Ik kan mij nog een andere keer herinneren dat Monaco op het laatste moment afhaakte voor een Eredivisie-verdediger die niet erg evenwichtig was.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Teze komt niet erg evenwichtig over. Als ik AS Monaco was dan zou ik nu afhaken.
Zeker eens gehoord jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dit bij de big 4 ook gebeurt
@:kingroland
Soms zeg zelfs jij wel eens zinnige dingen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:02 schreef PSVCL het volgende:
Als bosz/psv vanmiddag nou had gezegd dat Teze morgen niet beschikbaar is omdat ie bezig is met een transfer af te ronden had je deze onzin allemaal niet gehad
Jammer dat Bosz zijn eigen belang boven dat van de club plaatst. Zulke dingen moet je intern houden. Wat ik al eerder zei...de eerste scheurtjes bij Kamikaze Bosz worden alsmaar groter.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Soms moet je wat dingen verdraaien voor eigen bestwil. Zeker in de top.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jammer dat Bosz zijn eigen belang boven dat van de club plaatst. Zulke dingen moet je intern houden. Wat ik al eerder zei...de eerste scheurtjes bij Kamikaze Bosz worden alsmaar groter.
Teze is gewoon erg slim.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:12 schreef Tarado het volgende:
In normale omstandigheden zet je hem dan uit de selectie, maar Marcel & Ernie zijn niet zo van de verdedigers, dus moet je hem nog opstellen ook.
Je kan het draaien zoals je wil, maar het is/was gewoon werkweigering, dat blijkbaar door de leiding geaccepteerd wordt als de spoeling dun is op een bepaalde positie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Teze is gewoon erg slim.
Hij heeft door dat eerst weigeren te spelen en dan weer zeggen dat je wel wil spelen ervoor zorgt dat iedereen zegt: Nou rot maar op ook, zet die maar lekker op de tribune!
Heeft ie zijn zin en hoeft ie niet te spelen.
Zeg ik eens wat bewust onzinnigs, word ik ineens WEL serieus genomen. Het is wat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan het draaien zoals je wil, maar het is/was gewoon werkweigering, dat blijkbaar door de leiding geaccepteerd wordt als de spoeling dun is op een bepaalde positie.
Verder is het probleem wat veel vaker voorkomt bij zelf opgeleide spelers, niet alleen bij PSV, die worden meestal wat minder snel (op)gewaardeerd dan aankopen, dan barst de bom ook weleens.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja ze noemen hem niet voor niets Kamikaze Bosz en Bosz Afkoopsom
Denk niet dat RKC de punten mee naar huis gaat nemen hierdoor, maar wel grappig om te zien dat het bad nog niet op temperatuur is bij PSV.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:12 schreef Buitendam het volgende:
Domme actie, maar hij biedt dezelfde dag nog z’n excuses publiekelijk aan. Ik snap de hijgerigheid van de concurrentie met de hoop op interne chaos, maar het valt allemaal wel mee.
Vooral geschrokken van de reacties denk ik, want hij wilde tegen Feyenoord al niet meedoen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:12 schreef Buitendam het volgende:
Domme actie, maar hij biedt dezelfde dag nog z’n excuses publiekelijk aan. Ik snap de hijgerigheid van de concurrentie met de hoop op interne chaos, maar het valt allemaal wel mee.
Ja, dat zou kunnen. Of een goed gesprek met Bosz en de Jong ofzo. Maar dan nog is het niet echt een situatie zoals we nog kennen van Gomes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral geschrokken van de reacties denk ik, want hij wilde tegen Feyenoord al niet meedoen.
2 zoekacties op google leveren welgeteld 2 hits op die totaal niet aansluiten bij wat je zegt. Volgens mij ben jij dus de enige die met die bijnamen komtquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja ze noemen hem niet voor niets Kamikaze Bosz en Bosz Afkoopsom
Je ziet het wel vaker in de voetbalwereld, maar het blijft wel raar natuurlijk. Ik snap de initiële gedachte wel (niet geblesseerd willen raken en daarmee een transfer verloren zien gaan), maar tot het moment dat je daadwerkelijk weg bent sta je gewoon onder contract bij je oude club en is dat ook de club die jouw salaris betaalt. Dit toont voor mij vooral (wederom) de macht/invloed van de zaakwaarnemers, want ik schat Teze totaal niet in als een jongen die dit soort capriolen zou gaan uithalen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral geschrokken van de reacties denk ik, want hij wilde tegen Feyenoord al niet meedoen.
Had het even vertaald. Maar je moet zoeken op "Bosz Montant forfaitaire" of "Bosz Pauschalbetrag".quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
2 zoekacties op google leveren welgeteld 2 hits op die totaal niet aansluiten bij wat je zegt. Volgens mij ben jij dus de enige die met die bijnamen komtMaar ga door met deze act, ik vind hem wel vermakelijk! En uiteindelijk krijg je altijd gelijk; want als je aan de top staat is er logischerwijs maar 1 vrije richting en dat is naar beneden, dus houd vol
!
Ja het is goed met jequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Had het even vertaald. Maar je moet zoeken op "Bosz Montant forfaitaire" of "Bosz Pauschalbetrag".
Toch vreemd dat hij tot twee keer toe dan dit soort capriolen uithaalt, of hij moet echt zwakbegaafd zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je ziet het wel vaker in de voetbalwereld, maar het blijft wel raar natuurlijk. Ik snap de initiële gedachte wel (niet geblesseerd willen raken en daarmee een transfer verloren zien gaan), maar tot het moment dat je daadwerkelijk weg bent sta je gewoon onder contract bij je oude club en is dat ook de club die jouw salaris betaalt. Dit toont voor mij vooral (wederom) de macht/invloed van de zaakwaarnemers, want ik schat Teze totaal niet in als een jongen die dit soort capriolen zou gaan uithalen.
Ik denk niet het met angst voor blessures te maken heeft, hij wil die transfer wat sneller afdwingen, de methode kan je over twisten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je ziet het wel vaker in de voetbalwereld, maar het blijft wel raar natuurlijk. Ik snap de initiële gedachte wel (niet geblesseerd willen raken en daarmee een transfer verloren zien gaan), maar tot het moment dat je daadwerkelijk weg bent sta je gewoon onder contract bij je oude club en is dat ook de club die jouw salaris betaalt. Dit toont voor mij vooral (wederom) de macht/invloed van de zaakwaarnemers, want ik schat Teze totaal niet in als een jongen die dit soort capriolen zou gaan uithalen.
Heb je hem ooit horen praten? Echt geen helder licht, maar misschien praat ie ook als iemand met down omdat hij krampachtig zijn zachte g probeert te verbergen (net als Gakpo en Sambo).quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch vreemd dat hij tot twee keer toe dan dit soort capriolen uithaalt, of hij moet echt zwakbegaafd zijn.
Goud dit soort inzichten. Zo blij met je bijdrage elke keer weer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Teze is een mietje
ik vermoed dat heel die transfer niet doorgaat en eieren voor zijn geld kiest
bosz is ook een sufkutje met zijn grote bek en zelf ook eieren voor zijn geld kiest
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jammer dat Bosz zijn eigen belang boven dat van de club plaatst. Zulke dingen moet je intern houden. Wat ik al eerder zei...de eerste scheurtjes bij Kamikaze Bosz worden alsmaar groter.
Ledezma speelt anders erg goed.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Zelfs met 2 mislukte backs 3-0 voorstaan, koekoek.
En naar die van AZ en Twente als het zo blijft.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:02 schreef RipCity het volgende:
Feyenoord kan weer heel seizoen naar onze rug kijken
Dan mag er wel verdedigend wat bij komen hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:02 schreef RipCity het volgende:
Feyenoord kan weer heel seizoen naar onze rug kijken
Hoezo. We maken RKC af.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan mag er wel verdedigend wat bij komen hoor.
Mentaliteit van die jongen is echt ongekend. Wat een energie hij erin gooit in de rol als invaller is echt fantastisch.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:51 schreef ISVV het volgende:
Ik ben echt blij met Til. Soms lomp, maar zo gruwelijk doelgericht en echt een prima rendement.
Stel je dat mentaliteit van Til voor bij een speler met het talent van Pereiro.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mentaliteit van die jongen is echt ongekend. Wat een energie hij erin gooit in de rol als invaller is echt fantastisch.
Ajax komt wel weer maar dit seizoen nog niet, Feyenoord lijkt me de enige die dichtbij PSV kan komen, maar dat is wat anders dan echt concurreren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:50 schreef PSVCL het volgende:
Ik zie dat iedereen in de media , inc rik elferink , focust op feyenoord als concurrent van PSV (doen een keer in de 10 jaar ofzo even mee) terwijl je ajax( de gebruikelijke concurrent) niet moet onderschatten.
Is dit serieus? Ajax gaat het (op een potje of 5/6 na) echt tegen letterlijk elke tegenstander dit seizoen gewoon ontzettend moeilijk krijgen. Die kunnen hun wil nog niet opleggen aan Vojvodina (Wie? Precies) en Panathinaikos. Die gaat gewoon op een puntje of 20 van PSV eindigen hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:50 schreef PSVCL het volgende:
Ik zie dat iedereen in de media , inc rik elferink , focust op feyenoord als concurrent van PSV (doen een keer in de 10 jaar ofzo even mee) terwijl je ajax( de gebruikelijke concurrent) niet moet onderschatten.
Earnie moet wel echt gas gaan geven. Hij heeft veel krediet opgebouwd, maar ik had nu wel wat meer verwacht.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:53 schreef VEM2012 het volgende:
Net Liverpool aan het werk gezien. Mokerslechte wedstrijd (0-0 thuis tegen Las Palmas die met wat geluk gewoon hadden kunnen winnen) en dan nog krijgt Sepp 0 speelminuten.
Hopelijk pakt Steward door de komende week.
Na ajax vandaag gezien te hebben denk ik dat je gelijk hebt. Is nog wat te vroegquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax komt wel weer maar dit seizoen nog niet, Feyenoord lijkt me de enige die dichtbij PSV kan komen, maar dat is wat anders dan echt concurreren.
Defensief is het drama moet heel snel wat bij.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Earnie moet wel echt gas gaan geven. Hij heeft veel krediet opgebouwd, maar ik had nu wel wat meer verwacht.
Deze week Sepp en Goosens binnenhalen zou toplevel zijn. Dan kan de KNVB direct de schaal aan PSV geven zodat ze zich kunnen focussen op de CL.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Earnie moet wel echt gas gaan geven. Hij heeft veel krediet opgebouwd, maar ik had nu wel wat meer verwacht.
Ultralevel zou ik zelf zeggen, CL winst is gewoon al binnen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 00:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Deze week Sepp en Goosens binnenhalen zou toplevel zijn. Dan kan de KNVB direct de schaal aan PSV geven zodat ze zich kunnen focussen op de CL.
quote:Benitez
Ledezma
Lenglet
Boscagli
Bartra
Oppegard
Schouten
Veerman
Saibari
De Jong (als diepe spits)
Bakayoko (meer als schaduwspits, vrije rol voorin)
+ dan heb je meteen ook genoeg alternatieven op de bank achter de hand als extra wapens om in te brengen voor de zware CL wedstrijden
Die Oppegard wil ik echt nooit meer zien spelen.. oprecht niveau Heracles die jongen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
zo'n opstelling kun je dan maken
[..]
Ja, als het allemaal zo makkelijk was dan hoef je Ledezma inderdaad liever niet rechtsachter te zetten. Maar de situatie waarin je nu zit zijn vooral de LB en CV prioriteit.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:25 schreef ISVV het volgende:
Jongens jongens, we gaan nu toch niet ineens beweren dat die Ledezma op rechtsachter wel kan? Dat is leuk tegen RKC-thuis, maar die jongen is echt te licht en het is niet eens zijn eigen positie. Gewoon heel snel drie verdedigers halen zodat ze enigszins op elkaar ingespeeld zijn zodra de CL start.
Ik vind rechtsback zeker net zo belangrijk. We staan er financieel toch goed voor?quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, als het allemaal zo makkelijk was dan hoef je Ledezma inderdaad liever niet rechtsachter te zetten. Maar de situatie waarin je nu zit zijn vooral de LB en CV prioriteit.
Ja, maar om nou te stellen dat we in staat zijn om 3 CL-waardige verdedigers te halen met een Cl-waardig salaris, CL-waardig tekengeld en CL-waardige deel voor de zaakwaarnemer? Dat lijkt me toch sterk.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik vind rechtsback zeker net zo belangrijk. We staan er financieel toch goed voor?
Er is zo'n 99% kans dat die allebei niet komen, en dat we weer een seizoen in gaan met een verdedigende linie die niet goed genoeg is.quote:Op maandag 12 augustus 2024 00:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Deze week Sepp en Goosens binnenhalen zou toplevel zijn. Dan kan de KNVB direct de schaal aan PSV geven zodat ze zich kunnen focussen op de CL.
Niet goed genoeg voor wat?quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er is zo'n 99% kans dat die allebei niet komen, en dat we weer een seizoen in gaan met een verdedigende linie die niet goed genoeg is.
Om internationaal een beetje mee te komen, en eerlijk gezegd moet ik zonder Dest en Teze ook nog maar zien of je in de Eredivisie je wedstrijden zo makkelijk gaat winnen als vorig seizoen. Oppegard en Ledezma kan natuurlijk echt niet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor wat?
Met een echt goede linksback kun je Dest naar rechtsback halen in de tweede seizoenshelft. Dest is het beste op die positie. Dan zou je voor de knockout fase van de CL echt wel op peil zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik vind rechtsback zeker net zo belangrijk. We staan er financieel toch goed voor?
Ledezma speelde gewoon top zaterdag. Nou was de tegenstander ruk, dus dat zegt niet alles. Maar schrijf hem nou niet te snel af. Een jaar geleden riep vrijwel iedereen dat Teze er geen reet van kan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Om internationaal een beetje mee te komen, en eerlijk gezegd moet ik zonder Dest en Teze ook nog maar zien of je in de Eredivisie je wedstrijden zo makkelijk gaat winnen als vorig seizoen. Oppegard en Ledezma kan natuurlijk echt niet.
Het lijkt mij niet waarschijnlijk dat Dest terug is rond die tijd, en de knockout fase van de CL moet je eerst maar eens zien te halen, dat lijkt mij geen gegeven. Denk niet dat er veel ploegen wakker gaan liggen van onze verdediging, zoals die er nu uit lijkt te gaan zien.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met een echt goede linksback kun je Dest naar rechtsback halen in de tweede seizoenshelft. Dest is het beste op die positie. Dan zou je voor de knockout fase van de CL echt wel op peil zijn.
Of Ledezma het niveau aankan op Europees niveau weet ik dan weer niet. Dus een goede rechtsback erbij zou wenselijk zijn. Al kan Mauro daar volgens mij ook prima uit de voeten.
Maar onder de streep is een linksback en een centrale verdediger wat je per sé nodig hebt. Liever 2 echt goede halen dan 3 ok verdedigers.
Eerst ook maar eens afwachten hoe Dest terug komt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet waarschijnlijk dat Dest terug is rond die tijd, en de knockout fase van de CL moet je eerst maar eens zien te halen, dat lijkt mij geen gegeven. Denk niet dat er veel ploegen wakker gaan liggen van onze verdediging, zoals die er nu uit lijkt te gaan zien.
Ledezma speelde leuk tegen RKC ja, maar tenzij alle coaches het compleet fout hebben gezien wat zijn positie is ga ik er niet vanuit dat hij een goede RB gaat worden. Tegen ploegen waar je enkel aanvalt misschien, omdat die dan nauwelijks hoeft te verdedigen, maar niet op hoog niveau.
Dat ook, al lijkt het er tegenwoordig wel op dat zware knieblessures niet echt carriere-killers meer zijn. Echter lijkt het mij ook wel logisch dat die iets in gaat boeten qua snelheid en wendbaarheid etc.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerst ook maar eens afwachten hoe Dest terug komt.
PSV gaat toch geen £20 miljoen aftikken? Ruim 23 miljoen Euro…dat is gewoon teveel. Speler zal het echt wel waard zijn maar dat is dan toch echt een gevalletje te duur.quote:Op maandag 12 augustus 2024 00:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zegt de naam Van Nistelrooij je iets?quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat ook, al lijkt het er tegenwoordig wel op dat zware knieblessures niet echt carriere-killers meer zijn. Echter lijkt het mij ook wel logisch dat die iets in gaat boeten qua snelheid en wendbaarheid etc.
Ik zou hem wel halen voor dat geld. Dat verdien je terug in de CL en doorverkoop moet ook best lukken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV gaat toch geen £20 miljoen aftikken? Ruim 23 miljoen Euro…dat is gewoon teveel. Speler zal het echt wel waard zijn maar dat is dan toch echt een gevalletje te duur.
Het zal wel van Aanholt en een huurling uit de Engelse championship worden.
Je moet tegenwoordig dat soort bedragen neerleggen voor toplevel kwaliteit als je wat wil klaarspelen in de CL.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV gaat toch geen £20 miljoen aftikken? Ruim 23 miljoen Euro…dat is gewoon teveel. Speler zal het echt wel waard zijn maar dat is dan toch echt een gevalletje te duur.
Het zal wel van Aanholt en een huurling uit de Engelse championship worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |