Jij woont in Brabant dan? Want je bent hier dagelijks dus kennelijk vind je PSV nogal belangrijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb hier toch al regelmatig gelezen dat het kampioenschap zo goed als binnen is etc.
Maar goed zal je uit de illusie helpen buiten Brabant geeft bijna niemand iets om psv.
Volg deze jongen al sinds zijn tijd bij Right to Dream. Dit zou oprecht goed nieuws zijn voor de aanvallers uit de Eredivisie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:21 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Geretweet door elferink
Nagalo > sepp
Giminez hoef je niet te dekken die kan er niks van, laat staan de rest van de aanvallers in de eredivisie ( de speeltuin van PSV )quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volg deze jongen al sinds zijn tijd bij Right to Dream. Dit zou oprecht goed nieuws zijn voor de aanvallers uit de Eredivisie.
In Brabant interesseert het ook niemand wat er allemaal gebeurt in Rotterdam en Amsterdam. Af en toe lachen we hier wat als ze daar net doen alsof ze grote en (gekker nog) belangrijke steden zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb hier toch al regelmatig gelezen dat het kampioenschap zo goed als binnen is etc.
Maar goed zal je uit de illusie helpen buiten Brabant geeft bijna niemand iets om psv.
Komende van jou is dat wel een enorme aanbeveling!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volg deze jongen al sinds zijn tijd bij Right to Dream. Dit zou oprecht goed nieuws zijn voor de aanvallers uit de Eredivisie.
Zou Teze zelf naar Monaco willen denk je?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:28 schreef Buitendam het volgende:
Monaco heeft een laatste bod gedaan op Teze, 2 miljoen erbij. Ben benieuwd wat Earnie doet.
Ik heb zo’n vermoeden dat ie niet onwelwillend tegenover al die belastingvrije miljoentjes staat.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou Teze zelf naar Monaco willen denk je?
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is een trein die maar 1x in je leven voorbij komt. Het is hem gegundquote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dat Monaco zien spelen in de Kuip laatst, maar ik vind het erg knap dat de trainer al die gasten uit elkaar kan halen in ieder geval.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dit is een trein die maar 1x in je leven voorbij komt. Het is hem gegund
Waarschijnlijker is dat eenvoudiger als je niet straalbezopen bent.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dat Monaco zien spelen in de Kuip laatst, maar ik vind het erg knap dat de trainer al die gasten uit elkaar kan halen in ieder geval.
So, @Caland wordt even geconfronteerd met zijn alcoholisme.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarschijnlijker is dat eenvoudiger als je niet straalbezopen bent.
Geen druppel op de desbetreffende wedstrijd. Jammer dat ik word gedemoniseerd.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
So, @:Caland wordt even geconfronteerd met zijn alcoholisme.
Gewoon gemoedelijk. Warme clubgenot.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:24 schreef Buitendam het volgende:
Angstvallige stilte. Earnie laat zich niet gek maken.
Hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |