Viel best mee. Op elke 20 man zaten er hooguit 2 PSVersquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Sow koekoek, ruige Nijmeegse jongens die voor Feyenoord staan. Dat was vast schrikken voor de PSV'ers
OOquote:
Gelukkig heeft psv Noah Lang. De sympathiekste speler van de Eredivisie. Die, ondanks dat hij Ajax supporter is, zichzelf toch opoffert door bij psv te spelen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:28 schreef Solispolar het volgende:
Wat heeft dat Feyenoord veel onsympathieke spelers zeg.. jemig. Nieuwkoop, Zerouki, Gimenez, Paixao..
Als je Noa Lang en Luuk de Jong in je gelederen hebt mag je het echt nooit meer hebben over dat soort dingen hebbenquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:11 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Gelukkig heeft psv Noah Lang. De sympathiekste speler van de Eredivisie. Die, ondanks dat hij Ajax supporter is, zichzelf toch opoffert door bij psv te spelen.
Vooral onnodig al dat theater in zo'n potje als vandaag.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:28 schreef Solispolar het volgende:
Wat heeft dat Feyenoord veel onsympathieke spelers zeg.. jemig. Nieuwkoop, Zerouki, Gimenez, Paixao..
Dat hebben we gezien vorig seizoen...quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:31 schreef Wotte het volgende:
Het is algeheel bekend dat Bosz defensief een zeer matige trainer is.
Gatenkaas wat een verrassing.
Het is inderdaad duidelijk wat ze in Rotterdam van Noa vindenquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Noa Lang en Luuk de Jong in je gelederen hebt mag je het echt nooit meer hebben over dat soort dingen hebben
Feyenoord doet dat de laatste jaren heel aardig. Hoe kan het PSV dan niet lukken? Zou het gewoon minder (of zelf weinig) prioriteit hebben volgens de technische staff?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
PSV haalt al 6 jaar geen verdedigers of gemankeerde gasten. Blijkbaar is verdedigers scouten onmogelijk. Ze hebben elk jaar een quasi-optie die nooit komt en huren dan iemand die bij jong psv niet eens mee kan.
Bij iedere club waar Bosz tot nu toe hoofdtrainer is geweest komt dit gebrek vroeg of laat bovendrijven.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien vorig seizoen...
PSV speelt vandaag knap 4-4 zonder verdediging.
Teze is met zn hoofd bij Monaco
Oppegard (nog) niet goed genoeg voor PSV
Schouten is een middenvelder
Flamingo stond er alleen voor vandaag in zn eerste officiële pot.
Vorig seizoen gezien idd. Was een ramp kan ik je vertellen!quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bij iedere club waar Bosz tot nu toe hoofdtrainer is geweest komt dit gebrek vroeg of laat bovendrijven.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bij PSV komt dit gebrek vroeg of laat bovendrijven.
Het viel vorig jaar allemaal wel mee en trad het verval niet in, maar ik ben benieuwd of deze pot toch een voorbode is van het typische Bosz-manco inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:31 schreef Wotte het volgende:
Het is algeheel bekend dat Bosz defensief een zeer matige trainer is.
Gatenkaas wat een verrassing.
Naja, je speelde in principe wel met maar 1 speler, Teze, die in de basis verdediging zou staan. Ik mag toch hopen dat we niet met Oppegard en Flamingo als verdedigers gaan starten, Schouten sowieso niet wanneer Boscagli terug is natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het viel vorig jaar allemaal wel mee en trad het verval niet in, maar ik ben benieuwd of deze pot toch een voorbode is van het typische Bosz-manco inderdaad.
Je ziet de scheurtjes al wel komen. Dat gejank van Bosz en Veerman is echt stuitend.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het viel vorig jaar allemaal wel mee en trad het verval niet in, maar ik ben benieuwd of deze pot toch een voorbode is van het typische Bosz-manco inderdaad.
Valt wel mee toch? Neem aan dat PSV met 2x CL en genoeg waarde in het team die 10 miljoen wel kan lijen? Lijkt mij ook wel een jongen die zijn contract met een jaartje zou verlengen zodat die wat voor PSV kan opleveren. Zeker als je straks ook nog eens 3 nieuwe verdedigers moet inpassen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 00:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Teze schijnt 10 miljoen + 3 miljoen aan bonussen zijn volgens Rikkert, ja dat kun je haast niet weigeren voor een 1-jarig contract.
Vroeg of laat. Let maar op.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Vorig seizoen gezien idd. Was een ramp kan ik je vertellen!
Ze zullen het ongetwijfeld af kunnen wijzen mochten ze dat willen, maar het is een flink bedrag. Of die wil verlengen weet ik niet, dan had die dat inmiddels wel gedaan denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2024 00:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Neem aan dat PSV met 2x CL en genoeg waarde in het team die 10 miljoen wel kan lijen? Lijkt mij ook wel een jongen die zijn contract met een jaartje zou verlengen zodat die wat voor PSV kan opleveren.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 00:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Neem aan dat PSV met 2x CL en genoeg waarde in het team die 10 miljoen wel kan lijen? Lijkt mij ook wel een jongen die zijn contract met een jaartje zou verlengen zodat die wat voor PSV kan opleveren. Zeker als je straks ook nog eens 3 nieuwe verdedigers moet inpassen.
matige speler johquote:Op maandag 5 augustus 2024 01:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
![]()
Lijkt me een heel goed plan, 10 miljoen afschrijven voor een jaartje Teze. Dat is sowieso al zo’n topper
huilen om de selectie na 1 nederlaag het was allemaal zo goedquote:Op maandag 5 augustus 2024 00:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze zullen het ongetwijfeld af kunnen wijzen mochten ze dat willen, maar het is een flink bedrag. Of die wil verlengen weet ik niet, dan had die dat inmiddels wel gedaan denk ik.
Maar aan de andere kant heb je dan nog 2 verdedigers over oid, waarvan er sowieso 1 (Oppegard) totaal niet voldoet. Snap ook niet waarom de aankopen qua verdedigers wederom niet klaar is voor de competitie begint, zelfde gezeik als vorig jaar. Ja Dest is vastgelegd, maar die ligt er ook nog maanden uit.
teze la me niet lachenquote:Op maandag 5 augustus 2024 00:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Teze schijnt 10 miljoen + 3 miljoen aan bonussen zijn volgens Rikkert, ja dat kun je haast niet weigeren voor een 1-jarig contract.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |