Hier zit een Koos-grap in.quote:
Zoals je in de sluitpost al kon lezen loopt er al een zelfde topic over. Voel je vrij om daar uitgebreid te discussiëren over dat onderwerpquote:Op woensdag 17 april 2024 14:46 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf genieten van de slotjes in VBL. Nu deze weer. Is het een record ? Is het tevens een record dat een VBL user een VBL-mod attendeert op het feit dat tong80 een topic opent ? Hij attendeert de mod niet om te laten zien dat Tong goed bezig is. Nee, het feit dat er al een topic is op een ander forum over dit onderwerp schiet alle doelen en knikkers voorbij. Hoe durft tong80 een topic te openen met een uitgebreide OP en tevens en ook informatie met een knipoog. Laten we de ironie wel varen, de topics ongepost, het gepostte ongezien bedaren, opdat Tong nooit meer durft te posten. Trusten. Maak er wat van. Ik heb er een houten en hard hoofd in.
VBL / Zaterdag Jeroen Stekelenburg en Milan van Dongen op TV.
Ik heb gekeken. Daar loopt het storm inderdaad. Daar zijn de twee posts die zijn geplaatst in een topic van een paar jaar geleden inderdaad gezet door twee VBL-users. De één infantiel de ander negatief. Daar hoef je in VBL geen nieuw topic voor te openen.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals je in de sluitpost al kon lezen loopt er al een zelfde topic over. Voel je vrij om daar uitgebreid te discussiëren over dat onderwerp
Ik geniet al van het EK-forum.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fantastisch makker. Heel veel plezier daar
Ik zal stoppen. Wees niet bang. Waarom is hetgeen ik als lunch heb vandaag wel belangrijkquote:
Ik ben de laatste die iets niet relativerend of luchtig opvat. Als geniale, desalnietemin briljante VBL user zal ik jouw ironie koesteren. Je kunt me niet van schijnheiligheid beschuldigen. M'n PM's en DM's waren oprecht. Ook de veren en diversen in je reet. Je hebt wel gelijk dat ik af en toe ff moet dimmen. Ik maak me te druk. Er zijn belangrijker dingen. Van horen zeggen.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:50 schreef GGMM het volgende:
Dat is een post van maart die je nu quote
Misschien wordt het tijd voor wat rust, je zit weer heel dicht tegen een meltdown aan. (Oprecht advies, al ga je dat ongetwijfeld als belediging opvatten)
Dat van die lunch was even wat luchtigsSoms is dat even nodig
Ik heb er vorig jaar twee gekregen. Voor de prijs van één. Als bonus openhartoperatie. Mij wordt verweten te vertellen dat ik achter het doel stond in Hamburg. Ik heb net een hele tekst verwijderd. Er kwam ook kanker in voor. Voordat ik beschuldigd word voor het op mezelf betrekken ben ik de negatievelingen voor.3 mei krijg ik de uitslag van 35 bestralingen. Ik hoop op een positief resultaat. Ik ga het dan vieren met een hamburger. En het posten in de SC-VBL. Dat ik in Hamburg was en een Hamburger at.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bacon en ik had een hamburger
Ik ga vol voor de hartaanval vandaag
Gevoel voor humor heb je wel makkerquote:Op donderdag 18 april 2024 23:41 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het gifje van Rommel gewoon gezien. En gelachen uiteraard.
Alstublieft. 71 topics:quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:52 schreef Paul het volgende:
Hallo, ik zoek het topic over voetbalshirts/tenues, zoiets, kunnen jullie het vinden?
Laatste weken niet lekker, zal proberen de draad weer op te pakken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zeg vriendelijke vrienden jullie zien nu in het Ajax topic dat een groot aantal users het er mee eens is dat er wel wat actie in de tent mag. Dus wat is jullie plan en wat gaan jullie doen
Krekels klinken harder dan de megafoon van de capo.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zeg vriendelijke vrienden jullie zien nu in het Ajax topic dat een groot aantal users het er mee eens is dat er wel wat actie in de tent mag. Dus wat is jullie plan en wat gaan jullie doen
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is verdacht stil inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Krekels klinken harder dan de megafoon van de capo.
Ik zet geen TR's. Het "stoort" me wel dat de Feijenoorders/PSVers zo aanwezig zijn in het Ajax topic. Heeft niks meer met plaagstootjes te maken. De insteek is meestal negatief of trollend. Uitzonderingen natuurlijk daargelaten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:33 schreef onlogisch het volgende:
Ach ja. De huilende Ajacieden. Wat een leuke rubriek kan dat toch zijn. We zitten hier op een openbaar forum waar iedereen zijn of haar zegje kan doen binnen de kaders die gesteld zijn. Dat het jullie jaren voor de wind is gegaan en jullie weinig last hadden van plaagstootjes of venijnige opmerkingen omtrent je cluppie heeft van jullie wel een soort woke-community gemaakt hoor. Bij iedere zucht of scheet wordt er een TR geplaatst en is men tot op het bot beledigd. Dat mag ook wel eens ophouden. Je moest eens weten hoe het was om Feyenoorder te zijn hier van 2005 tot 2017.
Betekent het dan dat een topic volledig ondergescheten mag worden? Nee, natuurlijk niet. Maar bedenk ook even als je voor ieder wissewasje een TR plaatst mods, waaronder ik zelf, sneller geneigd bent hem af te vinken.
Bottomline; stop being a bitch en weet een beetje te incasseren. Als het écht te ver gaat worden daar echt wel maatregelen getroffen.
Aan alle PSV'ers en Feyenoorders; Gooi geen olie op het vuur. Big brother is watching you en zo.
echt je kan nog beter aan een dood paard trekkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Een ja maar jullie reactie, je verwacht het niet. Omdat het Feyenoord-topic van 2005-2017 niet zo leuk was moet het Ajax-topic dat nu ook maar niet zijn. Wat een niveau.
Geen zorgen sneeuwvlokje. Als het uit de klauwen loopt wordt daar echt wel op geacteerd. Alleen met TR's 'boehoeh hij lacht Ajax uit omdat we ons op het veld zo voor schut zetten' kunnen we niet zoveelquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Een ja maar jullie reactie, je verwacht het niet. Omdat het Feyenoord-topic van 2005-2017 niet zo leuk was moet het Ajax-topic dat nu ook maar niet zijn. Wat een niveau.
Misschien eens luisteren naar wat de kritiek nou daadwerkelijk is in plaats van je te verschuilen achter domme termen als 'woke' en 'sneeuwvlokje' en zo'n achterlijk TR voorbeeld geven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen zorgen sneeuwvlokje. Als het uit de klauwen loopt wordt daar echt wel op geacteerd. Alleen met TR's 'boehoeh hij lacht Ajax uit omdat we ons op het veld zo voor schut zetten' kunnen we niet zoveel
Misschien moet jij eens lezen wat ik schrijf. Dat soort TR's worden er geplaatst.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien eens luisteren naar wat de kritiek nou daadwerkelijk is in plaats van je te verschuilen achter domme termen als 'woke' en 'sneeuwvlokje' en zo'n achterlijk TR voorbeeld geven.
Wellicht is het probleem dat je zelf te vuistdiep in hetzelfde clubje zit? Lastig corrigeren dan, ik begrijp het.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen zorgen sneeuwvlokje. Als het uit de klauwen loopt wordt daar echt wel op geacteerd. Alleen met TR's 'boehoeh hij lacht Ajax uit omdat we ons op het veld zo voor schut zetten' kunnen we niet zoveel
je ziet zelf toch ook wel wie er in het topic aanwezig zijn voor een discussie en wie de intentie daarvoor niet hebben en er wel dagelijks te vinden zijn?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens lezen wat ik schrijf. Dat soort TR's worden er geplaatst.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je ziet zelf toch ook wel wie er in het topic aanwezig zijn voor een discussie en wie de intentie daarvoor niet hebben en er wel dagelijks te vinden zijn?
*havenclubquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:40 schreef TornadoDK het volgende:
Een beetje dollen moet kunnen natuurlijk maar het Ajax topic wordt echt continu alleen maar getrolled daar bepaalde users van een bepaalde haven club daar mag je best een keer iets aan doen.
Zeker nu @onlogisch een ferm beroep doet op incasseringsvermogen is dit verwijt relevant en bovenal onbeantwoord gebleven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:29 schreef Wotte het volgende:
Wel persoonlijke aanvallen uitdelen maar verwijderen als je de bal terugkrijgt.
Weinig ruggengraat.
Luister eens ipv zo ontzettend eigenwijs te zijn of kap er lekker mee ook prima.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel een leuke rubriek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik reageer één keer normaal inhoudelijk en ik word direct afgezeken en beledigd door Ajax-users die het allemaal niet kunnen hebben. Dan lees je shit als ‘die wordt vast als kind geslagen’. En tegelijkertijd in FB zeiken dat het allemaal veel te ver gaat
Ja, de verziekte sfeer ligt allemaal aan de Feyenoorders die durven af en toe kritiek te hebben op dit elftal (lol).
Wat doe je anders dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik reageer één keer normaal inhoudelijk
Dat er sinds een aantal jaar wat meer steken worden uitgedeeld is uiteraard terecht maar 9/10 keer klik ik dat topic al niet aan omdat het altijd dezelfde usual suspects zijn met hun 'grappen'. En dat is zeker niet van het niveau een sneer na een penalty het stadion uitschieten maar het heeft geen geen enkel niveau, alles wordt negatief belicht. Vorig jaar niet onterecht natuurlijk maar er is geen enkele ruimte meer voor een normale discussie en dat vind ik soms best jammer. Meestal denk ik bij een nieuwtje dan 'ik post het wel niet' want dan krijg je weer Klaas met zijn domme opmerkingen, Caland met een gevat grapje en andere types zonder inhoud. Niet dat je verder bang moet zijn voor een negatieve opmerking maar constant hetzelfde voorspelbare gezeur is nogal vermoeiond. Al licht het niet enkel aan 'de feyenoorders' natuurlijk. En nee dat wil niet zeggen dat je helemaal geen kritiek mag hebben en het hier een soort Ajax Netwerk moet worden, dat is ook niets.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik reageer één keer normaal inhoudelijk en ik word direct afgezeken en beledigd door Ajax-users die het allemaal niet kunnen hebben. Dan lees je shit als ‘die wordt vast als kind geslagen’. En tegelijkertijd in FB zeiken dat het allemaal veel te ver gaat
Ja, de verziekte sfeer ligt allemaal aan de Feyenoorders die durven af en toe kritiek te hebben op dit elftal (lol).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |