Ik laat mij verrassen. Denk alleen niet dat ie wekelijks gaat spelen naast Boscagli als die aankoop er komt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder jammer dat Ramalho weg is maat. Al heeft Flamingo ook wel zo’n wekelijkse ketser in zich.
Kansloos. Ik las dat PSV ook geïnteresseerd is in Oosterwolde trouwensquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:36 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Hahahahaha. Standaard elke zomer bij psv namen
Valt me wel tegen van hem eerlijk gezegd, met z’n gelul hoeveel hij om de club geeft etc.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:44 schreef Caland het volgende:
[ x ]
(lol)
Mister middelmaat die zijn club zo te kakken zet, je zal er maar fan van zijn @:psvcl
Maakt het idd nog 10x ergerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een droeftoeter die Teze. Eerst nog verkondigen dat hij 2 september op de teamfoto bij PSV staat en nu zelfs niet meer willen spelen als er een club interesse heeft. Opgeruimd staat netjes.
110% zeker dat die niet komt en ze geen enkel alternatief hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Is er al een verdediger binnen?![]()
Of gaan we tot eind augustus hopen en bidden dat Sepp voor PSV kiest en Liverpool hem voor een appel en een ei verkoopt?
We mochten hem met vulpen opschrijven. Liegebeest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een droeftoeter die Teze. Eerst nog verkondigen dat hij 2 september op de teamfoto bij PSV staat en nu zelfs niet meer willen spelen als er een club interesse heeft. Opgeruimd staat netjes.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:44 schreef Caland het volgende:
[ x ]
(lol)
Mister middelmaat die zijn club zo te kakken zet, je zal er maar fan van zijn @:psvcl
Als je zoontje Teze uitkiest voor z'n shirt mag je 'm wel 2 dagen opsluiten en videotapes laten zien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:54 schreef GGMM het volgende:
Je zal maar een shirtje van die vent gekocht hebben (voor je zoontje, want volwassen mannen met een voetbalshirt heb ik geen medelijden mee)
Rik Elfrink is een kritiekloze fan met een pen maar een droeftoeter gaat mij wat verquote:
Daar had hij toch al nooit meer bijgezetenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Teze sowieso nooit meer bij Oranje.
Primaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:57 schreef CR7 het volgende:
Slecht staaltje blufpoker. Die had natuurlijk ook nooit verwacht dat er überhaupt maar een club interesse in hem zou hebben. Laat staan een prima club als Monaco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |