Jullie gaan 2-5-3 spelen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:59 schreef PSVCL het volgende:
2 verstekingen voor achterin en je bent kampioen in maart
Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'het frame', maar ik denk dat het plafond van PSV vorig seizoen (en dit seizoen) een stukje hoger ligt dan dat van Feyenoord. Maar dat is natuurlijk slechts mijn bescheiden mening.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Voor het frame klinkt dit leuk, maar de afgelopen onderlinge wedstrijden laten iedere keer maar klein niveau verschil zien tussen beide teams. Feyenoord speelde gisteren namelijk helemaal niet zo’n goede wedstrijd.
Het lijkt mij echt sterk dat psv nog een seizoen gaat meemaken als vorig seizoenquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'het frame', maar ik denk dat het plafond van PSV vorig seizoen (en dit seizoen) een stukje hoger ligt dan dat van Feyenoord. Maar dat is natuurlijk slechts mijn bescheiden mening.
Ik vind juist dat PSV vooral heel veel pech had tegen NECquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt sterk dat psv nog een seizoen gaat meemaken als vorig seizoen
dat is bijna onmogelijk
het had af en toe wel erg veel geluk
Precies dit frame. Ik denk namelijk dat het elkaar allemaal niet zoveel ontloopt/ontliep. PSV vorig jaar de betere, maar de onderlinge duels laten tot nu toe iedere keer zien dat het allemaal wel dicht bij elkaar ligt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'het frame', maar ik denk dat het plafond van PSV vorig seizoen (en dit seizoen) een stukje hoger ligt dan dat van Feyenoord. Maar dat is natuurlijk slechts mijn bescheiden mening.
Elke match standaard goal tegen na 89ste minuutquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:02 schreef tompsv18 het volgende:
Teze wil zo snel mogelijk naar AS Monaco toe lees ik. Nou, de groeten dan. Tegen RKC kunnen we mooi de verdediging van Jong PSV opstellen die vorig seizoen meer dan 80 tegengoals in de KKD hadden.
Earnie mag wel eens gaan koken (zoals mijn neefje het zegt).quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:59 schreef PSVCL het volgende:
2 verstekingen voor achterin en je bent kampioen in maart
Mijn neefje zegt niets.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Earnie mag wel eens gaan koken (zoals mijn neefje het zegt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mijn neefje zegt niets.Goh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Anders heb je straks geen verdediging meer overquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Earnie mag wel eens gaan koken (zoals mijn neefje het zegt).
Klopt ja , vandaar dat Feyenoord de laatste 7 onderlinge wedstrijden maar 1 keer binnen 90 min heeft weten de winnen ( ook nog eens dankzij Ruperti )quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Precies dit frame. Ik denk namelijk dat het elkaar allemaal niet zoveel ontloopt/ontliep. PSV vorig jaar de betere, maar de onderlinge duels laten tot nu toe iedere keer zien dat het allemaal wel dicht bij elkaar ligt.
[..]
Mijn neefje zegt niets.Nouri?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Plaats een TR, dan kom je er vanzelf achter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is dit over het randje? Wat denken we.
Ben geen nsb'erquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Plaats een TR, dan kom je er vanzelf achter.
[..]
Mijn neefje zegt niets.Het zit in de familieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Mwa, valt wel mee toch. Met het oog op een vervangende rol.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:41 schreef RipCity het volgende:
Wat een armoede zeg al die opties waar ze nu blijkbaar voor gaan
Hoezo vervangende rol? Wie gaat de vaste rechtsback, linksback (dit seizoen) en rechter CV worden dan? Als je dalijk met Van Aanholt - Boscagli - Van den Berg - Tete gaat spelen...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, valt wel mee toch. Met het oog op een vervangende rol.
Die onderlinge duels zeggen weinig of iets dicht bij elkaar ligt over een seizoen tegen alle clubs.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Precies dit frame. Ik denk namelijk dat het elkaar allemaal niet zoveel ontloopt/ontliep. PSV vorig jaar de betere, maar de onderlinge duels laten tot nu toe iedere keer zien dat het allemaal wel dicht bij elkaar ligt.
Ik las op Twitter dat die Javi Galan van Atletico ook in beeld is. Was jarenlang de back van Celta de Vigo, vorig jaar uitgeleend aan Real Sociedad. Hopelijk wordt het een beetje dat kaliber, wat ervaring in die laatste linie is altijd lekker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoezo vervangende rol? Wie gaat de vaste rechtsback, linksback (dit seizoen) en rechter CV worden dan? Als je dalijk met Van Aanholt - Boscagli - Van den Berg - Tete gaat spelen...En dan is Van den Berg nogal een moeilijk verhaal ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |