welke betere spelers dan? hahahahahahahquote:Bosz: ‘Met dit elftal moet je van Feyenoord winnen want wij hebben betere spelers’
Gisteren, 22:40
(op alle fronten)quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
welke betere spelers dan? hahahahahahah
Feyenoord was op alle fronten beter
[ link | afbeelding ]
photo free image
Het was voor Feyenoord gewoon een goede wedstrijd en voor PSV de slechtste sinds Arsenal uit. Dan zijn beide teams idd ongeveer gelijk aan elkaar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
photo free image
En de rest van de statistieken? Of hoe moet ik ‘alle’ interpreteren?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
photo free image
Alle drie de keren niet gewonnen van Feyenoord dit jaar. Spelen wel vaak slechte wedstrijden dan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het was voor Feyenoord gewoon een goede wedstrijd en voor PSV de slechtste sinds Arsenal uit. Dan zijn beide teams idd ongeveer gelijk aan elkaar.
De rest van de statistieken zijn niet interessantquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En de rest van de statistieken? Of hoe moet ik ‘alle’ interpreteren?
Lekker zakken chips blijven wegkanen na wedstrijdenquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:40 schreef klaasweetalles het volgende:
de man heeft een zogenaamde trauma![]()
![]()
4 is niet beter dan 4, maar evenveel, snuggere.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De rest van de statistieken zijn niet interessant
uiteindelijk gaat het om de kansen die je creëert en de bal die tussen de palen komt
Ik kon me er uiteraard niet druk om maken als neutrale supporter en het was een hele vermakelijke pot maar Feyenoord was gister wel lichtelijk het vervelendste team. Dat constante gerol is echt treurig, evenals het vragen om kaarten. Mooi dat de scheids daar in één geval meteen geel voor gaf.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Noa Lang en Luuk de Jong in je gelederen hebt mag je het echt nooit meer hebben over dat soort dingen hebben
Dan moet Feyenoord wel top top level zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle drie de keren niet gewonnen van Feyenoord dit jaar. Spelen wel vaak slechte wedstrijden dan.
Ik vind vooral Santi daar erg vervelend in. En dan is het bij hem zelfs nog erger als het niet looptquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kon me er uiteraard niet druk om maken als neutrale supporter en het was een hele vermakelijke pot maar Feyenoord was gister wel lichtelijk het vervelendste team. Dat constante gerol is echt treurig, evenals het vragen om kaarten. Mooi dat de scheids daar in één geval meteen geel voor gaf.
Wellenreuther is een hele vervelende zeiker bij een scheidsrechters, die moet het nu wel gaan afleren ja, het had hem zomaar een rode kaart kunnen kosten (lol)quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kon me er uiteraard niet druk om maken als neutrale supporter en het was een hele vermakelijke pot maar Feyenoord was gister wel lichtelijk het vervelendste team. Dat constante gerol is echt treurig, evenals het vragen om kaarten. Mooi dat de scheids daar in één geval meteen geel voor gaf.
Hij is er ook helemaal niet goed in he, heb altijd het idee dat hij zichzelf er meer mee uit het spel haalt dan zijn directe tegenstander.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind vooral Santi daar erg vervelend in. En dan is het bij hem zelfs nog erger als het niet loopt
Denk niet dat Test voor april oid echt helemaal weer in vorm is. Dus daar heb je weinig aan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 00:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja Dest is vastgelegd, maar die ligt er ook nog maanden uit.
Nee die speelt hooguit een paar potjes mee voor de leuk, dus als Teze weggaat mis je een linksback, rechtsback en een CV. En het is augustus.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Denk niet dat Test voor april oid echt helemaal weer in vorm is. Dus daar heb je weinig aan.
Wat een vermoeiende act, dit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet Feyenoord wel top top level zijn.
Voor het frame klinkt dit leuk, maar de afgelopen onderlinge wedstrijden laten iedere keer maar klein niveau verschil zien tussen beide teams. Feyenoord speelde gisteren namelijk helemaal niet zo’n goede wedstrijd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het was voor Feyenoord gewoon een goede wedstrijd en voor PSV de slechtste sinds Arsenal uit. Dan zijn beide teams idd ongeveer gelijk aan elkaar.
Het was (van beide kanten) een matige en daardoor vermakelijke wedstrijd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Voor het frame klinkt dit leuk, maar de afgelopen onderlinge wedstrijd laten iedere keer maar klein niveau verschil zien tussen beide teams. Feyenoord speelde gisteren namelijk helemaal niet zo’n goede wedstrijd.
Feyenoord en PSV zijn ook aan elkaar gewaagd en dan krijg je dit soort wedstrijdenquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was (van beide kanten) een matige en daardoor vermakelijke wedstrijd.
Jullie gaan 2-5-3 spelen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:59 schreef PSVCL het volgende:
2 verstekingen voor achterin en je bent kampioen in maart
Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'het frame', maar ik denk dat het plafond van PSV vorig seizoen (en dit seizoen) een stukje hoger ligt dan dat van Feyenoord. Maar dat is natuurlijk slechts mijn bescheiden mening.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Voor het frame klinkt dit leuk, maar de afgelopen onderlinge wedstrijden laten iedere keer maar klein niveau verschil zien tussen beide teams. Feyenoord speelde gisteren namelijk helemaal niet zo’n goede wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |