welke betere spelers dan? hahahahahahahquote:Bosz: ‘Met dit elftal moet je van Feyenoord winnen want wij hebben betere spelers’
Gisteren, 22:40
(op alle fronten)quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
welke betere spelers dan? hahahahahahah
Feyenoord was op alle fronten beter
[ link | afbeelding ]
photo free image
Het was voor Feyenoord gewoon een goede wedstrijd en voor PSV de slechtste sinds Arsenal uit. Dan zijn beide teams idd ongeveer gelijk aan elkaar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
photo free image
En de rest van de statistieken? Of hoe moet ik ‘alle’ interpreteren?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
photo free image
Alle drie de keren niet gewonnen van Feyenoord dit jaar. Spelen wel vaak slechte wedstrijden dan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het was voor Feyenoord gewoon een goede wedstrijd en voor PSV de slechtste sinds Arsenal uit. Dan zijn beide teams idd ongeveer gelijk aan elkaar.
De rest van de statistieken zijn niet interessantquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En de rest van de statistieken? Of hoe moet ik ‘alle’ interpreteren?
Lekker zakken chips blijven wegkanen na wedstrijdenquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:40 schreef klaasweetalles het volgende:
de man heeft een zogenaamde trauma![]()
![]()
4 is niet beter dan 4, maar evenveel, snuggere.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De rest van de statistieken zijn niet interessant
uiteindelijk gaat het om de kansen die je creëert en de bal die tussen de palen komt
Ik kon me er uiteraard niet druk om maken als neutrale supporter en het was een hele vermakelijke pot maar Feyenoord was gister wel lichtelijk het vervelendste team. Dat constante gerol is echt treurig, evenals het vragen om kaarten. Mooi dat de scheids daar in één geval meteen geel voor gaf.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Noa Lang en Luuk de Jong in je gelederen hebt mag je het echt nooit meer hebben over dat soort dingen hebben
Dan moet Feyenoord wel top top level zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle drie de keren niet gewonnen van Feyenoord dit jaar. Spelen wel vaak slechte wedstrijden dan.
Ik vind vooral Santi daar erg vervelend in. En dan is het bij hem zelfs nog erger als het niet looptquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kon me er uiteraard niet druk om maken als neutrale supporter en het was een hele vermakelijke pot maar Feyenoord was gister wel lichtelijk het vervelendste team. Dat constante gerol is echt treurig, evenals het vragen om kaarten. Mooi dat de scheids daar in één geval meteen geel voor gaf.
Wellenreuther is een hele vervelende zeiker bij een scheidsrechters, die moet het nu wel gaan afleren ja, het had hem zomaar een rode kaart kunnen kosten (lol)quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kon me er uiteraard niet druk om maken als neutrale supporter en het was een hele vermakelijke pot maar Feyenoord was gister wel lichtelijk het vervelendste team. Dat constante gerol is echt treurig, evenals het vragen om kaarten. Mooi dat de scheids daar in één geval meteen geel voor gaf.
Hij is er ook helemaal niet goed in he, heb altijd het idee dat hij zichzelf er meer mee uit het spel haalt dan zijn directe tegenstander.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind vooral Santi daar erg vervelend in. En dan is het bij hem zelfs nog erger als het niet loopt
Denk niet dat Test voor april oid echt helemaal weer in vorm is. Dus daar heb je weinig aan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 00:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja Dest is vastgelegd, maar die ligt er ook nog maanden uit.
Nee die speelt hooguit een paar potjes mee voor de leuk, dus als Teze weggaat mis je een linksback, rechtsback en een CV. En het is augustus.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Denk niet dat Test voor april oid echt helemaal weer in vorm is. Dus daar heb je weinig aan.
Wat een vermoeiende act, dit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet Feyenoord wel top top level zijn.
Voor het frame klinkt dit leuk, maar de afgelopen onderlinge wedstrijden laten iedere keer maar klein niveau verschil zien tussen beide teams. Feyenoord speelde gisteren namelijk helemaal niet zo’n goede wedstrijd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het was voor Feyenoord gewoon een goede wedstrijd en voor PSV de slechtste sinds Arsenal uit. Dan zijn beide teams idd ongeveer gelijk aan elkaar.
Het was (van beide kanten) een matige en daardoor vermakelijke wedstrijd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Voor het frame klinkt dit leuk, maar de afgelopen onderlinge wedstrijd laten iedere keer maar klein niveau verschil zien tussen beide teams. Feyenoord speelde gisteren namelijk helemaal niet zo’n goede wedstrijd.
Feyenoord en PSV zijn ook aan elkaar gewaagd en dan krijg je dit soort wedstrijdenquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was (van beide kanten) een matige en daardoor vermakelijke wedstrijd.
Jullie gaan 2-5-3 spelen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:59 schreef PSVCL het volgende:
2 verstekingen voor achterin en je bent kampioen in maart
Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'het frame', maar ik denk dat het plafond van PSV vorig seizoen (en dit seizoen) een stukje hoger ligt dan dat van Feyenoord. Maar dat is natuurlijk slechts mijn bescheiden mening.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Voor het frame klinkt dit leuk, maar de afgelopen onderlinge wedstrijden laten iedere keer maar klein niveau verschil zien tussen beide teams. Feyenoord speelde gisteren namelijk helemaal niet zo’n goede wedstrijd.
Het lijkt mij echt sterk dat psv nog een seizoen gaat meemaken als vorig seizoenquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'het frame', maar ik denk dat het plafond van PSV vorig seizoen (en dit seizoen) een stukje hoger ligt dan dat van Feyenoord. Maar dat is natuurlijk slechts mijn bescheiden mening.
Ik vind juist dat PSV vooral heel veel pech had tegen NECquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt sterk dat psv nog een seizoen gaat meemaken als vorig seizoen
dat is bijna onmogelijk
het had af en toe wel erg veel geluk
Precies dit frame. Ik denk namelijk dat het elkaar allemaal niet zoveel ontloopt/ontliep. PSV vorig jaar de betere, maar de onderlinge duels laten tot nu toe iedere keer zien dat het allemaal wel dicht bij elkaar ligt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'het frame', maar ik denk dat het plafond van PSV vorig seizoen (en dit seizoen) een stukje hoger ligt dan dat van Feyenoord. Maar dat is natuurlijk slechts mijn bescheiden mening.
Elke match standaard goal tegen na 89ste minuutquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:02 schreef tompsv18 het volgende:
Teze wil zo snel mogelijk naar AS Monaco toe lees ik. Nou, de groeten dan. Tegen RKC kunnen we mooi de verdediging van Jong PSV opstellen die vorig seizoen meer dan 80 tegengoals in de KKD hadden.
Earnie mag wel eens gaan koken (zoals mijn neefje het zegt).quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:59 schreef PSVCL het volgende:
2 verstekingen voor achterin en je bent kampioen in maart
Mijn neefje zegt niets.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Earnie mag wel eens gaan koken (zoals mijn neefje het zegt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mijn neefje zegt niets.Goh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Anders heb je straks geen verdediging meer overquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Earnie mag wel eens gaan koken (zoals mijn neefje het zegt).
Klopt ja , vandaar dat Feyenoord de laatste 7 onderlinge wedstrijden maar 1 keer binnen 90 min heeft weten de winnen ( ook nog eens dankzij Ruperti )quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Precies dit frame. Ik denk namelijk dat het elkaar allemaal niet zoveel ontloopt/ontliep. PSV vorig jaar de betere, maar de onderlinge duels laten tot nu toe iedere keer zien dat het allemaal wel dicht bij elkaar ligt.
[..]
Mijn neefje zegt niets.Nouri?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Plaats een TR, dan kom je er vanzelf achter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is dit over het randje? Wat denken we.
Ben geen nsb'erquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Plaats een TR, dan kom je er vanzelf achter.
[..]
Mijn neefje zegt niets.Het zit in de familieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Mwa, valt wel mee toch. Met het oog op een vervangende rol.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:41 schreef RipCity het volgende:
Wat een armoede zeg al die opties waar ze nu blijkbaar voor gaan
Hoezo vervangende rol? Wie gaat de vaste rechtsback, linksback (dit seizoen) en rechter CV worden dan? Als je dalijk met Van Aanholt - Boscagli - Van den Berg - Tete gaat spelen...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, valt wel mee toch. Met het oog op een vervangende rol.
Die onderlinge duels zeggen weinig of iets dicht bij elkaar ligt over een seizoen tegen alle clubs.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Precies dit frame. Ik denk namelijk dat het elkaar allemaal niet zoveel ontloopt/ontliep. PSV vorig jaar de betere, maar de onderlinge duels laten tot nu toe iedere keer zien dat het allemaal wel dicht bij elkaar ligt.
Ik las op Twitter dat die Javi Galan van Atletico ook in beeld is. Was jarenlang de back van Celta de Vigo, vorig jaar uitgeleend aan Real Sociedad. Hopelijk wordt het een beetje dat kaliber, wat ervaring in die laatste linie is altijd lekker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoezo vervangende rol? Wie gaat de vaste rechtsback, linksback (dit seizoen) en rechter CV worden dan? Als je dalijk met Van Aanholt - Boscagli - Van den Berg - Tete gaat spelen...En dan is Van den Berg nogal een moeilijk verhaal ook.
Dat klinkt veel te exotisch, een Spanjaard van een topploeg in Spanje die in Nederland komt voetballen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:20 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik las op Twitter dat die Javi Galan van Atletico ook in beeld is. Was jarenlang de back van Celta de Vigo, vorig jaar uitgeleend aan Real Sociedad. Hopelijk wordt het een beetje dat kaliber, wat ervaring in die laatste linie is altijd lekker.
Van den Berg moet ik ook nog zien voor dat geld. Heb liever een type Hector Moreno. Voor rechtsback kwamen bij een of andere podcast met Karsdorp als suggestie, daar word ik dan weer niet blij van.
Nah, dat klopt ook niet helemaal. Dat gaat op als het om een enkel duel gaat, niet als het eigenlijk al wedstrijdenlang heel dicht bij elkaar ligt (over het afgelopen jaar vijfmaal).quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Die onderlinge duels zeggen weinig of iets dicht bij elkaar ligt over een seizoen tegen alle clubs.
Al speel je 100 wedstrijden tegen elkaar, je kan het niet vergelijken met een heel seizoen tegen alle verschillende clubs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Nah, dat klopt ook niet helemaal. Dat gaat op als het om een enkel duel gaat, niet als het eigenlijk al wedstrijdenlang heel dicht bij elkaar ligt (over het afgelopen jaar vijfmaal).
Ja, ik vind dat eigenlijk wel een prima opzet. Als dat zo kan worden neergezet lijkt me dat niet heel slecht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoezo vervangende rol? Wie gaat de vaste rechtsback, linksback (dit seizoen) en rechter CV worden dan? Als je dalijk met Van Aanholt - Boscagli - Van den Berg - Tete gaat spelen...En dan is Van den Berg nogal een moeilijk verhaal ook.
Dan zijn je backs behoorlijk matig imo, en dat CV duo is ook geen zekerheidje (niet dat dat met Ramalho wel zo wasquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat eigenlijk wel een prima opzet. Als dat zo kan worden neergezet lijkt me dat niet heel slecht.
Het zijn wel spelers met ervaring. Ik denk dat dat voor de Eredivisie nu eigenlijk wel prima is. Die Rodriguez was destijds ook echt een hele fijne speler. Degelijke arbeider.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan zijn je backs behoorlijk matig imo, en dat CV duo is ook geen zekerheidje (niet dat dat met Ramalho wel zo was)
En PSV wel 2 (!) keer, met 1 doelpunt verschil.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt ja , vandaar dat Feyenoord de laatste 7 onderlinge wedstrijden maar 1 keer binnen 90 min heeft weten de winnen ( ook nog eens dankzij Ruperti )
Dat is voor feyenoord de enige manier om resultaat te behalen tegen PSV. Het spel dood maken en back up vanuit Zeist want voetballend zijn ze bijna altijd de mindere.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En 1 keer met 10 doelpunten verschilquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En PSV wel 2 (!) keer, met 1 doelpunt verschil.
De xG stand gaf vorig jaar ook al aan dat het verschil minder groot was dan dat in punten duidelijk was. PSV heeft vorig jaar met de ‘perfect strike’ het verschil gemaakt, waar ze terecht alle lof voor hebben gekregen, maar dat enorme kwaliteitsverschil zie ik wat minder.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Die onderlinge duels zeggen weinig of iets dicht bij elkaar ligt over een seizoen tegen alle clubs.
Ja, lekker relevant voor deze discussiequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En 1 keer met 10 doelpunten verschil![]()
feyenoord voor altijd de 3e club van NL
Alleen jullie verdediging is sterker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:29 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De xG stand gaf vorig jaar ook al aan dat het verschil minder groot was dan dat in puntje duidelijk was. PSV heeft vorig jaar met de ‘perfect strike’ het verschil gemaakt, waar ze terecht alle lof voor hebben gekregen, maar dat enorme kwaliteitsverschil zie ik wat minder.
Even aankijken wat wij nog aan verdedigers halen. Verder gaan jullie Slotball missen denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:29 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De xG stand gaf vorig jaar ook al aan dat het verschil minder groot was dan dat in punten duidelijk was. PSV heeft vorig jaar met de ‘perfect strike’ het verschil gemaakt, waar ze terecht alle lof voor hebben gekregen, maar dat enorme kwaliteitsverschil zie ik wat minder.
Dat laatste sowieso, maar verwacht bij ons ook nog wel wat actie op de transfermarkt. Anders zijn we idd minder dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Even aankijken wat wij nog aan verdedigers halen. Verder gaan jullie Slotball missen denk ik.
Eens. Herhaling van Madueke, graag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:58 schreef leolinedance het volgende:
Baka mag van mij voor 40-45 M wel vertrekken naar RB Leipzig. Leuke speler maar te weinig rendement.
de xG is in deze sowieso niet interessant omdat je in een competitie speelt waarin de helft van de elftallen gekwalificeerd is voor G-voetbal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:29 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De xG stand gaf vorig jaar ook al aan dat het verschil minder groot was dan dat in punten duidelijk was. PSV heeft vorig jaar met de ‘perfect strike’ het verschil gemaakt, waar ze terecht alle lof voor hebben gekregen, maar dat enorme kwaliteitsverschil zie ik wat minder.
Wat een onzin. Heeft niks met supporters te maken gehad. PSV zal hem wel geen rooskleurig perspectief voorgehouden hebben. Hij moest niet voor niks verkassen naar de bank telkens als er een wedstrijd op hoger niveau werd gespeeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:07 schreef PSVCL het volgende:
De ondergewaarde ervaren prijzenpakker Ramalho is helaas weggejaagd door eigen supporters , die had je nog goed kunnen gebruiken voor 1 seizoen.
Speelde alle CL poulewedstrijden (1 keer invallen en 5 keer startte hij in de basis).quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:58 schreef tappejan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heeft niks met supporters te maken gehad. PSV zal hem wel geen rooskleurig perspectief voorgehouden hebben. Hij moest niet voor niks verkassen naar de bank telkens als er een wedstrijd op hoger niveau werd gespeeld.
Dat laatste is pas onzin. Hij werd alleen een aantal keer op de bank gehouden om Schouten de opbouw te laten verzorgen van achteruit. Maar in de CL speelde hij meestal gewoon hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:58 schreef tappejan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heeft niks met supporters te maken gehad. PSV zal hem wel geen rooskleurig perspectief voorgehouden hebben. Hij moest niet voor niks verkassen naar de bank telkens als er een wedstrijd op hoger niveau werd gespeeld.
Ik vind het bijzonder jammer dat Ramalho weg is maat. Al heeft Flamingo ook wel zo’n wekelijkse ketser in zich.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:44 schreef Buitendam het volgende:
Altijd als ik twijfel of ik blij ben dat Ramalho weg is kijk ik de thuiswedstrijd tegen Sevilla terug en dan weet ik het weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |