welke betere spelers dan? hahahahahahahquote:Bosz: ‘Met dit elftal moet je van Feyenoord winnen want wij hebben betere spelers’
Gisteren, 22:40
(op alle fronten)quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
welke betere spelers dan? hahahahahahah
Feyenoord was op alle fronten beter
[ link | afbeelding ]
photo free image
Het was voor Feyenoord gewoon een goede wedstrijd en voor PSV de slechtste sinds Arsenal uit. Dan zijn beide teams idd ongeveer gelijk aan elkaar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
photo free image
En de rest van de statistieken? Of hoe moet ik ‘alle’ interpreteren?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
photo free image
Alle drie de keren niet gewonnen van Feyenoord dit jaar. Spelen wel vaak slechte wedstrijden dan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het was voor Feyenoord gewoon een goede wedstrijd en voor PSV de slechtste sinds Arsenal uit. Dan zijn beide teams idd ongeveer gelijk aan elkaar.
De rest van de statistieken zijn niet interessantquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En de rest van de statistieken? Of hoe moet ik ‘alle’ interpreteren?
Lekker zakken chips blijven wegkanen na wedstrijdenquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:40 schreef klaasweetalles het volgende:
de man heeft een zogenaamde trauma![]()
![]()
4 is niet beter dan 4, maar evenveel, snuggere.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De rest van de statistieken zijn niet interessant
uiteindelijk gaat het om de kansen die je creëert en de bal die tussen de palen komt
Ik kon me er uiteraard niet druk om maken als neutrale supporter en het was een hele vermakelijke pot maar Feyenoord was gister wel lichtelijk het vervelendste team. Dat constante gerol is echt treurig, evenals het vragen om kaarten. Mooi dat de scheids daar in één geval meteen geel voor gaf.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Noa Lang en Luuk de Jong in je gelederen hebt mag je het echt nooit meer hebben over dat soort dingen hebben
Dan moet Feyenoord wel top top level zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle drie de keren niet gewonnen van Feyenoord dit jaar. Spelen wel vaak slechte wedstrijden dan.
Ik vind vooral Santi daar erg vervelend in. En dan is het bij hem zelfs nog erger als het niet looptquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kon me er uiteraard niet druk om maken als neutrale supporter en het was een hele vermakelijke pot maar Feyenoord was gister wel lichtelijk het vervelendste team. Dat constante gerol is echt treurig, evenals het vragen om kaarten. Mooi dat de scheids daar in één geval meteen geel voor gaf.
Wellenreuther is een hele vervelende zeiker bij een scheidsrechters, die moet het nu wel gaan afleren ja, het had hem zomaar een rode kaart kunnen kosten (lol)quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kon me er uiteraard niet druk om maken als neutrale supporter en het was een hele vermakelijke pot maar Feyenoord was gister wel lichtelijk het vervelendste team. Dat constante gerol is echt treurig, evenals het vragen om kaarten. Mooi dat de scheids daar in één geval meteen geel voor gaf.
Hij is er ook helemaal niet goed in he, heb altijd het idee dat hij zichzelf er meer mee uit het spel haalt dan zijn directe tegenstander.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind vooral Santi daar erg vervelend in. En dan is het bij hem zelfs nog erger als het niet loopt
Denk niet dat Test voor april oid echt helemaal weer in vorm is. Dus daar heb je weinig aan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 00:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja Dest is vastgelegd, maar die ligt er ook nog maanden uit.
Nee die speelt hooguit een paar potjes mee voor de leuk, dus als Teze weggaat mis je een linksback, rechtsback en een CV. En het is augustus.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Denk niet dat Test voor april oid echt helemaal weer in vorm is. Dus daar heb je weinig aan.
Wat een vermoeiende act, dit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet Feyenoord wel top top level zijn.
Voor het frame klinkt dit leuk, maar de afgelopen onderlinge wedstrijden laten iedere keer maar klein niveau verschil zien tussen beide teams. Feyenoord speelde gisteren namelijk helemaal niet zo’n goede wedstrijd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het was voor Feyenoord gewoon een goede wedstrijd en voor PSV de slechtste sinds Arsenal uit. Dan zijn beide teams idd ongeveer gelijk aan elkaar.
Het was (van beide kanten) een matige en daardoor vermakelijke wedstrijd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Voor het frame klinkt dit leuk, maar de afgelopen onderlinge wedstrijd laten iedere keer maar klein niveau verschil zien tussen beide teams. Feyenoord speelde gisteren namelijk helemaal niet zo’n goede wedstrijd.
Feyenoord en PSV zijn ook aan elkaar gewaagd en dan krijg je dit soort wedstrijdenquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was (van beide kanten) een matige en daardoor vermakelijke wedstrijd.
Jullie gaan 2-5-3 spelen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:59 schreef PSVCL het volgende:
2 verstekingen voor achterin en je bent kampioen in maart
Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'het frame', maar ik denk dat het plafond van PSV vorig seizoen (en dit seizoen) een stukje hoger ligt dan dat van Feyenoord. Maar dat is natuurlijk slechts mijn bescheiden mening.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Voor het frame klinkt dit leuk, maar de afgelopen onderlinge wedstrijden laten iedere keer maar klein niveau verschil zien tussen beide teams. Feyenoord speelde gisteren namelijk helemaal niet zo’n goede wedstrijd.
Het lijkt mij echt sterk dat psv nog een seizoen gaat meemaken als vorig seizoenquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'het frame', maar ik denk dat het plafond van PSV vorig seizoen (en dit seizoen) een stukje hoger ligt dan dat van Feyenoord. Maar dat is natuurlijk slechts mijn bescheiden mening.
Ik vind juist dat PSV vooral heel veel pech had tegen NECquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt sterk dat psv nog een seizoen gaat meemaken als vorig seizoen
dat is bijna onmogelijk
het had af en toe wel erg veel geluk
Precies dit frame. Ik denk namelijk dat het elkaar allemaal niet zoveel ontloopt/ontliep. PSV vorig jaar de betere, maar de onderlinge duels laten tot nu toe iedere keer zien dat het allemaal wel dicht bij elkaar ligt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'het frame', maar ik denk dat het plafond van PSV vorig seizoen (en dit seizoen) een stukje hoger ligt dan dat van Feyenoord. Maar dat is natuurlijk slechts mijn bescheiden mening.
Elke match standaard goal tegen na 89ste minuutquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:02 schreef tompsv18 het volgende:
Teze wil zo snel mogelijk naar AS Monaco toe lees ik. Nou, de groeten dan. Tegen RKC kunnen we mooi de verdediging van Jong PSV opstellen die vorig seizoen meer dan 80 tegengoals in de KKD hadden.
Earnie mag wel eens gaan koken (zoals mijn neefje het zegt).quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:59 schreef PSVCL het volgende:
2 verstekingen voor achterin en je bent kampioen in maart
Mijn neefje zegt niets.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Earnie mag wel eens gaan koken (zoals mijn neefje het zegt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mijn neefje zegt niets.Goh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Anders heb je straks geen verdediging meer overquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Earnie mag wel eens gaan koken (zoals mijn neefje het zegt).
Klopt ja , vandaar dat Feyenoord de laatste 7 onderlinge wedstrijden maar 1 keer binnen 90 min heeft weten de winnen ( ook nog eens dankzij Ruperti )quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Precies dit frame. Ik denk namelijk dat het elkaar allemaal niet zoveel ontloopt/ontliep. PSV vorig jaar de betere, maar de onderlinge duels laten tot nu toe iedere keer zien dat het allemaal wel dicht bij elkaar ligt.
[..]
Mijn neefje zegt niets.Nouri?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Plaats een TR, dan kom je er vanzelf achter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is dit over het randje? Wat denken we.
Ben geen nsb'erquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Plaats een TR, dan kom je er vanzelf achter.
[..]
Mijn neefje zegt niets.Het zit in de familieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Mwa, valt wel mee toch. Met het oog op een vervangende rol.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:41 schreef RipCity het volgende:
Wat een armoede zeg al die opties waar ze nu blijkbaar voor gaan
Hoezo vervangende rol? Wie gaat de vaste rechtsback, linksback (dit seizoen) en rechter CV worden dan? Als je dalijk met Van Aanholt - Boscagli - Van den Berg - Tete gaat spelen...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, valt wel mee toch. Met het oog op een vervangende rol.
Die onderlinge duels zeggen weinig of iets dicht bij elkaar ligt over een seizoen tegen alle clubs.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Precies dit frame. Ik denk namelijk dat het elkaar allemaal niet zoveel ontloopt/ontliep. PSV vorig jaar de betere, maar de onderlinge duels laten tot nu toe iedere keer zien dat het allemaal wel dicht bij elkaar ligt.
Ik las op Twitter dat die Javi Galan van Atletico ook in beeld is. Was jarenlang de back van Celta de Vigo, vorig jaar uitgeleend aan Real Sociedad. Hopelijk wordt het een beetje dat kaliber, wat ervaring in die laatste linie is altijd lekker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoezo vervangende rol? Wie gaat de vaste rechtsback, linksback (dit seizoen) en rechter CV worden dan? Als je dalijk met Van Aanholt - Boscagli - Van den Berg - Tete gaat spelen...En dan is Van den Berg nogal een moeilijk verhaal ook.
Dat klinkt veel te exotisch, een Spanjaard van een topploeg in Spanje die in Nederland komt voetballen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:20 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik las op Twitter dat die Javi Galan van Atletico ook in beeld is. Was jarenlang de back van Celta de Vigo, vorig jaar uitgeleend aan Real Sociedad. Hopelijk wordt het een beetje dat kaliber, wat ervaring in die laatste linie is altijd lekker.
Van den Berg moet ik ook nog zien voor dat geld. Heb liever een type Hector Moreno. Voor rechtsback kwamen bij een of andere podcast met Karsdorp als suggestie, daar word ik dan weer niet blij van.
Nah, dat klopt ook niet helemaal. Dat gaat op als het om een enkel duel gaat, niet als het eigenlijk al wedstrijdenlang heel dicht bij elkaar ligt (over het afgelopen jaar vijfmaal).quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Die onderlinge duels zeggen weinig of iets dicht bij elkaar ligt over een seizoen tegen alle clubs.
Al speel je 100 wedstrijden tegen elkaar, je kan het niet vergelijken met een heel seizoen tegen alle verschillende clubs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Nah, dat klopt ook niet helemaal. Dat gaat op als het om een enkel duel gaat, niet als het eigenlijk al wedstrijdenlang heel dicht bij elkaar ligt (over het afgelopen jaar vijfmaal).
Ja, ik vind dat eigenlijk wel een prima opzet. Als dat zo kan worden neergezet lijkt me dat niet heel slecht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoezo vervangende rol? Wie gaat de vaste rechtsback, linksback (dit seizoen) en rechter CV worden dan? Als je dalijk met Van Aanholt - Boscagli - Van den Berg - Tete gaat spelen...En dan is Van den Berg nogal een moeilijk verhaal ook.
Dan zijn je backs behoorlijk matig imo, en dat CV duo is ook geen zekerheidje (niet dat dat met Ramalho wel zo wasquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat eigenlijk wel een prima opzet. Als dat zo kan worden neergezet lijkt me dat niet heel slecht.
Het zijn wel spelers met ervaring. Ik denk dat dat voor de Eredivisie nu eigenlijk wel prima is. Die Rodriguez was destijds ook echt een hele fijne speler. Degelijke arbeider.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan zijn je backs behoorlijk matig imo, en dat CV duo is ook geen zekerheidje (niet dat dat met Ramalho wel zo was)
En PSV wel 2 (!) keer, met 1 doelpunt verschil.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt ja , vandaar dat Feyenoord de laatste 7 onderlinge wedstrijden maar 1 keer binnen 90 min heeft weten de winnen ( ook nog eens dankzij Ruperti )
Dat is voor feyenoord de enige manier om resultaat te behalen tegen PSV. Het spel dood maken en back up vanuit Zeist want voetballend zijn ze bijna altijd de mindere.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En 1 keer met 10 doelpunten verschilquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En PSV wel 2 (!) keer, met 1 doelpunt verschil.
De xG stand gaf vorig jaar ook al aan dat het verschil minder groot was dan dat in punten duidelijk was. PSV heeft vorig jaar met de ‘perfect strike’ het verschil gemaakt, waar ze terecht alle lof voor hebben gekregen, maar dat enorme kwaliteitsverschil zie ik wat minder.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Die onderlinge duels zeggen weinig of iets dicht bij elkaar ligt over een seizoen tegen alle clubs.
Ja, lekker relevant voor deze discussiequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En 1 keer met 10 doelpunten verschil![]()
feyenoord voor altijd de 3e club van NL
Alleen jullie verdediging is sterker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:29 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De xG stand gaf vorig jaar ook al aan dat het verschil minder groot was dan dat in puntje duidelijk was. PSV heeft vorig jaar met de ‘perfect strike’ het verschil gemaakt, waar ze terecht alle lof voor hebben gekregen, maar dat enorme kwaliteitsverschil zie ik wat minder.
Even aankijken wat wij nog aan verdedigers halen. Verder gaan jullie Slotball missen denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:29 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De xG stand gaf vorig jaar ook al aan dat het verschil minder groot was dan dat in punten duidelijk was. PSV heeft vorig jaar met de ‘perfect strike’ het verschil gemaakt, waar ze terecht alle lof voor hebben gekregen, maar dat enorme kwaliteitsverschil zie ik wat minder.
Dat laatste sowieso, maar verwacht bij ons ook nog wel wat actie op de transfermarkt. Anders zijn we idd minder dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Even aankijken wat wij nog aan verdedigers halen. Verder gaan jullie Slotball missen denk ik.
Eens. Herhaling van Madueke, graag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:58 schreef leolinedance het volgende:
Baka mag van mij voor 40-45 M wel vertrekken naar RB Leipzig. Leuke speler maar te weinig rendement.
de xG is in deze sowieso niet interessant omdat je in een competitie speelt waarin de helft van de elftallen gekwalificeerd is voor G-voetbal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:29 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De xG stand gaf vorig jaar ook al aan dat het verschil minder groot was dan dat in punten duidelijk was. PSV heeft vorig jaar met de ‘perfect strike’ het verschil gemaakt, waar ze terecht alle lof voor hebben gekregen, maar dat enorme kwaliteitsverschil zie ik wat minder.
Wat een onzin. Heeft niks met supporters te maken gehad. PSV zal hem wel geen rooskleurig perspectief voorgehouden hebben. Hij moest niet voor niks verkassen naar de bank telkens als er een wedstrijd op hoger niveau werd gespeeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:07 schreef PSVCL het volgende:
De ondergewaarde ervaren prijzenpakker Ramalho is helaas weggejaagd door eigen supporters , die had je nog goed kunnen gebruiken voor 1 seizoen.
Speelde alle CL poulewedstrijden (1 keer invallen en 5 keer startte hij in de basis).quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:58 schreef tappejan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heeft niks met supporters te maken gehad. PSV zal hem wel geen rooskleurig perspectief voorgehouden hebben. Hij moest niet voor niks verkassen naar de bank telkens als er een wedstrijd op hoger niveau werd gespeeld.
Dat laatste is pas onzin. Hij werd alleen een aantal keer op de bank gehouden om Schouten de opbouw te laten verzorgen van achteruit. Maar in de CL speelde hij meestal gewoon hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:58 schreef tappejan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heeft niks met supporters te maken gehad. PSV zal hem wel geen rooskleurig perspectief voorgehouden hebben. Hij moest niet voor niks verkassen naar de bank telkens als er een wedstrijd op hoger niveau werd gespeeld.
Ik vind het bijzonder jammer dat Ramalho weg is maat. Al heeft Flamingo ook wel zo’n wekelijkse ketser in zich.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:44 schreef Buitendam het volgende:
Altijd als ik twijfel of ik blij ben dat Ramalho weg is kijk ik de thuiswedstrijd tegen Sevilla terug en dan weet ik het weer.
Ik laat mij verrassen. Denk alleen niet dat ie wekelijks gaat spelen naast Boscagli als die aankoop er komt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder jammer dat Ramalho weg is maat. Al heeft Flamingo ook wel zo’n wekelijkse ketser in zich.
Kansloos. Ik las dat PSV ook geïnteresseerd is in Oosterwolde trouwensquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:36 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Hahahahaha. Standaard elke zomer bij psv namen
Valt me wel tegen van hem eerlijk gezegd, met z’n gelul hoeveel hij om de club geeft etc.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:44 schreef Caland het volgende:
[ x ]
(lol)
Mister middelmaat die zijn club zo te kakken zet, je zal er maar fan van zijn @:psvcl
Maakt het idd nog 10x ergerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een droeftoeter die Teze. Eerst nog verkondigen dat hij 2 september op de teamfoto bij PSV staat en nu zelfs niet meer willen spelen als er een club interesse heeft. Opgeruimd staat netjes.
110% zeker dat die niet komt en ze geen enkel alternatief hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Is er al een verdediger binnen?![]()
Of gaan we tot eind augustus hopen en bidden dat Sepp voor PSV kiest en Liverpool hem voor een appel en een ei verkoopt?
We mochten hem met vulpen opschrijven. Liegebeest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een droeftoeter die Teze. Eerst nog verkondigen dat hij 2 september op de teamfoto bij PSV staat en nu zelfs niet meer willen spelen als er een club interesse heeft. Opgeruimd staat netjes.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:44 schreef Caland het volgende:
[ x ]
(lol)
Mister middelmaat die zijn club zo te kakken zet, je zal er maar fan van zijn @:psvcl
Als je zoontje Teze uitkiest voor z'n shirt mag je 'm wel 2 dagen opsluiten en videotapes laten zien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:54 schreef GGMM het volgende:
Je zal maar een shirtje van die vent gekocht hebben (voor je zoontje, want volwassen mannen met een voetbalshirt heb ik geen medelijden mee)
Rik Elfrink is een kritiekloze fan met een pen maar een droeftoeter gaat mij wat verquote:
Daar had hij toch al nooit meer bijgezetenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Teze sowieso nooit meer bij Oranje.
Primaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:57 schreef CR7 het volgende:
Slecht staaltje blufpoker. Die had natuurlijk ook nooit verwacht dat er überhaupt maar een club interesse in hem zou hebben. Laat staan een prima club als Monaco.
Maarten Wijffels vindt Jordan een domme jongen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oei, Jordan Teze schijt even in het warme bad van PSV.
Zal niet aan die 2,5 miljoen netto liggen die hij daar gaat pakken natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:05 schreef ISVV het volgende:
Lekker een transfer forceren naar een subtopper waar je voor 8000 man in een matige competitie speelt.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan jullie het Teze nou kwalijk nemen dat die een stap wil maken naar een club waar top level spelers spelen?
Hebben ze nog verdedigers?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
@:gurneyisbestoke zit klaar voor de meltdown.
Normaal zou je denken dat het tussen PSV en Monaco niet zo enorm veel scheelt. Maar wat ik vermoed is dat Teze helemaal niet zo dom is. Hij weet ook dat zo'n seizoen als de vorige nooit meer geëvenaard kan worden en dat iedereen zwaar boven hun kunnen heeft gepresteerd. Dus waar iedereen denkt dat die zo achterlijk als een varken is. Is hij juist de enige die het wel snapt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan jullie het Teze nou kwalijk nemen dat die een stap wil maken naar een club waar top level spelers spelen?
Ik denk dat Teze niet veel verder denkt dan zijn bankrekening. En dat is zijn goed recht, maar beetje matig om het op deze manier af te dwingen zeker als kind van de club.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Normaal zou je denken dat het tussen PSV en Monaco niet zo enorm veel scheelt. Maar wat ik vermoed is dat Teze helemaal niet zo dom is. Hij weet ook dat zo'n seizoen als de vorige nooit meer geëvenaard kan worden en dat iedereen zwaar boven hun kunnen heeft gepresteerd. Dus waar iedereen denkt dat die zo achterlijk als een varken is. Is hij juist de enige die het wel snapt.
Geerttruida > tezequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:44 schreef Caland het volgende:
[ x ]
(lol)
Ach het is een mooie stap voor een speler van zijn niveau. Die ziet een schip voorbij gaan wat nooit meer voor hem gaat komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Normaal zou je denken dat het tussen PSV en Monaco niet zo enorm veel scheelt. Maar wat ik vermoed is dat Teze helemaal niet zo dom is. Hij weet ook dat zo'n seizoen als de vorige nooit meer geëvenaard kan worden en dat iedereen zwaar boven hun kunnen heeft gepresteerd. Dus waar iedereen denkt dat die zo achterlijk als een varken is. Is hij juist de enige die het wel snapt.
Als ie nog een jaar bij PSV blijft en vervolgens transfervrij weggaat dan wordt het op een houtje bijten natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal niet aan die 2,5 miljoen netto liggen die hij daar gaat pakken natuurlijk.
Hij zit al bij PSV ipv Ajax…quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Om een contract te tekenen bij PSV, jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:45 schreef VEM2012 het volgende:
Eigenlijk zou je zo’n Teze gewoon naar het tweede terug moeten zetten en dwingen het contract uit te dienen. Kost je 10 miljoen, maar de volgende idioot bedenkt zich wel twee keer.
Ach joh, die jongen speelt al heel zijn leven voor PSV en weet zelf ook wel dat ie geen topper is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:02 schreef TLC het volgende:
Teze wil perse op de bank zitten in Monaco
Ik denk dat iedereen wel snapt dat hij daarheen wil. Ik denk dat er alleen wat problemen zijn met de manier waarop hij maanden roept dat hij blijft en dan nu weigert te spelen omdat hij ineens weg wil.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:01 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ach joh, die jongen speelt al heel zijn leven voor PSV en weet zelf ook wel dat ie geen topper is.
Dan vind ik het niet zo gek dat ie nu naar Monaco wil.
Ik doe niet aan Instashit. Kun je het even vertalen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef PSVCL het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Noano in de reacties
Ik ook niet .. kan de reacties wel gewoon lezenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Instashit. Kun je het even vertalen?
Hij vind het kinderachtigquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Instashit. Kun je het even vertalen?
Wel eens met Noa dat een ESPN als 'journalistiek' medium dit niet zo moet gaan posten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef PSVCL het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Noano in de reacties
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
Hij krabbelt nu weer terug. Jordan lijkt mij een dommige jongen.
[ x ]
Ik hoop dat Bosz hem op de bank zet, hem de hele tweede helft laat warmlopen en dan niet in laat vallen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
Hij krabbelt nu weer terug. Jordan lijkt mij een dommige jongen.
[ x ]
Klopt, maar jokken is niet netjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:02 schreef PSVCL het volgende:
Als bosz/psv vanmiddag nou had gezegd dat Teze morgen niet beschikbaar is omdat ie bezig is met een transfer af te ronden had je deze onzin allemaal niet gehad
Ik ben benieuwd of dit bij de big 4 ook gebeurtquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Soms moet je wat dingen verdraaien voor eigen bestwil. Zeker in de top.
Ik kan mij nog een andere keer herinneren dat Monaco op het laatste moment afhaakte voor een Eredivisie-verdediger die niet erg evenwichtig was.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Teze komt niet erg evenwichtig over. Als ik AS Monaco was dan zou ik nu afhaken.
Zeker eens gehoord jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dit bij de big 4 ook gebeurt
@:kingroland
Soms zeg zelfs jij wel eens zinnige dingen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:02 schreef PSVCL het volgende:
Als bosz/psv vanmiddag nou had gezegd dat Teze morgen niet beschikbaar is omdat ie bezig is met een transfer af te ronden had je deze onzin allemaal niet gehad
Jammer dat Bosz zijn eigen belang boven dat van de club plaatst. Zulke dingen moet je intern houden. Wat ik al eerder zei...de eerste scheurtjes bij Kamikaze Bosz worden alsmaar groter.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Soms moet je wat dingen verdraaien voor eigen bestwil. Zeker in de top.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jammer dat Bosz zijn eigen belang boven dat van de club plaatst. Zulke dingen moet je intern houden. Wat ik al eerder zei...de eerste scheurtjes bij Kamikaze Bosz worden alsmaar groter.
Teze is gewoon erg slim.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:12 schreef Tarado het volgende:
In normale omstandigheden zet je hem dan uit de selectie, maar Marcel & Ernie zijn niet zo van de verdedigers, dus moet je hem nog opstellen ook.
Je kan het draaien zoals je wil, maar het is/was gewoon werkweigering, dat blijkbaar door de leiding geaccepteerd wordt als de spoeling dun is op een bepaalde positie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Teze is gewoon erg slim.
Hij heeft door dat eerst weigeren te spelen en dan weer zeggen dat je wel wil spelen ervoor zorgt dat iedereen zegt: Nou rot maar op ook, zet die maar lekker op de tribune!
Heeft ie zijn zin en hoeft ie niet te spelen.
Zeg ik eens wat bewust onzinnigs, word ik ineens WEL serieus genomen. Het is wat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan het draaien zoals je wil, maar het is/was gewoon werkweigering, dat blijkbaar door de leiding geaccepteerd wordt als de spoeling dun is op een bepaalde positie.
Verder is het probleem wat veel vaker voorkomt bij zelf opgeleide spelers, niet alleen bij PSV, die worden meestal wat minder snel (op)gewaardeerd dan aankopen, dan barst de bom ook weleens.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja ze noemen hem niet voor niets Kamikaze Bosz en Bosz Afkoopsom
Denk niet dat RKC de punten mee naar huis gaat nemen hierdoor, maar wel grappig om te zien dat het bad nog niet op temperatuur is bij PSV.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:12 schreef Buitendam het volgende:
Domme actie, maar hij biedt dezelfde dag nog z’n excuses publiekelijk aan. Ik snap de hijgerigheid van de concurrentie met de hoop op interne chaos, maar het valt allemaal wel mee.
Vooral geschrokken van de reacties denk ik, want hij wilde tegen Feyenoord al niet meedoen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:12 schreef Buitendam het volgende:
Domme actie, maar hij biedt dezelfde dag nog z’n excuses publiekelijk aan. Ik snap de hijgerigheid van de concurrentie met de hoop op interne chaos, maar het valt allemaal wel mee.
Ja, dat zou kunnen. Of een goed gesprek met Bosz en de Jong ofzo. Maar dan nog is het niet echt een situatie zoals we nog kennen van Gomes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral geschrokken van de reacties denk ik, want hij wilde tegen Feyenoord al niet meedoen.
2 zoekacties op google leveren welgeteld 2 hits op die totaal niet aansluiten bij wat je zegt. Volgens mij ben jij dus de enige die met die bijnamen komtquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja ze noemen hem niet voor niets Kamikaze Bosz en Bosz Afkoopsom
Je ziet het wel vaker in de voetbalwereld, maar het blijft wel raar natuurlijk. Ik snap de initiële gedachte wel (niet geblesseerd willen raken en daarmee een transfer verloren zien gaan), maar tot het moment dat je daadwerkelijk weg bent sta je gewoon onder contract bij je oude club en is dat ook de club die jouw salaris betaalt. Dit toont voor mij vooral (wederom) de macht/invloed van de zaakwaarnemers, want ik schat Teze totaal niet in als een jongen die dit soort capriolen zou gaan uithalen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral geschrokken van de reacties denk ik, want hij wilde tegen Feyenoord al niet meedoen.
Had het even vertaald. Maar je moet zoeken op "Bosz Montant forfaitaire" of "Bosz Pauschalbetrag".quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
2 zoekacties op google leveren welgeteld 2 hits op die totaal niet aansluiten bij wat je zegt. Volgens mij ben jij dus de enige die met die bijnamen komtMaar ga door met deze act, ik vind hem wel vermakelijk! En uiteindelijk krijg je altijd gelijk; want als je aan de top staat is er logischerwijs maar 1 vrije richting en dat is naar beneden, dus houd vol
!
Ja het is goed met jequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Had het even vertaald. Maar je moet zoeken op "Bosz Montant forfaitaire" of "Bosz Pauschalbetrag".
Toch vreemd dat hij tot twee keer toe dan dit soort capriolen uithaalt, of hij moet echt zwakbegaafd zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je ziet het wel vaker in de voetbalwereld, maar het blijft wel raar natuurlijk. Ik snap de initiële gedachte wel (niet geblesseerd willen raken en daarmee een transfer verloren zien gaan), maar tot het moment dat je daadwerkelijk weg bent sta je gewoon onder contract bij je oude club en is dat ook de club die jouw salaris betaalt. Dit toont voor mij vooral (wederom) de macht/invloed van de zaakwaarnemers, want ik schat Teze totaal niet in als een jongen die dit soort capriolen zou gaan uithalen.
Ik denk niet het met angst voor blessures te maken heeft, hij wil die transfer wat sneller afdwingen, de methode kan je over twisten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je ziet het wel vaker in de voetbalwereld, maar het blijft wel raar natuurlijk. Ik snap de initiële gedachte wel (niet geblesseerd willen raken en daarmee een transfer verloren zien gaan), maar tot het moment dat je daadwerkelijk weg bent sta je gewoon onder contract bij je oude club en is dat ook de club die jouw salaris betaalt. Dit toont voor mij vooral (wederom) de macht/invloed van de zaakwaarnemers, want ik schat Teze totaal niet in als een jongen die dit soort capriolen zou gaan uithalen.
Heb je hem ooit horen praten? Echt geen helder licht, maar misschien praat ie ook als iemand met down omdat hij krampachtig zijn zachte g probeert te verbergen (net als Gakpo en Sambo).quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch vreemd dat hij tot twee keer toe dan dit soort capriolen uithaalt, of hij moet echt zwakbegaafd zijn.
Goud dit soort inzichten. Zo blij met je bijdrage elke keer weer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Teze is een mietje
ik vermoed dat heel die transfer niet doorgaat en eieren voor zijn geld kiest
bosz is ook een sufkutje met zijn grote bek en zelf ook eieren voor zijn geld kiest
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jammer dat Bosz zijn eigen belang boven dat van de club plaatst. Zulke dingen moet je intern houden. Wat ik al eerder zei...de eerste scheurtjes bij Kamikaze Bosz worden alsmaar groter.
Ledezma speelt anders erg goed.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Zelfs met 2 mislukte backs 3-0 voorstaan, koekoek.
En naar die van AZ en Twente als het zo blijft.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:02 schreef RipCity het volgende:
Feyenoord kan weer heel seizoen naar onze rug kijken
Dan mag er wel verdedigend wat bij komen hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:02 schreef RipCity het volgende:
Feyenoord kan weer heel seizoen naar onze rug kijken
Hoezo. We maken RKC af.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan mag er wel verdedigend wat bij komen hoor.
Mentaliteit van die jongen is echt ongekend. Wat een energie hij erin gooit in de rol als invaller is echt fantastisch.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:51 schreef ISVV het volgende:
Ik ben echt blij met Til. Soms lomp, maar zo gruwelijk doelgericht en echt een prima rendement.
Stel je dat mentaliteit van Til voor bij een speler met het talent van Pereiro.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mentaliteit van die jongen is echt ongekend. Wat een energie hij erin gooit in de rol als invaller is echt fantastisch.
Ajax komt wel weer maar dit seizoen nog niet, Feyenoord lijkt me de enige die dichtbij PSV kan komen, maar dat is wat anders dan echt concurreren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:50 schreef PSVCL het volgende:
Ik zie dat iedereen in de media , inc rik elferink , focust op feyenoord als concurrent van PSV (doen een keer in de 10 jaar ofzo even mee) terwijl je ajax( de gebruikelijke concurrent) niet moet onderschatten.
Is dit serieus? Ajax gaat het (op een potje of 5/6 na) echt tegen letterlijk elke tegenstander dit seizoen gewoon ontzettend moeilijk krijgen. Die kunnen hun wil nog niet opleggen aan Vojvodina (Wie? Precies) en Panathinaikos. Die gaat gewoon op een puntje of 20 van PSV eindigen hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:50 schreef PSVCL het volgende:
Ik zie dat iedereen in de media , inc rik elferink , focust op feyenoord als concurrent van PSV (doen een keer in de 10 jaar ofzo even mee) terwijl je ajax( de gebruikelijke concurrent) niet moet onderschatten.
Earnie moet wel echt gas gaan geven. Hij heeft veel krediet opgebouwd, maar ik had nu wel wat meer verwacht.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:53 schreef VEM2012 het volgende:
Net Liverpool aan het werk gezien. Mokerslechte wedstrijd (0-0 thuis tegen Las Palmas die met wat geluk gewoon hadden kunnen winnen) en dan nog krijgt Sepp 0 speelminuten.
Hopelijk pakt Steward door de komende week.
Na ajax vandaag gezien te hebben denk ik dat je gelijk hebt. Is nog wat te vroegquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax komt wel weer maar dit seizoen nog niet, Feyenoord lijkt me de enige die dichtbij PSV kan komen, maar dat is wat anders dan echt concurreren.
Defensief is het drama moet heel snel wat bij.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Earnie moet wel echt gas gaan geven. Hij heeft veel krediet opgebouwd, maar ik had nu wel wat meer verwacht.
Deze week Sepp en Goosens binnenhalen zou toplevel zijn. Dan kan de KNVB direct de schaal aan PSV geven zodat ze zich kunnen focussen op de CL.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Earnie moet wel echt gas gaan geven. Hij heeft veel krediet opgebouwd, maar ik had nu wel wat meer verwacht.
Ultralevel zou ik zelf zeggen, CL winst is gewoon al binnen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 00:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Deze week Sepp en Goosens binnenhalen zou toplevel zijn. Dan kan de KNVB direct de schaal aan PSV geven zodat ze zich kunnen focussen op de CL.
quote:Benitez
Ledezma
Lenglet
Boscagli
Bartra
Oppegard
Schouten
Veerman
Saibari
De Jong (als diepe spits)
Bakayoko (meer als schaduwspits, vrije rol voorin)
+ dan heb je meteen ook genoeg alternatieven op de bank achter de hand als extra wapens om in te brengen voor de zware CL wedstrijden
Die Oppegard wil ik echt nooit meer zien spelen.. oprecht niveau Heracles die jongen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
zo'n opstelling kun je dan maken
[..]
Ja, als het allemaal zo makkelijk was dan hoef je Ledezma inderdaad liever niet rechtsachter te zetten. Maar de situatie waarin je nu zit zijn vooral de LB en CV prioriteit.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:25 schreef ISVV het volgende:
Jongens jongens, we gaan nu toch niet ineens beweren dat die Ledezma op rechtsachter wel kan? Dat is leuk tegen RKC-thuis, maar die jongen is echt te licht en het is niet eens zijn eigen positie. Gewoon heel snel drie verdedigers halen zodat ze enigszins op elkaar ingespeeld zijn zodra de CL start.
Ik vind rechtsback zeker net zo belangrijk. We staan er financieel toch goed voor?quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, als het allemaal zo makkelijk was dan hoef je Ledezma inderdaad liever niet rechtsachter te zetten. Maar de situatie waarin je nu zit zijn vooral de LB en CV prioriteit.
Ja, maar om nou te stellen dat we in staat zijn om 3 CL-waardige verdedigers te halen met een Cl-waardig salaris, CL-waardig tekengeld en CL-waardige deel voor de zaakwaarnemer? Dat lijkt me toch sterk.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik vind rechtsback zeker net zo belangrijk. We staan er financieel toch goed voor?
Er is zo'n 99% kans dat die allebei niet komen, en dat we weer een seizoen in gaan met een verdedigende linie die niet goed genoeg is.quote:Op maandag 12 augustus 2024 00:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Deze week Sepp en Goosens binnenhalen zou toplevel zijn. Dan kan de KNVB direct de schaal aan PSV geven zodat ze zich kunnen focussen op de CL.
Niet goed genoeg voor wat?quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er is zo'n 99% kans dat die allebei niet komen, en dat we weer een seizoen in gaan met een verdedigende linie die niet goed genoeg is.
Om internationaal een beetje mee te komen, en eerlijk gezegd moet ik zonder Dest en Teze ook nog maar zien of je in de Eredivisie je wedstrijden zo makkelijk gaat winnen als vorig seizoen. Oppegard en Ledezma kan natuurlijk echt niet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor wat?
Met een echt goede linksback kun je Dest naar rechtsback halen in de tweede seizoenshelft. Dest is het beste op die positie. Dan zou je voor de knockout fase van de CL echt wel op peil zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik vind rechtsback zeker net zo belangrijk. We staan er financieel toch goed voor?
Ledezma speelde gewoon top zaterdag. Nou was de tegenstander ruk, dus dat zegt niet alles. Maar schrijf hem nou niet te snel af. Een jaar geleden riep vrijwel iedereen dat Teze er geen reet van kan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Om internationaal een beetje mee te komen, en eerlijk gezegd moet ik zonder Dest en Teze ook nog maar zien of je in de Eredivisie je wedstrijden zo makkelijk gaat winnen als vorig seizoen. Oppegard en Ledezma kan natuurlijk echt niet.
Het lijkt mij niet waarschijnlijk dat Dest terug is rond die tijd, en de knockout fase van de CL moet je eerst maar eens zien te halen, dat lijkt mij geen gegeven. Denk niet dat er veel ploegen wakker gaan liggen van onze verdediging, zoals die er nu uit lijkt te gaan zien.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met een echt goede linksback kun je Dest naar rechtsback halen in de tweede seizoenshelft. Dest is het beste op die positie. Dan zou je voor de knockout fase van de CL echt wel op peil zijn.
Of Ledezma het niveau aankan op Europees niveau weet ik dan weer niet. Dus een goede rechtsback erbij zou wenselijk zijn. Al kan Mauro daar volgens mij ook prima uit de voeten.
Maar onder de streep is een linksback en een centrale verdediger wat je per sé nodig hebt. Liever 2 echt goede halen dan 3 ok verdedigers.
Eerst ook maar eens afwachten hoe Dest terug komt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet waarschijnlijk dat Dest terug is rond die tijd, en de knockout fase van de CL moet je eerst maar eens zien te halen, dat lijkt mij geen gegeven. Denk niet dat er veel ploegen wakker gaan liggen van onze verdediging, zoals die er nu uit lijkt te gaan zien.
Ledezma speelde leuk tegen RKC ja, maar tenzij alle coaches het compleet fout hebben gezien wat zijn positie is ga ik er niet vanuit dat hij een goede RB gaat worden. Tegen ploegen waar je enkel aanvalt misschien, omdat die dan nauwelijks hoeft te verdedigen, maar niet op hoog niveau.
Dat ook, al lijkt het er tegenwoordig wel op dat zware knieblessures niet echt carriere-killers meer zijn. Echter lijkt het mij ook wel logisch dat die iets in gaat boeten qua snelheid en wendbaarheid etc.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerst ook maar eens afwachten hoe Dest terug komt.
PSV gaat toch geen £20 miljoen aftikken? Ruim 23 miljoen Euro…dat is gewoon teveel. Speler zal het echt wel waard zijn maar dat is dan toch echt een gevalletje te duur.quote:Op maandag 12 augustus 2024 00:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zegt de naam Van Nistelrooij je iets?quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat ook, al lijkt het er tegenwoordig wel op dat zware knieblessures niet echt carriere-killers meer zijn. Echter lijkt het mij ook wel logisch dat die iets in gaat boeten qua snelheid en wendbaarheid etc.
Ik zou hem wel halen voor dat geld. Dat verdien je terug in de CL en doorverkoop moet ook best lukken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV gaat toch geen £20 miljoen aftikken? Ruim 23 miljoen Euro…dat is gewoon teveel. Speler zal het echt wel waard zijn maar dat is dan toch echt een gevalletje te duur.
Het zal wel van Aanholt en een huurling uit de Engelse championship worden.
Je moet tegenwoordig dat soort bedragen neerleggen voor toplevel kwaliteit als je wat wil klaarspelen in de CL.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV gaat toch geen £20 miljoen aftikken? Ruim 23 miljoen Euro…dat is gewoon teveel. Speler zal het echt wel waard zijn maar dat is dan toch echt een gevalletje te duur.
Het zal wel van Aanholt en een huurling uit de Engelse championship worden.
Voor iedere Van Nistelrooij zijn er ook genoeg voorbeelden te vinden waar het wel langere termijn effect had op de speler natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zegt de naam Van Nistelrooij je iets?
Jonge gozer, dus geen enkele reden om te twijfelen over zijn herstel.
Beetje pijnlijk wel die 1-1quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:21 schreef PSVCL het volgende:
Jong PSV , met Driouch, LAnd, Babadi, Vd Blaak en Pepi speelt nu tegen jong ajax.. live op espn 1
Keept voor de rest wel een wereldpot die Drommelquote:
Elfrink ook erg enthousiast over Drommel ja, heb het niet helemaal gezien.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Keept voor de rest wel een wereldpot die Drommel
Net als de 2-2. Hopen dat Land meer minuten gaat maken in PSV 1, stak ver boven de rest uit.
Toplevelkwaliteit zoals Schouten en Tillman waar je krap aan 12 miljoen voor hebt betaald? Vriendelijk bedanken voor zulke bedragen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:21 schreef PSVCL het volgende:
Je moet tegenwoordig dat soort bedragen neerleggen voor toplevel kwaliteit als je wat wil klaarspelen in de CL.
En misschien wel een keer goed dat PSV flink investeert in de verdediging.
Punt met van Nistelrooij was natuurlijk ook dat die niet voor 90% van zijn spel afhankelijk was van explosieve versnellingen en bizarre wendbaarheid. Totaal onvergelijkbaar met Dest.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voor iedere Van Nistelrooij zijn er ook genoeg voorbeelden te vinden waar het wel langere termijn effect had op de speler natuurlijkMaar zoals ik al zei, tegenwoordig lijken ze bijna altijd wel goed terug te komen.
Schouten en Tilman is wel het summum van de voetbalwereld hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toplevelkwaliteit zoals Schouten en Tillman waar je krap aan 12 miljoen voor hebt betaald? Vriendelijk bedanken voor zulke bedragen.
Kijk jou jaloers zijn op zulke kwaliteit voor zo’n prijsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Schouten en Tilman is wel het summum van de voetbalwereld hoor.
Vind jij ze niet zo goed?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Schouten en Tilman is wel het summum van de voetbalwereld hoor.
Doodsbang!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk jou jaloers zijn op zulke kwaliteit voor zo’n prijs
En je hebt hem nog nooit zien spelen waarschijnlijkquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zou hem wel halen voor dat geld. Dat verdien je terug in de CL en doorverkoop moet ook best lukken.
Gokjes van 10 mio zijn veel riskanter.
Ik heb hem wel eens zien spelen, maar te weinig om hem te beoordelen. Dat lijkt mij iets waar de scouting van PSV mee bezig is geweest en die zijn zeer positief.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En je hebt hem nog nooit zien spelen waarschijnlijk
Moeten er wel 3 bij achterin ja…..quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:43 schreef Buitendam het volgende:
Naar verluid is PSV persoonlijk akkoord met van de Berg. Nu nog die vraagprijs omlaag.
Litmanen en CR7 zijn net kleine kinderenquote:
De Kroos en Modric van de lage landen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Litmanen en CR7 zijn net kleine kinderenDe afgunst is zo groot dat ze alles bij PSV gaan ridiculiseren ('oh wat zijn ze goed' 'ze zijn geen top niveau maar elite niveau'). Als je echt niet meer weet wat je nog moet zeggen dan kom je met dit soort ongein; eigenlijk niks meer of minder dan afgunst.
Het zal wel 15 miljoen plus wat bonussen worden mocht het doorgaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toplevelkwaliteit zoals Schouten en Tillman waar je krap aan 12 miljoen voor hebt betaald? Vriendelijk bedanken voor zulke bedragen.
Afgunst op psv? Dat is wel een heel schattige hersenkronkel van je. Nee maatje het is puur vermaak om die zelfoverschatting te lezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Litmanen en CR7 zijn net kleine kinderenDe afgunst is zo groot dat ze alles bij PSV gaan ridiculiseren ('oh wat zijn ze goed' 'ze zijn geen top niveau maar elite niveau'). Als je echt niet meer weet wat je nog moet zeggen dan kom je met dit soort ongein; eigenlijk niks meer of minder dan afgunst.
Zelfoverschatting in wat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afgunst op psv? Dat is wel een heel schattige hersenkronkel van je. Nee maatje het is puur vermaak om die zelfoverschatting te lezen.
Van 23 naar 15 is wel heel erg fors. Dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het zal wel 15 miljoen plus wat bonussen worden mocht het doorgaan.
Zelfoverschatting in wat dan precies? Geef eens een voorbeeld?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afgunst op psv? Dat is wel een heel schattige hersenkronkel van je. Nee maatje het is puur vermaak om die zelfoverschatting te lezen.
We zullen zien.. Brands heeft ons vaker weten te verassenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Van 23 naar 15 is wel heel erg fors. Dat geloof ik niet.
Litmanenafca is wel ok, hij loopt gewoon een beetje te banteren. Moet kunnenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zelfoverschatting in wat dan precies? Geef eens een voorbeeld?
Volgens mij schrijft niemand in dit topic (letterlijk niemand) een Veerman of Schouten naar Real Madrid toch? Of is die hele act van jou gebaseerd op 1 uitspraak van PSVCL?
Die defensie kan echt niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Volgens mij schrijft niemand in dit topic (letterlijk niemand) een Veerman of Schouten naar Real Madrid toch? Of is die hele act van jou gebaseerd op 1 uitspraak van PSVCL?
Heb hier toch al regelmatig gelezen dat het kampioenschap zo goed als binnen is etc.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja dat is alleen PSVCLquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb hier toch al regelmatig gelezen dat het kampioenschap zo goed als binnen is etc.
Woon jij ook in Brabant dan? Of is dat de disclaimer "bijna niemand'. Want jij en je holmaatje CR7 zijn wel erg veel met PSV bezig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb hier toch al regelmatig gelezen dat het kampioenschap zo goed als binnen is etc.
Maar goed zal je uit de illusie helpen buiten Brabant geeft bijna niemand iets om psv.
Die ene post om de zoveel dagen is veel bezig zijn? Apartquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Woon jij ook in Brabant dan? Of is dat de disclaimer "bijna niemand'. Want jij en je holmaatje CR7 zijn wel erg veel met PSV bezig.
Rent freequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die ene post om de zoveel dagen is veel bezig zijn? Apart
Vinden jullie hem in de PL passen? Ik niet echt. Ik weet wel dat Brighton gericht scout hoor, maar ik denk dat hij beter bij een Villarreal of Betis zou passen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:00 schreef Buitendam het volgende:
Hopelijk begrijpt Boscagli de situatie en wil ie niet naar een club als Brighton.
Schijnt dat ze 15 miljoen hebben geboden. Snap niet dat PSV hier niet over nadenkt. Dacht dat die 10 miljoen van Teze van de zotte was. In 5 seizoenen 1 redelijk seizoen gedraaid en enorm blessuregevoelig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:01 schreef Buitendam het volgende:
Wordt ie straks nog verhuurd aan hun satellietclub Feyenoord. Krijg je helemaal een rare situatie.
Op dit moment met afstand de belangrijkste speler in de defensie. Voor 15 miljoen stuurt Earnie hopelijk een gesigneerd shirt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Schijnt dat ze 15 miljoen hebben geboden. Snap niet dat PSV hier niet over nadenkt. Dacht dat die 10 miljoen van Teze van de zotte was. In 5 seizoenen 1 redelijk seizoen gedraaid en enorm blessuregevoelig.
Die spelen niet mee om een kampioenschap of in de Champions League. Ik zou niet gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Rent free
[..]
Vinden jullie hem in de PL passen? Ik niet echt. Ik weet wel dat Brighton gericht scout hoor, maar ik denk dat hij beter bij een Villarreal of Betis zou passen.
Vind jij even ergens 4 geheel nieuwe spelers. En die moeten 3/4'e jaar eerst aan elkaar wennen en inspelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Schijnt dat ze 15 miljoen hebben geboden. Snap niet dat PSV hier niet over nadenkt. Dacht dat die 10 miljoen van Teze van de zotte was. In 5 seizoenen 1 redelijk seizoen gedraaid en enorm blessuregevoelig.
Goh, deze zag echt niemand aankomen, gelukkig maar 1,5 maand aan tijd weg.quote:
Van Aanholt lijkt me bijna een zekerheidje inderdaad, want die Gosens is ongetwijfeld ook te duur.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:48 schreef ISVV het volgende:
Earnie zal wel met Van Aanholt, Oosterwolde en/of Struijk aan komen zetten.
Juistquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar goed zal je uit de illusie helpen buiten Brabant geeft bijna niemand iets om psv.
Die gaat volgende zomer profiteren van zijn transfervrije status verwacht ik. Lekker tekengeld binnenharken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:00 schreef Buitendam het volgende:
Hopelijk begrijpt Boscagli de situatie en wil ie niet naar een club als Brighton.
Zou kunnen, of hij tekent voor een jaartje bij dat PSV er nog iets voor krijgt. Hij zit schijnbaar wel erg op z’n plek in Eindhoven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:07 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die gaat volgende zomer profiteren van zijn transfervrije status verwacht ik. Lekker tekengeld binnenharken.
Jij woont in Brabant dan? Want je bent hier dagelijks dus kennelijk vind je PSV nogal belangrijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volg deze jongen al sinds zijn tijd bij Right to Dream. Dit zou oprecht goed nieuws zijn voor de aanvallers uit de Eredivisie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:21 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Geretweet door elferink
Nagalo > sepp
Giminez hoef je niet te dekken die kan er niks van, laat staan de rest van de aanvallers in de eredivisie ( de speeltuin van PSV )quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volg deze jongen al sinds zijn tijd bij Right to Dream. Dit zou oprecht goed nieuws zijn voor de aanvallers uit de Eredivisie.
In Brabant interesseert het ook niemand wat er allemaal gebeurt in Rotterdam en Amsterdam. Af en toe lachen we hier wat als ze daar net doen alsof ze grote en (gekker nog) belangrijke steden zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komende van jou is dat wel een enorme aanbeveling!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volg deze jongen al sinds zijn tijd bij Right to Dream. Dit zou oprecht goed nieuws zijn voor de aanvallers uit de Eredivisie.
Zou Teze zelf naar Monaco willen denk je?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:28 schreef Buitendam het volgende:
Monaco heeft een laatste bod gedaan op Teze, 2 miljoen erbij. Ben benieuwd wat Earnie doet.
Ik heb zo’n vermoeden dat ie niet onwelwillend tegenover al die belastingvrije miljoentjes staat.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou Teze zelf naar Monaco willen denk je?
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is een trein die maar 1x in je leven voorbij komt. Het is hem gegundquote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dat Monaco zien spelen in de Kuip laatst, maar ik vind het erg knap dat de trainer al die gasten uit elkaar kan halen in ieder geval.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dit is een trein die maar 1x in je leven voorbij komt. Het is hem gegund
Waarschijnlijker is dat eenvoudiger als je niet straalbezopen bent.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dat Monaco zien spelen in de Kuip laatst, maar ik vind het erg knap dat de trainer al die gasten uit elkaar kan halen in ieder geval.
So, @Caland wordt even geconfronteerd met zijn alcoholisme.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarschijnlijker is dat eenvoudiger als je niet straalbezopen bent.
Geen druppel op de desbetreffende wedstrijd. Jammer dat ik word gedemoniseerd.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
So, @:Caland wordt even geconfronteerd met zijn alcoholisme.
Gewoon gemoedelijk. Warme clubgenot.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:24 schreef Buitendam het volgende:
Angstvallige stilte. Earnie laat zich niet gek maken.
Hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |