Ik laat mij verrassen. Denk alleen niet dat ie wekelijks gaat spelen naast Boscagli als die aankoop er komt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder jammer dat Ramalho weg is maat. Al heeft Flamingo ook wel zo’n wekelijkse ketser in zich.
Kansloos. Ik las dat PSV ook geïnteresseerd is in Oosterwolde trouwensquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:36 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Hahahahaha. Standaard elke zomer bij psv namen
Valt me wel tegen van hem eerlijk gezegd, met z’n gelul hoeveel hij om de club geeft etc.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:44 schreef Caland het volgende:
[ x ]
(lol)
Mister middelmaat die zijn club zo te kakken zet, je zal er maar fan van zijn @:psvcl
Maakt het idd nog 10x ergerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een droeftoeter die Teze. Eerst nog verkondigen dat hij 2 september op de teamfoto bij PSV staat en nu zelfs niet meer willen spelen als er een club interesse heeft. Opgeruimd staat netjes.
110% zeker dat die niet komt en ze geen enkel alternatief hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Is er al een verdediger binnen?![]()
Of gaan we tot eind augustus hopen en bidden dat Sepp voor PSV kiest en Liverpool hem voor een appel en een ei verkoopt?
We mochten hem met vulpen opschrijven. Liegebeest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een droeftoeter die Teze. Eerst nog verkondigen dat hij 2 september op de teamfoto bij PSV staat en nu zelfs niet meer willen spelen als er een club interesse heeft. Opgeruimd staat netjes.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:44 schreef Caland het volgende:
[ x ]
(lol)
Mister middelmaat die zijn club zo te kakken zet, je zal er maar fan van zijn @:psvcl
Als je zoontje Teze uitkiest voor z'n shirt mag je 'm wel 2 dagen opsluiten en videotapes laten zien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:54 schreef GGMM het volgende:
Je zal maar een shirtje van die vent gekocht hebben (voor je zoontje, want volwassen mannen met een voetbalshirt heb ik geen medelijden mee)
Jij bent nu vrij?quote:
Rik Elfrink is een kritiekloze fan met een pen maar een droeftoeter gaat mij wat verquote:
Daar had hij toch al nooit meer bijgezetenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Teze sowieso nooit meer bij Oranje.
Primaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:57 schreef CR7 het volgende:
Slecht staaltje blufpoker. Die had natuurlijk ook nooit verwacht dat er überhaupt maar een club interesse in hem zou hebben. Laat staan een prima club als Monaco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |