Ik kan mij nog een andere keer herinneren dat Monaco op het laatste moment afhaakte voor een Eredivisie-verdediger die niet erg evenwichtig was.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Teze komt niet erg evenwichtig over. Als ik AS Monaco was dan zou ik nu afhaken.
Zeker eens gehoord jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dit bij de big 4 ook gebeurt
@:kingroland
Soms zeg zelfs jij wel eens zinnige dingen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:02 schreef PSVCL het volgende:
Als bosz/psv vanmiddag nou had gezegd dat Teze morgen niet beschikbaar is omdat ie bezig is met een transfer af te ronden had je deze onzin allemaal niet gehad
Jammer dat Bosz zijn eigen belang boven dat van de club plaatst. Zulke dingen moet je intern houden. Wat ik al eerder zei...de eerste scheurtjes bij Kamikaze Bosz worden alsmaar groter.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Soms moet je wat dingen verdraaien voor eigen bestwil. Zeker in de top.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jammer dat Bosz zijn eigen belang boven dat van de club plaatst. Zulke dingen moet je intern houden. Wat ik al eerder zei...de eerste scheurtjes bij Kamikaze Bosz worden alsmaar groter.
Teze is gewoon erg slim.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:12 schreef Tarado het volgende:
In normale omstandigheden zet je hem dan uit de selectie, maar Marcel & Ernie zijn niet zo van de verdedigers, dus moet je hem nog opstellen ook.
Je kan het draaien zoals je wil, maar het is/was gewoon werkweigering, dat blijkbaar door de leiding geaccepteerd wordt als de spoeling dun is op een bepaalde positie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Teze is gewoon erg slim.
Hij heeft door dat eerst weigeren te spelen en dan weer zeggen dat je wel wil spelen ervoor zorgt dat iedereen zegt: Nou rot maar op ook, zet die maar lekker op de tribune!
Heeft ie zijn zin en hoeft ie niet te spelen.
Zeg ik eens wat bewust onzinnigs, word ik ineens WEL serieus genomen. Het is wat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan het draaien zoals je wil, maar het is/was gewoon werkweigering, dat blijkbaar door de leiding geaccepteerd wordt als de spoeling dun is op een bepaalde positie.
Verder is het probleem wat veel vaker voorkomt bij zelf opgeleide spelers, niet alleen bij PSV, die worden meestal wat minder snel (op)gewaardeerd dan aankopen, dan barst de bom ook weleens.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja ze noemen hem niet voor niets Kamikaze Bosz en Bosz Afkoopsom
Denk niet dat RKC de punten mee naar huis gaat nemen hierdoor, maar wel grappig om te zien dat het bad nog niet op temperatuur is bij PSV.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:12 schreef Buitendam het volgende:
Domme actie, maar hij biedt dezelfde dag nog z’n excuses publiekelijk aan. Ik snap de hijgerigheid van de concurrentie met de hoop op interne chaos, maar het valt allemaal wel mee.
Vooral geschrokken van de reacties denk ik, want hij wilde tegen Feyenoord al niet meedoen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:12 schreef Buitendam het volgende:
Domme actie, maar hij biedt dezelfde dag nog z’n excuses publiekelijk aan. Ik snap de hijgerigheid van de concurrentie met de hoop op interne chaos, maar het valt allemaal wel mee.
Ja, dat zou kunnen. Of een goed gesprek met Bosz en de Jong ofzo. Maar dan nog is het niet echt een situatie zoals we nog kennen van Gomes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral geschrokken van de reacties denk ik, want hij wilde tegen Feyenoord al niet meedoen.
2 zoekacties op google leveren welgeteld 2 hits op die totaal niet aansluiten bij wat je zegt. Volgens mij ben jij dus de enige die met die bijnamen komtquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja ze noemen hem niet voor niets Kamikaze Bosz en Bosz Afkoopsom
Je ziet het wel vaker in de voetbalwereld, maar het blijft wel raar natuurlijk. Ik snap de initiële gedachte wel (niet geblesseerd willen raken en daarmee een transfer verloren zien gaan), maar tot het moment dat je daadwerkelijk weg bent sta je gewoon onder contract bij je oude club en is dat ook de club die jouw salaris betaalt. Dit toont voor mij vooral (wederom) de macht/invloed van de zaakwaarnemers, want ik schat Teze totaal niet in als een jongen die dit soort capriolen zou gaan uithalen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral geschrokken van de reacties denk ik, want hij wilde tegen Feyenoord al niet meedoen.
Had het even vertaald. Maar je moet zoeken op "Bosz Montant forfaitaire" of "Bosz Pauschalbetrag".quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
2 zoekacties op google leveren welgeteld 2 hits op die totaal niet aansluiten bij wat je zegt. Volgens mij ben jij dus de enige die met die bijnamen komtMaar ga door met deze act, ik vind hem wel vermakelijk! En uiteindelijk krijg je altijd gelijk; want als je aan de top staat is er logischerwijs maar 1 vrije richting en dat is naar beneden, dus houd vol
!
Ja het is goed met jequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Had het even vertaald. Maar je moet zoeken op "Bosz Montant forfaitaire" of "Bosz Pauschalbetrag".
Toch vreemd dat hij tot twee keer toe dan dit soort capriolen uithaalt, of hij moet echt zwakbegaafd zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je ziet het wel vaker in de voetbalwereld, maar het blijft wel raar natuurlijk. Ik snap de initiële gedachte wel (niet geblesseerd willen raken en daarmee een transfer verloren zien gaan), maar tot het moment dat je daadwerkelijk weg bent sta je gewoon onder contract bij je oude club en is dat ook de club die jouw salaris betaalt. Dit toont voor mij vooral (wederom) de macht/invloed van de zaakwaarnemers, want ik schat Teze totaal niet in als een jongen die dit soort capriolen zou gaan uithalen.
Ik denk niet het met angst voor blessures te maken heeft, hij wil die transfer wat sneller afdwingen, de methode kan je over twisten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je ziet het wel vaker in de voetbalwereld, maar het blijft wel raar natuurlijk. Ik snap de initiële gedachte wel (niet geblesseerd willen raken en daarmee een transfer verloren zien gaan), maar tot het moment dat je daadwerkelijk weg bent sta je gewoon onder contract bij je oude club en is dat ook de club die jouw salaris betaalt. Dit toont voor mij vooral (wederom) de macht/invloed van de zaakwaarnemers, want ik schat Teze totaal niet in als een jongen die dit soort capriolen zou gaan uithalen.
Heb je hem ooit horen praten? Echt geen helder licht, maar misschien praat ie ook als iemand met down omdat hij krampachtig zijn zachte g probeert te verbergen (net als Gakpo en Sambo).quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch vreemd dat hij tot twee keer toe dan dit soort capriolen uithaalt, of hij moet echt zwakbegaafd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |