Alleen Spanje met Yamine Yamal, Carvajal en Rodri is nog een beter team ( cc: @:mexicanobakker)
Onjuiste stelling.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:52 schreef KingRoland het volgende:
Duitsland en Spanje zijn de 2 beste ploegen ter wereld als ze allemaal fit zijn. Verschil met nummer 3 en de rest is best groot.
Om een geval Nouri te voorkomenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:52 schreef over_hedge het volgende:
Wat is dat voor vreemde regel. Dat je sowieso gaat reanimeren
Ik noem het eerder een advies.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:52 schreef over_hedge het volgende:
Wat is dat voor vreemde regel. Dat je sowieso gaat reanimeren
lijkt me toch een stug defensieve ploegje die de volle 90 min een muur bouwen en dan eindigt zo een wedstrijd in 1-0 of 2-0. Duitsland maakt er gelijk 3 in de 1e helft. Is toch een verschilquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bosnie kan er geen klote van.
Mooi. Pierre ook.quote:
Ja of je hebt gewoon mensen die weten wat ze doen. En weten wanneer het wel of niet handig is om te doen. Ipv maar altijd te doenquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die kerel nou gewoon een Nouri had gedaan dan had ik gelijk gekregen
De EK halve finale trauma komt weer op. Morgen even naar de GGZ. Bedankt he.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
2x een penalty?
We lijken wel PSV joh met al die hulp van de scheids.
Nou volgende keer als die doorgaat leren ze je te checken of er ademhaling en hartslag is. Zo ja dan is op zij leggen genoeg.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik noem het eerder een advies.
Jammer genoeg ging mijn BHV-cursus niet door deze week dus ik kan je helaas niet alle ins en outs vertellen.
nee, Schokolade Buchstaben kennen ze natuurlijk wel, maar voor een ß zal iemand creatief met een B moeten wordenquote:
Is blijkbaar niet altijd goed in te schatten dus zekere voor onzekere.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja of je hebt gewoon mensen die weten wat ze doen. En weten wanneer het wel of niet handig is om te doen. Ipv maar altijd te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |