@Saekerhettquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
nee, Schokolade Buchstaben kennen ze natuurlijk wel, maar voor een ß zal iemand creatief met een B moeten worden
Nu heb ik hier ook zin in, maar heb niets in huis.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:50 schreef KingRoland het volgende:
Thee met chocola is een geweldige combinatie
Komt dat vaak voor een naam die begint met ß ?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
nee, Schokolade Buchstaben kennen ze natuurlijk wel, maar voor een ß zal iemand creatief met een B moeten worden
Ik hoop dat ik morgen een chocoladeletter in de schoen hebquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
Omdat @:kingroland een chocoladeletter heeft heb ik inmiddels een paar kikkers en muizen op.
Was vergeten dat die bestondenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
Omdat @:kingroland een chocoladeletter heeft heb ik inmiddels een paar kikkers en muizen op.
Daarom was het ook een advies.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou volgende keer als die doorgaat leren ze je te checken of er ademhaling en hartslag is. Zo ja dan is op zij leggen genoeg.
Kijk maar in de wc.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik morgen een chocoladeletter in de schoen heb
Daar twijfel ik eigenlijk niet aan!quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Feijenoord zijn ze nog op zoek naar de letter Q, voor Q en Q Timber.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:57 schreef KingRoland het volgende:
als je chocoladeletters maakt dan maak je toch heel het alfabet
Sinterklaas hoort ook wat je allemaal zingt bij Feyenoordquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook, tot mijn vriendin ze meenam voor mijn nichtje waar we wel op passen.quote:
Nee is allemaal evenveel.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:58 schreef KingRoland het volgende:
Als je een I als chocoladeletter hebt, dan heb je toch weinig chocolade?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |